| BJD nuket | |
|
+25Bronze Linda S. Irina Lumiche myrva Sulkasato AliceX Mimosa Hunajasieni Rana SweetNeat feliara Pihlaja Evangelina Silky Milia aviksenpaja Alonces ShoeCat marika Maarit Ecifircas Adalmina Tinttufia Siama caracal 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: BJD nuket Ke 30 Kesä - 21:01 | |
| En huomannut näille olemassa olevaa ketjua? Liittäkää tämä jatkoksi jos olin väärässä. Piti nyt sitten kuitenkin availla paketteja ja saada nukke kuvaan -tällä kertaa kohteeksi joutui Suntan Paran (jolle oikeasti minun pitäisi keksiä joku nimi! Tämä on varmaan ainoa nukkeni, jonka kohdalla minua tylsistyttää tuo virallinen firman nimi.) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 8 Heinä - 21:07 | |
| Paran sai tänään peruukin (no, on liian iso Paranille, mutta sai lainata ennen kuin oikea omistaja saapuu....) Haluaisin opetella tekemään siipiä, sillä jotenkin tänään kuvatessa Paran olisi ehdottomasti kaivannut vihreänsiniset kimallussiivet |
|
| |
caracal Pullip
| |
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: BJD nuket To 8 Heinä - 21:45 | |
| Jukupliste, on se suloonen!!
Nimiehdotukseksi Unna! Tunnen yhden saman nimisen pikkutytön, joka muistuttaa tätä nukkea =) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 9 Heinä - 12:11 | |
| Tänään posti toi taas kivaa - silmät ja peruukin. Ja heti kuvaamaan! (okei, silmien vaihto on kyllä aika tuskaista puuhaa, pään sisällä on ahdasta -siellä kun on S-koukkua ja kuminauhoja.... ja sitten sitä silmän kiinnitys mömmöä on joka paikassa, tietysti myös sormet tahmaisina. Mutta enköhän minä vielä opi...) (Värit eivät oikeasti ole näin leiskuvaiset, vaan muutin kuvankäsittelyllä.) (tässä jälkimmäisessä kuvassa jo realistisemmat värit) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 9 Heinä - 12:14 | |
| Kaunis nimiehdotus muuten Siama -ongelmahan minulla tosin noiden nimien kanssa olisi, että en itse niitä muistaisi. Aina pitäisi käydä tsekkaamassa täältä foorumilta, että mikäs se neito nyt olikaan . Mutta OK, Unna siis olkoon hän |
|
| |
caracal Pullip
| |
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: BJD nuket La 10 Heinä - 22:13 | |
| Herttinen Unna on ihana.. Silmät ja tukka leimuaa auringon laskussa! |
|
| |
caracal Pullip
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 15 Heinä - 17:41 | |
| Tänään saapui noin 55cm BJD nukke. Huh se on iso!!! Ei mitään päällepantavaa kaapista löytynyt, pakko varmaan jotain väsätä tänään. Tämän uuden nuken poseeraamaan laittaminen on niin paljon helpompaa kuin Unnan, Unna kun sätkii käsillään ja jaloillaan sinne tänne kun yritän asetella kuvia varten (nauhat liian kireällä). Ihmettelinkin jo, että ovatpas palloniveliset ärsyttäviä nukkeja, kuinka ihmisten hermot kestävät tuota huitomista , onneksi nyt selvisi että ovatkin paljon luulemaani helpompia tapauksia Yritän saada kuvaa aikaiseksi jossain vaiheessa. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 15 Heinä - 18:09 | |
| Unna sai Isosiskon -taitaa olla eri isä.... Tässä nyt kuvan tarkoitus on kuitenkin lähinnä näyttää kokoeroa neitokaisten välillä. ja hui, kuinkahan valtava se 65cm Asa neitonen on!!! |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: BJD nuket To 15 Heinä - 18:53 | |
|
On ne kauniit noi BJD:t mutta en sorry niihin EI, EI ,EI..... Onko Unna 16" vai isompi? Ja nää on varmaan tehty resinistä?
|
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 16 Heinä - 17:25 | |
| Unna on pituudeltaan noin Tonnerien luokkaa, eli kuudentoista tuuman kieppeillä (en ole tarkkaan mitannut). Resiiniä ovat, eli suomeksi aine lieneen hartsi-nimeltään. Ja luulen, että kyse on samasta materiaalista kuin Silkstone nukkeihin käytetty (?). Olen nyt ihastunut näihin valtavasti, koska muuntelumahdollisuudet ovat niin hyvät: saa melkeinpä 'uuden' nuken, kun vain vaihtaa silmät ja hiukset, (ja niitä osia on ihana shoppailla ). Näitä BJD nukkejahan harrastajat meikkailevatkin uusiksi aika usein. Ostin itselleni jo blankon-pään, jotta voin harjoitella sillä meikkausta. Pitää tosin ostaa ensin eräs aine (en tosiaankaan muista sen nimeä) jolla pää pohjustetaan ennen meikkiä ja sen jälkeen. Pitää ostaa myös sopivat värit, ajattelin väriliiduilla aloittaa -niillä kun saa tehtyä hyvin liukuvaa-pehmeää väriä naamaan. Jos on tämän tyylisistä nukeista kiinnostunut, niin kannattaa käydä tutkailemassa Hartsilapset.fi sivustoa. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 18 Heinä - 16:03 | |
| Unna vei isosiskonsa tutustumaan puutarhaan (kun sain vihdoin tehtyä asun tuolle isommallekin). ja pitihän se arvata, Cinderella rupesi heti poseeraamaan. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 18 Heinä - 17:21 | |
| |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 18 Heinä - 21:16 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket La 24 Heinä - 13:43 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: BJD nuket La 24 Heinä - 13:56 | |
| Ooh |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 25 Heinä - 18:16 | |
| Upea! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 25 Heinä - 23:06 | |
| Tässä Flexi Fashion verrattuna Tonneriin ja Fashionistaan. Pitää jossain välissä kaivaa Avantguardikin yhteiskuvaan. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 26 Heinä - 20:24 | |
| Tänään tutustuin Flexiin lisää ja harjoittelin neidin pystyssä pysymistä . Pysyyköhän esim. Tonner pystyssä ilman tukea? Eipä ole tullut ikinä kokeiltua, aina vaan tökkää sen jalustan alle eikä ajattele asiaa enempää... hmm...pitäisiköhän ruveta kokeilemaan? (onhan tämä flexi vähän anorektikon näköinen, mutta minusta se kroppa vaan on niin himskatin kaunis ) |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 27 Heinä - 10:36 | |
| Oohh, kuinka kaunis nukke voikaan olla Kuinka paljon pulitit? |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 27 Heinä - 14:12 | |
| Kiitos kiitos Pulitin vajaat kolmesataa postikuluineen -ostin suomalaiselta harrastelijalta (sain meikin kaupanpäälle ja pakettiin kuului myös korkokengät ja niihin sopivat jalat -kuvassa. Lättäjalatkin siis ovat mukana, mutta jotenkin pelottaa vielä vaihtaa niitä -pelkään että rikon jotain). Domuya firman sivuilta löytyy tietoa tästä nukkemallista, jos kiinnostuit itsekin. Minä olen nyt aivan koukussa näihin BJD nukkeihin. Yksi erittäin huono puolihan näissä on: hinta... Käytettynä löytyy ihan edullisiakin, jos haluaa ensin vaikka kokeilla onko hartsinukke itselleen sopiva juttu (tosin niissäkin on niin paljon erilaisia, että vaikka yksi ei miellytäkään, niin toinen voi kolahtaa kympillä). |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 27 Heinä - 14:17 | |
| Tuohon aiemmissa kuvissa vilahtaneeseen Cinderellaan en ole oikein vielä bondannut -ja tiedän kyllä mistä johtuu: tuo naama. Naamataulu on aivan liian ala-painotteinen (sama vika kuin uusimmissa Dynamite Girl nukeissa). Minulla on yksi pää, jonka ostin meikki-kokeiluja varten, ja ajattelin että josko sen vaihtaisi tuohon tilalle... Kunhan ensin saan sen pään meikattua jossain vaiheessa -ja kunhan uskallan lähteä vaihtamaan päitä (luin kauhutarinoita BJD foorumilla, kuinka S-koukut uppoilevat sormiin jne... kuulostaa extreme-harrastukselta Nuket myös potkivat omistajiaan naamaan ja muuta kivaa ) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 27 Heinä - 19:56 | |
| Minähän täällä varsinaista yksinpuhelua harrastan , no savolainen kun olen, niin mikäpä siinä Piti vaan tulla ilmoittamaan, että tilasin juuri Elfdoll Soah nuken pään -Soahia olen halunnut aina siitä lähtien kun tajusin BJD nukkeja olevan! En saata uskoa, että todella sen ihanuuden saan! Kroppaa en siis tosin tilannut, toivon (peukut pystyyn) että saisin pään laitettua siihen Cinderellan ruumiiseen. En tiedä yhtään käykö se? No, jos ei, niin sitten pitää tilata kroppakin. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BJD nuket | |
| |
|
| |
| BJD nuket | |
|