| BJD nuket | |
|
+25Bronze Linda S. Irina Lumiche myrva Sulkasato AliceX Mimosa Hunajasieni Rana SweetNeat feliara Pihlaja Evangelina Silky Milia aviksenpaja Alonces ShoeCat marika Maarit Ecifircas Adalmina Tinttufia Siama caracal 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 30 Joulu - 8:26 | |
| |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 29.12.2011 Ikä : 36
| Aihe: Vs: BJD nuket La 31 Joulu - 5:09 | |
| - caracal kirjoitti:
Tosin tuon Domuyan jalat ovat aivan mielettömän upeat kauniine yksityiskohtineen ja linjoineen! Balettitanssijamaisen sutjakka, mutta näkee että lihaksia on nahan alla Ihan pakko kommentoida että mulla on mun ballerinaneitosella tämä keho! Unoa lusiksella. Tosin neidin takaraivokin on vain puoleksi tehty, että se kans... Ja "oikee" ballerinahan on vähän sellainen jossa ei valitettavasti paljon muuta ole kun lihasta ja nahkaa. Kattokaapa vaikka ballerinoilla (ammattilaisilla) on melkoiset lihakset! Aivan kertakaikkisen ihania nukkeja täällä kaikilla! Erityisesti jäin ihailemaan caracalin povipommeja! Siama... Ja tää Almost like a doll... Siis onko nyt niin että kuvissa on mies, lihaa ja verta oleva ihminen? No kummin vain, ihan hemskatin hienoa settiä! Ei ihme että tolla voittaa! <3 *Edit: kato peehana siinähän luki almost a doll. Eli vissiin on Siama kuvassa sitten. Wau! Pitäskö mun tulla tänne caracalille kaveriksi spämmimään. No laitetaan nyt jotain: Enkelini Luts Soony, nimeltään Chiyuki. Mango, Luts Aru. Valentiina, Luts Jeong. Soom Ender, Iris, Luts Lishe ja Mitsu, Luts Soony. Emela, Resinsoul Yu. (Oranssitukkainen vasemmalla on myyty.) Random: Pienet. :3 Amorini Amorelia! 8D Tähän on hyvä lopettaa! Kiitos katselusta! ^w^ Oon meikannut kaikki BJDni itte, lukuunottamatta kisua ja tuota keltamekkoista pikkukeijua. :3 (Harvoin sattuu valmis meikki kohilleen... Mutta ei se mitää, tykkään meikata.) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 4 Tammi - 9:02 | |
| Mukavaa että tänne on tullut kaverispämmääjä ja sinulla näyttääkin olevan nukke jos toinenkin Ai ai tuo Soomin Ender... ja Amorini on söpö kielensä kanssa, sekä tuo pieni sininen tapaus (aina minä ihastelen muiden komeita miehiä ja pikkuisia, mutta itse en tule niiden kanssa yhtään toimeen -onneksi voin kuitenkin iloita niistä kuvaruudunkin välityksellä ) Meikäläiselle tupsahti taas uusi nukke, MSD kokoinen sievä naispuolinen tapaus. Unoa Lusis by caracal0407, on Flickr Unoa Lusis by caracal0407, on Flickr |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 4 Tammi - 9:09 | |
| Ja hyvänen aika, olen unohtanut lisätä tänne Migman uudet kuvat! Tässä siis lepakkoneiti jota kävin pikaisesti kuvaamassa parisen päivää sitten. Kovin vaihteleva sessio ei ollut, sillä pelkäsin koko ajan että neiti kaatuu ja siivet hajoavat... Ehjinä onneksi selvittiin Soom Migma by caracal0407, on Flickr Soom Migma by caracal0407, on Flickr Soom Migma by caracal0407, on Flickr Migman upea meikki on Koronen käsialaa. |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: BJD nuket To 5 Tammi - 20:06 | |
| WAU, Caracal! Soomin Migma näyttää todella eteerisen kauniilta. Osaat todella hyvn valita kuvauspaikat upeille nukeillesi. Tässähän ihan häiskäistyy kaikesta tästä kauneudesta. Ja Siama on todella upea Almost a Doll -kuvissa! Nivellykset näyttävät pelottavat aidoilta. Upeaa jälkeä, kerta kaikkiaan. |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 6 Tammi - 17:22 | |
| cara: Joo onhan noita jokunen kertynyt... Soomin Enderhän on mulle liian lihassikas mutta jospa se menis jos saa vaatetettua. Kengät tuli jo soomilta, on nyt pirun hienot (ja kalliit ) ronttoset äijällä. Sillä on toi sideharso tuossa koska en kestäny katella sen hervottomia tissejä rintaihaksia palijaana. Ne oli niin isot. xD Tissit sanon minä! u___u; Mutta eihän tota raaski tai uskalla modata, rumaksi menis kuitenkin. (Varsinki jos joskus myy sen.) Se on jännä miten toisen nuken kanssa miettii jälleenmyyntiarvoa ja toisen ei vaikka ei suunnitteliskaan myyntiä. Oi mikä aivan kertakaikkisen ihania unoa sinne on kotiutunut! Lusis on niin kaunis! <3 Ja heti on tyttö viimesen pääle laitettuna, sulla on aina niin kauniit vaatteet ja tyylit ja stailattu aina nuket niin kauniisti, nukke kuin nukke aina se on yhtä upea! Ja Migma! Ei jessus! Taitaa olla upein Migma mitä oon nähnyt! O___O Siis WOW! Lähikuvia nassusta? 8D Katoin että ootpa tehny ihanan meikin, mutta näemmä en kunniaa sulle voikaan antaa. No ihana se on silti! Korone kyllä osaa. Nyt en kyllä malta odottaa omia migman siipiä enää, ne on vielä tulossa... Lisää spämmiä! Pikkuinen piiottelee kameraa?: Ruusu on hän, pitäisi meikkikin tehdä kopotille. En ole vain saanut päätettyä väriä, ruskea on vähän tavallinen. Se vaatisi jotain kaveriksi. Ehkä jotain punaista... vaaleanpunaista... pinkkiä? Nephelinin naama tympäisi kun ei olut ihan sitä mitä lohariltani halusin. Kokeilin sitten Elenan päätä sille ja voi peehana sehän näyttää hyvältä. Noh, Elenaa ei sitten enää ole, tästä tuli loharini Nashira sitten. Joulunakin otin kuvia: Ensinnä Lucy (vaalea) Koi joka sai kaveriksi toisen Lucyn! Tanni tyttönen siis tuli tilattua ennen joulua ja kerkesi jouluksi sopivasti kotiin. Tan Lucyn last sale, onneksi huomasin sen, ois potuttanu jos neiti ois jääny ohi. Kesällä kun niitä tuli niin luulin että tanniakaan ei saa mutta tekivät siitä oman last salen. Tyttö on vielä nimetön. Sitten Anemonea! ^w^ Kuvia taidakaan juuri olla uudella meikillä. Pitihän sitä mamman pikkuvauvasta ottaa jouluna kuvia. Ihana on uusi mekkokin, Hartseissa Johannan käsialaa. <3 Tuua tuli kaveriksi, sekin sai uutta mekkoa sovitella. :3 Kiitos katselusta! ^w^ |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 13 Tammi - 12:35 | |
| Ihania nukkeja! Tarvitsen apua. Olen ostanut pienen bjd nuken joka tarvitse pesun ja uusi kuminauha. Se on katkennut ja vasen jalka roikku.. Millä voin pestä nuken ja pitääkö otta silmät pois, vai kestäkö se silmämömmö vettä? Miten saan liiman päästä pois, millä ainella? Ja pitääkö se kuminauha olla joku tietty sortti vai? Tämä nukke on niin kun ostettu vähän harjoittelu nukeksi (ja kaveriksi Amelialle)ja mulla on varmaan monta kysymyksiä vielä.... |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 13 Tammi - 12:56 | |
| Pestä voi fairyvedellä ja jos on sitkeää niin meikinpoistoon tarkoitetuilla aineilla. (Isopropyylialkoholi tai jopa asetooniton kynsilakanpoistoaine, itse käytän Trind merkkistä eikä ole tullut sulamista tai muutakaan, jostain violetinvärisestä halpiksesta on tullut punaisia tahroja että suosittelen väritöntä eikä sitä kaikista halvinta.) Meikinpoistoaineella tietenkään kannata puhdistaa jos on meikki tai vartaloblushi jonka haluaa jäävän. Jotkut kans käyttää taikasieni/ihmesieni nimistä puhdistussientä, itse harvemmin käyttäny sitä vaikka sitä omistankin. Silmämömmöstä en tiedä kestääkö se vettä, mutta itse ottaisin ne pois ja nukenkin palasiksi. Itse olen pienille ostanut ihan ompeluliikkeen kuminauhaa (ohut pyöreä) ja isommille ostanut nukkefirmalta paksumpaa että on tarpeeksi jykevää. Jos ei ole muuta kuin ompelukuminauhaa (lanka) niin se kannattaa panna kaksinkerroin tai useammin kerroin. Jos nukke on n.10cm sillä voi pärjätä, mutta isompiin ompelukuminauha (siis lanka) on liian hengetön. Kuminauhat voi alkaa keräämään hometta nuken sisällä jos sen pesee kokonaisena ja sinne jää vettä Myös s-koukut voi ruostua jos niitä on. Itse pistäisin nuken palasiksi pesua varten (varsinkin kun se pitää näemmä joka tapauksessa stringata uusiksi). Itse kanssa merkkaan nuken vasemmat puolet sisältä lyijykynällä että tiedän sitten miten ne pannaan kasaan. Kaikissa nukeissa ei ole niin selvää kumpi on vasen ja kumpi oikea puoli. Kämmenissä ja jalkaterissä tms. sitä ei tietenkään tarvi. Olikohan vielä jotakin...? No kysy jos on. Ei tullut muuta mieleen. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket La 14 Tammi - 11:25 | |
| Caracal, uskallanko kysyäkään, paljonko Supia Rosy tulisi noin suunnilleen maksamaan meikkeineen? Ja minkä kokoinen kyseinen neiti on? Ilmeisesti kuitenkin Ellowyne Wildeä isompi..? Yksi hartsinen nukke olisi jossain vaiheessa kiva saada kokoelmiin ja kyseisen neidin kasvomuotti miellyttää ainakin minua erityisesti, mutta luulenpa saavani odottaa neidin hankkimista vielä pari, kolme vuotta ainakin (voi siis olla, että ehtii valmistus loppua, ennen kuin mulla on varat koossa). En myöskään tiedä hartsisista nukeista mitään, joten ensin pitäisi selvittää, miten niitä pitää hoitaa ja käsitellä, etten hajottaisi arvokasti neitiä heti kättelyssä. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 15 Tammi - 10:41 | |
| Tiedän, ettei heti ensimmäiseksi hartsinukekseen kannattaisi välttämättä haikailla tämän tason nukkea, mutta kun Supia Rosyn kasvot ovat vain niin kauniit. Flickr-kuvapalvelusta olen ihaillut Caracalin ja muiden ihania kuvia kyseisestä neidosta. Ilmeisesti nämä nuket pitää myös itse koota..? |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 15 Tammi - 16:59 | |
| En ole caracal mutta kai minäkin saan vastata? http://supiadollz.net/shop/step1.php?number=7hinta: 488$ vanhalla keholla uudella 15$ enempi plus postit varmaan 40-60$ luokkaa (oma arvio, ei lukenut sivulla) jos haluaa lisäksi: silmät ja tukan 50$ meikin 50$ tai 60$ korkojalat 19$ http://supiadollz.net/shop/step1.php?number=53valittavat kehot Nukke tulee koottuna yleensä, muistaakseni lukee no assembly tai kit jos tulee palasina ja pitää itse koota. Ainakin mielestäni supiat on koottuna tullut. Pituutta neidillä on 58-61cm kehosta riippuen eli on käsittääkseni vielä Ellowyneäkin pidempi. Tässä kokovertailukuva joka antanee vähän helppiä koon hahmotukseen. Takarivi: Limhwa Human 57cm, AOD mies 62cm, Soom Super Gem 65cm, Dollzone 70cm mies, Soom Mecha Angel 80cm Eturivi: Dollzone BB 26cm, Dollmore Narsha 35cm, Dollzone tyttö 43cm ja poika 44cm Meikin voi tilata nukelle firmalta tai sen voi myös tilata joltain toiselta harrastajalta. Ja valmistettu näitä supioita on aika kauan, useampi vuosi ja välillä ei ole saanut kaikkia sivuilta mutta nyt ainakin saa vielä. En uskalla kolmea vuotta veikata mutta eiköhän nuo tuolla pysy kaupattavina. En muista Rosystä kauanko se on ollut kaupan. Ja minusta ekaksi hartsinukeksi kannattaa hankkia se lemppari eikä tyytyä mihinkään vähemmän kalliiseen tai "tasoiseen" mistä puhuit. Yleensä nukkeihmiset osaa käsitellä nukkeja nätisti, en usko että se kovin helposti menee rikki. Mutta siis kannattaa suoraan ostaa se mistä oikeasti pitää, eikä jotain "korviketta" kun siitä ei sitten välttämättä pidä yhtä paljon. Mullakin oli eka nukke tuota koko hinta jne luokkaa ja olin aiemmin omistanut vain n.30cm pulippeja ja muita vastaavia pieniä nukkeja. Kyllähän se tuntu hullulta pistää tollainen summa nukkeen jne. mut näillä on aika hyvä jälleenmyyntiarvo että yleensä siinä ei joudu häviölle kauheesti jos pistää myyntiin. Toisin kuin esim. autot. Tietysti jos hinta on rajoittavana niin niitä edulisempiakin löytyy eikä ne ole sen huonompia, ihan yhtä hyviä. :3 Joka nukessa on omat hyvät ja huonot puolensa jne. Esim resinsoulilla on tosi nättejä nukkeja eikä hinta ole niin korkea. Itsellänikin on. Lisäksi jos nuken hinta tuntuu kovalta voit hankkia pään (135$) ja ostaa kehon jostain muusta firmasta edullisemmin. Minusta jos ei ole valmis maksamaan nuken hintaa niin sitten sitä ei halua tarpeeksi paljon. Ja onneksi voi tosiaan yhdistellä noita eri firmojenkin kehoja ja päitä jos juuri firman oma kombo ei hinnaltaan/ulkonäöltään/pituudeltaan miellytä. ^^ http://www.resinsoul.com/ |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 15 Tammi - 17:27 | |
| Kiitos, Hunajasieni, vastauksesta! Ihanaa saada vähän enemmän tietoa. Hintaa nukelle kertyi ehkä vähän enemmän, mitä toivoin, mutta toisaalta mitä enemmän kyseisen neidin kuvia katselen, sitä varmempi olen, että olen valintani tehnyt. Täytyy vain laittaa kaikki muut hankinnat Lizetteä (Ellowyne Wilde) lukuun ottamatta jäihin, sillä itseni tuntien tuskin jaksan odottaa noin pitkään. Koska olen tällä hetkellä ihan vain kotiäiti, saan säästää melko pitkään, muttei se haittaa. Haluan kuitenkin nuken ehdottomasti olevan mieluinen. Sille on sitten mukavampi ommella vaatteitakin. =) |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 15 Tammi - 20:28 | |
| Mimosa, oletan että olet Mimosa010 huuto.netissä. Pieni vinkki, paljon Ellowyne vaatteita myyntiin, niin saat rahaa kasan BJD nukke ostoihin Täältä löytyy ostja |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 15 Tammi - 21:09 | |
| LOL, Tinttufia! Kiinni jäin, sama mammahan se täällä... |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 16 Tammi - 11:30 | |
| Voisiko joku auttaa mua vielä vähän noiden skin tonejen kanssa? Onko "normal" vaalea ja "white" lähes valkoinen? Typerys täällä kyselee, mutta mulle on iskenyt ihan järkyttävä Supia-kuume... Ja kiitos Hunajasienelle vielä kerran vastauksesta. Kuvat auttoivat havainnollistamaan kokoeroja hyvin. Rosy olisi melkoinen amatsoni muihin nukkeihini verrattuna, mutta on se vaan niin kaunis... |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 16 Tammi - 12:32 | |
| Mimosa hyvä että oli apua! :3 Jep niinhän se on että parempi säästää siihen mihin on kunnolla ihastunu! ^w^
Normal on sellainen vaalea vaaleanpunainen, mutta esim- jos vertaa barbiin niin vaaleampi. White on sitten tosiaan valkea, selainen hitusen kermanvalkea yleensä tai paperinvalkoinen. En itse omista kuin yhden supian kehon ja se on ranskalaista hartsia (kellastunut) eikä ollenkaan vertilukelpoinen värimielessä. xD Joitain nukkeja siis saa ranskalaisena (french resin) ja normaalina niin se ero niissä on että ranskis on vähän läpikuultavampi esim sormissa ja siinä on enempi tekstuuria monesti. Lisäksi ranskis kellastuu herkemmin mitä normaai hartsi. (Tietysti suurinosaa nukeista saa vain jommassa kummassa.)
Itellehän tollainen 60cm nukke on nykyään aika normaali ja tykkäänkin nuken isosta koosta. Helpompi tehdä vaatteita jne. kuin ihan pienelle. Jotenkin ylväs tai sellainen upea tälläinen isompi pienet (alle 50cm, MSD (40-45) ja alaspäin) on monesti söpömpia ja nättejä. Aukeskohan tämä yhtään. xD No kuitenki. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 17 Tammi - 22:25 | |
| Hyvä että on Hunajasieni vastailemassa puolestani En tiedä oliko hinnassa jo tullimaksut mukana (en saa nyt näkyviin enää sitä viestikohtaa) -mutta siis tullithan pamahtavat myös päälle (noin 30% saa laskea päälle). Ja hyvä valinta Mimosa, Supia Rosy on mielettömän kaunis!!!! Vartalokin on upea kuin mikä! Supialla on pienempiäkin nukkeja, noin Ellowynen kokoluokkaa, mutta niilläpä ei olekaan sitten yhtä kaunista naamaa. Hunajasieni, eikös Rosy ole tulossa taas tanni-värisenä joskus lähiaikoina myyntiin (muistelin lukeneeni)? Se ruskea Rosy on aivan tajuttoman mielettömän käsittämättömän kaunis... tosin tämä uusi on ilmeisesti jonkun verran erisävyä kuin ne aiemmat? |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 18 Tammi - 0:01 | |
| Joo hinta on suoraan sivulta eli siihen tulee vielä posti- ja tullimaksut päälle. Joo uusi tanni on nyt ilmeisesti tulossa ja vaaleampana kuin aiempi, näin muistan lukeneeni. Tanni saattaa myös maksaa enempi. Itselläni on ollut Supian MSD Yan ja siitä pidin kyllä kovasti. Kanattaa vilkaista myös Limhwan nuket ja Naraen, ne on kaverusten tekemiä niin niissä on samaa tyyliä ja esim. Naraen ja Limhwan takaraivot passasi yhteen aika hyvin (mangeetti oli väärin päin). Minulla on siis hybridi MSD Limhwa-naama, Narae-takaraivo ja Supian keho. <3 Rakastan tätä komboa kyllä paljon, Supia on sellainen rimppanampi tästä kolmikosta, Limhwa ja Naraekin siroja mutta ei niin rimppanoita enää. Kannattaa varmaan kaikilla noilla firmoilla etsiä kuvia flickrista, firman kuvat ei tuo kyllä oikeutta näille kaunottarille yhtä paljoa. Ja jos ei ole oppinut katsomaan nukkeja silleen ja riisumaan niitä paljaaksi niin ei näe sitä potentiaalia yhtä helposti. Itse haaveilen Supioista lähinnä Musesta ja Lanasta, mutta Roda ja Lina kelpaisivat kans tänne. Muutkin on ihania mutta en haluaisi niitä omistaa. http://www.limhwa.com/http://www.dollfair.com/ (tämä kai vielä toiminnassa oleva sivu?) |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 18 Tammi - 21:21 | |
| Onneksi täältä löytyy ihania, kilttejä ihmisiä, joilta voi kysyä apua asiassa kuin asiassa. Hunajasieni on oikea tietopankki ja onneksi aina myös valmis auttamaan. Muhun on iskenyt peruuttamaton Supia-kuume. Noin vuoden verran olen neitoa netistä ihaillut ja mietinkin, että jos niin pitkään haikailen jonkin nuken perään, niin kaipa sen silloin myös todella haluan. Lähipiirini saattaa kyllä pyörtyä kuullessaan, mitä neito maksoi ja paheksua moista "tuhlailua", muttei voi mitään. Caracal, onko Supia Rosysi skin tone normal? Neito näyttää juuri niin vaaleaihoiselta kuin haluaisin hänen olevankin, mutta haluaisin vain vielä varmistua siitä, että teen tilauksen sitten joskus varmasti oikein. Onko nukelle kamalan hankala laittaa silmiä itse ja miten se tehdään (miten kiinnittyvät pään sisälle)? Entä... minkä kokoiset silmät Supialle pitäisi hankkia ja mistä niitä mahdollisesti voi ostaa? Kysyn, koska ajattelin tilata nuken vanhalla vartalolla (se on kai se, jossa lantio on yhtenäinen) ja meikillä, mutta ilman silmiä ja peruukkia. Saan toki säästää ennen kuin voin tilausta edes tehdä ja varmasti makselen nukkea vielä pitkään tilauksen jälkeenkin, mutta uskon vakaasti, etten pety. =) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 20 Tammi - 15:22 | |
| Mimosa: Supiani on normaali ihoinen, ei siis valkea. Ja kyllä jos on jo vuoden jonkun tietyn nuken perään huokaillut, niin eiköhän se ole aika selvä merkki siitä että ei ole pikaistuksissa tehty vikaostos Silmät kiinnitetään esim. sinitarralla, joka siis vain tökätään tiiviisti sinne pään sisälle silmän ympärille (netissä varmaan on kuvia, joissa takaraivo on poistettu ja näkyy silmän kiinnitys). Rosyllani on silmiä 14-16mm. (Toisella Supia firman päällä, Lunalla, on isommat silmäaukot ja sille voikin laittaa jo 18mm:n silmiä). Hunajasienen mainitsema Limhwa on todella kaunis myös, hyvin Supia-mainen. |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 20 Tammi - 16:46 | |
| //Edit: caracal ehtikin ensin. Mimosa: Hih. Etpä oo ainoa joka on kutsunut minua tietopankiksi... Kiitos kehuista! Minä kyllä vastaan aina parhaani mukaan jos on kysymyksiä. Se on jännä miten paljon tietoa voikaan kertyä ihmiseen, paljon oman kokemuksen kautta ja loput sitten kun on itse etsiny ja tarvinnu jotain. Tietenki kanssa sit tietää mistä lähtä ettimään ku on vamiiksi jotain tietoa aiheesta. Minä taas ostaisin mielelläni jotain MH nukeille tarkoitettuja vaatteita että sitäkin voit harkita! Teetkö tilauksesta? Kartuttaa samalla sinun nukkekassaa... Itsellä on muutenki tämä uusien nukkevaatteiden ompelu vähän jäänyt mikä on todella sääli. Kankaita on kilokaupalla, laatikkoa laatikon perään ja hyllyä hyllyn päälle, ompelukone ja saumuri ja vielä lankojakin about kaikissa sateenkaaren väreissä. Aikaakin ois. Mutta mista saisi sen jaksamisen ja inspiraation? Kuka myy? Heh, tuntuu että jokaisen nukkeja harrastavan lähipiiristä löytyy aina joku kummeksuja tai paheksuja joka pyörittelee silmiään hinnoille. Oli se sitten kyseessä joku edullisempikin nukke esim 20-30e niin sekin on jo liikaa ja aiheuttaa ihmettelyä, useamman sadan euron nukeista puhumattakaan. Supian normal skin on sellainen todella vaalea vaaleanpunainen (huomattavasti vaaleampi mitä normaali barbie). Valkoinen on sitten valkea, eli jos kuvissa näyttää normaalille toi caran nukke niin veikkailen että se sitä myös on. Tietoa asiasta en löytänyt, mutta eiköhän cara itse osaa vastata. Päät siis silmät voi laittaa kiinni sinitarralla(mitä suosittelen ja käytän), eye puttyllä (jotkut ovat haisevia ja tarttuu joka paikkaan/sormiin, olen törmännyt myös ihan hyviin puttyihin) ja silikoni"tarraa" myös olen kokeillut sekin on ihan hyvä. En tiedä oikeen millä nukella olisi samalla lailla, mutta siis nukke on kuin barbi jolle oisi koverrettu silmien kohdalle reiät. Silmät pannaan pään sisälle niin että iris tms. näkyy siitä reiästä. Monissa silmissä on takana tappi (handle) jota voi käyttää asennon vaihtamiseen. Silmät on siis kiinni jollain edellä mainituista aineista. Teipillä tai liimalla ei silmiä yleensä kiinnitetä jotta niiden asentoa voi halutessa vaihtaa. BJDillä aukeaa takaraivo tai naamalaatta irtoaa, joka helpottaa silmien vaihtoa ja asennon muuttamiseta. Nuken tiedoissa yleensä lukee silmän koko. Uskoisin että Rosylle menee 14mm silmät. Ja kyllä vanha on yhtenäinen lantiosta, siitä toisesta kehosta voidaan sanoa myös että on rinnanalusjointti sekä lantiojointti ja käsistä voi sanoa että sillä on tuplanivelet. Tuplanivel meinaa sitä että siinä raajojen välissä on ylimääräinen pala ja tämä yleensä antaa lisää posettamismahdollisuuksia. ...eikö ne ollutkin tuplat? 8D *lahopää* edit2: Jonkinlaista kuvaa vastaavasti kiinni olevista silmistä: http://www.delilahnoir.com/v/vspfiles/templates/Delilah1/images/_howto/2changeeyes/change-dolls-eyes-delilahnoir-2.jpghttp://www.shineblitzon.com/broken/tutorial/remove2.jpgilman silmiä: http://www.shineblitzon.com/broken/tutorial/remove6.jpgJospa nää auttais. :3 |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 20 Helmi - 17:11 | |
| Mulla on bjdillä myyntikausi menossa. Lisäksi oon sopinu etten osta pariin kuukauteen nukkeja, 1kk jo takana. ^^ Jotenkin hyäv olo kun saa laumaa pienemmäksi, sellaista että tää ois pitäny tehdä jo aikoja sitten. Suurinosa tietysti jää mutta kuitenkin. :3 Vilkaise jos on nukke haavehissa: http://www.hunajasieni.net/02/myyn/myyn.html |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 29 Helmi - 10:35 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 29 Helmi - 17:40 | |
| Oi miten kauniita kuvia! Upea puku tuossa alimmassa kuvassa Toiveena olis tietysti saada kuva koko puvustakin |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 1 Maalis - 9:53 | |
| Tässäpä kuvaa puvusta (itse asiassa Supialla, Juri06:lla ja FeePle65 on kaikilla samainen puku päällään -nuppineuloilla vain kursottuna joillakin, sillä puku istuu hyvin vain FeePle65 neidille, jolle sen aikoinaan tein. Totta, tyttöni kärsivät kroonisesta vaatepulasta ja joutuvatkin lainailemaan toisiltaan... ) FeePle65 Chloe by caracal0407, on Flickr FeePle65 Chloe by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BJD nuket | |
| |
|
| |
| BJD nuket | |
|