| Daisy | |
|
+13Lumiche Aliisa kaisatiina Tabitha Maarit Tilpinen Adalmina SweetNeat Silky caracal -Tähtiloiste- Evangelina Santra 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Daisy To 11 Elo - 17:18 | |
| |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Daisytown Sairaala Pe 13 Tammi - 15:01 | |
| Daisytown'in sairaalassa Emily työskentelee Daisytown'in sairaalassa. Usein hän tuo lemmikkinsä työpaikalle, jotta niiden ei tarvitse olla yksin kotona. Vain harvoin Emilyn työpäivä on kiireinen. Joskus sattuu kylläkin pahoinvoivia ihmisiä, joita Bee Gees on pistänyt aamuyöstä. https://www.youtube.com/watch?v=I_izvAbhExYUseimmiten hoidoksi riittää pieni salva otsaan. Harvoin Emilyn on kutsuttava spesialisteja apuun - toisinaan kylläkin hyvinkin kaukaa. Eksyneet Liisat ovat varsin hankalia tapauksia hoitaa. Psykiatrisella puolella Deanna Troy hoitaa vaikeimmat tapaukset.
Viimeinen muokkaaja, Santra pvm Pe 13 Tammi - 15:28, muokattu 2 kertaa |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Daisytown poliisasema Pe 13 Tammi - 15:23 | |
| Farrah saapuu poliisiasemalle. Poliisiasemalla apulainen Amy vastaanottaa hänet. - Voinko tavata Komisaario Karhusen? Olen Farrah ja Charlie Lost Angeloksesta lähetti minut. - Hyvä on. Karhunen on paikalla - voin esitellä sinut. - Tässä on Komisaario Karhunen. Hän saattaa olla hieman uninen... tiedäthän: karhut talvella? Täällä on joka tapauksessa ollut hiljaista, kun Noita Nokinenä lähti kaupungista. - Hyvää iltapäivää, Komisaario Karhunen. Olen Farrah ja Chalie L.A.:sta lähetti minut. - Iltapäivää... onko nyt jo niin myöhä? Olemme odotelleetkin sinua. - Mennäänpä heti asiaan. Täällä meillä on näitä Tavoitelluimpia Sankareita. Meillä on vain Tohtori Evil'in jaloista kuva, mutta toisaalta meillä on kuva saappaista, jotka löytyivät rikospaikalta... - Entäpä nämä pojat? Ovatko hekin rikollisia? - Ei, ei... ne ovat lähinnä Kadonneita lapsia... - Niin, jotkut ovat todella "pihalla", ei pelkästään fyysisesti ja maantieteellisesti, vaan myös henkisesti. Alla olevassa kuvassa onkin kuvattuna varsinaisesti kissa, joka on kadonnut pian sen jälkeen, kun poika tuli taloon, täydentää apulaiskonstaapeli Kalle Kontio. - Tässä on joitain tapauksiamme. Osan olemme ratkaisseet, mutta osasta puuttuu suuria paloja - ja siksi olemme kutsuneet sinut, Farrah, tänne auttamaan. Toivomme, että voit auttaa tapauksessa, jossa farmari yllättäen kuoli.
Viimeinen muokkaaja, Santra pvm Pe 13 Tammi - 18:25, muokattu 2 kertaa |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Daisy Pe 13 Tammi - 17:35 | |
| Hi hi !! Komisaario Karhunen on hyvä näemmä ratkaisemaan pulmia Sairaalan psykiatrisella osastolla näytti tosiaan olevan hankalia tapauksia... |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Daisy Pe 13 Tammi - 18:50 | |
| Upeaa! Tätä lisää |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy Pe 13 Tammi - 19:21 | |
| - caracal kirjoitti:
- Hi hi !! Komisaario Karhunen on hyvä näemmä ratkaisemaan pulmia
Sairaalan psykiatrisella osastolla näytti tosiaan olevan hankalia tapauksia... Niin, no: sanoihan Noita Nokinenäkin, että hän toivoisi poliisilla olevan päässä muutakin kuin nenä ja korvat! Saa nähdä, jatkuuko tarina. |
|
| |
Tabitha Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 05.07.2011
| Aihe: Vs: Daisy Pe 13 Tammi - 23:31 | |
| Tämä on ihan huippu hyvä juttu! Lissääää! Please! |
|
| |
kaisatiina Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 11.06.2012
| Aihe: Vs: Daisy Su 8 Heinä - 13:49 | |
| Noista kuvista tajusin että mulla on yks daisy jonka aioin viedä kirppikselle. Se tuli kirppislaatikossa jossa oli kasa vanhoja "barbi"nuken vaatteita ja kolme nukkea. Olin ajatellut säästää vaan mattelin barbin ja vaatteet, mutta kun noi Santran daisyt oli niin hienoja ehkä säästän myös daisyn. Onkohan jossain jotain hyvää sivua mistä löytää kuvia daisyista ja sen vaatteista. Jos tunnistaisin omani. Mukana tuli sama hopeinen luistelumekko ja luistimet kuin santran kuvissa. En vaan tiedä miten mun daisy sopii mun barbiekaupunkiin. Siellä alkaa olla niin täyttä eikä uusia koteja enää mahdu |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy Su 8 Heinä - 14:16 | |
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Daisy Pe 13 Heinä - 20:34 | |
| [img] [/img] "hmm. minkäköhän ammatin itselleni valitsisin. Sirkustirehtöörin, taitoluistelijan vai muusikon?" [img] [/img] "äh, ei minusta luistelijaa tule, minun on niin vaikea pysyä tasapainossa." Niinpä tästä daisystä tuli toimittajan näköinen kun puin hänelle eri vaatteet. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy La 14 Heinä - 11:17 | |
| Ihanat ja harvinaiset Daisyn vaatteet! Onnekas olet!
Nukkekin on kiva... |
|
| |
Aliisa Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 09.05.2010
| Aihe: Vs: Daisy La 14 Heinä - 17:57 | |
| Ihana Daisy. Jos ikinä joku haluaa luopua Daisyista tai niiden vaatteista, niin täällä olis ostaja. Mulla on vain viisi Daisya kokoelmassa. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy Ke 17 Loka - 18:06 | |
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Daisy To 18 Loka - 23:16 | |
| vau. Todella upeita rakennelmia. Kauppa oli ihana. Itse olen yrittänyt tehdä barbeille kauppaa, mutta tällä hetkellä se näyttää todella kömpelöltä. Noi Daisymainokset (pahvia?) näyttää tosi mainioilta ja sopii kauppaan. Ihanan paljon Daisyjä sulla ja erilaisia vaatteita. Toiseksi alimman kuvan rakennelma on hieno, minkä se on. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy Pe 19 Loka - 9:02 | |
| Talo on Bratz talo. En tiedä, onko myyty Suomessa. Ostin sen käytettynä huutonetistä englantilaissyntyiseltä perheenisältä, joka sanoi tilanneensa sen aikoinaan Amazonilta. Täällä on isompia kuvia talosta: http://www.hotukdeals.com/for-sale-trade/wanted-bratz-or-peppa-pig-toys-94609Kauppa on Ideal'in valmistaman Jody-nuken jostain 70-luvulta (ehkä). Jody-nukke on kaupan myyjänä oleva punahiuksinen sekä toisessa kuvassa kaksi tummaihoista. Samaten viktoriaaniset kalusteet ja ekan kuvan taustalla oleva keittiö on Jodyn. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Daisy Ma 10 Joulu - 13:24 | |
| Huuto.nettiä selatessa tuli vastaan kohde jossa myydään "Cindyn" vaatteita (ei ole oma ilmoitukseni, enkä tunne myyjää, mutta rupesi vain kiinnostamaan). En ole ihan varma, mutta eikö nämä tai osa vaatteista ainakin ole Daisyn vaatteita? Tuon mustan mekon ainakin muistan nähneeni jollain Daisy-sivustolla. http://www.huuto.net/kohteet/retro-paketti-cindy-nuken-vaatteita/246693504 |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Daisy Ma 10 Joulu - 20:22 | |
| Ainakin nuo ratsastushousut on Daisyn, mulla nimittäin oli se Daisy penskana.
Daisyt on suloisia, harmi kun ei ole ikinä tullut kirpparillakaan vastaan... |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy Pe 14 Joulu - 16:15 | |
| Minusta ne kaikki vaatteet ovat Daisyn. En jaksanut kissani takia vastata aiemmin, sorry. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Daisy Pe 14 Joulu - 17:09 | |
| Sitä itsekin epäilisin, että tuossa on vain mennyt nukkejen nimet sekaisin ja nuo ovat Daisyn vaatteita. |
|
| |
Lumiche Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 27.06.2012
| Aihe: Vs: Daisy La 15 Joulu - 0:39 | |
| Mä tahtoisin kauheesti sen ihanan Balleriina Daisyn ja sitten sellaisen punamekkoisen jolla jotain valkoista mekossa (mielikuva) ja Daisyn dalmatialaisen! Ja pinkin puhelimen!! Ne oli sellaisia mitkä minulla oli lapsena. Nyt kummasti kadonneet johonkin. Ei tahdo löytyä mistään.. Oon niin huono etsimään kirppareiltakaan. |
|
| |
Xara Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 15 Join date : 24.10.2012 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Daisy La 15 Joulu - 13:22 | |
| Onko Daisyllä vain se dalmatialainen, vai onko samanlaista koiraa myös mustana? Näin joskus sellaisen ja jätin ostamatta, mutta olen jäänyt miettimään. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy La 15 Joulu - 14:18 | |
| On Daisyllä musta, valko-mustatäpläinen ja ruskeakin koira. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy Ma 18 Helmi - 9:28 | |
| Sain uuden jatkopalan Daisy-talooni, joka ei ole valmis, mutta otin kuvia nyt kerrankin tyhjillään olevista vanhan talon huoneista. Punainen tiskiallas on Daisyn, mutta siitä puuttuu lämmittimestä yläosa (kansi), metallinen hella on jonkun muun, mutta vanha. Uuden osan keskeneräinen keittiö. Vaaleanpunainen makuuhuone Vihreä makuuhuone Yläkerrassa oli vaikea kuvata. Keskeneräinen huone. Barbien kalusteet Olohuoneessa Sindyn vanhat sohvat (60-luvulta?), Idealin valmistaman Jodyn piano ja kello, Daisyn punainen nojatuoli ja pöytä. Ideal-yhtiön valmistaman Jodyn (Daisyn kokoinen) keittiö Daisyn hevosia Big Jimien hoivissa (uudessa tilassa) Daisyn kaksi hevosta ja Barbien Dallas-hevonen, jolla korvista palat pois. Daisyn koiria Korjattu päivänvarjo, pöytä ja tuolit Muita Daisyn terassikamppeita Daisyn skootterit (taaimmaisen istuin hävinnyt, varaistuimella korvattu) Daisytownin uusi sairaala (jonkun nuken Animal Hospital, 2 kpl yhdistetty, Barbien?) Daisy joutuu turvautumaan Star Trek lääkäreiden apuun, koska potilaat ovat niin vaikeita. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Daisy Su 26 Toukokuu - 20:30 | |
| Pari Daisyä seikkailee sateen kosteuttamassa metsässä Pari Daisyä juhlapuvuissa |
|
| |
Bronze Fashionista
Viestien lukumäärä : 111 Join date : 11.12.2012
| Aihe: Vs: Daisy Su 26 Toukokuu - 20:40 | |
| Miten huomasinkaan tuon upean Daisy-talon vasta nyt. Mahtava! Aivan ihana - mistä olet nuo kaikki kalusteet löytänyt? Uudet kesäiset kuvat ovat ihanan raikkaita ja suloisia |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Daisy | |
| |
|
| |
| Daisy | |
|