| Tonnerit | |
|
+22Bronze rosalinda tempokisu AliceX juztiina Plasticia feliara Ecifircas Miukutuubi-90 Santra Kuurankukka Aurora Siama Tinttufia -Tähtiloiste- Milia Evangelina Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Aurora Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 05.07.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 2 Tammi - 20:13 | |
| Suosikkityttöni Agneshan se siellä lukee kirjaa tai kuva-albumia oma happaman tympeä virneensä naamallaan. Uskomattoman hieno sisustus tuossa huoneessa, ja ne historialliset vaatteetkin... Ihania! Tonnerit ei kyllä selkeästi kuulu tälle aikakaudelle. Mä aion laittaa Euphemiani asumaan joko 1600- tai 1800-luvulle. Ja kohta se varmaan alkaa hinkua kaveria! Ootko muuten poistunut Flickristä, Marika? En löydä enää kuviasi sieltä. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 4 Tammi - 15:47 | |
| Nää on kyllä... Ilkeä pikkutyttö on kertakaikkisen suoloinen! Onko joku nähnyt leffan Ottolapsi? Tuo tyttö on ihan kuin siitä leffasta |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 9 Tammi - 11:26 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 9 Tammi - 13:33 | |
| Oooh, on kyllä upea asu!! Aurinko tosiaan sattui sopivaan kohtaan kuvatessasi, kerrassaan upeita kuvia!
|
|
| |
Aurora Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 05.07.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Ke 12 Tammi - 12:55 | |
| Upeita kuvia ja tuo asu on ihana! Tässä ainut Tonnerini ypöyksin pihalla harhailemassa. Otin sen sisään kun sillä oli kylmä. Tällä tytöllä ei ole vielä mitään muuta vaatetta kuin alusvaatteensa. Pitäis kai ommella sille jotain. |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit To 13 Tammi - 0:14 | |
| Ah, mikäs ihana harhailija se täällä onkaan!! Onpas runollinen kuva tuolla ulkona - todella onnistuneita otoksia molemmat. Ei kai noin kaunis edes vaatteita tarvitse välttämättä. Hehe! Mutta tottahan niistä joskus voi olla hyötyä... Toivottavasti saan pian nähdä lisää kuvia tästä kaunokaisesta! |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit La 15 Tammi - 22:04 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit La 15 Tammi - 23:16 | |
| Kiva kun laitoit paljon Melkoisen vaikeehan noista on suosikkia valita. Monen katselun jälkeen mun lemppareiksi päätyivät kuvat 3 ja 4 |
|
| |
Miukutuubi-90 Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 40 Join date : 13.01.2011 Ikä : 33 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Tonnerit La 15 Tammi - 23:48 | |
| Oi kun teillä on ihania nukkeja! Jaksaisin ihailla näitä loputtomiin. En malta odottaa että oma ensinmäinen Tonnerini saapuu . Minä en ole koskaan päässyt näkemään Tonneria oikeassa elämässä. Ihastuin niihin juurikin sen vuoksi, että niistä saa todella eläväisen näköisiä kuvia, ja Tonnereista saa todella koreita Disney-versioita. Vaatteiden ompeleminen ja nukkejen tuunailu ei minua niinkään kiinnosta, vaan haluaisin ostaa Disneyn sankarittaria juuri alkuperäisissä vaatteissaan. 22" American Model -prinsessat veivät sydämeni, mutta kauhistus sitä hintaa . Onko täällä foorumilaiset yleisesti ottaen tyytyväisiä Tonner-nukkejen laatuun? Mikä Tonnereissa on parempaa tai huonompaa kuin Barbie-nukeissa? Mistä sinä tilaat Tonner-nukkesi? Pysyvätkö Tonner-nuket pystyssä ilman telinettä ? |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 16 Tammi - 11:34 | |
| Jeee, uusi Tonner keräilijä saapunut joukkoon! Tervetuloa vaan! Minä olen ehkä pahin Tonnereiden suurkuluttaja tällä forumilla. Nukkeharrastukseni on pitkälti valokuvausorientoitunutta, ja Tonnerit ovat osoittauneet sellaisiksi nukeiksi minulle, joista saan parhaiten irti haluamiani tunnelmia. Erityisesti minuun vetoaa niissä realistiset ja monipuoliset kasvomuotit, huippulaadukkaat asut ja laajat valikoimat eri tyyppisiä nukkeja. Kyllä Tonnerit ihan eri tasoa ovat laadultaan kuin Barbiet minun mielestä (vaikka suuri Barbie fani olenkin!). Niiden päät on kovaa vinyyliä ja vartalot laadukasta muovia. Painoa on tietysti koonkin puolesta runsaasti enemmän. Hetki siinä meni minullakin Barbien ja Fashion Royaltien jälkeen tottua Tonnerien kokoon, mutta rakkautta ensi silmäyksellä se oli kuitenkin. Tonnerit ovat jonkin verran jäykkäliikkeisiä nivellykseltään, mikä ei minua haittaa. Mieluummin otan jäykemmän nuken kuin letkupolven, joka ei pysy pystyssä millään. Antoinette/Cami/Jon kroppa on jouhevampi posetettava, mutta Tyler kroppa on taas minusta ampiaisvyötäröineen paras historiallisiin asuihin. Niskan rotaatio ei Tonnereilla usein toimi yhtä hyvin kuin Barbiella. Olenkin modannut melkein kaikkien Tonnerinieni niskat ja superhero miesten pingviinikäsivarret. Hehe! Tonner tytöt eivät pysty seisomaan itsekseen korkokenkäjalkoineen (joillakin on lättäjalkamallit kuitenkin, ja ne saattavat osatakin seisoa, jos on hyvä tasapainottamaan niitä). Ainakin minun Tonner miehet ja lapset seisovat ihan itsekseenkin valokuvauksissa, mutta kyllä laitan ne ständeihin aina jos jätän ne näytteille. Maalausjäljen taso on laskenut Tonner yhtiöllä vuoden 2006-7 jälkeen aika reippaasti. Sitä ennen tuotetut olivat ihan törkeän laadukkkaita ja niissä oli vielä käsinmaalatut yksityiskohdat. Nykyään taitaa tulla koko maalaus koneellisesti tehtaalla, mutta se mikä on parempaa nyt on, että eri linjoja ja eri tyyppisiä nukkeja monta kymmentä kertaa enemmän. On todellakin mistä valita! Vaatteet ovat aivan upeita minusta: yleensä vuoritettuja, käytännöllisiä pukea ja riisua, aikakauden mukaisesti autenttisia ja yksityiskohtiin on panostettu. Minä ostan omat Tonnerini kyllä vähän mistä milloinkin. Monta nukkea olen hankkinut nudena ja vanhojen mallistojen vaatteita olen löytänyt Ebayltä, Dollpage.comilta tai jenkkiforumeiden keräilijätutuilta. Pari vakidiileriä minulla on uusille nukeille, eniten olen ostellut varmaan Cherished Friendsiltä. Se on tosi luotettava ja hyvä kauppa. Caracal osaa kertoa varmaan Evangelineista ja Ellowyneista. Minulle ei ole niitä...vielä! Hehe! Ne tuotetaan Wilde Imagination nimikkeen alla, mutta ovat siis Tonnereita nekin. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 16 Tammi - 13:24 | |
| Friday Kaunita kuvia taas, Marika! |
|
| |
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 16 Tammi - 16:20 | |
| Kiitokset informaatiosta, Marika! Vaikka suunnittelin jossain vaiheessa alkavani keräämään Disney-sankarittaria Barbie-nukkeina, luovuin suunnitelmasta sillä Barbiet ovat mielestäni auttamatta muovisten lelujen näköisiä vaikka ne olisi puettu mitä upeimpiin vaatteisiin. Lisäksi Disney-nukkeja ei taida kamalasti edes olla keräilyversioina, ainoastaan lapsille suunnattuja "Sparkling Princess" ja mitälie muovitimanttihirvityksiä . Luulen, että Tonnerit ovat enemmän "aikuisen keräilijän makuun". Tilaamallani Briar Rose -Tonnerilla on ns. lättäjalat, joten ehkä saan sen pysymään pystyssä kuvausten ajan. Minulla on tosin tällä hetkellä vain kännykkäni kamera, mutta ehkä isäntä yllättää kevään aikana minut uudella kameralla. Odotan kovasti, että tulisi kesä ja pääsisi ottamaan kuvia ulkosalla... Oman Tonnerini tilasin Ranskan Ebaysta. Jenkkien Ebayssa olisi todella runsas valikoima, mutta sieltä tilatessa mätkähtää suuret toimituskulut ja tullimaksut, kuten kävi Poppas-perheeni ja Pirate-Barbien kanssa. Harmittaa, jos jo muutenkin kalliille nukelle tulee vielä 1/3 (Tai enemmänkin) lisää hintaa. Ranskan, Brittien ja Saksan Ebayssa Tonner-valikoima etenkin Disney-kaunottarien osalta on taas aika surkea, mutta pitää yrittää pitää silmät auki. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 16 Tammi - 16:26 | |
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Tonnerit To 20 Tammi - 14:49 | |
| Noniin, Briar Rose nukkeni saapui tänään postiini ja kipitin sen saman tien sieltä hakemassa. Nukke on yhtä kaunis ja ihana kuin kuvat antoivat ymmärtää, ja tuo 16" tuntuu mukavalta pituudelta. Ei liian pieni, eikä liian suuri . Nukke tuntuu mielettömän laadukkaalta (ja painavalta) verrattuna Barbie-nukkeihin. Myös vaatteet ovat laadukkaat ja kauniit. Minulla oli hieman ongelmia saada nukelle kengät jalkaan, mutta onnistuihan se pienen suostuttelun jälkeen. Jäsenet ja niska tuntuvat aavistuksen jäykiltä, mutta voi olla etten vaan uskalla liikuttaa niitä riittävästi. Olisi juuri minun tuuria rikkoa uusi nukke. Nuken hiukset olivat verkkopussukan sisällä, kuten ilmeisesti uusilla Tonner-nukeilla aina. Onko jollain vinkkejä, miten tai millä kutreja uskaltaisi saada taipumaan vähän kauniimmin alas? Nyt nuken tukka on säkkyrällä ylhäällä ja tyttö muistuttaa enemmän Marilynia kuin Prinsessa Ruususta. Barbie-nukkejen kampaukset saattavat ainakin kärsiä siitä jos niitä ryhtyy harjaamaan . |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Tonnerit To 20 Tammi - 16:25 | |
| Yleensä nuken tukka "laskeutuu" kun se saa olla jonkun aikaa vapaana. Itselläni ei ole Tonnereita joten en mene sanomaan mitä kuuma vesi tekee... Onnea ihanuudesta! |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit To 20 Tammi - 17:27 | |
| Onneksi olkoon Briar Rosesta!! Toivottavasti nähdään kuvia pian!!! Kuumavesi käsittelyllä Tonnerienkin tukat oikenevat! Ei kannatta käyttää liian tulikuumaa, ettei käristy, mutta hyvin on toiminut minulla ainakin. Tälle tytölle näissä kuvissa on tehty suoraan tukkaan kiharatkin juuri kuumavesi käsittelyllä: Tein Malicelle uuden hatun ja käsilaukun. Mekkonsa on Ebayltä Amy Couturea. Norrington esitti Malicen sulhoa. |
|
| |
| Aihe: Vs: Tonnerit To 20 Tammi - 18:16 | |
| Onpas Marikan kuvissa ihastuttava pariskunta! Neidon mekko ja hattu ovat tosi kauniita, tekee heti mieli katsoa joku historiallinen elokuva missä olisi vastaavanlaista upeaa puvustusta . Täytyy kokeilla kuumavesikäsittelyä Ruususen tukalle. Kokeilin varovaisesti kammata tukkaa viileällä vedellä, mutta tuntui että se sai kiharat villiintymään entistä enemmän! Kohta Ruusus-paralla on permanentti päässään. Tässä vielä pari kännykkäkameralla otettua kuvaa nukesta heti paketin avaamisen jälkeen: Toivottavasti saan ennen kesää hommattua kunnon digikameran. Voin vain kuvitella Ruususen kulkemassa kesäisellä metsäpolulla kori kädessään, miten ihania kuvia siitä saisikaan... |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit To 20 Tammi - 19:23 | |
| Voi kuolaus tuota Marikan neitokaisen mekkoa! Haluan!!!!! Norrington vaikuttaa aika synkevältä persoonalta. Kannattaisikohan Malicen nyt kuitenkin miettiä onko sulhasainesta tuollaisesta mörököllistä... Ja onnittelut Miukutuubille Ruususesta! Sievä on neitonen Tonnereillahan tuppaa olemaan hiuksissa aikas paljon 'mönjää' tullessaan -josko sen poispeseminen auttaisi? Ja tosiaan, näidenkin nukkejen hiuksia käsitellään kuumalla vedellä, eli sillähän niitä saa suoremmaksi kuten Marikakin ilmoitti. |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit La 22 Tammi - 10:14 | |
| Onpas kaunis ruusunen! Nyt iskee itsellekkin hirveä himo ostaa, mutta ei ei ei - ei anna rahapussi periksi! : ( |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 23 Tammi - 20:40 | |
| Marikalla aina yhtä eläväisiä kuvia Ja tuo Miukutuubin Ruusunen on kyllä tosi, tosi kaunis |
|
| |
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 23 Tammi - 21:40 | |
| Meikäläinen häkeltyi Tonner-nukkejen laadusta ja kauneudesta siinä määrin että katselin jo uutta nukkea Missvinyl tai Dollexpo -nettikaupoista. Ihan uskomatonta, miten laadukkaat nuken vaatteet olivat verattuna monien Barbie-nukkejen (Kalliidenkin...) vaatteisiin. Ruususella on alushame! Ja sukkahousut! Sekä ihanat pikkuset tekonahkakenkulit! Ja korsetti on erillinen, eikä mikään mekkoon kiinni ommeltu lärpäke. On myös mukavaa, kun nukkea saa aseteltua haluamiinsa asentoihin. Jostain kumman syystä alkoi tekemään kamalasti mieli hommata Ruususelle hyllyyn jotain sisustusrekvisiittaa, kuten sohva tai kaappikello. Eli ensi viikolla lähtee varmaan tilaukseen uusi prinsessa . Ei kyllä olisi kamalasti varaa tilata mitään ylimääräisyyksiä, mutta kaipa sitä pihistelee muista ostoksista kauniin nuken tähden . |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 24 Tammi - 15:31 | |
| Hyvä kun on laadukas Huomaahan sen Barbeissakin; silkit on laadukkaampia kuin muut. |
|
| |
| Aihe: Vs: Tonnerit To 27 Tammi - 10:59 | |
| Tilasin MissVinyliltä uuden nuken. Toivottavasti tein kaiken oikein, sillä maksu PayPalin kautta tapahtui pelottavan helposti. Ainakin rahat katosivat johonkin! Minua hieman harmittaa, sillä tykästyin DollExpolla myynnissä olevaan Lumikki-nukkeen, ja olisin tilannut mielummin sen. En kuitenkaan saanut sivustoa toimimaan, vaan aina kun yritin siirtyä maksamaan, sain jotain warning-herjauksia. Loppujen lopuksi minua alkoi ihmetyttämään koko puljun toiminta, luulisi että kunnon nettikaupalla on varaa panostaa sivuston toimintaan, joten DollExpo -tilaukset jäi nyt tekemättä. Lisäksi en ole kuullut mitään palautetta muilta suomalaisilta kyseisestä nettikaupasta, joten kai on turvallisempaa tilata MissVinyliltä. Nyt vaan sitten odottelemaan uuden nuken saapumista. Minulla on kyllä nuken saapumisen aikoihin jo pieni nyytti hoidettavana, joten en tiedä jaksaako uudesta nukesta innostua enää kaiken sen hässäkän keskellä . |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 28 Tammi - 12:23 | |
| Onpas outoa, että DollExpolta ei sitten ostostelu onnistunut . Itse en ole koskaan sieltä yrittänytkään vielä, mutta niillä näyttää olevan aika hyvä valikoima kaikenlaista. Pitääpä minunkin kokeilla joskus tuuriani. Hyvä jos Miss Vinylistä löytyi kuitenkin jotain mieluista! Minä näpsin neideistäni muutamia kuvia: Jane ihastelee auringonnousua Brooklyn Bridgellä Jac kauniina kuten aina Brenda sai rootatut ripset |
|
| |
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 28 Tammi - 14:37 | |
| Meillä tuo Dollexpon sivusto ei toiminut kummallakaan kahdesta koneesta, temppuili IE:llä sekä Mozillalla. Olisi sitä kai voinut laittaa s-postia ja kysyä että voiko nuken tilata sitä kautta, mutta katsotaan sitä sitten kun tulee jälleen ajankohtaiseksi tilata uusi nukke (Eli varmaan aika pian ). Dollexpolla on aika edulliset hinnat, kattava valikoima ja kohtuulliset toimituskulut, joten kaipa sitä täytyy uudestaan kokeilla. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tonnerit | |
| |
|
| |
| Tonnerit | |
|