| Nukketalot | |
|
+11Milia Aurora Alonces aviksenpaja Siama Adalmina -Tähtiloiste- Maarit Silky caracal Ecifircas 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot Su 14 Marras - 3:24 | |
| Niin ihania molemmat soffat |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Nukketalot Su 14 Marras - 19:07 | |
| Milian sohvat on kyllä komeat! |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Nukketalot Su 12 Joulu - 16:58 | |
| Wau, onpas upeita nukketaloja ja niiden alkuja!! Minulla ei ole varsinaista nukketalo, mutta on minulla sellaisia dioraamoja hyllyissä ja kaapeissa, ja lattialla on vanhan kirjapöydän alla nukkehuoneessa sellainen nukkehotelli puutarhoineen. Se on vähän uudistus vaiheessa. Otan kuvia sitten kun saan valot asennettua jne. Tuskin malta odottaa, että keskeneräiset talot täällä valmistuvat! Upeaa työtä!! |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| |
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 29 Joulu - 14:56 | |
| ^Iiihania kuvia! Nuo Daisyt ilahduttaa aina Terassi on varmaan sellainen lämmitetty ja suojattu että siellä voi hyvin olla ympäri vuoden |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 29 Joulu - 15:16 | |
| Kyllä Daisyt varmaan lämmittää terassin - tai jos ei niin ainakin jokin suomalainen taloyhtiö: eihän Daisyjä voi jättää heitteille pakkaseen, vaikka vuokran maksu on vähän niin ja näin.
Pihalle pitäisi saada jostain vihreää... Missähän sellaista keinonurmea myytäisiin, nukkemaailmoihin siis? Olen Bauhausit ja muut käynyt: ei ole. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 29 Joulu - 16:13 | |
| Mä olen nähnyt Tiimarissa ainakin pääsiäisen aikaan sellaisia ruohomattoja, noin kahden käden kokoisia levyjä. Jos niitä ostais niin monta kun tarvii. Joissakin oli muistaakseni jotain valkoisia kukkiakin valmiina. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 29 Joulu - 19:31 | |
| Ostin viime kesänä muistaakseni Hobbarista ihan ihmisten parvekkeelle tarkoitettua vihreää mattoa -sopii nurmeksi nukeille. Olin tekemässä 1:6 puutarhaa autotalliin, vaan vieläpä on vaiheessa. Kävinkäs sitten juuri tsekkaamassa nettisivut: siellä on edelleen sitä mattoa myytävänä 'Terassimatto, vihreä' 17,90e, koko 100X200cm. Pystyy leikkaamaan saksilla halutun kokoiseksi, eikä rispaannu leikatusta kohdasta.
Ihana terassi Daisyillasi! Lyhty toimii täydellisesti. Itse olen miettinyt, josko irrottaisi lyhdyn seiniä ikkunoiksi nukeille -niissä kun on niin sieviä ristikoita jne. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Nukketalot Ke 29 Joulu - 20:19 | |
| Ikkunoiksi terassin osat olisivat loistavia: niin isoja! En tiedä, millä liimalla puuosat on liimattu yhteen ja kuinka hankalaa niiden irrottaminen toisistaan on. Lasithan ovat vain pikkuväkäsillä kiinni. Yksi tuollainen ruskea lyhty maksoi n. 12,50€ tarjouksessa (puoleen hintaan). Ne ovat kyllä todella surkeasti tehtyjä: jo kaupassa moni oli rikki.
Kiitos Hobby Hall -ideasta. Sellainen Vantaallakin näköjään on. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Nukketalot To 11 Elo - 23:48 | |
| Meikäkin on vihdoin saanut aikaiseksi laittaa tosta vanhasta hyllynrotiskosta nukeille kaks huonetta. Alakerran huone ois "valmis" Seinässä on korkkia siihen asti kun riitti. Ne saa myös pois, joten on muunneltavissa. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Nukketalot Pe 12 Elo - 8:47 | |
| Onpas siellä tyylikäs olohuone! Tykkään tuosta valkeasta hyllyköstä vasemmassa laidassa. Ja mutta mistäs tuollaisen nurkassa olevan bonzai puun olet löytänyt? Tahtoo kans! |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Nukketalot Pe 12 Elo - 23:52 | |
| Kiitti Bonzai löytyi ihan vaan kirppikseltä tossa keväällä. Pakkohan se oli sitten ottaa mukaan |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nukketalot | |
| |
|
| |
| Nukketalot | |
|