Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

Tonnerit

Siirry alas 
+22
Bronze
rosalinda
tempokisu
AliceX
juztiina
Plasticia
feliara
Ecifircas
Miukutuubi-90
Santra
Kuurankukka
Aurora
Siama
Tinttufia
-Tähtiloiste-
Milia
Evangelina
Adalmina
ShoeCat
Silky
caracal
marika
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aurora
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Aurora

Viestien lukumäärä : 59

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 2 Tammi - 20:13

Suosikkityttöni Agneshan se siellä lukee kirjaa tai kuva-albumia oma happaman tympeä virneensä naamallaan. Very Happy Uskomattoman hieno sisustus tuossa huoneessa, ja ne historialliset vaatteetkin... Ihania! Tonnerit ei kyllä selkeästi kuulu tälle aikakaudelle. Mä aion laittaa Euphemiani asumaan joko 1600- tai 1800-luvulle. Ja kohta se varmaan alkaa hinkua kaveria! Laughing

Ootko muuten poistunut Flickristä, Marika? En löydä enää kuviasi sieltä. pale
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

Viestien lukumäärä : 1370
Ikä : 43

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyTi 4 Tammi - 15:47

Nää on kyllä... Shocked Shocked Ilkeä pikkutyttö on kertakaikkisen suoloinen! Twisted Evil Onko joku nähnyt leffan Ottolapsi? Tuo tyttö on ihan kuin siitä leffasta Laughing
marika
Model muse
Model muse

Viestien lukumäärä : 237

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 9 Tammi - 11:26

Kiitti Aurora! Ja terveisiä Agnesilta. Siellä se oleilee omana kärtyisenä itsenään edelleen Dreary kartanossa Wink . Innolla odotan mitä kaikkea teet omalla Euphemiallasi ja toivottavasti hän saa kavereita myös! Very Happy Joo, minun Flickr on lakkautettu kokonaan. En jaksanut sitä ylläpitohässäkkää ja lopen sain ihme hyypiöiltä viestejäkin, joten deletoin koko albumin. Rolling Eyes

Agnes kiittää sinuakin, Tuike! En ole kyllä nähnyt Ottolapsi leffaa. Pitääpä tutustua! Wink

Minä sain joululahjaksi tämän kauan himoitsemani Tonner asun. Ashleigh kävi se päällä Tohtori Who'n kanssa ulkosalla ja sattuipa juuri sopivasti iltäpäivän auringonlasku valaisemaan kuvani Very Happy :
Tonnerit - Sivu 7 SunsetatNoon013
Tonnerit - Sivu 7 SunsetatNoon047
Tonnerit - Sivu 7 SunsetatNoon052
Tonnerit - Sivu 7 SunsetatNoon067
Tonnerit - Sivu 7 SunsetatNoon001
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 9 Tammi - 13:33

Oooh, on kyllä upea asu!! Aurinko tosiaan sattui sopivaan kohtaan kuvatessasi, kerrassaan upeita kuvia!
Aurora
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Aurora

Viestien lukumäärä : 59

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyKe 12 Tammi - 12:55

Upeita kuvia ja tuo asu on ihana!

Tässä ainut Tonnerini ypöyksin pihalla harhailemassa.

Tonnerit - Sivu 7 Red

Otin sen sisään kun sillä oli kylmä. Tällä tytöllä ei ole vielä mitään muuta vaatetta kuin alusvaatteensa. Laughing Pitäis kai ommella sille jotain. Neutral

Tonnerit - Sivu 7 Red2
marika
Model muse
Model muse

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyTo 13 Tammi - 0:14

Ah, mikäs ihana harhailija se täällä onkaan!! Onpas runollinen kuva tuolla ulkona - todella onnistuneita otoksia molemmat. Ei kai noin kaunis edes vaatteita tarvitse välttämättä. Laughing Hehe! Mutta tottahan niistä joskus voi olla hyötyä... Toivottavasti saan pian nähdä lisää kuvia tästä kaunokaisesta! sunny
marika
Model muse
Model muse

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyLa 15 Tammi - 22:04

Tonnerit - Sivu 7 BlackMagic145b

Tonnerit - Sivu 7 BlackMagic168b

Tonnerit - Sivu 7 BlackMagic196b

Tonnerit - Sivu 7 BlackMagic137b

Tonnerit - Sivu 7 BlackMagic218b

Tonnerit - Sivu 7 BlackMagic186b

Tonnerit - Sivu 7 BlackMagic176b

Sori, en osannut päättää mitkä kuvat laittaisin, niin laitoin melkoisen läjän... Embarassed
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

Viestien lukumäärä : 1037

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyLa 15 Tammi - 23:16

Kiva kun laitoit paljon Laughing Melkoisen vaikeehan noista on suosikkia valita. Monen katselun jälkeen mun lemppareiksi päätyivät kuvat 3 ja 4 I love you
Miukutuubi-90
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Miukutuubi-90

Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 33

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyLa 15 Tammi - 23:48

Oi kun teillä on ihania nukkeja! Jaksaisin ihailla näitä loputtomiin. En malta odottaa että oma ensinmäinen Tonnerini saapuu Razz.

Minä en ole koskaan päässyt näkemään Tonneria oikeassa elämässä. Ihastuin niihin juurikin sen vuoksi, että niistä saa todella eläväisen näköisiä kuvia, ja Tonnereista saa todella koreita Disney-versioita. Vaatteiden ompeleminen ja nukkejen tuunailu ei minua niinkään kiinnosta, vaan haluaisin ostaa Disneyn sankarittaria juuri alkuperäisissä vaatteissaan. 22" American Model -prinsessat veivät sydämeni, mutta kauhistus sitä hintaa Shocked.

Onko täällä foorumilaiset yleisesti ottaen tyytyväisiä Tonner-nukkejen laatuun? Mikä Tonnereissa on parempaa tai huonompaa kuin Barbie-nukeissa? Mistä sinä tilaat Tonner-nukkesi? Pysyvätkö Tonner-nuket pystyssä ilman telinettä Laughing?
marika
Model muse
Model muse

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 16 Tammi - 11:34

Jeee, uusi Tonner keräilijä saapunut joukkoon! Tervetuloa vaan! Minä olen ehkä pahin Tonnereiden suurkuluttaja tällä forumilla. Nukkeharrastukseni on pitkälti valokuvausorientoitunutta, ja Tonnerit ovat osoittauneet sellaisiksi nukeiksi minulle, joista saan parhaiten irti haluamiani tunnelmia. Erityisesti minuun vetoaa niissä realistiset ja monipuoliset kasvomuotit, huippulaadukkaat asut ja laajat valikoimat eri tyyppisiä nukkeja.

Kyllä Tonnerit ihan eri tasoa ovat laadultaan kuin Barbiet minun mielestä (vaikka suuri Barbie fani olenkin!). Niiden päät on kovaa vinyyliä ja vartalot laadukasta muovia. Painoa on tietysti koonkin puolesta runsaasti enemmän. Hetki siinä meni minullakin Barbien ja Fashion Royaltien jälkeen tottua Tonnerien kokoon, mutta rakkautta ensi silmäyksellä se oli kuitenkin.

Tonnerit ovat jonkin verran jäykkäliikkeisiä nivellykseltään, mikä ei minua haittaa. Mieluummin otan jäykemmän nuken kuin letkupolven, joka ei pysy pystyssä millään. Antoinette/Cami/Jon kroppa on jouhevampi posetettava, mutta Tyler kroppa on taas minusta ampiaisvyötäröineen paras historiallisiin asuihin. Niskan rotaatio ei Tonnereilla usein toimi yhtä hyvin kuin Barbiella. Olenkin modannut melkein kaikkien Tonnerinieni niskat ja superhero miesten pingviinikäsivarret. Hehe! Twisted Evil Tonner tytöt eivät pysty seisomaan itsekseen korkokenkäjalkoineen (joillakin on lättäjalkamallit kuitenkin, ja ne saattavat osatakin seisoa, jos on hyvä tasapainottamaan niitä). Ainakin minun Tonner miehet ja lapset seisovat ihan itsekseenkin valokuvauksissa, mutta kyllä laitan ne ständeihin aina jos jätän ne näytteille.

Maalausjäljen taso on laskenut Tonner yhtiöllä vuoden 2006-7 jälkeen aika reippaasti. Sitä ennen tuotetut olivat ihan törkeän laadukkkaita ja niissä oli vielä käsinmaalatut yksityiskohdat. Nykyään taitaa tulla koko maalaus koneellisesti tehtaalla, mutta se mikä on parempaa nyt on, että eri linjoja ja eri tyyppisiä nukkeja monta kymmentä kertaa enemmän. On todellakin mistä valita! Very Happy Vaatteet ovat aivan upeita minusta: yleensä vuoritettuja, käytännöllisiä pukea ja riisua, aikakauden mukaisesti autenttisia ja yksityiskohtiin on panostettu.

Minä ostan omat Tonnerini kyllä vähän mistä milloinkin. Monta nukkea olen hankkinut nudena ja vanhojen mallistojen vaatteita olen löytänyt Ebayltä, Dollpage.comilta tai jenkkiforumeiden keräilijätutuilta. Pari vakidiileriä minulla on uusille nukeille, eniten olen ostellut varmaan Cherished Friendsiltä. Se on tosi luotettava ja hyvä kauppa. Caracal osaa kertoa varmaan Evangelineista ja Ellowyneista. Minulle ei ole niitä...vielä! Hehe! Ne tuotetaan Wilde Imagination nimikkeen alla, mutta ovat siis Tonnereita nekin.

Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia

Viestien lukumäärä : 444

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 16 Tammi - 13:24

Friday heartbeat heartbeat Kaunita kuvia taas, Marika!
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Miukutuubi-90
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Miukutuubi-90

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 16 Tammi - 16:20

Kiitokset informaatiosta, Marika! Vaikka suunnittelin jossain vaiheessa alkavani keräämään Disney-sankarittaria Barbie-nukkeina, luovuin suunnitelmasta sillä Barbiet ovat mielestäni auttamatta muovisten lelujen näköisiä vaikka ne olisi puettu mitä upeimpiin vaatteisiin. Lisäksi Disney-nukkeja ei taida kamalasti edes olla keräilyversioina, ainoastaan lapsille suunnattuja "Sparkling Princess" ja mitälie muovitimanttihirvityksiä Shocked. Luulen, että Tonnerit ovat enemmän "aikuisen keräilijän makuun".

Tilaamallani Briar Rose -Tonnerilla on ns. lättäjalat, joten ehkä saan sen pysymään pystyssä kuvausten ajan. Minulla on tosin tällä hetkellä vain kännykkäni kamera, mutta ehkä isäntä yllättää kevään aikana minut uudella kameralla. Odotan kovasti, että tulisi kesä ja pääsisi ottamaan kuvia ulkosalla... cyclops

Oman Tonnerini tilasin Ranskan Ebaysta. Jenkkien Ebayssa olisi todella runsas valikoima, mutta sieltä tilatessa mätkähtää suuret toimituskulut ja tullimaksut, kuten kävi Poppas-perheeni ja Pirate-Barbien kanssa. Harmittaa, jos jo muutenkin kalliille nukelle tulee vielä 1/3 (Tai enemmänkin) lisää hintaa. Ranskan, Brittien ja Saksan Ebayssa Tonner-valikoima etenkin Disney-kaunottarien osalta on taas aika surkea, mutta pitää yrittää pitää silmät auki.
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia

Viestien lukumäärä : 444

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 16 Tammi - 16:26

Ja minä käväisin tässä http://www.missvinyl.com/uk/fiche.php?id=90
ja TARVITSEN tuon Monica Merill - Sweet Somethings nuken bounce

Friday ja Edward tarvitse vaatteita, sekä kenkiä....
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Miukutuubi-90
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Miukutuubi-90

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyTo 20 Tammi - 14:49

Noniin, Briar Rose nukkeni saapui tänään postiini ja kipitin sen saman tien sieltä hakemassa.

Nukke on yhtä kaunis ja ihana kuin kuvat antoivat ymmärtää, ja tuo 16" tuntuu mukavalta pituudelta. Ei liian pieni, eikä liian suuri Wink. Nukke tuntuu mielettömän laadukkaalta (ja painavalta) verrattuna Barbie-nukkeihin. Myös vaatteet ovat laadukkaat ja kauniit. Minulla oli hieman ongelmia saada nukelle kengät jalkaan, mutta onnistuihan se pienen suostuttelun jälkeen. Jäsenet ja niska tuntuvat aavistuksen jäykiltä, mutta voi olla etten vaan uskalla liikuttaa niitä riittävästi. Olisi juuri minun tuuria rikkoa uusi nukke.

Nuken hiukset olivat verkkopussukan sisällä, kuten ilmeisesti uusilla Tonner-nukeilla aina. Onko jollain vinkkejä, miten tai millä kutreja uskaltaisi saada taipumaan vähän kauniimmin alas? Nyt nuken tukka on säkkyrällä ylhäällä ja tyttö muistuttaa enemmän Marilynia kuin Prinsessa Ruususta. Barbie-nukkejen kampaukset saattavat ainakin kärsiä siitä jos niitä ryhtyy harjaamaan Neutral.
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyTo 20 Tammi - 16:25

Yleensä nuken tukka "laskeutuu" kun se saa olla jonkun aikaa vapaana. Itselläni ei ole Tonnereita joten en mene sanomaan mitä kuuma vesi tekee... scratch

Onnea ihanuudesta! I love you
marika
Model muse
Model muse

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyTo 20 Tammi - 17:27

Onneksi olkoon Briar Rosesta!! Toivottavasti nähdään kuvia pian!!!

Kuumavesi käsittelyllä Tonnerienkin tukat oikenevat! Ei kannatta käyttää liian tulikuumaa, ettei käristy, mutta hyvin on toiminut minulla ainakin. Tälle tytölle näissä kuvissa on tehty suoraan tukkaan kiharatkin juuri kuumavesi käsittelyllä:

Tonnerit - Sivu 7 Departure073
Tonnerit - Sivu 7 Departure037
Tonnerit - Sivu 7 Departure098

Tein Malicelle uuden hatun ja käsilaukun. Mekkonsa on Ebayltä Amy Couturea. Norrington esitti Malicen sulhoa. Very Happy
Miukutuubi-90
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Miukutuubi-90

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyTo 20 Tammi - 18:16

Onpas Marikan kuvissa ihastuttava pariskunta! Neidon mekko ja hattu ovat tosi kauniita, tekee heti mieli katsoa joku historiallinen elokuva missä olisi vastaavanlaista upeaa puvustusta Laughing.

Täytyy kokeilla kuumavesikäsittelyä Ruususen tukalle. Kokeilin varovaisesti kammata tukkaa viileällä vedellä, mutta tuntui että se sai kiharat villiintymään entistä enemmän! Kohta Ruusus-paralla on permanentti päässään. Tässä vielä pari kännykkäkameralla otettua kuvaa nukesta heti paketin avaamisen jälkeen:
Tonnerit - Sivu 7 20012011597

Toivottavasti saan ennen kesää hommattua kunnon digikameran. Voin vain kuvitella Ruususen kulkemassa kesäisellä metsäpolulla kori kädessään, miten ihania kuvia siitä saisikaan...
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyTo 20 Tammi - 19:23

Voi kuolaus tuota Marikan neitokaisen mekkoa! Haluan!!!!!
Norrington vaikuttaa aika synkevältä persoonalta. Kannattaisikohan Malicen nyt kuitenkin miettiä onko sulhasainesta tuollaisesta mörököllistä... Wink

Ja onnittelut Miukutuubille Ruususesta! Sievä on neitonen Very Happy

Tonnereillahan tuppaa olemaan hiuksissa aikas paljon 'mönjää' tullessaan -josko sen poispeseminen auttaisi? Ja tosiaan, näidenkin nukkejen hiuksia käsitellään kuumalla vedellä, eli sillähän niitä saa suoremmaksi kuten Marikakin ilmoitti.
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas

Viestien lukumäärä : 235

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyLa 22 Tammi - 10:14

Onpas kaunis ruusunen! Nyt iskee itsellekkin hirveä himo ostaa, mutta ei ei ei - ei anna rahapussi periksi! : (
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 23 Tammi - 20:40

Marikalla aina yhtä eläväisiä kuvia Very Happy Ja tuo Miukutuubin Ruusunen on kyllä tosi, tosi kaunis I love you
Miukutuubi-90
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Miukutuubi-90

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptySu 23 Tammi - 21:40

Meikäläinen häkeltyi Tonner-nukkejen laadusta ja kauneudesta siinä määrin että katselin jo uutta nukkea Missvinyl tai Dollexpo -nettikaupoista. Ihan uskomatonta, miten laadukkaat nuken vaatteet olivat verattuna monien Barbie-nukkejen (Kalliidenkin...) vaatteisiin. Ruususella on alushame! Ja sukkahousut! Sekä ihanat pikkuset tekonahkakenkulit! Ja korsetti on erillinen, eikä mikään mekkoon kiinni ommeltu lärpäke. On myös mukavaa, kun nukkea saa aseteltua haluamiinsa asentoihin. Jostain kumman syystä alkoi tekemään kamalasti mieli hommata Ruususelle hyllyyn jotain sisustusrekvisiittaa, kuten sohva tai kaappikello.

Eli ensi viikolla lähtee varmaan tilaukseen uusi prinsessa Surprised. Ei kyllä olisi kamalasti varaa tilata mitään ylimääräisyyksiä, mutta kaipa sitä pihistelee muista ostoksista kauniin nuken tähden Razz.
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyMa 24 Tammi - 15:31

Hyvä kun on laadukas Very Happy Huomaahan sen Barbeissakin; silkit on laadukkaampia kuin muut.
Miukutuubi-90
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Miukutuubi-90

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyTo 27 Tammi - 10:59

Tilasin MissVinyliltä uuden nuken. Toivottavasti tein kaiken oikein, sillä maksu PayPalin kautta tapahtui pelottavan helposti. Ainakin rahat katosivat johonkin!

Minua hieman harmittaa, sillä tykästyin DollExpolla myynnissä olevaan Lumikki-nukkeen, ja olisin tilannut mielummin sen. En kuitenkaan saanut sivustoa toimimaan, vaan aina kun yritin siirtyä maksamaan, sain jotain warning-herjauksia. Loppujen lopuksi minua alkoi ihmetyttämään koko puljun toiminta, luulisi että kunnon nettikaupalla on varaa panostaa sivuston toimintaan, joten DollExpo -tilaukset jäi nyt tekemättä. Lisäksi en ole kuullut mitään palautetta muilta suomalaisilta kyseisestä nettikaupasta, joten kai on turvallisempaa tilata MissVinyliltä.

Nyt vaan sitten odottelemaan uuden nuken saapumista. Minulla on kyllä nuken saapumisen aikoihin jo pieni nyytti hoidettavana, joten en tiedä jaksaako uudesta nukesta innostua enää kaiken sen hässäkän keskellä Rolling Eyes.
marika
Model muse
Model muse

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyPe 28 Tammi - 12:23

Onpas outoa, että DollExpolta ei sitten ostostelu onnistunut pale . Itse en ole koskaan sieltä yrittänytkään vielä, mutta niillä näyttää olevan aika hyvä valikoima kaikenlaista. Pitääpä minunkin kokeilla joskus tuuriani. Hyvä jos Miss Vinylistä löytyi kuitenkin jotain mieluista! Very Happy

Minä näpsin neideistäni muutamia kuvia:

Jane ihastelee auringonnousua Brooklyn Bridgellä
Tonnerit - Sivu 7 Slayer024
Tonnerit - Sivu 7 Slayer001

Jac kauniina kuten aina
Tonnerit - Sivu 7 Jacieportraits010
Tonnerit - Sivu 7 Jacieportraits017

Brenda sai rootatut ripset
Tonnerit - Sivu 7 Brendaportraits036a
Tonnerit - Sivu 7 Brendaportraits014a
Miukutuubi-90
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Miukutuubi-90

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 EmptyPe 28 Tammi - 14:37

Meillä tuo Dollexpon sivusto ei toiminut kummallakaan kahdesta koneesta, temppuili IE:llä sekä Mozillalla. Olisi sitä kai voinut laittaa s-postia ja kysyä että voiko nuken tilata sitä kautta, mutta katsotaan sitä sitten kun tulee jälleen ajankohtaiseksi tilata uusi nukke (Eli varmaan aika pian Rolling Eyes). Dollexpolla on aika edulliset hinnat, kattava valikoima ja kohtuulliset toimituskulut, joten kaipa sitä täytyy uudestaan kokeilla.
Sponsored content

Tonnerit - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 7 Empty

Tonnerit
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Muut muotinuket-
Siirry: