Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

BJD nuket

Siirry alas 
+25
Bronze
Linda S. Irina
Lumiche
myrva
Sulkasato
AliceX
Mimosa
Hunajasieni
Rana
SweetNeat
feliara
Pihlaja
Evangelina
Silky
Milia
aviksenpaja
Alonces
ShoeCat
marika
Maarit
Ecifircas
Adalmina
Tinttufia
Siama
caracal
29 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Seuraava
KirjoittajaViesti
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyKe 18 Elo - 10:05

Upeaa meikkaustyötä todentotta!!!! Voitto ei ole mikään ihme!
Totta, kyynärnivellys on aidon näköinen. Ja tuo rintanivellyskin on varsinkin ekassa kuvassa erittäin onnistunut. WOW! Shocked

Bishonen Ian on kyllä aika kolkon näköinen kaveri Wink . No, monet BJD miesnuket ovat mielestäni liian neitimäisiä kasvoiltaan -että kyllä ihan mukava nähdä karskiakin naamaa. Ja Kamauhan nyt on ihan täydellinen! (Tedros on kyllä Iplehousen lempparini. tongue ) Itselleni en näe BJD miehelle kyllä mahdollisuutta -jotenkin minä en vaan tule nukkemiesten kanssa toimeen, tai siis en keksi niille mitään funktiota. Olen miettinyt myyväni toisen Tonnerin Edunkin pois, raukka joutuu vaan turhan panttina laatikossa kyhjöttämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyKe 18 Elo - 10:37

Katsopas Siama Souldoll Lester nukke. Aikas komea ilmestys. Souldollilla on muutenkin kauniita nukkeja. (kuola vaan valuu näppäimistölle....)
Siama
Vintage
Vintage
Siama

Viestien lukumäärä : 568
Ikä : 38

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyKe 18 Elo - 21:51

Lester.... Shocked

Aika ... drunken ... Ihana pakkaus! heartbeat
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyKe 25 Elo - 19:57

Pörröpää.
BJD nuket - Sivu 3 P1070509
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyKe 25 Elo - 20:03

Cinderella vaihtoi peruukkia ja vaatteita ollakseen teini.
BJD nuket - Sivu 3 DSC00756
BJD nuket - Sivu 3 DSC00758
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyKe 25 Elo - 20:06

Ja taas peruukin vaihto Shocked
BJD nuket - Sivu 3 DSC00763
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

Viestien lukumäärä : 1037

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyTo 26 Elo - 0:56

Oi, Oi mitä nättimyksiä! Shocked
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyLa 4 Syys - 15:24

Tein Cinderellalle hameen tyttärelleni jo pieneksikäyneestä hameesta ja villapuseron valmiista neuloksesta (Eurokankaan jämäpaloja -jotka jo pelkäsin heittäneeni muutossa pois. Huh! Kyllä kaikki kannattaa säästää, ei ikinä tiedä milloin tarvitsee Rolling Eyes ) Kengät eivät oikein sovi asuun, mutta ovat nyt ainoat SD kengät, joten neidin on nyt vaan kestettävä tilanne.
BJD nuket - Sivu 3 DSC00775
BJD nuket - Sivu 3 DSC00770
BJD nuket - Sivu 3 DSC00772
marika
Model muse
Model muse

Viestien lukumäärä : 237

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyLa 4 Syys - 16:24

Ai, että miten IHANIA tunnelmallisia kuvia, Caracal!! heartbeat Tämän sinun Cinde on todella puhjennut kukkaan. Kertakaikkiaan hurmaava tapaus ja nuo vaatteet ovat todella upeat. Haluaisin tuollaiset omassa koossani! Hehe!

Minunkin pitää hankkia isompi hartsityttönenkin tässä vielä syksyn päälle. Amber, jota edelleen tässä odottelen, on niin pikkuinen, että olisi kiva saada vähintään MSD kokoinenkin neiti. Tällä hetkellä kandidaatteja olis varmaan Dollmoren Torrie tai Dollzonen Annie...tai molemmat...iiik! Hehe! Kassos nyt mitä sait aikaan Caracal - hirveän hingun! rofl
No, sillä aikaa pari uutta kuvaa Innuendosta..

BJD nuket - Sivu 3 InnieLady014
BJD nuket - Sivu 3 InnieLady054

http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptySu 5 Syys - 12:44

Oih, sinulla Marika on tuo Elfdollin mekko! Se on kaunis! Ja tuo Goodreau on myös -tykkään noista pörröhiuksista.
Mutta eivätkös Goodreaut ole MSD kokoisia -about 40senttisiä siis? SD on noin 60senttinen ja sitten ovat nyt tulleet nämä 70senttiset hirmut!! Ja minähän tietenkin haluan nyt sellaisen seitsemääkymmentä hipovan leidin tähän taloon (lähiaikoina olen tuijotellut Spirit Dollin Freesiaa.. ja ehdottomasti valkoihoisena! Soomin fantasia leidin haluaisin, mutta jälleenmyyntihinnat ovat aivan naurettavia Evil or Very Mad ).

Hyvä että olen saanut 'kostettua' sen, että yllytit minut FR neitoihin kuvapostauksillasi Wink Kjäh kjäh....
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptySu 5 Syys - 16:20

Joo! Emilia teki sellaisen tarjouksen Elfdoll asusta (miinus kengät), etten millään muotoa voinut kieltäytyä! Se on hurmaavan söpö ja synkeä yhtä aikaa, ja istuu Goodreau tytöille ihan mielettömän hyvin.

Jep, minun Goodreaut on slim MSD kokoa ja noin 40 cm. Hartsi Goodreau MSD:t on pari senttiä isompia. Minä hankin vielä viimeisenkin eli neljännen tätä Goodreaun eka sarjaa, eli Whisperin. Oli Ebayssä niin edullisesti, että oli ihan pakko ja nyt on kokoelma complete! Twisted Evil

Whisper on aivan lumivalkoinen iholtaan ja todella erikoinen pikku otus. Maalasin hänet uusiksi viime perjantaina heti kun hän oli saapunut. Ripset lähtivät maalausvaiheessa ja olen kyllä laittanut sille jo uudet, mutta otin siitä muutaman kuvan ilman, ihan vain vaihtelun vuoksi. Minulla on tusina jo ideoita siitä mitä hänen kanssaan voisi kuvailla... Wink Tässä hän kuitenkin ensin keijuilee aamuauringossa:
BJD nuket - Sivu 3 WhisperFairy052
BJD nuket - Sivu 3 WhisperFairy056
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyPe 10 Syys - 9:48

Ettei vaan whisper ole kellarissa kasvanut, kun noin kalpea on? Onnittelut muuten uudesta neitokaisesta! Ja lisäkuvia odottelen malttamattomana!!!!!

Minä sain vihdoin oman BJD graalin maljani kotiin!!! Eli Elfdoll Soah saapui heartbeat -pää siis vain, mutta se onkin niin ihana että sukat pyörivät jalassa. Kroppa tulee joskus, on kyllä tilattu jo muutama viikko (?) sitten, mutta niissähän nyt aina kestää. Eikä ole siis Elfdollin kroppa, vaan halvempi versio.
Tässä ihanan kaunis jumalaisen upea herttainen, aaah, Soah:
BJD nuket - Sivu 3 P1070564
Kunhan saan neidille vartalon ja meikin, niin kuviahan tulee tottakai lisää Bileet
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyPe 10 Syys - 17:05

Thanks ja onneksi olkoon Soah'sta!!! bounce Very Happy Wink Aiotko itse maalata? Se on todella kaunis!

Minun Whisper ja Rumor ulkoilivat:

BJD nuket - Sivu 3 Sisters013
BJD nuket - Sivu 3 Sisters055
BJD nuket - Sivu 3 Sisters061
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyPe 10 Syys - 19:02

ai himpura noi mohairperuukit on kyllä söpöjä! Pakko varmaan niitäkin ostaa lisää... ei ole vielä yhtään SD koossa, (missä se rahapuu on?)
Kiitos kiitos onnitteluista! Olen tässä pitkin päivää ihaillut kasvoja hymynkare huulilla heartbeat (hulluksi jopa voisi luulla....).
Tarkoitus olisi itse yrittää maalata (hah hah, mahtaa tulla varsinainen monsteri! ), mutta jos menee ihan blörinäksi niin yritän hartsilapsista etsiä sopivan vapaana olevan taiteilijan tekemään työ puolestani. Parhaat tekijät ovat vaan niin varattuja, että on onnea jos listalle pääsee. No, onneksi ajattelin todella basic meikkiä Soahille -minusta Soah on silloin kauneimmillaan.
Testors jo suihkuteltu naamaan, joten kai se rohkeus pitäisi kerätä tuolta jostain lattianraosta ja ottaa sivellin käteen. (Luin tänään Testors purkin kyljestä varoitustekstit -oikeasti BJD harrastaminen on VAARALLISTA!!!! Kannattaisi tosiaan varmaan antaa jonkun muun hoitaa maalaushommat ja siinä samalla noiden aineiden ruiskuttelut.)
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyLa 11 Syys - 13:10

Oletkos harkinnut itse tehdä mohairperuukkeja, kun olet niin taitava ompelija? Nehän on näppärä tehdä itsekin, kun ostaa vain palasia ja ommella hurauttaa. Minulle kun on usein käynyt niin, että ostomohairperuukit eivät istu ihan parhaalla mahdollisella tavalla juuri sille nukelle, jolle olisi sen halunnut. Lisa Ryndalta voi sähköpostitse tilata Paypalillä tai Mohairwig.comista ainakin, jos kiinnostaapi...

http://www.ryndaoriginals.com/Tibetan_Skins.htm

http://shop.mohairwig.com/Catalog.aspx?categoryid=31069

Mirrolla on tässä juuri sellainen ruskea mohair peruukki, johon on ommeltu vaaleanpunainen raita otsalle sopimaan asukokonaisuuteen:
BJD nuket - Sivu 3 MirrorsMushrooms039
BJD nuket - Sivu 3 MirrorsMushrooms013

Varmasti Soahista tulee upea ja juuri sinunlaisesi persoona, kun itse maalaat! Minä ainakin bondailen parhaiten juuri niiden nukkejan kanssa, jotka olen itse maalaillut mieleisekseni. thumbs up Orottaaa innolla Soahn debyyttiä!!! sunny
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyLa 11 Syys - 15:04

Mirror on kyllä niin tavattoman sievä (tummempi-ihoiset nuket ovat vaan jotenkin niin himskutin kauniita! Minulla oli lapsena vain yksi vauvanukke ja se oli AA versio -mistäköhän äiti sen oli löytänyt 70-luvulla Savossa...?)
Tuo vaaleanpunainen raita on kyllä piste iin päälle tuossa peruukissa!! heartbeat

Kyllä varmaan jossain vaiheessa yritän kokeilla niitä mohairperuukkien tekoa -mikäli ompelukoneeni suostuu yhteistyöhön. Ja pitää kokeilla ihan jostain tekoturkiskankaastakin -niissäkin on hauskan näköisiä karvoja.

Soah sai eilen illalla uuden meikin -olisi tietysti pitänyt odottaa päivänvaloa, eikä tuskailla surkean huonon näkyvyyden kanssa (olohuoneemme valot eivät ole tarkoitetut tarkan työn tekemiseen, koska tietysti yritin samaan aikaan seurata Kovaa Lakia....). Onneksi kuva on niin epätarkka -otin sen sikapitkällä putkella täyspilvisellä säällä, vielä katoksen alla- niin ettette näe millainen meikki on läheltä katsoen on Cool . Ja yllätys yllätys -heti tuli punaiset hiukset päähän Rolling Eyes
(Tulisi jo se kroppa!!!! Tahtoo ottaa koko-kuviakian.)
BJD nuket - Sivu 3 DSC00800
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyLa 11 Syys - 18:38

Soahista tuli oikein kaunis! Shocked Ihana heartbeat heartbeat
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyMa 13 Syys - 10:35

Kiitos kiitos Very Happy . Tämä kasvomuotti on niin lumoava, että kaunis se on ihan sama mitä sille tekee.
Tämä on ensimmäinen nukkeni (noh, pää vasta tässä vaiheessa), jota minun pitää päästä katsomaan monta kertaa päivässä. Aina keksin syyn livahtaa työhuoneeseen tuijottelemaan kaunokaista Rolling Eyes
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyMa 13 Syys - 17:43

Onpa se ihana!!!! heartbeat heartbeat heartbeat Todella hienoa työtä Caracal!! En yhtään ihmettele, että huone jossa tämä kaunokainen on, vedättää sinua puoleensa. Voi tulisi se kroppa jo, että saataisi nauttia hänen kauneudestaan lisää!!!

Minun Fdoll tiny Amberin pitäisi lähteä tällä viikolla kotia kohti Aasiasta. Toivon vain, etteivät haudo häntä kovin kauan tullissa sitten... Olen jo ommellut pikkuiselle kaksi mekkoakin häntä odottamaan ihan vain mittojen perusteella (saattaa joutua tekemään joitakin muutoksia sitten kyllä).

Rumor:
BJD nuket - Sivu 3 EndofAugust026
BJD nuket - Sivu 3 EndofAugust034

Mirror:
BJD nuket - Sivu 3 RainRaider057
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

Viestien lukumäärä : 70

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyMa 13 Syys - 19:40

Ihania Wink tämä tyttö aikoo hankkia viimeistään seuraavan vuoden synttäreille xd

Tai sitten käyn katsomassa kaverin BJD:tä jahka hän saa sen Twisted Evil Nimeä hän miettii jo, vaan eipä ole keksinyt.

Grrrr........

Sekoilu on kannattavaa drunken
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyMa 13 Syys - 21:18

Oi että miten suloinen toi Marikan Rumor on tossa kasvokuvassa heartbeat

Jotenkin nyt vasta huomasin ton yhden ulkoilukuvan missä Rumor ja Whisper ovat takaapäin kuvattuina. On hauska kuva! Laughing
aviksenpaja
Gateway Barbie
Gateway Barbie

Viestien lukumäärä : 21

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyTi 14 Syys - 22:44

On ne kauniita! Huoh. heartbeat

Caracal, upea maalaus! I love you

Moniqueltakin löytyy mohair weftiä. Ja st noita peruukkeja... koko ajan päivitän, tuli paljon isompiakin kokoja tällä kertaa. Synteettistä mohairia nuo Moniquen tukat.

Mäkin ihastelin sitä ulkoilukuvaa jossa tytöt on kuvattu takaa. Very Happy
Milia
Model muse
Model muse
Milia

Viestien lukumäärä : 338

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyTi 14 Syys - 23:04

Auh, Soah on kyllä kaunis!
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyPe 17 Syys - 15:50

Koska Soah on edelleen hitusen 'vajavainen', niin kuvaukseen pääsi mukaan Cinderella ( ja koska Pararanin kanssa menee hermot, se kun vetkuilee koko ajan ja on täysin mahdoton posetettava!). Ensimmäistä kertaa kävin kuvaamassa ihan julkisella paikalla -tosin paikka on erittäin rauhallinen ja tiesin, ettei siellä siihen aikaan olisi kovinkaan monta ohikulkijaa ihmettelemässä touhujani Wink.
BJD nuket - Sivu 3 DSC00819
BJD nuket - Sivu 3 DSC00810
BJD nuket - Sivu 3 DSC00808
Reissussa tietenkin rähjäännyttiin: neidin ripset irtosivat reppumatkustamisen aikana ja neiti myös pyllähteli monta kertaa sorsien kakkoihin. Tänä iltana siis luvassa perusteellista pesua ja räpsyttimien kiinnittämistä.
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 EmptyLa 18 Syys - 15:30

Ah, ihania kuvia Cinderellasta taas!! Se on niin suloinen tyttö ja tosi kiva asu/hiukset taas. heartbeat heartbeat heartbeat

Millä tavalla se sinun Paran vetkuilee? doh Onko sillä löysät nivelet (esim. auttaisko mokkanahkapalojen laitto niveliin?) vai eikö ne muuten vaan pysy asennossa/potkii? Olen harkinnut Dollmore Kidin hankkimista ja kaikki tieto potentiaalisista ongelmista etukäteen tulisi tarpeeseen...

Minä tein Goodreau tytöistäni tällaiset kokoelmat, että näin millaisia lookeja niillä on olllut tänä kesänä Twisted Evil :

BJD nuket - Sivu 3 InnieStyles

BJD nuket - Sivu 3 MirrorStyles

BJD nuket - Sivu 3 RumorStyles

BJD nuket - Sivu 3 WhisperStyles-1

Tilasin Mikka's Dollhousesta Saksasta eilen D.I.M. ensimmäisen vinyyli BJD:n Eileenin. Jännä nähdä miten se eroaa Goodreau tytöistä sitten. Sen toimistus aika on kuitenkin 6-8 viikkoa, eli jonkin aikaa saa odotella neidin saapumista. Vinyyli BJD:ssä on se hyvä puoli, että niiden kanssa uskaltaa rymytä ulkona ja muualla niin paljon huolettomammin ja hinnat ovat tietenkin huomattavasti huokeammat. Tässä linkki Eileenin esittelyyn:

http://www.dimdoll.com/shop/step1.php?number=336
Sponsored content

BJD nuket - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 3 Empty

BJD nuket
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 21Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Seuraava
 Similar topics
-