| Nukketalot | |
|
+11Milia Aurora Alonces aviksenpaja Siama Adalmina -Tähtiloiste- Maarit Silky caracal Ecifircas 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Nukketalot Ti 31 Elo - 15:56 | |
| Hieno talo tulossa, nuo miekkoset on niin tomeran näköisiä Ihan kuin sanoisivat että "kaikki on omin käsin tehty" |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot Ti 14 Syys - 22:43 | |
| Onko kellään ideoita mistä saisi oviin saranat? Teippejä kokeilin, mutta tuppaavat lähtemään irti ja muutenkin kestävyys on melko huonoa.. |
|
| |
aviksenpaja Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 16.07.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot Ti 14 Syys - 23:05 | |
| Pianosaranaa tai korusaranaa? Halpakaupoissa oon nähny pientä, ohkasta korulippaisiin (kai) tarkoitettua saranaa, kullanväristä. Askareskaupasta korujutuista löytyiskö jotain?
Upea tuo takka! Kiviä mieki ihmettelin! |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot Ti 14 Syys - 23:08 | |
| Ai niin... unoihdin vastata. Kivet on Prisman sisustusosastolta semmoista valmista koristeseinää, kivet on jollain liimalla ohkaisesessa verkossa kiinni, josta ne on revitty irti ja raaputettu puhtaiksi.... sitten vaan kasamaan takkaa =) Nyt on sitten yläkerta melkein pinnoiltaan valmis... toisesta huoneesta uupuu osa lattiaa mutta se on nopsa homma. Ovet on muuten irrotettu, että nukketalon etusivu on sitten auki yleisölle |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 15 Syys - 21:18 | |
| Sellasta pientä saranaa oon miettinyt, mutta en ole keksinyt mistä sitä lähtisi etsimään. Voisiko niinkin helposta kaupasta, kun minimani löytää sellaista? |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 15 Syys - 22:36 | |
| Varmaan voisi löytyä esimerkiksi rautapuolella. Sitten ihan rautakaupastakin uskosin löötyvän saranoja. |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot To 16 Syys - 10:01 | |
| Pieniä saranoita todennäkösemmin askarteluliikkeestä. Äh, mie olen niin laiska, etten teen noihin oikeastaan ovia ollenkaan... joten ei ole sitä huolta. Hienoa, että teet noin yksityiskohtaisesti aidon talon Minun kaapisto on myös aika paksua... ja siellä asuu ehkäpä valoherkiäkin hahmoja, joten ikunat on tarpeettomia... Voisin toisaalta harkita käymistä uudelleen askaretluliikkeestä... ehkä sinne jonnekin saisi jonkilaisen ikkunan, ihan vaan verhojen takia. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot To 16 Syys - 10:19 | |
| Ecifircas: googletapa sanat: nukkekoti + sarana. Löytyy ainakin joitakin nettiliikkeitä, mistä minisaranoita saa. Yksi vaihtoehto on kiinnittää ovi kangassuikaleella, liimaamalla ihan tavan erikeeperillä oveen ja seinään (enpäs osaa asiaa selittää...toivottavasti käsitit kuitenkin mitä ajan takaa) Tein itse sermin nukkesilleni laittamalla saranoiden sijaan puuvillanauhaa koko matkalle -ja hyvin on toiminut. Kannattaa googlata ihan nukkekoti-asioita netistä, on olemassa valtava kasa blogeja joissa harrastajat kertovat projekteistaan. Nukkekoti-rakennuskirjoja kannattaa lainata kirjastosta (jos on) tai tilata netistä -jos siis aikoo enemmänkin paneutua rakenteluun. Löytyy nimittäin aivan mielettömiä vinkkejä, joita ei ikikuuna päivänä tulisi ajatelleeksi. |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot To 16 Syys - 20:32 | |
| Pitääpä käydä huomenna vilkasemassa Minimanin rautapuoli..
Caracal, juu oon huomannut, että netistä saisi vaikka mitä nukkekoteihin, mutta olen niin laiska tilaamaan netistä. Tuo kangaspala idea kuulostaa hyvältä, voisin käyttää sitä, jos en saranoita löydä.
Juu, olen lainannut kirjastosta noita nukkekoti kirjoja. Meidän kirjastosta taitaa vain löytyä kaksi erillaist. Toisessa on todella hyviä ideoita ja kaavoja ja toinen on mustavalkoinen.. Pitäisi kai käydä lainaamassa uudestaan, kun olen unohtanut kaikki mitä niissä kirjoissa oli.
Olisi kiva löytää blogi, jossa joku tekisi barbie taloa.. En ole oikeen löytänyt mistään blogia, tai en ole vaan osannut etsiä. Flickr:stä olen katsellut paljon kuvia Dioramoista ja sitä kautta saanut vähän ideoita.
En ole päässyt etenemään tuossa nukketalossa yhtään. Koulu ja ihmissuhteet vie kaiken ajan nykyään.. Voi jos viikonloppuna kerkeisi vähän edes laittelemaan taloa. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Nukketalot Pe 17 Syys - 16:12 | |
| Edelleen suosittelen hakusanaksi ennemmin 'nukkekoti' kuin 'barbietalo' tms.. Googletin huvikseni juuri nukkekoti + rakentaminen ja heti tuli monta blogia aiheesta. Nukkekotirakentaminen soveltuu täysin barbietaloonkin, mittakaava on vain jonkun verran isompi (tuplaten...) -mutta materiaalit ja tekniikat ovat samoja.
|
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot Pe 17 Syys - 16:39 | |
| Aivan siis tarkotin, etten ole löytänyt blogia 1:6 nukkekodeista Noita normaalin kokoisia nukkekotiblogeja löytyy pilvin pimein.. |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot La 23 Loka - 14:46 | |
| Täältä tullee päivitystä! Yläkerta on nyt sisustukseltaan valmis! Alakerta on vielä keskeneräinen, joten siitä nyt ei tule kuvia. Sähköistä olen neuvotellut erään kaverini kanssa ja hän lupasi tulla tekemään valot, mutta saa nähdä sitten milloin! Hän jopa innostui aiheesta niin paljon, että ehotti jalkalampun tekemistä ja pistorasioiden tekemistä, mutta saa nähdä mihin innostus loppuu. Yleiskuva Takka, sisällä led-tuikku Sohvan tein itse pahvista, jonkunlaisesta pakkauspehmusteesta ja vanhan sohvan nahoista. Ja vielä seinällä olevat taulut. Löysin nämä kirpputorilta. Tytöt ottivat uuden olohuoneen hyvin vastaan... |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Nukketalot La 23 Loka - 16:33 | |
| Onpas UPEA!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot La 23 Loka - 19:16 | |
| Kuin suoraan sisustuslehdestä. Hyvällä maulla ja tyylikkäästä olet nukkekotisi sisustanut. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot La 23 Loka - 23:19 | |
| Vautsi! Ompas upea!! Mistä oletkaan noita kaikkia ihania pikku kalusteita löytänyt! |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot Su 24 Loka - 0:28 | |
| Suurin osa tavaroista on kirpputorilta tai sitten itsetehtyjä. Kirpputori (varsinkin roinakirpputorit) kannattaa kiertää tarkkaan ja nukkekotiaines silmällä katsoen.
Kiitos kommenteista, miehän ihan punastun. |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot Su 24 Loka - 10:53 | |
| |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot Su 24 Loka - 14:53 | |
| Aivan juu takka on löydetty kirpputorilta tuollanen tuikkujuttu ja hedelmät ostin tiimarista. Odotin vuoden, että ne menisivät tarjoukseen ja kas kummaa ne tulivat tarjoukseen juuri sopivasti kun niitä oikeasti tarvitsin. (Onkohan tää joku opetus?).
Hienoja kuvia Milia! Minun pitäisi myös askarrella kirjoja nukketaloon.
Kaveri ottikin eilen puheeksi sähköistämisen ja sanoi, että tulee varmaan lähiaikoina sörkkimään taloani. Pitäisi vain rakennella lamppuja. Jalkalampun jo keksin miten sen väsään.. Jos vaikka jo tänään kerkeisi alkaa sitä rakentamaan. Voi, että tämä pikkutavaroiden teko on mukavaa! En malta odottaa milloinka pääsen siirtymään alakerran sisustukseen... |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Nukketalot Su 24 Loka - 17:51 | |
| Ihania pehmoelukoita Milian talossa! Teidän takia minuakin himottaa yrittää rakentaa taloa |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 27 Loka - 19:20 | |
| Ecifircas, nyt en tiedä mitä pitäisi sanoa... siis aivan MAHTAVA talo! Ja hauskaa kun saatiin seurata sen valmistumista Kaunis sisustus, ihania yksityiskohtia -mäkin muuttaisin tuonne jos mahtuisin Mikäs vika Milian talossa on, esille vaan! Vitsi mä kuolaan tuon sun lohikäärmesohvan perään, se on tosi upea Kyllä se talo meidänkin leideille kelpais mutta kun se ei mahdu minnekään |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 27 Loka - 20:07 | |
| Hienoja asetelmia Milian talossa: varsinkin lipaston päällä ja sängyn päällä. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Nukketalot Pe 29 Loka - 13:15 | |
| Molemmilla todella kauniit kodit! Kyllä tuolla kelpaa neitokaisten asustella! Tuo lohikäärmesohva on kyllä yliveto!!! Tulee tosiaan itsellekin hinku rakentaa nukeille taloa -vaan aina se vaan jää suunnitteluasteelle. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| |
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot La 13 Marras - 14:36 | |
| Laitanpa tähän nämä molemmat sohvat... etumainen on pinkki korurasia, joka on päällystetty nahalla ja sametilla. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot La 13 Marras - 20:03 | |
| Wow, hienot sohvat! Pitäisi itsekin joskus toteuttaa nukkejen sohvat. Mulla on kyllä kaikkea materiaalia niitä varten, mutten vaan koskaan ehdi ja viitsi. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nukketalot | |
| |
|
| |
| Nukketalot | |
|