| Nukkejen Muodonmuutokset | |
|
+18Mimosa Tabitha Rana Plasticia pioni Bellu Evangelina Tinttufia Siama Milia Alonces Aurora aviksenpaja Maarit Adalmina caracal Silky Ecifircas 22 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tilpinen Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ke 12 Kesä - 23:31 | |
| Minäkin olen nyt alkanut harjoitella nuken kasvojen maalaamista. Tässä Mulanin muodonmuutos verrattuna toiseen muokkaamattomaan, tyttö sai uudeksi nimekseen Yuyun. Ainakin se on varmasti oikea nimi, sillä olen tavannut sennimisen ihmisen, mutta en ole ihan varma mitä se tarkoittaa. Netin mukaan sadepilveä, mutta paria muutakin vaihtoehtoa tarjottiin. (Tukalle pitäisi varmaan vielä tehdä jotain, mutta toinen projekti on vuorossa ensin.) Ja harmi, että monet tämän ketjun vanhoista kuvista eivät enää toimi. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset To 7 Marras - 14:32 | |
| Harmittaa kun en napannut ennen-kuvia... mutta jokainen voi varmaan kuvitella kutakuinkin kaljuiksi kynityt kirppisnuket Tässä ne nyt ois uusissa hiuksissaan, mä kun luulin ettei ne ikinä valmistu! Olen tosi ylpeä itsestäni! En ole IKINÄ ennen tehnyt koko pään roottausta Barbiella on ihan täyteen rootattu pää, tein liiankin paksun tukan. Daisyllä hiukset vain pään ympäri, alkuperäisten reikien mukaan. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 14 Helmi - 15:17 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ma 17 Helmi - 13:48 | |
| Hienosti pelastettu ponytail! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset To 20 Helmi - 2:58 | |
| Kiitos Ei ollut edes paineita maalata, lähtötilanne oli niin kauhea että tein nukelle mitä tahansa, se ei voinut mennä huonommaksi |
|
| |
Tilpinen Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 9 Toukokuu - 1:31 | |
| Hitaasti tapahtuu.. Ostin jo 2012 kynityn Herttasen mummon, jolla oli kaula rikki, viime kesänä istutin sille uuden tukan ja laitoin ehjään kroppaan, ja nyt sain kuvattua. Puhelimen kameralinssi on kai jotenkin likaantunut, en tunnu millään saavan enää noin teräviä kuvia kuin tuo ennenkuva. Kuvasin vielä samassa paikassakin. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 30 Toukokuu - 15:35 | |
| Onpas mummo muuttunut edukseen |
|
| |
she_flame Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 16.02.2014 Ikä : 41 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset To 12 Kesä - 12:31 | |
| Miulaka ei valitettavasti oo 'ennen' -kuvia, mutta kyseessä siis oli MH Cleo, jolta oli nypitty huonokuntosten hiusten seassa olevat metallilangat pois, ja muuten ihan modaamaton. Ja sen jälkeen, ko mie oon saanu askarrella nuken kanssa: |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset | |
| |
|
| |
| Nukkejen Muodonmuutokset | |
|