| Hybridinuket | |
|
+13Ecifircas Tinttufia Siama Milia Mariee -Tähtiloiste- Maarit Evangelina caracal Silky anabdiel Adalmina Tilpinen 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Hybridinuket Su 23 Toukokuu - 20:26 | |
| Joo, se se sarja oli, josta tämä on! No, myytiin siitä pehmoelukoita, joten jotakin tiesin! Lottovoitto kuulostaisi aivan MAHTAVALTA mutta osuukohan koskaan kohdalle, vaikka lottoankin viikottain.. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 24 Toukokuu - 10:06 | |
| Miettikää sitä nukkejen määrää, mitä voisi tilata! Kun ei tarvítsisi yhtään katsoa hintaa -ja laskea postikuluja ja tullimaksuja... voisi vain painaa Buy-näpykkää ja odotella shamppalasi kädessä pikapakettia saapuvaksi. Mä haluun olla miljonääri!!! |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 24 Toukokuu - 16:26 | |
| Aijaa hei! Tekisin ensin muutemat välttämättömät ei-nukke sijotukset ja sitten muk-nukkerällästäisin ja loput säästöön! Ja matkalle! |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 24 Toukokuu - 19:07 | |
| huomenna kuvaan uuden hybridin, jahka saan sitä vähän stailattua fiinimmäksi... elikkäs siihen saakka... odotusta |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 24 Toukokuu - 21:17 | |
| |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 25 Toukokuu - 11:15 | |
| Elikkäs tässäpä tämä uusin hybridini on: Hänen nimensä on Huan-yue Tässä hän on työpaikallaan ystävänsä Lin Lin kanssa Ja tässä suunnitellaan viikonloppua töiden jälkeen |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 25 Toukokuu - 11:54 | |
| |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 25 Toukokuu - 12:34 | |
| Oi joi Huan-yue on liian kaunis, must have |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 25 Toukokuu - 15:25 | |
| Totta, Huan-Yue on upea ilmestys! Ja tuo ansimmäisten kuvien asu sopii nappiinsa! |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 25 Toukokuu - 18:59 | |
| Kiva nähdä, että kaunotar on päässyt rakastavaan kotiin, useampi kaunotar siis... Hyvin toimii uudet kropat neidoilla |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ti 25 Toukokuu - 19:02 | |
| juuh ja jatkossa näitä tullee lisää, jahka saan noita nivellettyjä kroppia lisää Nyt alkaa tuleen jo ongelmaksi sellainen, että tarttisin erilaista rekvisiittaa kuvaamiseen, huonekaluja, taustoja jne pitänee laittaa harmaat aivosolut liikkeelle. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ke 26 Toukokuu - 19:35 | |
| Tää Maaritin neitonen on kyllä kaunis |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Hybridinuket La 29 Toukokuu - 10:09 | |
| Tässä minun Kayla prinsessani fashionista kropassa -ja pääsi kesämorsiameksi (en kyllä tajua, minne nukkejeni sulhaset aina häviävät -yhdessäkään kuvassa niitä ei ole...?) Odotan edelleen toista samanlaista nukkea saapuvaksi sieltä Hong Kongista, sen kohtalo on päästä ainakin reroottaukseen ja josko vaikka uskaltaisin korjata meikkiäkin vähän erisävyiseksi. |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket La 29 Toukokuu - 10:41 | |
| U-S-K-O-M-A-T-T-O-M-A-N upea .... must...have...that....doll.... nyt vaan sitte kunnon etsinnät päälle... täten kuulutetaan, jos joku näkee tällaisen nuken (tai siis pään, fashionista kroppiahan nyt saa kaupasta) myynnissä (mielellään Suomessa) niin ilmoittakoon minulle...
Kertakaikkiaan kaunis morsian, kyllä hänelle sulhanen pitäisi löytää. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Hybridinuket La 29 Toukokuu - 16:55 | |
| Yritys.... Jee onnistuin! Eli täsä on Angelina joka on Sumatra pää ja Jazz Baby Mistress kroppa, jos muistan okein.... Kayla on tosi kaunis ja toi mekko |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Hybridinuket La 29 Toukokuu - 17:25 | |
| Sumatra neito on kaunis! Monesti olen tätäkin netissä ihaillut |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket La 29 Toukokuu - 20:12 | |
| Mulla on tuo Sumatra, mutta en ole vielä raaskinu ottaa pois niitä vaatteita ja päähinettä. Pitäisi varmaan jossakin vaiheessa uskaltaa riisua. |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket La 29 Toukokuu - 20:52 | |
| Minusta oli kannatava päätös, riisua neito ylimääräisistä... todella kaunis |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 31 Toukokuu - 2:33 | |
| Sumatra on kyllä ehdottomasti yks mun mielestä kauneimmista nukeista. Tässä kaks sumatraa vähä eri värisenä Samikset Sandra ja Angelie Tummalla on jazz baby kroppa ja punapäällä fashion fever nivelletty kätinen ja kintut vaihdettu kroppa. Joten musta molemmat värit passaa Mun eka nivelletty hybridi nukke oli herttakuningatar Eva |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 31 Toukokuu - 10:29 | |
| Ai himpura että nuo sumatrat ovat kauniita! Pakko tuollainen on kyllä jossain vaiheessa hankkia! Punapäänä varsinkin....etkös itse rerootannut? Ja herttakuningatar on myös herkku! Ja ehdottomasti nivelletty sopii hänelle. Onko pivotal kropassa, vaiko mistä on saanut siirrännäisen? |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 31 Toukokuu - 14:26 | |
| Juu ite laiton punapää sumatralle hiukset. Harmittaa vaan kun laitoin vaan karvaa mitä sattui oleen eikä se ollu ollenkaan hyvää karvaa Herttakuningatar on jazz baby kropassa tosiaan. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 31 Toukokuu - 15:24 | |
| Ai että tuo Hertta on herkullinen tukka avattuna... En ole omaltani raaskinut avata mutta mieli tekis |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Hybridinuket Ma 31 Toukokuu - 17:29 | |
| juuh tais mullakin mennä toinen Sumatra hankintalistalle ja sitte re-roottaus jonoon... punapäisenä todella upea ilmestys |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Hybridinuket To 3 Kesä - 18:12 | |
| Jummi, että sumatra on kaunis!!! Näppäsin siskoskuvan kahdesta dynamite girl -vartaloisesta ketokukan nöpösöpösestä tylleröstä, Ríkasta ja Liljasta Punahipiät Tämä kasvomuotti Ehdottomasti yhdet suosikkihybridini |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Hybridinuket To 3 Kesä - 22:50 | |
| No onpas kyllä ylisöpöläisiä punahiuksiset neidot! Kevättä rinnassa ilmiselvästi Minä en pidä tuosta kasvomuotista -oli pakko myydä pois ainokainen Summerin pää. Olen yrittänyt monesti miettiä, mikä minua häiritsee -mutta en ole varma... Ehkä nuo huulet...? Tai posket...? Kayla on minun suosikkini, ei siitä pääse yli eikä ympäri |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hybridinuket | |
| |
|
| |
| Hybridinuket | |
|