| Tämä nuken haluaisin ..... | |
|
+6Milia -Tähtiloiste- Evangelina Ecifircas Adalmina Tinttufia 10 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Tämä nuken haluaisin ..... Su 5 Syys - 15:06 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Su 5 Syys - 15:16 | |
| Ihania se brunette kentsu ja punapää tytsy |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Su 5 Syys - 15:19 | |
| Nuo uudet basics:it kiinnostaa minuakin! Nuo Kenit näyttää kaikki todella hyviltä! Harmi vaan kun ei oo nivellettyjä käsiä, muuten varmaan hankkisin jonkun noista. Tuo numero 14 näyttää ihan Fashion Royalty Giselleltä! Sen voisin ehkä hankkia.. hmm.
Itse tahtoisin nyt tällä hetkellä joko Blonde Ambition Marilynin tai sitten Elvis ja Priscillan taikka jonkun repro nuken, mutta kun en osaa päättää! Kaikkea ei kuitenkaan voi saada, murr... |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Su 5 Syys - 17:08 | |
| Pakko saada nuo miehet ja neidoissakin olis monta jotka vois muuttaa tänne Ja must have -lista vain pitenee |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Su 5 Syys - 19:40 | |
| Ne on ihania nuo uutuudet! Mä haluaisin sen blondi-Kentsun ja niitä tarvikepakkauksia, kun niissä on niin ihania kenkiä... |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| |
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Su 12 Syys - 13:59 | |
| Voi jestas mitä Basiccejä!!! En ole Basiceja aiemmin ostanut kun olen pitänyt niitä liian simppeleinä, mutta nää on kyllä ihania... Mua kiinnostais kans Marilyn ja Elvis. Mutta en halua näitä uudempia (ModelMuse Marilyn on outo, se kroppahan on ihan muodoton Marilynille!) vaan vanhempia. En ole tsekannut miltä vuosilta ovat, mutta vanhempia kuitenkin. Mutta niin se vaan on että kaikkea ei voi ostaa |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... La 23 Loka - 17:56 | |
| Yksi ehdoton barbie, jonka tahtoisin ehdottomasti on Princess of South Africa! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Ke 27 Loka - 19:31 | |
| Ja mä olen ihastunut niihin keväällä tuleviin venäläisiin silkkeihin Darya pitäis saada |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Pe 29 Loka - 13:08 | |
| Nyt vasta kävin bongaamassa nuo basic nuket. Oi oi oi tuo nro 4!!! Ja oli muitakin hyvännäköisiä neitoja! Kunpa vain olisi se pohjaton kukkaro ja enemmän tilaa |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Su 12 Joulu - 17:10 | |
| Loistava sarja kertakaikkiaan. Voi hitsi kun ne olis nivellettyjä niin olisin hankkinut noista monta!! Oi miksi, oi miksi ne ei voi olla nivellettyjä! Kaikki Kenit ottaisin ja tytöistäkin vähintään 4 ja 14 olisivat saaneet tulla asumaan luokseni. Harmillista...enkä enää millään jaksa ruveta erikseen kroppia metsästämään. Se on niin ikävää... |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Ti 14 Joulu - 15:42 | |
| Hienoja Basicceja Kenit on tosiaan kaikki ihan mahtavia eikä noissa Barbeissakaan mitään vikaa ole Nelonen on mun suosikki! Se on kyllä totta että muusakroppa on hyvin jäykkä, ne on sellaisia vitriiniasukkeja silkkien ohella |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Ma 20 Joulu - 19:41 | |
| Joko teillä on noita Basiceja? Mä tilasin kultaisen asustesetin ja se on varmaan huomenna tai ylihuomenna perillä. Jes. Saapa nähdä onko livenä yhtä ihana kuin kuvissa. Saako Basic-Kentsuja Suomesta? Jos, niin ovatko minkä hintaisia? Asustesetit oli kalliita, varsinkin kun ostatin sen itselleni, mutta varmasti hintansa väärti. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... Ti 21 Joulu - 20:20 | |
| Oi, sä tilasit sellaisen! Laita ihmeessä kuvia! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tämä nuken haluaisin ..... | |
| |
|