| ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ma 2 Elo - 21:12 | |
| eli tiedän että tällä palstalla on myös poni keräilijöitä ja nyt tarttisin teidän apua. Olin naapurikaupungin iltatorilla ja sieltä tarttui mukaan kolme ponia, jotka käsittääkseni ovat aitoja poneja, näillä erikoisuutena on silmät joihin on laitettu "jalokivet", onko kellään tietoa mikä sarja ja onko minkään arvoisia. Kaikki tieto otetaan kiitollisuudella vastaan |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ma 2 Elo - 22:52 | |
| Joillakin G2 -poneilla on timanttisilmät =) Mulla on pari senmoista. http://mlpland.com/?l=2&p=bekijk_pony&id=1046Tuossa on linkki mistä löytyy ihan kaikki my little ponyt =) Ja tuossa linkissä on nyt suoraan yksi timanttisilmäisistä, joita miullakin on. |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ti 3 Elo - 10:19 | |
| kiitos Siama, sivusto oli hyvä ja hepat tuli tunnistettua, eli jos oikein tunnistin niin hepat olivat copper glow (2001) sarjasta magical unicorns birthday wishes sunny garden (vähän kysymysmerkillä varustettuna) globe trotter (2002) sarjasta hobby ponies poneilla ei ollu mukana mitään tarvikketia. Onkohan näillä mitään arvoa? No toisaalta tyttären leikkeihin ne menee, niin eipä niillä arvoa tartte ollakkaan, mutta ois kiva tietää että pitääkö yrittää suojella enimmiltä tuhoilta |
|
| |
Mosa Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 14.05.2010
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ti 3 Elo - 12:27 | |
| G2 ponien arvo on hieman vaihteleva. Itse esimerkiksi en keräile lainkaan G2 poneja, vaikka kaksi kivan väriyhdistelmän omaavaa ponia omistankin. Milestäni Copper Glow ja Globe Trotter eivät ainakaan ole yleisimmästä päästä G2 ponien keskuudessa. Mutta en usko niiden olevan kuitenkaan kovinkaan arvokkaita. Sanoisin ettei ole mitään hätää antaa niitä leikkeihin, vaikka vähän kärsisivätkin. Itse siis keräilen vanhempia G1 poneja |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ti 3 Elo - 16:26 | |
| Mulla on tallessa viellä monta lapsuuden ponia =) Pinja Colada ja Merry Treat ( jouluponi ) on ihan lemppareita =) Sitten löytyy monta niitä ponin näkösiä uudempia, esim Toola-Roola, Rainbow Dash ja muita kavereita =) |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ti 3 Elo - 17:01 | |
| Minkälaiset leimat aidoissa my little poneissa on? Tai mistä tunnistaa aidoksi? Tahtoisin näitä kerätä, mutta kun en tiedä mitkä on kirppariponeista tusinaponeja ja mitkä ihan my little poneja. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ti 3 Elo - 19:50 | |
| Kavion pohjassa lukee vanhimmilla pelkkä Hasbro Inc ja uusimmissa sen lisäksi My Little Pony =) |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ke 4 Elo - 13:17 | |
| Ja välivaiheen poneilla on sateenkaari kavion pohjassa. Uusimmalla on kahden sydämen sisällä tuo My Little Pony. Tämäkän ei takaa aitoutta, noista uusimmasta on paljon muottikopioita liikkellä. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ke 4 Elo - 22:29 | |
| Ja nää ihan uuet ei enää näytäkään poneilta |
|
| |
Tia Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 18 Join date : 05.09.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Tampere :)
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Ma 30 Tammi - 21:30 | |
| itse kävin läheisellä kirpparilla mutta ei oikein mitään tuntunut löytyvän. menin viimeisen nurkkapöydän luokse ja siellä, vaatteiden alla, minua tuijotti G1 Tootsie poni sillä on kynitty harja (pelkkä irokeesi jäljellä) mutta se katsoi niiiiiiin hylätyn näkösenä ja hintaakin oli vaan euro, niin tottakai se lähti mukaan c: aikaisemmin löysin 2 G3 ponia, hinta oli aika korkea (4 e kappale) mutta koska niitä ei enää kaupoista saa niin nekin tuli mukaan. itse olen suuuuri mangan fani, mutta en ymmärrä miksi PONEILLA on suuret päät ja isot silmät rajansa kaikella ps. anteeksi jos spämmiä, oli vaan pakko jakaa tää täällä |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa | |
| |
|
| |
| ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa | |
|