Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Tuike tulee nyt kaapista

Siirry alas 
+5
Evangelina
Hunajasieni
Milia
Bronze
Silky
9 posters
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyKe 20 Helmi - 16:21

...ja hyvällä otsikolla saadaan kaikki klikkaamaan tänne! (ei ihan sellainen paljastus kuitenkaan, menittepäs lankaan Twisted Evil )

Halusin tehdä tästä oman otsikkonsa niin saan kertoa. Mun keräilyn suunta on selvinnyt vähitellen. En ole viitsinyt täällä pahemmin tästä huudella kun Bdollissa aikoinaan näkyi vähän kirpeitä kommentteja kalliimmista nukeista...

Joku täällä jo tietääkin, joku ei, mutta koska haluan nukkeilla teidän kanssanne niin nyt tietää sitten kaikki sopo kisu

Kerään silkkejä, niitä on ehtinyt kertyä jo useampia. Ne vaan vei pikkusormen lisäksi koko käden. Mä rakastan niitä; niiden ulkonäköä, vaatteita, sitä painoa kun niitä pitää kädessä...

Olen edelleen vannoutunut kasarifani, mutta mulla on kasareita niin paljon jo, eikä uusia enää valmisteta (aika loogista... grinning ), joten täytyi keksiä jotain muuta.

Mut löytää BC:stä kans: [You must be registered and logged in to see this link.]

Elän hyvin niukasti ja mulla ei ole muita harrastuksia. Joten ennen kuin joku haluaa puhua rahoista ja rikkauksista, voin sanoa heti suoraan ettei osa-aikatyöllä pääse rikastumaan pale
Takaisin alkuun Siirry alas
Bronze
Fashionista
Fashionista
Bronze


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 11.12.2012

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyKe 20 Helmi - 17:16

Mahtava keräilysuunta! cheers

No eipä ole ollut reilua kommentointia sellainen. Kukin kerää, mitä kerää, ja miten kerää (kunhan kerää nukkeja rofl ).

Vautsi, miten upeita kuvia linkin takaa löytyikään Smile Ihania kaunokaisia hienoissa kuvissa.

Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyKe 20 Helmi - 17:27

Silkit on kauniita ja usein tyylikkäämmät vaatteet/asut I love you vielä olen pystynyt vastustamaan kuitenkin näitä mutta katsotaan josko joku päivä... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyKe 20 Helmi - 17:51

Mulla ei ainakaa oo mitää nokan koputtamista kun kattoo tota monipäistä BJD-laumaa. En ees tiiä montako niitä on, ja hyvä niin. Ja mä olin 6v osa-aikatyössä, siitä lähes kaikki on työnnetty nukkeihin, että mitenkään rikas en ole, en edes hyvä- tai normaalituloinen.

En tiiä, minusta ihan tyhmää vinkua jostain hinnoista/kalliimmista nukeista, mitä se keneltäkää on pois jos oon niin pönttö että haluan pistää kaikki rahat nukkeihin? Very Happy Kateellisten panettelua sanon minä.

Mä oon miettiny jos sitä yhden silikin sais ees ni ois kiva. Smile Jää nähtäväksi missä vaiheessa sen sit saa, rahaa on melko niukalti nykyää kun en oo töissä. Myymällä saan eniten rahaa, mut aina ei voi päättää mikä nukke myy ja mikä ei. Harvennettavia nukkeja on onneksi vielä pari, mulla on ollut pahana tapana yliostella ja sitten harventaa perästäpäin. Luulen jopa et jonkinlaista terapiashoppailua tai ostovimmaa olen potenut. Melkeen vuoden paussi ostamisessa, tai suurimmanosa ostamisessa on kylllä auttanu. Esim. kuluneen vuoden sisällä oon ostanu yhden bjd:n vain. Irtiotto oli jo huonon rahatilanteen takia tärkeää, sitä on äkkiä velkakierteessä jos sille tielle lähtee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyKe 20 Helmi - 18:26

No nyt oli kyllä sellainen iltapäivälehti tyyppinen sensaatio-otsikko että oksat pois Laughing
Tosiaan jokainen kerää niitä nukkeja, jotka omimmilta tuntuu. Eihän se, että itse ostan lähinnä edullisempia playlinenukkeja tarkoita, etten voisi arvostaa jonkun toisen upeaa silkkikokoelmaa Smile Harrastaa voi niin monella tavalla, jollekin keräilynuket tai vaikkapa vintaget ovat se juttu ja joku toinen tuunaa kirppisnukkeja. Ei tässä ole yhtä oikeaa tapaa ja sehän juuri mahdollistaa sen, että täällä on niin monipuolinen kattaus erilaisia nukkeja, joista ei ehkä muuten olisi ikinä kuullutkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyKe 20 Helmi - 20:00

Ei minuakaan kiinnosta ollenkaan jonkun varat tai nukkien hinnat. Joku ostaa kalliimman, joku toinen samalla rahalla monta halpaa. Kunhan itse osaa arvostaa ja iloita omista nukeistaan. Joskus ajattelen, että itsellenikin on kertynyt liikaa nukkeja, mutta niiden myyminen on vaikeaa. Toisaalta suurimmasta osasta saisi 5€ tai ei menisi kaupaksi ollenkaan, niin ei siitä ole mitään hyötyä: mieluummin pidän nuket, niin kauan kuin voin. Tänäkin vuonna on rahat menneet pääasiassa muuhun: kissan eläinlääkärikuluihin ja auton korjaamiseen. Kerään nukkehaaveita mieleeni kuukausia ennen, ennen kuin voin ostaa niitä.

Silkstonet ovat hienoja ja tyylikkäitä nukkeja: jos olisin juuri Barbie-keräilijä, ehkä keräisin just niitä itsekin. Minulla on vain yksi, ja se on mukavan tuntuinen kädessä. Silkstone nukeissa on myös jotain draamaa ja dramaattista, mistä pidän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyKe 20 Helmi - 20:16

Kiitos kiitos hali Olen tätä "paljastusta" miettinyt jonkin aikaa ja koska täällä on hyvä henki ja paljon erilaisia nukkeja niin päätin antaa mennä Smile Kyllä, sehän se on pääasia että tykkää itse nukeistaan -tai mikä harrastus kenelläkin nyt sitten sattuu olemaan sydäntä lähinnä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bronze
Fashionista
Fashionista
Bronze


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 11.12.2012

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyKe 20 Helmi - 20:25

Tuike kirjoitti:
Kiitos kiitos hali Olen tätä "paljastusta" miettinyt jonkin aikaa ja koska täällä on hyvä henki ja paljon erilaisia nukkeja niin päätin antaa mennä Smile Kyllä, sehän se on pääasia että tykkää itse nukeistaan -tai mikä harrastus kenelläkin nyt sitten sattuu olemaan sydäntä lähinnä.

Juuri näin Tuike tulee nyt kaapista 17383
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyTo 21 Helmi - 0:55

Kauniita silkin kuvia löytyi Tuikelta! heartbeat
Ja niiden vaatteet on upeita!
Onneksi löytyy kaikenlaisia nukkeja , joten jos vaan nukeista on kiinnostunut niin löytyy varmasti itselle sopiva suunta ja oikeat nuket. Hinnoista viis! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
HelloDolly
Gateway Barbie
Gateway Barbie
HelloDolly


Viestien lukumäärä : 67
Join date : 28.11.2010

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyTo 21 Helmi - 1:13

Mä oon niin samaa mieltä! Smile ^
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista EmptyTo 21 Helmi - 14:13

mä niin haaveilen, että joskus omistaisin jonku silkin... mutta niin kauan ku oon kotona se ei onnistu (ja muutoinkin ku tenava on vielä pieni niin en uskalla edes haaveilla).

Itellä ei ole vielä keräilyn suunta selvillä... itse asiassa en oo itelle ostanu nukkea piiiitkiin aikoihin. Ennemminkin pitäisi eroon päästä isosta kasasta nukkeja... kun aloitin keräilyn ostin kaikki mahdolliset nuket mitkä vastaan tuli... ja nyt niitä sitte on. Yhdessä välissä aloin keräämään noita Kayla- ja lea-kasvomuotilla olevia nukkeja. Niistä en varmaan luovu missään vaiheessa Very Happy

Mutta onnea keräilysuunnan löytymiselle cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tuike tulee nyt kaapista Empty
ViestiAihe: Vs: Tuike tulee nyt kaapista   Tuike tulee nyt kaapista Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tuike tulee nyt kaapista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fashion Royalty
» Fashion Royalty

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: