| Sekalaiset nuket | |
|
+13_Nezku_ Thaleia Santra Adalmina Milia Evangelina Alonces aviksenpaja Tinttufia Silky marika Ecifircas caracal 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Sekalaiset nuket Ma 20 Syys - 10:31 | |
| Jos teillä on nukkeja, joista ei usko muodostuvan kokonaista ketjua, niin tännepä voisi postailla sellaisia yksittäistapauksia. Aloitan Pinky nukella, jonka ostin muutama vuosi sitten Japanista tyttärelleni. Tälle pystyy vaihtamaan osia, esim. päässäkin on tällä jo neljä osaa (itse naama, hiukset, otsahiukset ja ponnari). Nyt tulevalla reissullani itään ajattelin katsoa, löytyisikö näitä nukkeja lisääkin -ovat aika hauskoja ja söpöjä |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Ma 20 Syys - 17:26 | |
| Aww, onpas söpö. Näyttää todella pieneltä, minkä kokoinen hän on? Minä voisin heittää kuvan yhdestä nukesta josta en itseasiassa tiedä mikä nukke se on. Tahtoisin tämän tyylisiä nukkeja lisää. Ostin siis tämän muinoin kirpputorilta todella huonossa kunnossa ja siistin tämän. Huuletkin maalasin uudestaan. Nimeä en ole hänelle keksinyt lainkaan... Sanokaa ihmeessä jos tiedätte jotain tästä nukesta. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Ti 21 Syys - 8:49 | |
| Pinkyt ovat alle kymmensenttisiä minejä. En ikävä kyllä tiedä mitään tuollaisista tyttönukeista, jollainen sinulla on. Tulee kyllä 'mummola' mieleen, minun jollain vanhalla sukulaisella oli aina tuon tyylinen nukke sohvalla istumassa . Muistan kuinka lapsena sitä tuijottelin ihmeissäni -ja olisin mielettömästi halunnut kokeilla sille erilaisia vaatteita! |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Ti 21 Syys - 20:06 | |
| Onpas hyvä idea ketjulle tämä! Varmaan minunkin kokoelmista löytyy tänne jotain...pitääpäs tutkailla! Tosi hurmaavia nämä teidän tyttöset! En minäkään kyllä tunnista södeä sinisilmää. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Ke 22 Syys - 12:58 | |
| Ihana pikkuinen Pinky! Ja Ecifircasin nukke on todella suloinen! Klooni 1960-luvulta, joskus Bdollista opin että myyty ainakin Caroline-nimellä. Meidän äiskän vanha nukke, jonka vaatetin ja jonka tukan laitoin parempaan kuosiin. Nukella on alunperin ollut sininen uimapuku, mutta se on jo aika kulahtanut -tuntui että neitonen ansaitsee parempaa |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Ke 22 Syys - 16:13 | |
| Laitetanpas tänne tämmönen nukke kun Medical Woman Ashton-Drake Gallerystä... Eli Asdza Minulla on vain yksi tämmönen, mutta varmasti hankin ne muut kun ne tulevat. (Pitäisi tulla vielä kolme tässä sarjassa...) |
|
| |
aviksenpaja Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 16.07.2010
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket To 23 Syys - 23:14 | |
| Tällä on ihanat kasvot! Mä niin tykkään noista poskipäistä asu on upea. Ja kukka |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Pe 24 Syys - 9:22 | |
| Tuon inkkaritytön asu on kyllä upea! Ja totta, Monica Merrillissä ja tässä intiaanissa on samaa.... Ettei vain tämä neito olisi Pocahontas ja Monica sitten jälkipolvea (Ylellähän tuli toissapäivänä dokkari Pocahontasista ja mainittiin myös näistä nykyään elävistä jälkeläisistä. Dokkarin alku meni ohi silmien, pitää katsella milloin on uusinta ja keskittyä.) |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Pe 24 Syys - 14:21 | |
| Asdza on upea ilmestys!! Ashton-Drake tuottaa yllättävän paljon mielenkiintoisia nukkeja... Onkos tämä täysin nivelletty?Mielenkiinnolla odotan, että hankit loputkin tästä sarjasta. Kaunis on! |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket To 30 Syys - 22:44 | |
| En nyt tiedä kuuluko tämä oikeastaan tänne, mutta kävin juuri nukkekuviani läpi ja huomasin, että en ollut laittanut tänne kuvia ollenkaan nukesta jonka tein alusta alkaen itse pari vuotta sitten. Tämä on siis savesta tehty pallonivelletty nukke. Savea siihen meni muistaakseeni lähemmäs kaksi kiloa. Nukke on ontto kaikkialta ja sen sisällä kulkee langat jotka pitävät sen kasassa. Näissä kuvissa nukke on vielä ilman lankoja. Nuken vartaloon olen kohtuu tyytyväinen, mutta päähän en. Nykyään se kyhjöttää kaapin pohjalla pelottavan näköisenä. Sillä on nykyään hiuksetkin, mutta ne on todella huonot.. Siitä voisi saada hienon nuken, jos tekisin pään uusiksi ja tekisin peruukin vaikka huovuttamalla... |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Pe 1 Loka - 9:13 | |
| WAU! olet itse tehnyt pallonivelnuken! Täytyy hattua nostaa! Söpöt villasukat nukellasi, hyvä ettei neidon varpaita palella |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket La 2 Loka - 9:59 | |
| wou :oo mäki tahon |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket La 2 Loka - 17:08 | |
| Netistä löytyy ohjeita ja vinkkejä nuken tekoon.. Se on kuitenkin melko hankalaa ja aikaa vievää puuhaa.. Kuinkakohan kauan tuota väkersin.. hmm 1-2kk? Olen miettinyt, että nuken vartalon tekeminen voisi olla helpompaa, jos ensin tekisi rautalangasta kehikon ja siihen alkaisi muovaamaan savea, mutta en sitten tiedä onnistuuko tämä käytännössä. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket La 2 Loka - 17:56 | |
| Kyllä näkee, että on aikaa ja vaivaa nähty tuon nuken eteen Aivan mahtava |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket La 2 Loka - 21:55 | |
| Ihana tuo Asdza! JA wau! Todella hienoa, että joku jaksaa väkertää ihan oman nuken alusta asti ja vielä nivelet ja kaikki! |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Su 14 Marras - 19:02 | |
| Vau, todella huimaa Ecifircas!! Olen usein haaveillut oman nuken tekemisestä, mutta ainakaan tämän hetkisillä veistotaidoilla ei kyllä vielä taida onnistua! Hehe! Ajattelin, että tänne Sekalaisia nukkeja otsikon alle voisi varmaan laittaa tällaisen kokoelmakuvankin, kun en oikein muutakaan paikkaa löytänyt sille. Tässä kuvassa on yksi edustaja jokaista nukkelajikettani tähän mennessä: Pullip tai Dal pitäisi vielä ainakin saada, vaikka muuten aktiivisesti kerään enää vain BJD:tä ja Tonnereita. Olisi kiva nähdä tällaisia ryhmäkuvia muiltakin! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Su 14 Marras - 19:10 | |
| Ecifircasin itsetehty nukke on kyllä mahtava! En mä vaan osaisi! Marika, hauska yhteiskuva! Tulee hienosti muuten esiin nukkejen kokoerot! |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Su 14 Marras - 23:44 | |
| Vautsi! Itse tehty nukke Ecifircasilla! Marikan "kokoelma" tai siis"nukkelaji" kuva on mukava. Tollanen oiski kiva nähdä kaikilta |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Ma 15 Marras - 10:37 | |
| Marikan tyhmäkuva todella kiintoisa! Pitääpä yrittää ryhdistäytyä ja ottaa itsekin vastaava -vertailukuvat ovat vaan niin mielenkiintoisia! (odotan kyllä ensin yhtä nukkea tulevaksi tällä viikolla, sitten saa kamera räpsähtää.) |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Ma 15 Marras - 20:06 | |
| Miun ryhmäkuva ois varmaan aika "tylsä" |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Pe 19 Marras - 16:36 | |
| Minäkin sain aikaiseksi jonkinlaisen ryhmäkuvan edustamaan eri lajikkeitani -muutama kyllä jäi uupumaan kun en muista missä ovat (Ashton Drakes Gallery nukke ainakin uupuu joukosta, missä lie). Otin joiltakin firmoilta monta edustajaa, ovat kuitenkin eri linjojen nukkeja. Vasemmassa laidassa resiiniset SD Cinderella ja MSD Minifee. Tonner firmalta edustettuina Evangeline Ghastly pallonivelineen, Antoinette neito, Edward mies ja Tiny Kitty Collier. Synkkä Bleeding Edge nukke, vieressään japanilaisen tarinan Princess Ai. Ja Winx keijukainen edessä -niitä 'vanhoja' Winxejä, huomasin lelukaupassa uusia, jotka ovat paljon kookkaampia. Pinkki kissa on Madame Alexanderin French Kitty. Takana uljas punahiuksinen Butterfly Ring (jolla on aivan mielettömän kaunis kroppa!). Vieressä Joe Tai -takana 16tuumainen ja edessä Barbien kokoinen versio. Etummaisena Bratzejä -nämäkin 'vanhaa' versiota- Bratz Kidz, normaali Bratz ja Lil'Bratz. Integrity firman nukkeja seuraavana: takana Avantguard, edessä blondi Dynamite Girl ja vieressä upea Fashion Royalty. Juku Couture tyttönen pinkkisydämisissä saappaissaan edessä. Ja Kurhn aivan kuvan oikeassa reunassa. Punapää Hollywood Hostess Silkstone edustaa Mattelia. Vierellä Momoko, jonka takana Madame Alexanderin Alex. Pullipin tunnistaa isosta päästään ja oikealla puolella vierellä sinihiuksinen, saman Jun Planning firman Hestia (aivan, se yksikätinen tyttö. Odottaa edelleen kropan vaihtoa...) Takara Jenny kimonossaan, vieressä Obitsu. Obitsun edessä se Mattelin pikkutyttö, Kellykös nimi oli? Pienen pieni kimonopukuinen on Pinky Street noousevan auringon maasta ja aivan kuvan laidassa on yksi jaappanista tuomani figuuri (jonka nyt laitoin kuvaan vain kuriositeetiksi, sillehän ei voi esim. vaihtaa vaatteita). Joitakin jäi siis uupumaan, mutta mielestäni tässäkin oli jo liikaa (kamalaa huomata, kuinka paljon sitä onkaan nukkeja hamstrannut muutamassa vuodessa!!! ). Ja tottakai sitä myös huomaa, kuinka monta ihan perusnukkea vielä puuttuu! (Daisy, Blythe jne jne) |
|
| |
marika Model muse
| |
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket La 20 Marras - 1:47 | |
| Wow! Caracalilla on kyllä kivan kattava otos monenmoista nukkea. Mahtavaa! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket La 20 Marras - 14:03 | |
| Niin, onhan noita tosiaan.... Kuinka paljon enemmän varastossa olisikaan tilaa, jos en keräilisi nukkeja -toisaalta, onneksi en keräile autoja kuten isäni Minun tyylikseni kerätä, on muotoutunut tuo erilaisuuksien haaliminen. Tylsistyisin totaalisesti, jos minulla olisi esimerkiksi kaapissa kolmesataa erilaista Barbieta. Jollekin toiselle on taas todella tärkeää kerätä kaikki ne erilaiset versiot Mattelin nukeista. Ja kaikki tavat ovat varmasti aivan yhtä oikeita tapoja kerätä -what ever makes you happy Tällä hetkellä minun tekisi tosin mieli heivata monta nukkea pois tästä taloudesta -mutta tiedän harmittelevani kuitenkin muutaman kuukauden päästä jos niin teen. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket Ma 29 Marras - 10:38 | |
| Launtaina sattui eteen Hi Glam nukke -no, pakko tämä rukoilijasirkkamainen ilmestys oli ostaa sekalaiseen joukkooni. Luulin että nämä nuket olisivat jo hävinneet ajat sitten? (tosin sieltäkin kaupan hyllyistä löytyi vain kaksi ja nekin näyttivät olevan ylijäämätavaraa?????) |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Sekalaiset nuket | |
| |
|
| |
| Sekalaiset nuket | |
|