| BJD nuket | |
|
+25Bronze Linda S. Irina Lumiche myrva Sulkasato AliceX Mimosa Hunajasieni Rana SweetNeat feliara Pihlaja Evangelina Silky Milia aviksenpaja Alonces ShoeCat marika Maarit Ecifircas Adalmina Tinttufia Siama caracal 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 6 Loka - 11:15 | |
| Jooooooooo, sulle kans Tiny heti!!! Näitähän saa edullisestikin. Tietystisaa halutessaan maksaa jopa 300-500USD, mutta minun Amber oli rusketuksineen, face-uppeineen kaikkineen siinä reippaan satasen luokkaa ja kovasti on hintansa väärti! |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 6 Loka - 14:07 | |
| On kyllä kohtuuhintainen neito! Himpura kun on tuo ulkomaanreissu edessä, niin ei tosiaan uskalla enää tuhlailla -mutta onneksi sitten reissun jälkeen voi taas vinguttaa tiliään (ööööö, pieni epäilys kyllä on että siellä tulee olemaan aika tyhjää....). Onneksi tuo joulu kuitenkin jo alkaa lähestymään Tein Paranille uutta vaatetta, tai oikeastaan kehittelin kaavaa -joten asu nyt on mitä on....mutta menkööt. Tein eilen Paranille vähän säätöäkin: kiristin jalkojen kuminauhoja (ja minä kun luulin että jalat ovat liian tiukilla, mutta kyse olikin kiristämisestä -näin vähän minä näistä nukeista tajuan! No, onneksi pikku holjaa alan oppimaan) sekä kuumaliimasuedasin torson niveliä -ja johan alkoi posettaminen paranemaan . Sain Paranin jopa pysymään pystyssä tätä kuvaa varten! |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 6 Loka - 19:24 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 6 Loka - 20:34 | |
| Ompas taas ihastuttavia kuvia Paranin housukangas on aivan mielettömän ihanaa!! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 7 Loka - 9:14 | |
| Yritinkin jo eilen postailla tänne ihasteluja Marikan kuviin -mutta miehen kannettava kone heitti minut ulos netistä kesken kaiken. Aah, ihanaa olla taas omalla pöytäkoneella, joka sentään aika useasti toimii halutulla tavalla.... Mutta siis: aivan ylisöpöjä kuvia Marikalla!!! Tulee söpöyskohtaus kun näitä katselee!!! Onneksi minulla ei ole tuollaisia vaatteita tyttäreni koossa tai olisin pukenut hänet eskariin söpöilemään (sopisivat niin mainiosti hiekkalaatikkoleikkeihin....). Ihanat sävytkin kuvissa! Vanhat valokuvat tulevat mieleen. |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: BJD nuket To 7 Loka - 10:05 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 8 Loka - 15:01 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket La 9 Loka - 0:21 | |
| Hyvältähän toi peruukki näyttää! Lakki on kans hieno! Onko myös omaa tuotantoa? |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket La 9 Loka - 17:50 | |
| Sainkin eilen illalla peruukin ongelman korjattua -lisäsin vain suikaleen. Tein samalla myös pinkin mohairperuukin. Oih, Paran on niin ylisöpö siinä Hatun kaavan sain Den Of Angels foorumilta -kaava ei ikävä kyllä ole siis itse tekemäni, enkä sen vuoksi myöskään näitä hattuja tee myyntiinkään . Pitäisi varmaan kehitellä oma kaava jossain välissä. |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 11 Loka - 10:22 | |
| Sain neuvot, kuinka kiinnitetään sarvet päähän: teipillä magneetti päähän ja vastakappalehan on sitten sarvessa kiinni. Itse ajattelin ensin paljon monimutkaisempaa keinoa, joka olisi sisältänyt kallon poraamista ja kuumaliimapistoolin kanssa sähläämistä...mutta näin helpostihan se onnistuukin Ja Paran sarvipäänä. (peruukki on nyt väärinpäin, sillä sauma olisi muuten ollut juuti tuossa sarvien kiinnityskohdassa, eikä se olisi oikein toiminut niin). Sorkkia ei nyt ainakaan tähän hätään neidille ole tulossa, mutta jonkunlaista karvahommelia jalkoihin kyllä ilmaantuu -kunhan ennätän tekemään. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 11 Loka - 22:22 | |
| No jopas olikin yksinkertainen ohje! Eipä ois arvannu Ja hyvältä ne sitten näyttääkin tuolta hiusten lomasta |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 12 Loka - 15:26 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 12 Loka - 21:45 | |
| Suloinen Amber suloisen mollansa kanssa |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 12 Loka - 21:49 | |
| Ovatpa nää tyttöset sieviä! Tottahan toki tytöllä täytyy olla oma mollamaija |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| |
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket To 14 Loka - 15:33 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 15 Loka - 11:14 | |
| Ihana mollamaija Amberilla Ja on se kyllä niin herttainen tyttönen itsekin Keijutyttösistäkin onnistuneet kuvat! Aina vaan ihmettelen, kun tuo toinen on niin vaalea . BJD nukkejahan on tosiaan valtavasti valkoisia, se on suosittu väri (kuulema kyllä vaikea kuvattava, ymmärrettävästi). Ja nuo mohairperuukit ovat edelleen niin ihania! Siitä se Siama lähtee... . Kyllä sinullakin on ihan kohta se oma hartsinukke siellä nurkissa pyörimässä (jollei Alma jo raahannut tuota miestä teille, Alma kun vähän näyttää siltä että ottaa mitä tahtoo.... ) |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket La 16 Loka - 21:45 | |
| Kiitoksia!! Amberin mollalle pitäisi tehdä lisää vaatteita. Joo, tosiaan monet vannoo suorastaan noiden valkoisten BJD:ien nimeen... Whisperillä tykkään siitä tosi paljon, mutta se on niin erikoinen, että se on jonkin verran rajoittava, ja tosiaan aika haastava valokuvattava. Silloin kun kuva onnistuu niin se näyttää kyllä kivalta ja tietyn tyylisissä stailauksissa se toimii loistavasti. Minulla on ihan huikean jännitävät hetket ollut täällä! Sain perjantaina synttärilähjaksi Ringdoll Valon!!!! Sijoitin synttärilahjakassani häneen ja poika tuli Think Pinkin In Stockista viikossa ja on ihan hillittömän upea!! Valo on juuri sitä samaa anime tyyliä, johon ihastuin Dollzonen nukeissa ja itse asiassa saman taiteilijan työtä, joka on nyt vain siirtynyt Ringdollin palkkalistoille. Face-up on ihan järkyttävän hyvälaatuinen ja just eikä melkein niin kuin promokuvissa. Hartsi on uskomattoman siloinen ja poika seisookin ihan itse kuin tatti (ainakin toistaiseksi! ). Tässä Valo poseeraa vaatteissa, jotka tein kyllä alunperin DZ Mo'ta varten (Mo on nyt matkalla kotiin Kiinasta myös!), siksi paidassa on DZ logo. Hehe! Lupasin kyllä Valolle, että hän saa Ringdoll paidan vielä joku päivä tässä. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 19 Loka - 11:47 | |
| Onnittelut Marika Valosta!!!!!!! Monet BJD jätkät ovat vielä siitä 'käteviä', että kun laittaa söpön peruukin ja sievän mekon päälle, niin menevät ihan tytöstä Sinullahan tämä katras lisääntyy taas huimaa vauhtia! Minkäs kokoinen tämä uusin tulokkaasi on? Näissä BJD nukeissa on tosiaan nuo meikit niin mielettömän taidokkaita -että näihin tutustumisen jälkeen vinyylinukkejen meikit näyttävät kököiltä ja elottomilta. Samoin silmät! Kun on tuijotellut noita lasisilmiä, niin ei paljon maalatut silmät enää häikäise (ne vaan on niin kaksiulotteiset...). Uretaanisilmät olisivat aivan mielettömän upeita, mutta maksavat niin hunajaa ja mansikoita, että ei saavu tähän talouteen ihan lähiaikoina. Mutta kun vertaa jo pelkästään acryyli ja lasisilmiä keskenään, niin kyllä lasiset vievät voiton 6-0. Akryylisilmissä on tosin se äärimmäisen hyvä puoli: ovat todella edullisia. Kokeilin Cinderellalle pinkkiä söpöilyperuukkia ja hyvinhän tuo näyttää passaavan neidille. |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 26 Loka - 20:01 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 29 Loka - 13:38 | |
| Upeita kuvia!! Tuo Inniellä oleva huivi -oletko itse tehnyt? Aivan ihana nimittäin Kaunis sammaloitunut muuri! Minulla taitaa olla samanlaiset kengät kuin Inniellä, mutta valkoisena. Ostin ne Paranille, mutta senpä neidon jalka on niin iso etteivät kaikki MSD kengät mene. Onneksi on niin paljon erilaisia nukkeja, että kyllä hyllystä aina joku löytyy joka kenkiä voi pitää. En päässyt Tokion reissulla Soomin kauppaan . Mieheni luulee, että fyysisiä BJD kauppoja on vähän siellä täällä. No ei ole! Olisin halunnut muutamat silmät ostaa ja varmaan jokunen peruukkikin olisi tullut mukana -no, ostanpa varmaan sitten netistä joku kerta ja siinäpä on sitten miehelle 'iloa' kerrakseen kun 'saa' mennä tulliin pakettia hakemaan ja 'saa' maksaa tullimaksutkin Olisiko kannattanut kuitenkin käyttää minua siellä Soomin kaupassa..... Ja toivoin että olisin siellä kaupassa nähnyt livenä edes jonkun upean fantasianuken, sekä tietysti muitakin sen firman nukkesia. |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 1 Marras - 11:45 | |
| Joo, olen tehnyt kaikki noiden vaatteet itse noissa kuvissa. Kiitoksija! Ohoh, enpäs olis arvannut, ettei noi buutsit mahdu Paranille! Goodreau tytöillä onkin kyllä tosi pienet jalat... No, voe kökkendahl kun et päässyt Soom kauppaan! Mikä hirvewä wääryys!! Minä sain perjantain Dollzone Mo'n vihdoin. Ainoa ongelma vaan on, että vaikka meilasin myyjälle etukäteen ja kysyin ja vielä tilauksen jälkeen varmistin, että saisin sen B45-003 kropan, eli uuden nivelletyn, niin siitä huolimatta minulla on nyt täällä vanhalla kökkökropalla varustettu Mo. Myyjä Dollzone Spainiltä ei ole vastannut meileihin ja menee niin hermot!!!! En olisi missään tapaksessa edes hankkinut koko nukkea, jos se olisi saanut vain vanhalla kroppamallilla!! Tämä on niin pempusta...niin monella tasolla! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 1 Marras - 15:18 | |
| Voihan surku tuon kropan kanssa! Toivotaan että saat ongelman ratkaistua. Onhan se ärsyttävää ruveta selvittelemään tuollaisia mokia firman kanssa, joka on jossain kaukana -ja sitten taas pitää odotella unelmanukkea kun pitää lähetellä kroppia sinne tänne eikä posti ole välttämättä supernopea. Hermoja toivottelen!!
|
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 1 Marras - 21:35 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BJD nuket | |
| |