| Silkstone | |
|
+15Hunajasieni Mimosa pioni Evangelina Ecifircas Tinttufia Lumikki Adalmina Milia Siama Mariee -Tähtiloiste- caracal Maarit Silky 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 28 Joulu - 3:08 | |
| Oih! Se on ihana vaatesetti Samaista on tullut kuolailtua useammankin kerran |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 28 Joulu - 13:50 | |
| Nukke tuli ilman originaalivaatteita yllään tuo sininen leninki. Kuvassa mekon päällä on vielä kuvakilpailun palkinto korsettitoppi. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 28 Joulu - 15:13 | |
| Tähtiloisteelle vielä kerran onnea upeasta vaatepaketista! Louise varmasti tykkää! Evan silkki on KAUNIS! Ja kaunis on tuo vaaleansininen pukukin Mua himottaisi nähdä neito mustassa; voisi olla hieno kontrasti kun nukke on noin vaalea. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 28 Joulu - 19:55 | |
| Evalla on yläluokkaisen näköinen nukke. Pidän hänen käsiensä asennoista. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Silkstone Ke 29 Joulu - 2:56 | |
| Täytyypä tsekata huomenna täkäläiset nukenvaatevarastoni löytyisikö mitään mustaa, rupesi nimittäin itseäkin kiinnostamaan. Tämä aristokraatti ei tosin mitä tahansa vaatetta kelpuutakaan Nykyinen vaateparsi onkin siskon valitsema, sillä nukke on alunperin ollut hänen kokoelmissaan. Saas nähdä mahtuvatko molemmat kokoelmani silkit samalle hyllylle, kun toinen(kin) silkkini on pienoinen hienohelma ja ylpistelijä |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Ke 29 Joulu - 15:03 | |
| Joo, noi silkit ei kelpuuta mitä vaan Lisäksi olen huomannut että ainakaan täällä eivät suostu olemaan samassa paikassa muiden nukkejen kanssa, vaan silkit vaatii itselleen ihan omat tilat Sieltä ne sitten katselee muita vähän kuin nenänvartta pitkin ja ovat pakahtua omaan ylhäisyyteensä. Ja just siksi ne on niin valloittavia! |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| |
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 31 Joulu - 15:54 | |
| Hyvää uuttavuotta! Sininen sopii hänelle niin hyvin Onpas muuten kaunis mekko!!! |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 31 Joulu - 16:28 | |
| Hyvää uuttavuotta sinnekin! Silkki mekkoineen on upea kokonaisuus |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 31 Joulu - 16:33 | |
|
Kiitos! Mekko on Embassy Waltz nuken mekko ja siihen kuuluu pitkät valkoset hansikkaat jotka unohtuvat kuvasta...
|
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 31 Joulu - 18:01 | |
| Hyvää Uutta Vuotta minultakin!!! Ja on toden totta valtavan upea mekko, sekä väriltään että malliltaan!!
|
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Silkstone To 6 Tammi - 7:29 | |
| Valokuvauksen jumalat eivät edelleenkään ole suotuisalla päällä, mutta silkin oli pakko päästä kokeileen GG Torin mekkoa. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Silkstone To 6 Tammi - 9:48 | |
| Upea! Kun vaan kukkaroni salli niin tähän taloon tule lisää silkkejä |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone To 6 Tammi - 15:40 | |
| ^Yhdyn edelliseen Eva, tää sun neiti on niin tyylikäs! Ehkä nuo hiukset tekee sen... sellainen klassinen lady... Tuo mekko on sille ihana Ja mua kiehtois se Debut myös, se on jotenkin niin tyttömäinen! |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Silkstone To 6 Tammi - 20:06 | |
| Minä taas haikailen noiden silkkien ihanien vaatteiden perään... Voisin ostaa niitä vaikka kuinka monta settiä. Nukkejen päällä olevat vaatteet ja korut sun muut ovat myös vastustamattoman ihania. Nukkekiintiöni on jo ylitetty, vaikkei minulla ole vielä Alexandra-nimistä nukkea ja toisaalta multa puuttuu mukkeja (mies-nukkeja) tosi paljon. Mulla on vasta muutama silkin vaatesetti: Blush Becomes Her, Suite Retreat -nuken aamutakki ja shortsit, sekä High Stepping-setistä housut, liivi ja takki. Ainokainen silkkini Chinoiserie on edelleen avaamattomana laatikossaan ( ), joten nuo setit ovat Louisen käytössä. Jos joskus avaan Sakuran (Chinoiserie Red Moon), niin hän tulee saamaan ihan muita vaatteita, koska nuo olemassaolevat eivät ole yhtään hänen tyylisiään. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone To 20 Tammi - 16:32 | |
| Nokoset... Hohhoijjaa! Miksi sä herätit?! Hereillä jo... ja valmiina päivään vaikka tukka vielä onkin sekaisin |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Silkstone To 20 Tammi - 19:26 | |
| Miksen minä näytä ikinä yhtä viehkeältä herätessäni kuin Tuikkeen neitokainen????!!!! Vaikka hiustenvärikin on nykyään sama, niin siihen ne yhtäläisyydet kyllä jäävät.... |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 28 Tammi - 20:21 | |
| Mä olen kans joutunut huomaamaan ettei pelkkä hiustenvärjäys auta |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Silkstone La 29 Tammi - 8:59 | |
| Minä olen ostanut Debut AA silkin Ja se on todella ihana. Kuvia tule sitten kun ehdin kuvata... |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Su 30 Tammi - 16:01 | |
| Onnea! Olenkin jo lukenut blogiasi |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Silkstone Ti 22 Helmi - 20:40 | |
| Mun tekee mieli uutta nukkea, ja se saisi mieluiten olla silkki, mutta taidan kuitenkin vielä harkita. Esimerkiksi Lingerie nelonen (?), se blondi, oisi aivan ihana lisä kokoelmaani. Silkit on vaan niin hintavia ja vaikeasti saatavilla, että joku Toys 'R' Us -kaupan basics nukkevalikoimasta todennäköisesti saa kelvata (ja sieltäkin saa vain niitä ensimmäisen aallon Basics-nukkeja). Tai sitten fashionista Ken. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 22 Huhti - 20:10 | |
| ^Oijjoi se nelonen on ihana Tykkään sen hiuksista (ja koko nukesta...). Pääsiäisen väripläjäys tuleepi täältä: |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Silkstone La 23 Huhti - 2:03 | |
| Tulipas ihana väripläjäys! |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Silkstone La 23 Huhti - 20:31 | |
| Taattua laatua Tuikelta!
Tykkään kyllä tuosta Evan vaihtamasta taustakuvastakin. Symppis. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Silkstone Pe 29 Huhti - 20:51 | |
| Kiitos Tuon neidon kanssa tulee aina noita väripläjäyksiä kun sillä on niin ihanat hiukset Ja täällä on TAAS aivan ihana tausta!!! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Silkstone | |
| |
|
| |
| Silkstone | |
|