| Silkstone | |
|
+15Hunajasieni Mimosa pioni Evangelina Ecifircas Tinttufia Lumikki Adalmina Milia Siama Mariee -Tähtiloiste- caracal Maarit Silky 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Silkstone Pe 7 Toukokuu - 16:32 | |
| Ja tänne silkkijutut Tykkään silkstoneista myös kovasti, mutta olen aika nirso niiden suhteen. Ovat kalliimpia ja ylellisiä, en halua hassata rahojani "väärään" nukkeen, vaan se minkä ostan, on oltava täydellisen. Muita faneja?
Viimeinen muokkaaja, Tuike pvm Su 7 Huhti - 14:32, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 7 Toukokuu - 16:53 | |
| mä oon ollu pari kertaa ihan lähellä ostaa silkin, mutta tämä ainainen rahapula on ainakin toistaiseksi erottanut minut silkeistä, saa sitte joskus nähdä jos pääsen oikeisiin töihin, silloin varmaan ei mikään enää pidättele.
Olen nähny yhden aivan upean mustahiuksisen silkin (chinoiserie oisko ollu nimi??), mutta kyllä nuo kaikki on upeita. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 7 Toukokuu - 17:23 | |
| Tuo Suite Retreat on kyllä HERKKU! (ja minä olen heikkona punatukkaisiin nukkeihin..) Itselläni on nyt kaksi silkkiä: Capucine ja Hollywood Hostess. Yleensä ostelen nakuja nukkeja, jo pelkästään hintapoliittisista syistä , mutta nämä kaksi olen ostanut NRFB. Silkkien vaatteet ovat laadukkaita, joten niitä on ihan kiva olla olemassa. Pidän nukeista, jotka ovat nivellettyjä -siksikään silkkejä ei ole enempää kertynyt. Mutta uskoisin kyllä, että joku päivä taas hankin lisää -ovat ne vaan niin ihania! (jo se painava nuken tuntu!) Ovatko silkit muuten hartsista valmistettuja? Jostain vanhemmasta nukkelehdestä muistan silkeistä koskien, että materiaali on 'resin'. Missään muualla ei ole materiaalista juttua tullut vastaan, kuin että se olisi joku mattelin oma sekoitus? ? |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone La 8 Toukokuu - 17:07 | |
| Kiitos, itsekin tykkään Suite Retreatista kovasti -on nuo punapäät ihania. Ja multa puuttuu Dusk to Dawn Hollywood Hostess on kyllä upea! En tiedä materiaalista sen kummemmin kuin että se on kovaa muovia joka jäljittelee posliinia, mutta on vahvempaa kuin posliini just koska on muovia... |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone La 8 Toukokuu - 20:28 | |
| Mulla on vain yksi silkki: Chinoiserie Red Moon (oisko just se, josta Maarit puhui?), nimeltään Sakura. Silkin vaatteita mulla on muutamia, mutta Louise käyttää niitä, kun Sakura on edelleen laatikossaan... OT: painoin tota hostaa kuvan -painiketta ja se kuva meni jonnekin ihme sivustolle, ja nyt mä haluaisin sen sieltä pois. Kuka osaisi auttaa? http://img697.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img697/1535/sakuralaatikossaan.jpg Mä nimittäin yritin laittaa sen kuvan näkyviin tähän, mutta näkyyhän se toki tuolla. |
|
| |
Mariee Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 27.04.2010
| Aihe: Vs: Silkstone La 8 Toukokuu - 22:57 | |
| No on kyllä tosi namuisia nukkeja. Taisin juuri herätä pitämään näistä Silmät varsinkin ovat ihanat! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Su 9 Toukokuu - 13:40 | |
| Chinoiserie on kaunis ja ne hiukset..! Toinen ihana mustatukka on se Lingerie-nukke... mikä sen numero onkaan... 3 tai 4? Sekin kelpaisi mulle Eikös Chinoiseriella ole ruskeat silmät, mutta sillä alusvaateneitosella siniset/vihreät tms.? Tähtiloiste, hyvin näkyy noinkin. Itse en käytä "hostaa kuvan" -painiketta vaan siinä oikealla vieressä olevaa, jossa lukee vaan "kuva". |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Silkstone Su 23 Toukokuu - 2:14 | |
| Silkkien kasvot ovat aivan ihanat.. Kuitenkin niien nivellyttömyys häikkii minua. Siksi tein hybridin Fashion Royalty -kropasta ja silkstone Tuout De Suite'sta ja nimesin daamin Siljaksi Olen niin In-Lööv tähän |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Silkstone Su 23 Toukokuu - 9:52 | |
| Tämä neito on kyllä mielettömän upea ilmestys! Tekisi kyllä mieli itsekin tehdä hybridi...jos uskallan....jossain vaiheessa.... |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Silkstone Su 23 Toukokuu - 10:53 | |
| Se ei ole heikkohermoisille hyvä homma.. Siis vaikka silkin pää pehmenee todella pehmeäksi, niin se sisemmän kaula-aukon reunus on niin paksua, jotta FR -tylppä päätappi on vaikea saa'a sisälle. Voimalla vaan, vaikka rajulta näyttää eikä pää/kroppa kärsinyt hyvän kuumennuksen vuoksi. |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone Su 23 Toukokuu - 11:39 | |
| Ihan tekisi mieli hankkia yksi silkki sen takia, että voin juntturoida sen tuommoiseen muhkempaan kroppaan... sen verran upea hybridi. Tyylikäs ja hienostunut. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Silkstone Su 23 Toukokuu - 11:57 | |
| Tulos on vaivan arvoinen Jos olisi nuita pelkkiä kroppia, niin hankkisin monta silkkiä!! |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Silkstone Su 23 Toukokuu - 19:54 | |
| Ylimässä kuvassa Siljalla on tosi mageet arskat! Mistä löysit? (Näin nimittäin ihmiskokoisia D&G:n kultaisia aurinkolaseja ja jäi kaivertamaan. Nukeille sellaiset olisi kivat.) |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Silkstone Su 23 Toukokuu - 21:15 | |
| Ne on Saskan omat ( Fashion Royalty Lady Thriller Pierren ) Hitusen isot vaan hommeille, joten käytän niitä ladyillä, koska hiukset pitää ne päässä ( hitsi mitä hymiöitä ) Ebayssä näkee irtona silloin tällöin FR -arskoja, mutta veikkaan, että ihan action figujen arskoja on saatavilla.. laitoin piruuttani fashion royalty sunglasses hakusanaksi ja samat tuli heti ekana.. mutta törkyintaset!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Silkstone Su 23 Toukokuu - 22:11 | |
| Kiitos tiedosta! Täytyypä seurailla, josko sattuisi näkymään sopuhintaan... |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Silkstone Ma 24 Toukokuu - 21:22 | |
| |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 25 Toukokuu - 11:15 | |
| Kivan nimen olet kyllä Silkillesi keksinyt... Silja |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 25 Toukokuu - 11:48 | |
| Se on suomalaisista nimistä yksiä kauneimmin sointuvista Ja sopii tälle SIL-kstone + dan-IA = Sil + ia = Silja |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 25 Toukokuu - 15:26 | |
| Viimeinen kuva on aivan ihana! Tuohon lankeaisi mies kuin mies . |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Ke 26 Toukokuu - 19:29 | |
| Silja on ihan muuttunut nainen uuden vartalon myötä! Erittäin onnistunut hybridi! |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Silkstone To 27 Toukokuu - 10:18 | |
| Juu, on erittäin onnistunut onneksi vaan rahutilanne sanoo, että eip osteta nyt. Ennakkotilaukset on vielä saapumatta. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 28 Toukokuu - 0:38 | |
| Tossa nivelletyssä silkissä on kyllä sitä jotain mitä ei löydy normaalisilkeistä Vaikka onhan ne omalla tavallaan kaikki kauniita ja vaatteet on ihan mielettömän hienoja ja hienosti tehtyjä. Täytyy kuitenkin todeta että onneks mä en oo villaantunut näihinKIN! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 1 Kesä - 15:22 | |
| Tää neito on jäänyt jotenkin etäiseksi Olen pitänyt liian vaaleana ja värittömänä, ja kiinnioleva tukka on häirinnyt (pitää päästä harjaamaan ja räpläämään!!!), enkä mä ole oikein tykännyt tän mekostakaan. Niin kovin kirjava ja minusta liian levoton tyylikkään silkin vaatteeksi. Kaiken lisäksi silkkisen mekon saumat tuntuvat purkautuvan hyvin helposti. Noh, päätin nyt antaa tyttöselle uuden mahdollisuuden. Pikkumusta päälle, tukka auki ja johan rupesi löytymään asennetta Se on rakkautta nyt Tuntuu aika diivalta ja vaativaiselta... vielä kun saisi nimen On muuten ihan mahottoman pitkä tukka, melkein polviin Mä en ollut tiennytkään. Enkä ollut tiennyt tätä diivaksikaan -aina oppii uutta |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 1 Kesä - 20:32 | |
| Tuiken silkki muuttui kyllä ehdottomasti edukseen pienten muutosten jälkeen . Sehän on nyt ihan |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 1 Kesä - 20:48 | |
| Onpas ihana hiukset avattuna! Tää on mun want-listalla, joka on nyt jäissä. (Mä kyllä tykkään hänen omista vaatteistaankin. Jos joskus haluat luopua...) |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Silkstone | |
| |
|
| |
| Silkstone | |
|