| BJD nuket | |
|
+25Bronze Linda S. Irina Lumiche myrva Sulkasato AliceX Mimosa Hunajasieni Rana SweetNeat feliara Pihlaja Evangelina Silky Milia aviksenpaja Alonces ShoeCat marika Maarit Ecifircas Adalmina Tinttufia Siama caracal 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 19 Syys - 16:23 | |
| Ihania kuvia kuvakokoelmassasi! Niitä kaikkia ei ikävä kyllä ole nähty täällä ketjussa isossa koossa -löyvätkö flickrissä sentään? Siellä on nimittäin niin kivoja kuvia, että haluaisi nähdä ihan kunnolla. Käsittääkseni Paran vetkuilee liian kireiden nauhojensa takia -enkä uskalla ruveta löysentämäänkään. Olen kuumaliimasuedannut muutamia niveliä ja käsiin se auttoikin jonkun verran, mutta toinen jalka on edelleen ihan mahdoton. En vain tahdo saada neitiä pysymään pystyssä mitenkään. Epäilen, että toinen jalka on myös hitusen lyhyempi kuin toinen -joka tietysti vaikeuttaa omalta osaltaan tasapainon saamisessa. Mutta näitä samoja ongelmia on ihan kaikilla valmistajilla -jokainen on kuitenkin yksilöllisesti tehty ja ihmiset ovat nukkeja tekemässä alusta loppuun, niin eipä täydellisyyttä voi saavuttaa. Palaute jota olen Dollmoresta lukenut, on ollut positiivista. Cinderella on myös liian kireällä tällä hetkellä, mutta pysyy kuitenkin paremmin asennoissa (kädet silläkin tosin temppuilevat kovasti). |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 21 Syys - 20:26 | |
| Kiiiiitoksia!! Jooo, en ole ihan kaikkia poustannut, kun otan niin paljon kuvia. Hehe! En kertakaikkiaan kehtaa laittaa tänne puoliakaan! Minun Flickri on vähän kuollut, kun en jaksa sitä updatate...laiska, kun olen. Harmi, että Paran vetkuilee. Ne narut on kyllä hankalat välillä minunkin nukeilla. Pari olen jo joutunut joko kiristämään tai löysäämään. Niinhän niitä näyttää olevan ongelmia joka firman nukeissa. Minun hartsikakrut eivät ole vieläkään päässeet kotiin, eivätkä tietääkseni ole vielä edes matkallakaan. Jännityksellä odotan miten ne posettavat sitten... Tein Whisperille uuden asun ja hän oli ulkona hiippailemassa valkoisena, kuin keiju konsanaan: |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 22 Syys - 8:31 | |
| Whisper on kovin keijumainen tosiaan! Vielä siivet selkään, niin menee täydestä! Minun pitäisi opetella tekemään siipiä: tuo takapihaltamme alkava metsä olisi sammalineen niin täydellinen keijukuvauspaikka. Ihanaa tuo hamekangas Whisperillä! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 24 Syys - 9:32 | |
| Paran sai tänään uuden peruukin, varsinainen suomi-peruukki (päällä valkoista ja alla sinistä). Neiti sai myös siniset silmät, pitäähän ne olla sävy sävyyn hiusten kanssa Eivät nämä nyt oikein ole Paranin tyyliset, mutta hauskahan sitä on kokeilla kaikenlaista. Tilasin Marika sitä tibetan skiniä mainitsemastasi paikasta pari palasta -katsotaan kuinka peruukin teko onnistuu (Kuinkakohan eläinystävällistä sen käyttö on? Kai ne itse eläimet ovat ruokaa siellä ja turkit ovat sivutuote? Apua, paniikki!!! En halua olla osallisena aiheuttamassa eläinten turhaa lahtaamista ) |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 24 Syys - 14:59 | |
| Ah hurmaava Paran! Sillä sopii hienosti nuo siniset silmät! Onkos siitä Flickrissä lisää kuvia tällä lookilla? Yhden käyttämäni paikan sivustolla ainakin lukee: " Tibet lamb are not endangered. The skins are a by-product of the food industry and the animals are not killed just for their skins" eli että ovat ruokatuotannon sivutuotteita. Tämän paikan sivustolta en löytänyt vastaavaa tietoa, mutta veikkaisinpa kuitenkin, että ovat sivutuotteita sielläkin. Viime viikonloppuna otin kuvia Inniestä ja kissani Regina haluasi välttämättä mukaan kuvaan : |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 24 Syys - 17:32 | |
| Kylläpäs kissa poseeraa prötevää kuvassa! Tosi ihana! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket La 25 Syys - 15:28 | |
| Oih, Regina on IHANA!!!!!!! Mukavaa kissoillenne, että voivat ulkoilla rauhassa tuolla pihallanne Paranista ottamani kuvat menivät sen verta metsään, että deletoin lähes kaikki -eli flickrissä ei ole lisäkuvia... En oikein nyt tullut toimeen macron kanssa, veti melkein kaikki kuvat täysin epätarkoiksi. Noh, yritän joskus joutessani uudestaan. Kylläpäs helpotti tieto, että tuo karva ei ole vain turkkia varten tuotettua. Tosin, eläin itse siitä tuskin välittää vähääkään minkä takia hänet lopppujen lopuksi lahdataan.... Nykyään on niin rankkaa, kun väkisinkin yrittää ajatella asioita eettisesti -ja sitten kuitenkaan ei pysty elämään täysin niin kuin haluaisi ja siitä taas seuraa jatkuva morkkis |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 28 Syys - 15:26 | |
| Tein viikonloppuna Cinderellalle uuden meikin. Nykyinen meikki on vähän vahvempi kuin entinen (jonka oli tehnyt edellinen omistaja pyynnöstäni). Alaripsien teossa minulla on vielä PALJON harjoittelemista, mutta muutoin olen suht koht tyytyväinen (tietysti vakaampi käsi ei olisi ollenkaan pahitteeksi...) Ja yleensähän kuitenkin ottaa kuvia nukesta vähän kauempaa, eikä meikki näy niin kamalan tarkasti -kuten tässä lähikuvassa. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 28 Syys - 21:57 | |
| Hienosti olet onnistunut maalauksessa! Jännät noi perhos silmät |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 29 Syys - 14:19 | |
| Kiitos Adalmina Noi perhossilmät olivat must-listallani ja sainpas hankittua (vieläpä täältä Suomesta, toiselta harrastajalta). Eivät ne tosin oikein käy 'normaali'kuviin, fantasiahahmolle sitten paremmin. Tänään tuli ilmoitus firmalta, josta olin tilannut kropan Soah-päälle jo aikoja sitten, että he ovat nyt laittaneet tilauksen eteenpäin ja kroppa valmistuu 2-3kuukauden päästä. Argh! Tämä BJD harrastus vaatii mieletöntä kärsivällisyyttä!!! Mä haluun sen kropan nyt, heti, mieluummin eilen! No, jos se vaikka tulisi jouluksi, olisi ainakin mieleinen lahja |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 29 Syys - 19:21 | |
| Ai kun ihanat perhossilmät!!! Minä olenkin ollut ihan tylsä, kun en ole hankkinut omille kakruilleni erikoissilmiä! Pitääpä heti laittaa etsintään. Sain kyllä tänään kasan silmiä, mutta ihan tavis värisiä ja sitten vielä osa niistä olikin liian isoja...buuhuu... Voi hitsi, onpas pitkät odotusajat! Toivottavasti koittavat nyt laittaa hommaan vauhtia. Minun Amber on nyt tullissa! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Jänskättääää. Mirror yritti teeskennellä, että on vielä kesä (seuraavana yönä tämän kuvan ottamisen jälkeen kukat menikin hallan mukana...): |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 29 Syys - 23:12 | |
| Ompas hieno kuva Mirrorista! Aidan porttikin näyttää oikean kokoiselta. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 30 Syys - 11:59 | |
| Odotan kärsimättömänä kuvia Amberista!!! Minullakin on tullissa yksi typsy, Ellowyne... toivottavasti isäntä ennättää hakemaan sen tänään. On kyllä Mirror kesäisessä kuvassa -ei uskoisi että ruska siellä taustalla jo pilkottaa. Joo, nämä odotusajat ovat tosiaan aika tuskaa! Nyt olen päättänyt mikä seuraava BJD nukkeni on: Fairylandin Active Linen tyttö (ehkä Shushu päällä). Active kroppa on todella hyvin posettavan oloinen -siksipä se on nyt kärkisijalla hankintalistalla (minullahan tämä hankintalista muuttuu aika tavalla koko ajan, se elää täysin omaa elämäänsä ). Aikomuksena oli kylläkin hankkia vajaan 70cm:n mittainen neito, ja tämä Fairylandin tyttönen on vain noin 40cm. Mutta kun tietää, että sitäkin tyttöstä pitäisi odotella parikin kuukautta vähintään, niin masentuuhan tässä. Jos löytäisi käytettynä kyseisen neidon, niin saisi sen äkkiä hyppysiinsä |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 30 Syys - 15:20 | |
| |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket To 30 Syys - 15:54 | |
| Onpas kaunis! Peruukki sopii todella hyvin hänelle! |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket To 30 Syys - 16:56 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 1 Loka - 9:21 | |
| Onnittelut suloisesta Amberista!!! Todella sievä tapaus ja kaunis meikki Onko tämä niitä vajaa 30cm pituisia? -vaiko sittenkin MSD? On varmaan ihan hyväkin ostaa jostain uudesta firmasta -heillä on vielä se näyttämisen tarve ja pakko pitää asiakkaat tyytyväisinä tekemällä laadukasta työtä |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 1 Loka - 15:17 | |
| Kiitoksia!! Amber kyllä ylitti odotukset heti sadalla maililla - olen niin tyytyväinen! Fdollia voi suositella siis ja tosi mukava oli yhteyshenkilö Michaelkin siellä, joka vastaili kysymyksiinkin oikein salaman nopeudella aina. Sain kahdet extra lasisilmätkin kaupan päälle ihan yllärinä. Dollzonelta ei ole kuulunut ripsaustakaan sen jälkeen kun 46 päivää sitten maksoin Mo'n. Sanoivat kyllä, että odotusaika on keskimäärin 53 päivää.... eli ei kai auta kuin odotella kärrrsivällisesti. Joo, Amber on 25cm pitkä, eli kuuluu siihen Tiny kategoriaan. Se on noille mun MSD tytöillä sellainen pikkusisko. Sillä on näissä kuvissa itseasiassa Tonnerin Tyler peruukki päässä, kun en ole vielä ehtinyt tehdä, enkä hankkia sille omia. Tuo on tarpeeksi venyvää laatua niin mahtuu hänen kupolinsa päälle ihan mainiosti. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 1 Loka - 15:46 | |
| Fairylandin Minifee Shushu active line kropalla tilattuna. Ei aavistustakaan kuinka monta kuukautta saa odotella.... Hoh hoijaa...... |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 3 Loka - 19:29 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 4 Loka - 2:27 | |
| Voi miten suloinen ja toi pupulakki on piste iin päälle! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 4 Loka - 9:48 | |
| Oih tuo Amber on kyllä söpöläinen ja kuten Adalmina sanoi, pupulakki kruunaa kaiken Kannattaa katsoa Fairylandin A la carte minifee -sitä kautta saa tilattua sen active line kropan (joka on taipuisampi: torsossa yksi nivellys enemmän ja polvet ovat erilaiset -ainakin nämä asiat huomasin kuvista) ja saa valita haluamansa pään, jalat ja kädet. Kädet ovat vieläpä kiinni magneeteilla, joten niitä on helppo vaihdella (jos ostaa sitten lisäkäsiä) ja tietysti paitojen/takkien päällelaitto helpottuu. Active line kroppa on vain pisaran verran kalliimpi kuin beautiful line-kroppa ja posettavuus on paljon parempi. Linkittäisin hyvän kuvasarjan active linestä, mutta tietokonenerouteni estää sen -mutta löytyy varmasti googlettamalla. Ja tilatessahan kannattaa ottaa nukkupääkky mukaan, se maksaa aika vähän verrattuna siihen jos yrittää joskus metsästää secon handina toista päätä. Kunhan Minifee rantautuu, niin tervetulemast vaan tutkimaan millainen se on jos täällä päin liikuskelet . |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 4 Loka - 14:31 | |
| Voi ihmetyksen kauhistus kun nää on sööttejä! Kissalla tai ilman |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 5 Loka - 15:17 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 6 Loka - 9:31 | |
| Voi että tuo Amber on söpö! Sopivat hyvin koiran kanssa yhteen . Kauniita syyskuvia! Hitsi, tällaisista söpöilykuvista tulee itsellekin hinku saada tiny kokoinen söpöliini... Mutta ei ei ei! Rahat menivät jo Fairylandiin.... No, ehkä joskus tili taas sallii pieniä ostoksia. Sen aikaa saa Paran söpöillä Ja sitten pitäisi vielä saada se vajaan 70cm:n neitokin... Voi voi voi voi! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BJD nuket | |
| |
|
| |
| BJD nuket | |
|