Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

BJD nuket

Siirry alas 
+25
Bronze
Linda S. Irina
Lumiche
myrva
Sulkasato
AliceX
Mimosa
Hunajasieni
Rana
SweetNeat
feliara
Pihlaja
Evangelina
Silky
Milia
aviksenpaja
Alonces
ShoeCat
marika
Maarit
Ecifircas
Adalmina
Tinttufia
Siama
caracal
29 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Seuraava
KirjoittajaViesti
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptySu 19 Syys - 16:23

Ihania kuvia kuvakokoelmassasi! Niitä kaikkia ei ikävä kyllä ole nähty täällä ketjussa isossa koossa -löyvätkö flickrissä sentään? Siellä on nimittäin niin kivoja kuvia, että haluaisi nähdä ihan kunnolla. Smile

Käsittääkseni Paran vetkuilee liian kireiden nauhojensa takia -enkä uskalla ruveta löysentämäänkään. Olen kuumaliimasuedannut muutamia niveliä ja käsiin se auttoikin jonkun verran, mutta toinen jalka on edelleen ihan mahdoton. En vain tahdo saada neitiä pysymään pystyssä mitenkään. Epäilen, että toinen jalka on myös hitusen lyhyempi kuin toinen -joka tietysti vaikeuttaa omalta osaltaan tasapainon saamisessa. Mutta näitä samoja ongelmia on ihan kaikilla valmistajilla -jokainen on kuitenkin yksilöllisesti tehty ja ihmiset ovat nukkeja tekemässä alusta loppuun, niin eipä täydellisyyttä voi saavuttaa. Palaute jota olen Dollmoresta lukenut, on ollut positiivista. Cinderella on myös liian kireällä tällä hetkellä, mutta pysyy kuitenkin paremmin asennoissa (kädet silläkin tosin temppuilevat kovasti).
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse

Viestien lukumäärä : 237

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyTi 21 Syys - 20:26

Kiiiiitoksia!! Laughing Jooo, en ole ihan kaikkia poustannut, kun otan niin paljon kuvia. Hehe! En kertakaikkiaan kehtaa laittaa tänne puoliakaan! Twisted Evil Minun Flickri on vähän kuollut, kun en jaksa sitä updatate...laiska, kun olen. Embarassed

Harmi, että Paran vetkuilee. Ne narut on kyllä hankalat välillä minunkin nukeilla. Pari olen jo joutunut joko kiristämään tai löysäämään. Niinhän niitä näyttää olevan ongelmia joka firman nukeissa. Minun hartsikakrut eivät ole vieläkään päässeet kotiin, eivätkä tietääkseni ole vielä edes matkallakaan. Jännityksellä odotan miten ne posettavat sitten...

Tein Whisperille uuden asun ja hän oli ulkona hiippailemassa valkoisena, kuin keiju konsanaan:

BJD nuket - Sivu 4 Ghost029

BJD nuket - Sivu 4 Ghost101

BJD nuket - Sivu 4 Ghost164
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyKe 22 Syys - 8:31

Whisper on kovin keijumainen tosiaan! Vielä siivet selkään, niin menee täydestä!
Minun pitäisi opetella tekemään siipiä: tuo takapihaltamme alkava metsä olisi sammalineen niin täydellinen keijukuvauspaikka.
Ihanaa tuo hamekangas Whisperillä!
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyPe 24 Syys - 9:32

Paran sai tänään uuden peruukin, varsinainen suomi-peruukki (päällä valkoista ja alla sinistä). Neiti sai myös siniset silmät, pitäähän ne olla sävy sävyyn hiusten kanssa Wink
BJD nuket - Sivu 4 DSC00827
Eivät nämä nyt oikein ole Paranin tyyliset, mutta hauskahan sitä on kokeilla kaikenlaista.

Tilasin Marika sitä tibetan skiniä mainitsemastasi paikasta pari palasta -katsotaan kuinka peruukin teko onnistuu Smile (Kuinkakohan eläinystävällistä sen käyttö on? Kai ne itse eläimet ovat ruokaa siellä ja turkit ovat sivutuote? Apua, paniikki!!! En halua olla osallisena aiheuttamassa eläinten turhaa lahtaamista pale )
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyPe 24 Syys - 14:59

Ah hurmaava Paran! Sillä sopii hienosti nuo siniset silmät! Onkos siitä Flickrissä lisää kuvia tällä lookilla?

Yhden käyttämäni paikan sivustolla ainakin lukee: "Tibet lamb are not endangered. The skins are a by-product of the food industry and the animals are not killed just for their skins" eli että ovat ruokatuotannon sivutuotteita. Tämän paikan sivustolta en löytänyt vastaavaa tietoa, mutta veikkaisinpa kuitenkin, että ovat sivutuotteita sielläkin.

Viime viikonloppuna otin kuvia Inniestä ja kissani Regina haluasi välttämättä mukaan kuvaan Twisted Evil :
BJD nuket - Sivu 4 Catnip122

Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

Viestien lukumäärä : 1037

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyPe 24 Syys - 17:32

Kylläpäs kissa poseeraa prötevää kuvassa! Tosi ihana! heartbeat
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyLa 25 Syys - 15:28

Oih, Regina on IHANA!!!!!!! Mukavaa kissoillenne, että voivat ulkoilla rauhassa tuolla pihallanne heartbeat

Paranista ottamani kuvat menivät sen verta metsään, että deletoin lähes kaikki -eli flickrissä ei ole lisäkuvia... En oikein nyt tullut toimeen macron kanssa, veti melkein kaikki kuvat täysin epätarkoiksi. Noh, yritän joskus joutessani uudestaan.

Kylläpäs helpotti tieto, että tuo karva ei ole vain turkkia varten tuotettua. Tosin, eläin itse siitä tuskin välittää vähääkään minkä takia hänet lopppujen lopuksi lahdataan.... Nykyään on niin rankkaa, kun väkisinkin yrittää ajatella asioita eettisesti -ja sitten kuitenkaan ei pysty elämään täysin niin kuin haluaisi ja siitä taas seuraa jatkuva morkkis mad
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyTi 28 Syys - 15:26

Tein viikonloppuna Cinderellalle uuden meikin. Nykyinen meikki on vähän vahvempi kuin entinen (jonka oli tehnyt edellinen omistaja pyynnöstäni).
Alaripsien teossa minulla on vielä PALJON harjoittelemista, mutta muutoin olen suht koht tyytyväinen (tietysti vakaampi käsi ei olisi ollenkaan pahitteeksi...) Ja yleensähän kuitenkin ottaa kuvia nukesta vähän kauempaa, eikä meikki näy niin kamalan tarkasti -kuten tässä lähikuvassa.
BJD nuket - Sivu 4 P1070614
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyTi 28 Syys - 21:57

Hienosti olet onnistunut maalauksessa! cheers
Jännät noi perhos silmät
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyKe 29 Syys - 14:19

Kiitos Adalmina Smile
Noi perhossilmät olivat must-listallani ja sainpas hankittua (vieläpä täältä Suomesta, toiselta harrastajalta). Eivät ne tosin oikein käy 'normaali'kuviin, fantasiahahmolle sitten paremmin.

Tänään tuli ilmoitus firmalta, josta olin tilannut kropan Soah-päälle jo aikoja sitten, että he ovat nyt laittaneet tilauksen eteenpäin ja kroppa valmistuu 2-3kuukauden päästä. Argh! Tämä BJD harrastus vaatii mieletöntä kärsivällisyyttä!!! Mä haluun sen kropan nyt, heti, mieluummin eilen! No, jos se vaikka tulisi jouluksi, olisi ainakin mieleinen lahja Smile
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyKe 29 Syys - 19:21

Ai kun ihanat perhossilmät!!! Minä olenkin ollut ihan tylsä, kun en ole hankkinut omille kakruilleni erikoissilmiä! Pitääpä heti laittaa etsintään. Sain kyllä tänään kasan silmiä, mutta ihan tavis värisiä ja sitten vielä osa niistä olikin liian isoja...buuhuu...

Voi hitsi, onpas pitkät odotusajat! Toivottavasti koittavat nyt laittaa hommaan vauhtia.

Minun Amber on nyt tullissa! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! rofl Jänskättääää.

Mirror yritti teeskennellä, että on vielä kesä (seuraavana yönä tämän kuvan ottamisen jälkeen kukat menikin hallan mukana...):
BJD nuket - Sivu 4 GreenDay012
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyKe 29 Syys - 23:12

Ompas hieno kuva Mirrorista! Aidan porttikin näyttää oikean kokoiselta.
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyTo 30 Syys - 11:59

Odotan kärsimättömänä kuvia Amberista!!! Minullakin on tullissa yksi typsy, Ellowyne... toivottavasti isäntä ennättää hakemaan sen tänään.
On kyllä Mirror kesäisessä kuvassa -ei uskoisi että ruska siellä taustalla jo pilkottaa.

Joo, nämä odotusajat ovat tosiaan aika tuskaa! Nyt olen päättänyt mikä seuraava BJD nukkeni on: Fairylandin Active Linen tyttö (ehkä Shushu päällä). Active kroppa on todella hyvin posettavan oloinen -siksipä se on nyt kärkisijalla hankintalistalla (minullahan tämä hankintalista muuttuu aika tavalla koko ajan, se elää täysin omaa elämäänsä Wink ). Aikomuksena oli kylläkin hankkia vajaan 70cm:n mittainen neito, ja tämä Fairylandin tyttönen on vain noin 40cm. Mutta kun tietää, että sitäkin tyttöstä pitäisi odotella parikin kuukautta vähintään, niin masentuuhan tässä.
Jos löytäisi käytettynä kyseisen neidon, niin saisi sen äkkiä hyppysiinsä Smile
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyTo 30 Syys - 15:20

Tänään posti toi oikein prinsessamaisen peruukin -tyttäreni varmaan haluaisi juuri tuollaiset hiukset itselleen Wink . Ostin peruukin Parania varten, mutta olikin aivan liian iso hänen pikkupäähänsä. Koska Soah raukka ei ole vieläkään saanut ruumista itselleen, sai lohdutukseksi peruukin -joka sopiikin myös kokonsa puolesta täydellisesti. Soah saa siis hetken leikkiä söpöilyprinsessaa Smile
BJD nuket - Sivu 4 P1070633
BJD nuket - Sivu 4 P1070631
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas

Viestien lukumäärä : 235

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyTo 30 Syys - 15:54

Onpas kaunis! Peruukki sopii todella hyvin hänelle!
http://muovikenka.vuodatus.net/
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyTo 30 Syys - 16:56

Oh, Soah on sitten Kaunis!!! heartbeat Voi, saisipa hän jo kropan...vaikka upeita kuviahan tuota näytät saavan hänestä ilmankin! Heh! Pinkit hiukset sopivat ihanasti. sunny

Minun Amber on täällä!!!!!! cheers Ja täytyypä sanoa, että minulla ei ollut hirveän suuret odotukset Amberin suhteen, kun Fdoll on niin nuori firma ja promokuvatkin niiden sivuilla on ihan pempusta. Olin täysin varautunut maalaamaan sen uudelleen, mutta hitsi vieköön, en kyllä koske tähän ikuna pensseleineni! Tämä on ihan Bambicromy tasoa, posettaa upeasti ja hartsin tan sävy on todella hieno! Olen ihan myyty! flower

BJD nuket - Sivu 4 AmbersArrival038a

BJD nuket - Sivu 4 AmbersArrival072a

BJD nuket - Sivu 4 AmbersArrival063a

BJD nuket - Sivu 4 AmbersArrival027a

BJD nuket - Sivu 4 AmbersArrival006a

BJD nuket - Sivu 4 AmbersArrival071a

BJD nuket - Sivu 4 AmbersArrival057a

caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyPe 1 Loka - 9:21

Onnittelut suloisesta Amberista!!! Todella sievä tapaus ja kaunis meikki flower
Onko tämä niitä vajaa 30cm pituisia? -vaiko sittenkin MSD?

On varmaan ihan hyväkin ostaa jostain uudesta firmasta -heillä on vielä se näyttämisen tarve ja pakko pitää asiakkaat tyytyväisinä tekemällä laadukasta työtä Wink
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyPe 1 Loka - 15:17

Kiitoksia!! Amber kyllä ylitti odotukset heti sadalla maililla - olen niin tyytyväinen! sunny Fdollia voi suositella siis ja tosi mukava oli yhteyshenkilö Michaelkin siellä, joka vastaili kysymyksiinkin oikein salaman nopeudella aina. Sain kahdet extra lasisilmätkin kaupan päälle ihan yllärinä. Dollzonelta ei ole kuulunut ripsaustakaan sen jälkeen kun 46 päivää sitten maksoin Mo'n. Sanoivat kyllä, että odotusaika on keskimäärin 53 päivää.... Rolling Eyes eli ei kai auta kuin odotella kärrrsivällisesti.

Joo, Amber on 25cm pitkä, eli kuuluu siihen Tiny kategoriaan. Se on noille mun MSD tytöillä sellainen pikkusisko. Cutie Sillä on näissä kuvissa itseasiassa Tonnerin Tyler peruukki päässä, kun en ole vielä ehtinyt tehdä, enkä hankkia sille omia. Tuo on tarpeeksi venyvää laatua niin mahtuu hänen kupolinsa päälle ihan mainiosti.

caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyPe 1 Loka - 15:46

Fairylandin Minifee Shushu active line kropalla tilattuna. Ei aavistustakaan kuinka monta kuukautta saa odotella.... Hoh hoijaa......
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptySu 3 Loka - 19:29

Hehe! Eikä! Ja minä olen silmitellyt Minifee Miyua oikein tosissani viime aikoina!! En ole kyllä vielä lähimaillakaan, että voisin sen tilata... Shushu on kyllä ihana sekin. Tuskin maltan odottaa, että saat sen! Ja nyt erityisesti olen kiinnostunut miten kauan siinä tosiaan menee. Mikäs se active line kroppa on? En huomannutkaan, että niillä oli eri kroppa vaihtoehtoja...

Tässä lisää pikku Amberia!

BJD nuket - Sivu 4 Bookworm134

BJD nuket - Sivu 4 Bookworm081

BJD nuket - Sivu 4 Bookworm077

BJD nuket - Sivu 4 Bookworm069

BJD nuket - Sivu 4 Bookworm035

Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyMa 4 Loka - 2:27

Voi miten suloinen ja toi pupulakki on piste iin päälle! Smile
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyMa 4 Loka - 9:48

Oih tuo Amber on kyllä söpöläinen ja kuten Adalmina sanoi, pupulakki kruunaa kaiken albino

Kannattaa katsoa Fairylandin A la carte minifee -sitä kautta saa tilattua sen active line kropan (joka on taipuisampi: torsossa yksi nivellys enemmän ja polvet ovat erilaiset -ainakin nämä asiat huomasin kuvista) ja saa valita haluamansa pään, jalat ja kädet. Kädet ovat vieläpä kiinni magneeteilla, joten niitä on helppo vaihdella (jos ostaa sitten lisäkäsiä) ja tietysti paitojen/takkien päällelaitto helpottuu. Active line kroppa on vain pisaran verran kalliimpi kuin beautiful line-kroppa ja posettavuus on paljon parempi. Linkittäisin hyvän kuvasarjan active linestä, mutta tietokonenerouteni estää sen Laughing -mutta löytyy varmasti googlettamalla.
Ja tilatessahan kannattaa ottaa nukkupääkky mukaan, se maksaa aika vähän verrattuna siihen jos yrittää joskus metsästää secon handina toista päätä.
Kunhan Minifee rantautuu, niin tervetulemast vaan tutkimaan millainen se on jos täällä päin liikuskelet Smile.
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

Viestien lukumäärä : 1370
Ikä : 43

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyMa 4 Loka - 14:31

Voi ihmetyksen kauhistus kun nää on sööttejä! Shocked Kissalla tai ilman Laughing
marika
Model muse
Model muse

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyTi 5 Loka - 15:17

Kiitoksija kommenteista ja Caracalille kiitoksia active line kroppa vinkistä!! Tämä ol ihan uutta minulle ja hyötyllistä tietowa!!! rabbit Pitääkin heti lähteä tsekkailemaan kroppia!

Minun Amber käväisi syyskävelyllä ulkona uusissa vaatteissaan:

BJD nuket - Sivu 4 AutumnColours031a

BJD nuket - Sivu 4 AutumnColours014a

BJD nuket - Sivu 4 AutumnColours061a

BJD nuket - Sivu 4 AutumnColours064a
caracal
Pullip
Pullip

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 EmptyKe 6 Loka - 9:31

Voi että tuo Amber on söpö! Sopivat hyvin koiran kanssa yhteen Smile . Kauniita syyskuvia!

Hitsi, tällaisista söpöilykuvista tulee itsellekin hinku saada tiny kokoinen söpöliini... Mutta ei ei ei! Rahat menivät jo Fairylandiin.... No, ehkä joskus tili taas sallii pieniä ostoksia. Sen aikaa saa Paran söpöillä albino
Ja sitten pitäisi vielä saada se vajaan 70cm:n neitokin... Voi voi voi voi! Twisted Evil
Sponsored content

BJD nuket - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 4 Empty

BJD nuket
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 21Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Seuraava
 Similar topics
-
» Fashion Royalty
» winx-nuket