Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa

Siirry alas 
+2
Siama
Maarit
6 posters
KirjoittajaViesti
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit

Viestien lukumäärä : 288

ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Empty
ViestiAihe: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyMa 2 Elo - 21:12

eli tiedän että tällä palstalla on myös poni keräilijöitä ja nyt tarttisin teidän apua.

Olin naapurikaupungin iltatorilla ja sieltä tarttui mukaan kolme ponia, jotka käsittääkseni ovat aitoja poneja, näillä erikoisuutena on silmät joihin on laitettu "jalokivet", onko kellään tietoa mikä sarja ja onko minkään arvoisia.

Kaikki tieto otetaan kiitollisuudella vastaan cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama

Viestien lukumäärä : 568
Ikä : 38

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyMa 2 Elo - 22:52

Joillakin G2 -poneilla on timanttisilmät =) Mulla on pari senmoista.

http://mlpland.com/?l=2&p=bekijk_pony&id=1046

Tuossa on linkki mistä löytyy ihan kaikki my little ponyt =) Ja tuossa linkissä on nyt suoraan yksi timanttisilmäisistä, joita miullakin on.
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit

Viestien lukumäärä : 288

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyTi 3 Elo - 10:19

kiitos Siama, sivusto oli hyvä ja hepat tuli tunnistettua, eli jos oikein tunnistin niin hepat olivat
copper glow (2001) sarjasta magical unicorns
birthday wishes sunny garden (vähän kysymysmerkillä varustettuna)
globe trotter (2002) sarjasta hobby ponies
poneilla ei ollu mukana mitään tarvikketia.

Onkohan näillä mitään arvoa? No toisaalta tyttären leikkeihin ne menee, niin eipä niillä arvoa tartte ollakkaan, mutta ois kiva tietää että pitääkö yrittää suojella enimmiltä tuhoilta Laughing
Mosa
Kirppisnukke
Kirppisnukke

Viestien lukumäärä : 10

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyTi 3 Elo - 12:27

G2 ponien arvo on hieman vaihteleva. Itse esimerkiksi en keräile lainkaan G2 poneja, vaikka kaksi kivan väriyhdistelmän omaavaa ponia omistankin. Milestäni Copper Glow ja Globe Trotter eivät ainakaan ole yleisimmästä päästä G2 ponien keskuudessa. Mutta en usko niiden olevan kuitenkaan kovinkaan arvokkaita.

Sanoisin ettei ole mitään hätää antaa niitä leikkeihin, vaikka vähän kärsisivätkin.

Itse siis keräilen vanhempia G1 poneja Smile
Siama
Vintage
Vintage
Siama

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyTi 3 Elo - 16:26

Mulla on tallessa viellä monta lapsuuden ponia =)
Pinja Colada ja Merry Treat ( jouluponi ) on ihan lemppareita =)
Sitten löytyy monta niitä ponin näkösiä uudempia, esim Toola-Roola, Rainbow Dash ja muita kavereita =)
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas

Viestien lukumäärä : 235

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyTi 3 Elo - 17:01

Minkälaiset leimat aidoissa my little poneissa on? Tai mistä tunnistaa aidoksi? Tahtoisin näitä kerätä, mutta kun en tiedä mitkä on kirppariponeista tusinaponeja ja mitkä ihan my little poneja.
http://muovikenka.vuodatus.net/
Siama
Vintage
Vintage
Siama

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyTi 3 Elo - 19:50

Kavion pohjassa lukee vanhimmilla pelkkä Hasbro Inc ja uusimmissa sen lisäksi My Little Pony =)
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka

Viestien lukumäärä : 194

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyKe 4 Elo - 13:17

Ja välivaiheen poneilla on sateenkaari kavion pohjassa. Uusimmalla on kahden sydämen sisällä tuo My Little Pony. Tämäkän ei takaa aitoutta, noista uusimmasta on paljon muottikopioita liikkellä.
Siama
Vintage
Vintage
Siama

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyKe 4 Elo - 22:29

Ja nää ihan uuet ei enää näytäkään poneilta silent
Tia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Tia

Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa EmptyMa 30 Tammi - 21:30

itse kävin läheisellä kirpparilla mutta ei oikein mitään tuntunut löytyvän.
menin viimeisen nurkkapöydän luokse ja siellä, vaatteiden alla, minua tuijotti G1 Tootsie poni heartbeat
sillä on kynitty harja (pelkkä irokeesi jäljellä) mutta se katsoi niiiiiiin hylätyn näkösenä ja hintaakin oli vaan euro, niin tottakai se lähti mukaan c:
aikaisemmin löysin 2 G3 ponia, hinta oli aika korkea (4 e kappale) mutta koska niitä ei enää kaupoista saa niin nekin tuli mukaan.
itse olen suuuuri mangan fani, mutta en ymmärrä miksi PONEILLA on suuret päät ja isot silmät Mad rajansa kaikella
ps. anteeksi jos spämmiä, oli vaan pakko jakaa tää täällä Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa   ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa Empty

ei aiheeseen (barbiet ja nuket) kuuluvaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» My Size-Barbiet
» BJD nuket
» winx-nuket
» Sekalaiset nuket
» ICY- ja Jecci Five-nuket

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkejen myynti, muokkaus ja tunnistus :: Tunnistusalue :: Muut tunnistettavat-
Siirry: