Plasticia Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 44 Join date : 29.10.2011 Ikä : 51 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: My Size-Barbiet Su 20 Marras - 14:00 | |
| Onko teillä muilla näitä isoja Barbieita, jotka ovat siis n. 99cm korkeita? Laittakaa kuvia! Mulla on tämä yksi, jolla siis Mackie-kasvomuotti ja istutetut silmäripset. On kai alunperin ollut joku enkeli-Barbie. Tässä hän poseeraa Ebaystä ostamissani virkatuissa asuissa. By rubyrosella at 2011-11-20 By rubyrosella at 2011-11-20 Olen ostellut hälle myös runsaasti vaatteita vaatekaupoista ja kirppareilta. |
|
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: My Size-Barbiet To 24 Marras - 16:14 | |
| Voi että, miten kaunis Barbie onkaan My size versionakin |
|
Plasticia Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 44 Join date : 29.10.2011 Ikä : 51 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: My Size-Barbiet To 24 Marras - 19:00 | |
| Kiitoksia! Olen kutsunut häntä Maisaksi (My Size) ja myöskin Angelaksi. Ihan liian harvoin on tullut leikittyä Angelan kanssa, vaikka vaatteita tosiaan onkin kiva ostaa. Joskus vielä sovittelen ja teen koruja, etsin lisää kenkiä (lasten kengät) ja kokeilen erilaisia kampauksia. Ne Superstar-kasvoiset ovat paljon yleisempiä, mä halusin juuri tämän. Kyllä tuli kalliiksi se postitus Yhdysvalloista asti. Olen suoraan sanoen antanut jo summan painua unholaan. Niin kuin tullimaksunkin. Ja ronttaamisen matkahuollosta kotia, näin autottomana ihmisenä... Mutta oli se sen arvoista. Suloinen tytteli, jonka vielä joskus otan mökillekin mukaan, niin saa ulkotiloissakin kuvattua. Kenkiä vaan tosiaan tarttee hankkia lisää, on vasta yhdet, jotka eivät ole ihan meidän tyyliset. |
|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: My Size-Barbiet Pe 25 Marras - 0:59 | |
| Nätiltä näyttää! Siis ihanko tälle saa ostaa lasten vaatteita? |
|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: My Size-Barbiet Pe 25 Marras - 14:25 | |
| Plasticia, voin kuvitella sen kotiinrahtaamisen Onpas hän nätti! Mä en ole ikinä nähyt näitä nukkeja livenä, ainoastaan kuvissa. En siis osaa yhtään hahmottaa tuota kokoa. Oikeat lasten vaatteet käy? Todella sievä nukke, varmaan kiva ihan jo sisustuselementtinäkin! |
|
Plasticia Gateway Barbie
| Aihe: Vs: My Size-Barbiet Pe 25 Marras - 15:24 | |
| Me kiitetään! Tuolta Bdollista se Avotuli auttoi mua tämän hankkimisessa Ebaystä, kun silloin en vielä osannut enkä uskaltanut itse Ebaytä käyttää. Hän myös antoi vaatevinkkejä, heilläkin kun ainakin yksi tällainen tytsy on. Eli lasten vaatteista käyvät koot 86-98cm. Ikäluokka 2-4-vuotiaat. My Sizet on pitkiä ja hoikkia, joten ihan kaikki lasten vaatteet eivät istu kivasti. Ehkä silmä harjaantuu valkkaamaan ajan oloon. Kengissä koko 19-20, jalkaterän pituus 13cm. Koska My Sizen jalka on täysin tasapohjainen, sellaiset kengät eivät istu, joissa on muotoiltu sisäpohja. |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: My Size-Barbiet | |
| |
|