| Hybridinuket | |
|
+13Ecifircas Tinttufia Siama Milia Mariee -Tähtiloiste- Maarit Evangelina caracal Silky anabdiel Adalmina Tilpinen 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tilpinen Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Hybridinuket Ti 4 Toukokuu - 20:31 | |
| Aloitetaanpa tämmöinen.. Tein tänään ensimmäisen hybridini kuuman veden avulla. Ihan turhaan olin jännittänyt, ei se ollutkaan vaikeaa. Kirpparilta löytynyt Secret Spells Kayla, jota kutsun ainakin toistaiseksi Valentinaksi, sai maiskarin nivelletyn bb-kropan, kun fashionistavartalo olisi sille liian ruskettunut. (kännykameran "laatua"(=_=) Ei tämä hirveän notkea kaveri ole vieläkään, mutta tuolissa istuminenkin on oikein hyvä taito. Tämän vuoden Harrikka-Barbiekin odottaa kropanvaihtoa, sille hankin pivotalin, kunhan saan tietää, millä nukella on oikea ihon värisävy. Onko kenelläkään tätä nukkea ja jotakin pivotalvartaloista, johon voisi verrata? Jos on, niin pliis verratkaa niitä ja kertokaa, koska tämä on minulle nyt polttava kysymys. Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta en löytänyt muuta johtolankaa kuin että Pop Life Kelly on juuri samanvärinen kuin Barbie Basics 2, joten Harrikka-barbin ja kakkosbasicin vertaamisestakin olisin kiitollinen. Postatkaa tietysti myös kuvia omista hybrideistänne ja kaikkea aiheeseen liittyvää tähän ketjuun.
Viimeinen muokkaaja, Tilpinen pvm To 6 Toukokuu - 16:05, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ke 5 Toukokuu - 22:42 | |
| Valentinan huoneessa on hieno lattia ja toi "lehmän" kallo on loistava! Ei ole kyllä harrikka barbia mutta jazz babyt on vaaleempia kuin pop life barbie. Mutta sitäkään en sitten tiedä että onko pop life kelly saman värinen kun pop life barbie |
|
| |
anabdiel Hong Kong Lilli
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 23.04.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ke 5 Toukokuu - 23:12 | |
| Aivan mahtavat lavasteet Nukkekin ihana Mie enemmän aina kadehdin muitten hienoja kalusteita yms. ko ite nukkeja, kalusteet kun saattaa olla oaak-kamaa tai ainakin hankalammin löydettävissä kuin useimmat nuket. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Hybridinuket To 6 Toukokuu - 14:33 | |
| Hyvinhän tuo pää ja kroppa käyvät yksiin Ja totta, lattia on todella kaunis! |
|
| |
Tilpinen Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket To 6 Toukokuu - 16:12 | |
| Lattia on askartelupaperia, ostin Sinellistä mutta voi saada muualtakin. Lipasto on kauan sitten tullut Tiimarista ja muut lavasteet ovat kirppareilta, kiertely kannattaa. Kallo taitaa olla Playmobil-osa. |
|
| |
anabdiel Hong Kong Lilli
| Aihe: Vs: Hybridinuket To 6 Toukokuu - 22:13 | |
| Näinpä, hienoja tavaroita tulee vastaan yllättävistä paikoista On muuten aivan Valentinan oloinenki tuo tyttö, jos puhutaan samasta henkilöstä |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket To 6 Toukokuu - 23:56 | |
| Minä laitoin ihan tyynesti samaisen pään fashionista kroppaan -sävyero ei ainakaan vielä häiritse liikaa (ehkä olen vain niin iloinen, että kaunis pää sai liikkuvaisen vartalon... ) |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Hybridinuket Pe 7 Toukokuu - 0:05 | |
| Mieki tein samoin kuin Caracal Ei minuakaan sävyero haittaa, sillä pahempia sävyeroja löytyy verratessa Fashionistojen alkuperäisten kroppien ja päiden sävyjä Tosi outoa, kun eihän noita Fashionista kroppien värisävyjä niin hirveästi ole. Eikö siis päitä olisi mahdollista myös tehdä saman sävyisiksi... Mie vaan kysyn |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Hybridinuket Pe 7 Toukokuu - 0:25 | |
| itse olen harkinnut tuon pään liittämistä fashionista kroppaan, mutta vielä en ainakaan ole sitä tehnyt. Pitääpä melkein kaivaa huomenna nuket esille ja katsoa miten sävyt menee ja ehkä tehdä toinen hybridi. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Hybridinuket Pe 7 Toukokuu - 10:38 | |
| Fashionistoissa on todellakin hämmästyttävän suuria pää/vartalo värieroja. No, tuskinpa varsinainen kohderyhmä (saparopäiset tyttölapsukaiset) niin hirveästi asiasta välittävät, tuskinpa edes huomaavat. Saisivat tehdä hitusen vaaleampikroppaisemmankin fashionistan, mutta taitavat kaikki olla samaa sävyä (paitsi siis Artsy )? Minulla ei ole kuin muutama näitä kroppia, en ole siis juurikaan päässyt vertailemaan. Havaintoja teillä asiasta? |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket Pe 7 Toukokuu - 17:34 | |
| mulla on tällainen hybridi olemassa, johon olen laittanur re-roottaamani unibarbien pään ja muistaakseni joutsenlampi-odeten kropan. |
|
| |
anabdiel Hong Kong Lilli
| Aihe: Vs: Hybridinuket Pe 7 Toukokuu - 22:24 | |
| Upea luomus Maarit! Uni-Barbie on yksi lapsuuteni lemppareita, ihanan lempeä ja kauniskasvoinen nukke |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Hybridinuket La 8 Toukokuu - 17:09 | |
| Unibarbieta en olekaan ikinä käsissäni pidellyt. Kiva tuo vaalea raidoitus nuken tummassa tukassa! |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket La 8 Toukokuu - 20:32 | |
| Ihanat kädet tuolla tummanpuhuvalla nukella! |
|
| |
Mariee Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 27.04.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 11 Toukokuu - 12:01 | |
| Maarit, todella kivannäköiset hiukset olet rootannut Barbielle. Miun viimeinen hybridini on joutsenlampi-balleriinan (kai tämä se on?) pää Sindyn kropassa. Se pää on niin tajuttoman vaalea ja balettitossujalat hankalat, että kesti hetken, ennenkuin samansävyinen kroppa löytyi. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 11 Toukokuu - 19:50 | |
| Tuo on kyllä hyvä pari; en huomaa mitään sävyeroa |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 18 Toukokuu - 16:15 | |
| Minullahan on tuo Basic Barbie nro. 5 siiretty Jazz Babyn pivotal-kroppaan, Amazing Nails Lea Fashionista Wildin kropassa (kolmas Japanin prinsessaan ei ole koskettu) Monte Carlo on Fashionista Artsyn kropassa ja ennen kuin uudet Fashionistat tuli käytin tekniikkaa (minkä Marika neuvoikin), eli vaihdon My Scene kropan jalat ja vanhan Fashion Feverin Teresan torsoon, joten Kimora Lee Simmonskin sai nivelletyn kropan. Viimeinen, eli tuo Indonesia-Sumatra on muistaakseni Fashionista Girlyn kropassa. |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 18 Toukokuu - 16:55 | |
| syviä ihailun huokauksia... tuo Japanin prinsessa ja Kimora ja Monte Carlo (jaa-a taitaa pitää taas kaivaa jostakin se lista, nämä haluan esiin ja kirjata nuo ylös)... niin ja unohtamatta tuota Sumatraa... voi että ku sais lottovoiton :/ |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Hybridinuket Su 23 Toukokuu - 11:25 | |
| Ihania hybridejä!! Olen kanssa kova hybriditekijä, tässä pari hybridiä: Hammaskeiju dynykropassa Jazz baby dynyssä: Tämä on nykyään uuspolvisessa fashionistassa |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Hybridinuket Su 23 Toukokuu - 14:54 | |
| Minulla taitaa olla tämä sama neito kuin Siaman viimeisessä kuvassa. Pääsi minullakin notkeampaan kroppaan. Kaunis kuin mikä |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket Su 23 Toukokuu - 15:02 | |
| siis kuka tuo vaaleehiuksinen nukke on tosi upee (tuo Kayla-kasvoinen) tahtoo tuollaisen |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Hybridinuket Su 23 Toukokuu - 15:46 | |
| Caracal, kuka tää kayla -kasvoinen nättiskä on? Mun mielestä se vois olla joku siitä 12 tanssivaa rinsessaa -sarjasta tai sitten siitä sarjasta, josta myytiin pehmoeläimiäkin.. En oikein muista.. Skipperin kropassa tämä oli jos oikein sitäkään muistin x)) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Hybridinuket Su 23 Toukokuu - 17:38 | |
| Ostin itse nuken nakuna Hong Kongista, sillä ebay myyjällä oli vain maininta että prinsessa kyseessä. Minun nukkeni oli sellaisessa pikku belly button kropassa. Myyjän nimi: reflectionbazaar (on tälläkin hetkellä myynnissä sama nukke, itse ostin niitä kaksi). |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Hybridinuket Su 23 Toukokuu - 17:56 | |
| Tuo Kayla-kasvoinen on yksi niistä kolmesta Barbie as the Island princess (Barbie eläinsaaren prinsessana) sarjan maiden nukeista. Kroppa lienee ollut se lyhyempi Bellybutton, joka oli käytössä siihen aikaan, kun nuo nuket markkinoille tulivat. |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket Su 23 Toukokuu - 18:15 | |
| voi kääk, miksi mä en oo ikinä törmänny tuohon nukkeen, no jospa se vielä joskus tulis "vastaan"
Kohta alkaa taas oleen hankintalista nii-iin täynnä, voi ku sais lottovoiton (<- aika mahdotonta silleä en edes lottoa) |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hybridinuket | |
| |
|
| |
| Hybridinuket | |
|