| BJD nuket | |
|
+25Bronze Linda S. Irina Lumiche myrva Sulkasato AliceX Mimosa Hunajasieni Rana SweetNeat feliara Pihlaja Evangelina Silky Milia aviksenpaja Alonces ShoeCat marika Maarit Ecifircas Adalmina Tinttufia Siama caracal 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| |
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: BJD nuket To 1 Maalis - 21:07 | |
| |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket To 1 Maalis - 21:16 | |
| Hmm... Kaipaisin taas hieman apua... Tutkailin Supian sivuja ja sieltä löytyy kaksi lähetysmahdollisuutta, EMS Premium ja EMS. Näistä Suomeen voi valita vain EMS:n. Osaako joku sanoa, voiko EMS:n huoletta valita? Saako sen mukana lähetystunnuksen ja onko lähetys edes jotenkin vakuutettu? Silkstone-kokemukseni jälkeen haluaisin varmistaa niin pitkälle kuin voin, että neitini tulisi myös ehjänä perille sitten, kun sen saan tilattua. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 2 Maalis - 9:08 | |
| Tuhannet kiitokset kehuistanne, posket punaisena täällä... Minulle kaikki BJD nuket ulkomailta ovat tulleet tuolla EMS tavalla ja kaikki ovat tulleet ehjänä perille. Ja koska tulee suoraan tuolta firmalta, niin mikäli nukke on jotenkin vahingoittunut, voit heti ottaa yhteyttä firmaan ja kuvien kanssa laittaa viestiä. En muista millaista palautetta Supia on saanut, mutta kannattaa kirjautua Hartsilapset sivustolle ja katsoa sieltä muiden kokemuksia firmasta. Itse olin täysin tyytyväinen Supiaan, nukke tuli hyvin pakattuna ja oli ehjä jne. Itse möin joku aika sitten yhden hartsisen nuken ja pakkasin sen omaan alkuperäiseen pakettiinsa, joka oli vieläpä täydellinen nukkejen pakkaamiseen ja kaiken piti olla ok. Laitoin sen postissakin lisämaksulliseen 'särkyvää' linjalle. Kaikesta huolimatta sain viestin nuken uudelta omistajalta, että toisen jalkaterän koukku oli hajonnut matkan aikana. Eli vaikka kaikkensa tekee, niin koskaan ei voi olla täysin varma miten hartsin käy... (ilmeisesti nuken kuminauhat olivat olleet tosi kireällä ja koukku päätti sitten juuri tuon kyydityksen aikana antaa periksi). Tosin tuosta opin sen, että mieluummin lähetän tästä lähtien hartsiset nuket irtonaisina osina uudelle omistajalle -ei satu yllättäviä napsahtamisia. Suoraan firmasta ostettaessa on aina se etu, että yleensä sieltä tulee uusi osa rikkoutuneen tilalle. Itse korvasin hajonneen jalan muulla tavoin -kun ei sattunut olemaan juuri sellaisen nuken jalkoja kotona lojumassa |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 15 Maalis - 10:34 | |
| |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket To 15 Maalis - 13:47 | |
| Ihania kuvia jälleen kerran, Caracal! Voi, kuinka kaunis tuo Minifee onkaan. Ja todella upeasti olet asetellut neitosen kuviisi. Lipaston päällä istuva neiti näyttää ihan keijulta. Voisin hyvin kuvitella hänelle siivet... |
|
| |
AliceX Fashionista
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 11.03.2012
| Aihe: Vs: BJD nuket To 15 Maalis - 22:07 | |
| Kauniita kuvia Caracalilla! Mä niin rakastan vaaleanpunaisia ja valkoisia hiuksia nukeilla Alemmasta kuvasta tulee mullekin mieleen keiju, ihanat värit ja sommittelu. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket To 29 Maalis - 13:49 | |
| Nyt se on sitten tehty... Tilasin maaliskuun alkupuolella Supia Rosyn! En voi vieläkään uskoa, että tein sen!!! Ja vielä uskomattomampaa on se, että mulla voisi joskus oikeasti olla jotain niin kaunista! Kestää tosin kauan ennen kuin neiti kotiutuu, sillä neidin makselussa vierähtää kyllä tovi jos toinenkin, mutta kaipa hän sieltä sitten joskus kesän aikana tänne Suomeenkin rantautuu (toivon). Supian keskustelupalstalta huomasin sen, että kärsivällisyys on valttia. Kysymyksiin kun saattaa ilmeisesti joutua odottamaan vastausta kuukaudenkin. No, eipä tuo haittaa, sillä kestäähän se nuken valmistuminenkin. Ja Supian väen ystävällisyys ja kohteliaisuus kyllä korvaa pienen odottelunkin. Hartsinuket taitavat siis vaatia rautaisia hermoja... |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 29 Maalis - 16:59 | |
| Onneksi olkoon Mimosa!!!!! Ja jep, hartsisten nukkejen kanssa kärsivällisyys nousee ihan uudelle tasolle (esim. maksoin marraskuussa 2011 erään nuken ja edelleen order statukseni on "item preparing"... en tiedä kuinka kauan vielä menee. Mutta ei ole kukaan muukaan maailmalla tietämäni mukaan saanut kyseistä nukkea, eli eivät ilmeisesti ole vain unohtaneet minua. Tällä hetkellä odotan kolmea muutakin hartsista, jotka olen maksanut ajat sitten -mutta yhdestäkään ei ole mitään aikataulua tai toivettakaan annettu, että saapuisivat lähiaikoina.) Kunhan neiti saapuu, niin paljon kuvia sitten tänne!!!Rosy on niin kaunis |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 29 Maalis - 17:00 | |
| |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket To 29 Maalis - 21:44 | |
| Kiitos, kiitos, Caracal! Ja laitan kyllä kuvia, kunhan saan neidin ihan kotiinkin asti. Tilasin firman meikillä, koska mielestäni se oli kaunis tai ainakin mulle mieleinen. Itse kun en edes uskaltaisi noin kalliin neitokaisen kasvoihin koskea... Ja jälleen on pakko todeta, että voi himskatti tuo Shushu on kyllä herkällä tavalla niin eteerisen kauniin näköinen. Ja olet kyllä jälleen upeita kuvia osannut ottaa nukeistasi. Aivan ihania!!! Ja nuo asut ovat kerta kaikkiaan upeita. Sä olet kyllä oikea velho stailaamaan ja pukemaan noita neitojasi. Pakko kai tähän loppuun on häpeäkseni todeta, että nälkä kasvaa syödessä... Haaveissa näet siintäisi joskus hankkia ainakin Supia Haeunin pää (aivan ihanat ne haltiakorvat!!!) sekä Minifee Mirwen... Ihanainen Rosy teki kuitenkin niin ison vajeen tämän vuotiseen nukkebudjettiin, että näistä mun ei ainakaan vuoteen kannata edes haaveilla, ja ensi vuonnakin jää kyllä harkinta-asteelle. Uskon kuitenkin, että Rosy on sen arvoinen. Onneksi mulla on nukeille ylipäätään niin vähän tilaa, ettei meille kovin montaa asukkia edes mahtuisi. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 30 Maalis - 17:41 | |
| Oi! Toi Minifee on niin suloinen Kauniit vaatteetkin hänellä. Tummalla tytöllä on upea korsetti |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 2 Huhti - 12:33 | |
| Oih, Minifee Mirwen on minunkin suosikkilistalla!!! Se naama on söpö . Ei ole vaan vielä irtoversioina myynnissä harrastajilla, pää kun on aika uusi, eikä kovin monella sitä vielä taida olla. Pitää odotella kärsivällisesti, että kyllä se joskus syliin tipahtaa. Meikäläiselle sattui pieni heräteostos -no kun käytettynä sai suht halvalla ja neidillä vielä on niin upea meikki päässä... Ja tämä kroppa on aivan mielettömän upea posettamaan, haluaisin samantien monta tämän firman kroppaa! Souldoll Gisele by caracal0407, on Flickr Souldoll Gisele by caracal0407, on Flickr Ja sitten vähän vanhempi neiti mallailee korsettia -tähän laitoin sitä ihanaista Liisa Ihmemaassa kangasta pienen palan. Minifee Shushu, tea time by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 2 Huhti - 18:35 | |
| Caracal: Jälleen aivan jumalaisen ihania kuvia, nukkeja ja hengästyttävän, hengästyttävän upeita asuja. Tekemäsi tummanpuhuva unelmapuku sopii Giselle-neidollesi täydellisesti persoonineen päivineen. Tuollainen heräteostos tuskin kaduttaisi ketään. Todella upea nukke kaikkineen. Ja Minifee Shushu on ihanan keveä keijukaismainen kaunotar. Tuo hänelle tekemäsi asu on myös aivan täydellinen, ja aivan ihanasti olet osannut molemmista neideistä kuvat jälleen ottaa. Mietin Mirwenin ja Lishen välillä, mutta Mirwen voitti. Siinä kasvomuotissa on vain ihan blankkonakin sitä jotakin... Liityin hiljan myös Hartsilapset sivustolle siksi, että halusin hartsinukeista enemmän tietoa, ja kovinpa hyödyllinen foorumi tuntuu olevankin. Tietoa löytyy ihan laidasta laitaan. Joskus tulevaisuudessa toivoisin myös, että saisin Koronen tekemään neidolleni meikin... Toivottavasti toteutuu joskus. Hänen tekemänsä meikit ovat aivan mielettömän kauniita kaikkine varjostuksineen ynnä muineen. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket To 19 Huhti - 20:08 | |
| Caracalin Giselen innoittamana kävin piipahtamassa Souldollin sivuilla ja jestas, mitä ihanuuksia sieltäkin löytyy. Ariana ja Flett olivat aivan ihania. Tykästyin erityisesti jälkimmäiseen. Näitä neitejä on ilmeisesti saanut tanni-versioinakin, ainakin jossain vaiheessa. Mistähän saisi lottovoiton?!? Anyone? Saattaapi olla, että siinä vaiheessa kun on aika miettiä ensi vuoden hankintoja, niin valinnasta tulee kyllä TODELLA vaikea. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket To 19 Huhti - 21:16 | |
| Kiitos tuhannesti Mimosa kommenteistasi ja tässä sinulle kuva Arinasta, sandy brown värisenä Souldoll Arina by caracal0407, on Flickr Tätä neitiä tuli tosiaan odotettua yli neljä kuukautta. Tämä harrastus todellakin kasvattaa kärsivällisyyttä uusiin ulottuvuuksiin... Tämä neiti on Souldollin uudella MSD kropalla, nimeltään N.L body ja en nyt ole ihan kamalan vakuuttunut. Upeahan se on näöltään, mutta jalkojen stringaussysteemi ei ole paras mahdollinen: kuminauha kulkee häpylyyn läpi ja jalat ovat siis keskenään stringattu, eivätkä langat mene ylöspäin. Tämä aiheuttaa sen, että jalat eivät taivu sivulle tuolta ylhäältä. Seuraavana otan ehdottomasti tältä firmalta double kropan jos MSD nuken tilaan (ja kyllä houkuttaisi Flett tilata, ihan samaa mieltä olen Mimosan kanssa ) Tänään sitten mieheni haki tullista sellaisen nuken, jota olen himoinnut niin kauan kuin tiesin sen olemassaolosta: Soomin Vesuvia! No, kysehän ei ole alkuperäisestä Vesuviasta, vaan Soom järjesti jälkitilaus tapahtuman, jolloin sai tilata entisiä monthly dolleja eri sävyllä kuin alkuperäinen ja sai yhdistellä pään jonkun toisen nuken kroppaan. Minun valintani oli Vesuvia pää ja Beryl kroppa, bronzena: Vesuvia/Beryl, bronze by caracal0407, on Flickr Vesuvia, bronze by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Sulkasato Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 5 Join date : 17.04.2012 Ikä : 28
| Aihe: Vs: BJD nuket To 26 Huhti - 11:25 | |
| Aaa, nukkekuume vain kasvaa kun katselee näitä ihanuuksia! ___ Aivan liian kauniita. Miten sitä malttaa odottaa että saa oman nukkelapsosen... Mutta, koska olen ihan aloittelija näiden kanssa, on mielessä tietenkin hirveästi kaikkea kysyttävää, ja olisin onnellinen jos joku kehtaisi sivistää minua Esimerkiksi, miten bjd nukkea "huolletaan" ja kuinka usein? Mitä kannattaa omistaa kun hankkii bjd nuken? Onko mitään "pakko-hankintoja"? Kauhea kun on urpo olo, olen muka yritänyt netistä päntätä tietoa mutta silti olen ihan ulkona *ryömii takaisin kotikoloonsa* |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 29.12.2011 Ikä : 36
| Aihe: Vs: BJD nuket To 26 Huhti - 11:58 | |
| http://www.hartsilapset.fi/forum/Uskoisin että tuo on paras suomenkielinen paikka bjd-nukketiedonjanoon. ;D En nyt tiedä mitä pitäisi omistaa, nukke saattaa vaatia uudet kuminauhat jos se on käytetty tai firman kuminauha on liian ohutta, sen voi halutessaan kuumaliimasuedata (parantaa posetuskykyä) ja tietenkin se tarvii tukan silmät paljon vaatetta ja kenkiä... ;D Mutta en keksi mitään lisätavaraa mitä on ihan pakko olla. Nukke kannattaa säilyttää valolta suojattuna, eikä sitä kannata koskaan jättää suoraan auringonpaisteeseen. Nuket kellastuvat ajan kanssa, erityisesti ns. ranskalaista hartsia (french resin) olevat nuket. Omat nukkeni ovat olleet sieviä kellastuttuaan, eli ei niistä tule välttämättä rumia kellastuessaan. Jotkut vanhat nuket kellastuvat hassusti, jotkut jopa muuttuvat vihreäksi. Itse säilytän nukkeja vitriinissä esillä ja suosittelen sitä (tai siis normaalisti säilytän. Nyt ne on laatikotettu koska oon muuttanu ja muutan syksyyn mennessä uudestaan). Itse koen että Suomi on aika hyvä paikka nukelle, kosteus pysyy järkevissä lukemissa ympäri vuoden, kuumaa ei kovin usein ole, eikä sadekausiakaan. Kyllä sinäkin sen nuken saat! Säästämällä vain, kyllä se siitä pikkuhiljaa! |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 27 Huhti - 13:08 | |
| Caracal: Voi juku, että Arina on sitten kaunis neitokainen, ja ihonsävykin on kerta kaikkiaan herkullinen. Tekemäsi intialaistyylinen asukin sopii neidille niin ihanasti, että... Ja saamasi Soomin nukke on myös upea. Kiva nähdä, millaisen fantastisen hahmon hänestä mahdatkaan luoda.
Mulle posti toi tänään jotain niin ihanaa, että tekisi mieli hihkua koko ajan. Supia Rosyni nimittäin saapui aamulla. Neiti tuli firman smoky-meikillä ja uudella double joint -kropalla, josta pidin enemmän siksi, ettei se ole ihan niin laiha kuin vanhempi, joka on toki esteettisesti todella kaunis. Hirveästi en tosin ole vielä neitiin ehtinyt tutustua, sillä kotona häärivä pikkumies pitää kiireisenä. Vapautin neidin kuitenkin kääreistään. Hartsikaan ei mielestäni haissut ihan niin kamalasti kuin kaiken lukemani perusteella pelkäsin. Kuvia laitan, jahka saan neidille jotain päällepantavaa tehtyä, ettei tarvitse ihan ilkosillaan hyppelehtiä. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 27 Huhti - 20:52 | |
| Caracal, mikä ilmestys tuo Vesuvia!!! Hieno yhdistelmä! |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 27 Huhti - 21:15 | |
| Oli ihan pakko ottaa pikaotos vastasaapuneesta Rosysta. Toivottavasti nakuilu ei haittaa, mutta mikäli, niin tämän postauksen saa toki ylläpidon toimesta poistaa. Nuken kasvot ovat kyllä ihan uskomattoman kauniit ja elävännäköiset. Nyt pitäisi vielä metsästää neidille jostain sopiva peruukki, toiset silmät ja ommella tietenkin jotain päällepantavaakin... |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 27 Huhti - 21:25 | |
| Rosy näyttää todella hienolta! |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 27 Huhti - 22:30 | |
| Ei nakut nuket haittaa, kunhan eivät ole pahanteossa |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket La 28 Huhti - 10:40 | |
| Onnittelut Mimosa Rosysta!!! Smoky meikki on kaunis! Paljon paljon sitten kuvia kun olet saanut hiukset, vaatteet jne paikoilleen |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 25 Toukokuu - 10:00 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BJD nuket | |
| |
|