| Wilde Imagination | |
|
+15tempokisu Aliisa myrva AliceX Mimosa Plasticia mirabella Tabitha Tinttufia SweetNeat Adalmina feliara caracal Evangelina Santra 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ma 30 Heinä - 17:56 | |
|
Aaawwwww ..... Kiitos Mimosa!
|
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ke 1 Elo - 20:26 | |
| Kamera ei suostunut tänään yhteistyöhön ollenkaan. Kuvista tuli joko ylivalottuneita (kuten alla) tai muuten vain tärähtäneitä. Tässä nyt kuitenkin jonkinlainen räpsäisy Evangelinelle tekemästäni puvusta. Minua pyydettiin tekemään Dark Angel Evangelinen tyylinen puku, mutta mustana, ja tällainen siitä sitten tuli. Ei tietenkään alkuperäisen veroinen, mutta mekko nyt kuitenkin. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ke 1 Elo - 22:00 | |
| Mulla ei ole tietoa alkuperäisestä puvusta mutta tekemäsi puku on jumalainen! Siis kerrassaan UPEA! |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Wilde Imagination To 2 Elo - 10:17 | |
| Ihana tämä Mimosan Evangleline ja puku on kerrassaan upea (Ja onneksi Tinttufia ennätti ensin nappaamaan Lizetten -omat rahani valuvat tiiviiseen tahtiin Soom firman syviin taskuihin.. tuli vähän tilattua.... ) Huh! Tinttufiahan on uskaltanut rohkean tempun tehdä! Mutta upeasti onnistui Itselläni menisi pupu pöksyyn, jos pitäisi nukkea kirurgin veitsen kanssa sohia -ja siitä tulisikin aika kamalaa jälkeä Ja tässä vähän minultakin nukkekauneutta: Ellowyne Wilde by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination La 4 Elo - 8:43 | |
| Kyllä oli vähän jännä kuin aloin veistellä mutta ajattelin että "se on vaan noin 100 euroa joka mene savuna ilmaan sitten jos tämä epäonnistuu" Mutta hyvin se meni! Tässä on nyt nelikkoni: Engla, Elena, Freya ja Erie |
|
| |
AliceX Fashionista
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 11.03.2012
| Aihe: Vs: Wilde Imagination La 4 Elo - 14:27 | |
| Kaunis joukko kauniissa mekoissa! Tuo Feeling drained on alkanut kiinnostaa mua enemmän ja enemmän, se on tosi suloinen |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 5 Elo - 9:33 | |
| |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 5 Elo - 10:21 | |
| Minusta hän on todella kaunis ja eeterinen, keijumainen jotenkin Ja ne livekuvat on paljon parempia kun ne promokuvat.... |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 5 Elo - 12:01 | |
| Ensi vuonna tulee luultavasti toinen hartsi-Ellu, odotan mielenkiinnolla minkänäköinen se on. Bjd:n parempi poseerauskyky kyllä kiehtoisi, Ellut on kuitenkin aika jäykkiä Virkkasin pari toppia kuluneella viikolla Ellowyneille ja tässä on toinen, paremmin onnistunut niistä Essiellä päällä: Näitä oli kiva tehdä ja suunnitella. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ti 7 Elo - 18:04 | |
| Kaunis toppi Essillä! Agnes Mulla taitaa olla nukkekiintiöni aika täynnä tältä vuodelta... Tulossa on Ellowyne, Lizette ja Pru Täytyy katsastaa kaapit jos sieltä löytisi muutama muu nukke myytäväksi |
|
| |
Aliisa Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 09.05.2010
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ti 7 Elo - 18:16 | |
| Siis WAU miten hieno tuo Tinttufian mekko! Ihana kangas, tykkään noista pienistä kuvioista ja pitsi on myös erittäin lähellä sydäntäni. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ti 7 Elo - 18:36 | |
| Wau kehu kuuluu caracalille joka on tehnyt puvun! Caracal on myös tehnyt Monican pikkumusta mekon joka löytyy Tonnerin ketjussa |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 12 Elo - 18:39 | |
| Kiitos kehuista, Adalmina ja Caracal... Pidän tästä ainoasta vinyylisestä Evangelinestani kovasti, vaikkei se ehkä hiuksineen riittävän tummanpuhuva olekaan. Onneksi vaatteilla voi ainakin yrittää tehdä neidistä hieman synkempää... Henkilökohtaisesti olen innoissani resiinisestä Ellowynestä. Kai olisi syytäkin, kun sellaisen menin tilaamaan... Hyi siis minua!!! Meikistä en ole ihan varma. Luulen, että haluaisin sen jossain vaiheessa vaihdattaa. Pidän kyllä neidin eteerisistä kasvoista, mutta haluaisin ehkä meikistä hieman erilaisen. AliceX:n Essillä on todella sievä toppi ja takana näkyvä vaatekaappi sisältöineen on varsinainen aarreaitta. Aivan ihania säilytyslaatikoitakin olet sinne tehnyt! Caracal taas on jälleen loihtinut todella upean puvun Ellowynelleen. Ja Seepian sävyinen valokuva on todella upeasti toteutettu varjoineen. Voi himskatti... Kunpa joskus itsekin osaisi napata yhtä hyviä otoksia! Ja Tinttufian Evangeline Caracalin pukuineen on ihana, kuten aina. Itse olen lähes kateellinen kuvasta, jossa Agnes istuu noin sievästi ja haaveilevan näköisenä. Oma Evieni kun ei suostu istumaan lainkaan, vaan ponnahtaa heti pystyyn. Ehkä neiti pitäisi laittaa kylpyyn, jotta nauhat hieman löystyisivät. Tulin ommeelleeksi Evielle lyhythihaisen mekon. Kuvat nyt eivät ole mitään huippuja, mutta laitanpa nämä nyt tänne kuitenkin... |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ma 13 Elo - 9:36 | |
| Tämä harmaa Mimosan mekko on todella kaunis!! Ja sopii tuon neidin harmaaseen meikkiin täydellisesti. AliceX:n pitsitoppi on niin sievä myös -siinä on tainnut tovi jos toinenkin hurahtaa. (tai sitten olen itse vaan niin hidas noissa lankapuuhissa ). Ja tuo vaatekaappi on edelleenkin kadehdittavan hieno. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: hienoja tekemisiä To 30 Elo - 16:43 | |
| eek, mä luulin että jes, osaan laittaa ripset...no ehkä jonkunlaiset. Tuolla on ihan eri maailmasta... Kaikki jotka osaa ite ommella asuja nukeille, niin erikois-rispektit |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Wilde Imagination La 1 Syys - 10:47 | |
| - caracal kirjoitti:
- Tämä harmaa Mimosan mekko on todella kaunis!! Ja sopii tuon neidin harmaaseen meikkiin täydellisesti.
AliceX:n pitsitoppi on niin sievä myös -siinä on tainnut tovi jos toinenkin hurahtaa. (tai sitten olen itse vaan niin hidas noissa lankapuuhissa ). Ja tuo vaatekaappi on edelleenkin kadehdittavan hieno. Suunnittelussa menee melkein enemmän aikaa kuin toteutuksessa Laitanko tuota pitsiä vai tuota toista, mitä muita koristeita jne... Mimosan Evie on hyvin hienostuneen näköinen leidi |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Pe 7 Syys - 13:34 | |
| Sama ongelma täällä: itsekin vietän valtavasti aikaa miettien mistä kankaasta saan inspiraation ja sitten siihen pitää etsiä sopivat pitsit, nauhat tms. -aikaa kuluu siihen enemmän kuin itse ompeluun Ainiin, aikaa menee myös siihen kun mietin, että millekäs nukelle sitä nyt haluaisinkaan ommella... liikaa erilaisia nukkeja valittavana Company Loves Misery Ellowynea hitusen: Ellowyne Wilde by caracal0407, on Flickr Ellowyne Wilde by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination La 8 Syys - 17:11 | |
| Kauniita mekkoja taas kerran caracal Niistä on yksi aika tutun näköinen Ella (joka on tullut Australiasta) haluaisi sanoa moi! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ke 12 Syys - 10:25 | |
| No kas, on tosiaan tutun näköinen mekko Ellahan on matkustanut kaukaa! Kuink sopeutuu tänne kylmään? On kyllä kaunis, tykkään tuosta vahvasta silmämeikistä ja 'pale'huulista. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 16 Syys - 9:13 | |
| |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination To 20 Syys - 21:49 | |
| |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 23 Syys - 9:40 | |
| Ai vitsi, toi Amber on tosi kaunis Houtuksia, houkutuksia....... Minulla oli eilen melkein jouluaatto, kun Lizette ja Pru saapuivat kotiin. Kiitos Mimosalle kaupoista . Mimosa oli tehneet heille ihan uudet mekot jotka näkyvät hänen kuvissaan. Freya halusi mukaan peruukki vaihtoon: Ja tässä on tulos: Freya, Priscilla ja Leanne Leanne saa sitten jossain vaihessa tummanruskeat akryylisilmät, kunhan ehdin niitä laitta. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 23 Syys - 18:52 | |
| Mimosa: höpöti pöpöti! Sinä teet itse aivan mielettömän kauniita asuja -nytkin tuo mustavalkoinen Lizetten asu on kaunis kuin mikä!! Ha onnittelut Tinttufialle!!!! Sait ihanat neidot itsellesi Ja ahaa, noilla on tuollaiset velcron palaset pitämässä peruukkeja. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ti 25 Syys - 20:35 | |
| Kiitos vain itsellesi, Tinttufia! Ihanaa, että neidit pääsivät hyvään kotiin! Ja näyttävät varsin hyviltä peruukkivaihdosten jälkeen. Mustat lyhyet hiukset pukevat Leannea todella hyvin! Caracal: Jep, velcron palaset pitävät peruukit näppärästi paikoillaan, vaikka toiset kyllä poistavatkin ne. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Pe 5 Loka - 20:21 | |
| Freya kuvattu uudella kameralla... |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Wilde Imagination | |
| |
|