| Tonnerit | |
|
+22Bronze rosalinda tempokisu AliceX juztiina Plasticia feliara Ecifircas Miukutuubi-90 Santra Kuurankukka Aurora Siama Tinttufia -Tähtiloiste- Milia Evangelina Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Tonnerit To 17 Maalis - 15:46 | |
| Ihania prinsessoja! Lumikki on mun lemppari. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 18 Maalis - 1:33 | |
| Kivoja kuvia! Etenkin mä tykkään tosta missä tytöt ovat orrella. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit To 11 Elo - 23:36 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 12 Elo - 8:37 | |
| Upeita rantakuvia!!! Ja tuo neitokainen on niin kaunis! Itselllänikin sama naama on, mutta normaalissa Tonner kropassa ja suorilla hiuksilla. Tämä sinun Jonquil on todella täydellinen versio! Niinhän se vaan on, että mallit joutuvat iloisesti hymyilemään vaikka olisivat bikineissä 20asteen pakkasessa Välillä minäkin otan satunnaisen kuvan muistakin kuin BJD nukeista: DeeAnna Denton Tonner, DeeAnna Denton by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 12 Elo - 23:59 | |
| Mulla ei kylläkään montaa Tonneria ole, mutta kyllä niistä suosikki on kuitenkin tää Jonquil DeeAnnalla on kyllä hieno hattu ruusuineen! |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Tonner vai Ghastly? Su 28 Elo - 12:26 | |
| Hei te kaikki ihanat nukkeihmiset! Tarvitsisin hieman apuanne. Haaveissa siintää uuden nuken hankinta pikkuruisen kokoelmani jatkoksi, mutten osaa valita Tonnerin uuden Uchi-Soton ja Evangeline Ghastly Beautiful Nightmaren väliltä. Tonnerin nukkeja minulla on tällä hetkellä pari, molemmat Antoinette-vartaloisia ja olen niihin todella tyytyväinen. Evangelinesta minulla ei kuitenkaan ole kokemusta. Kumpaa te pitäisitte parempana hankintana? |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 29 Elo - 10:29 | |
| Eiköhän se valinta riipu siitä, millaista nukkea itse haluaa Kävinpäs heti googlettamassa tuon Uchi-Soton ja kaunis on! Ja kyllä tuo Evangelinen mekko on mielettömän upea!!! Vaikea valinta siis Itselläni on Evangeline Ghastly ja tykkään todella paljon neidon goottityylistä (tosin harkitsen vakavasti nukesta luopumista, vinyylit kun jäävät vähemmälle huomiolle nyt). Evangelinen ongelma on varmaan se, että kroppa on niin erityyppinen muiden Tonnereiden kanssa, että vaatteita ei juurikaan vaihdella keskenään. Kenkien hankkiminenkin voi olla ongelmallista -tosin minun Evangeline laahustaa aina pitkän mekon kanssa, eivätkä paljaat jalat pääse pilkahtelemaan helmojen alta (ostin nuken nudena ja eipä siis tullut kenkiäkään mukana). Ja Evangelinellahan on akryylisilmät, jotka tekevät nukesta elävämmän näköisen kuin maalatuilla silmillä. Mutta makuasioita nämäkin. |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Tonnerit To 1 Syys - 23:10 | |
| Kiitos kovasti vastauksestasi, Caracal! Luulen, että taidan yrittää tähdätä Uchi-Sotoon, mikäli niitä vielä siinä vaiheessa saa, kun mulla on rahat koossa... Evangelinenkin kyllä joskus haluaisin. Ihastuttavat niin neitosen goottityyli ja upeat puvut, mutta moinen hankinta jääköön hamaan tulevaisuuteen. Pidän näet puetuista nukeista, koska omilla vaatimattomilla taidoillani ei tehdä läheskään niin upeita asuja, kuin heillä on yllään. Ja mulle tärkeintä on kokonaisuus. Ennen kuin uskaltauduin tälle foorumille ihailin usein sekä sinun että muiden ottamia upeita nukkekuvia ja itse tehtyjä asuja, enkä voi kuin kumartaa syvään uskomattomille taidoillenne. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 20 Syys - 10:11 | |
| Kiitos kiitos Mimosa (punastelee täällä....) Pitkästä aikaa tupsahti tänne taloon uusi Tonnerikin: Taru Sormusten Herrasta Lady of Light Galadriel. Myönnän tosin, että minulla ei ole aavistustakaan tästä Galadrielista, nämä leffat kun ovat hitusen liian pitkäveteisiä minun makuuni (ei vaan jaksa keskittyä niin montaa tuntia....). Mutta joka tapauksessa, tämä nukke oli niin kaunis -ja etenkin tuo asu- että leidi muutti tänne. Asua voi käyttää myös Minifee, joten plussaa siitäkin Galadriel, Lady of Light by caracal0407, on Flickr Galadriel, Lady of Light by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 20 Syys - 22:51 | |
| Kauniilta näyttää sekä nukke että asu Kerrankin löytyy joku joka on mun kans samaa mieltä "Taru sormusten herrasta" leffoista (ihan juhlinnan paikka ) |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Tonnerit To 22 Syys - 11:13 | |
| Samoilla linjoilla edellisten kanssa. Olen taru sormusten herrasta -leffat katsonut, mutta ovat kieltämättä turhan pitkäveteisiä minun makuuni. Nuo erilaiset nuket joita leffojen/kirjan pohjalta on tehty ovat upeita, varsinkin tuo valkoinen asu on aivan ihastuttava |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 27 Syys - 20:04 | |
| Caracal, miten taiteellisia kuvia! On nää kauniita... |
|
| |
Plasticia Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 44 Join date : 29.10.2011 Ikä : 51 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: Tonnerit La 29 Loka - 11:21 | |
| Caracal, upeita kuvia, upeita nukkeja! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 31 Tammi - 13:01 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| |
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 17 Helmi - 23:39 | |
| Onko Jonnalla muumimuki? |
|
| |
Adalmina Pullip
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 20 Helmi - 18:02 | |
| Ihanat villasukat!!! Ja ihana muumimuki (minullakin on noita ) |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 21 Helmi - 21:53 | |
| Muumimukia ihastellessa jäi villikset huomaamatta. Komia kuosi on kyllä niissäkin Oi että, mitä kaikkea ihanaa sitä minikoossa voikaan olla |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit La 25 Helmi - 20:46 | |
| Sitten olis vuorossa Re-Imagionation sarjasta Goldilocks joka sai nimekseen Jessica. Oon halunnut Jonnalle jo pitkään kamuksi vaalea tukkaista neitosta. Haavelistalla on ollut kauan Wizard Of OZ:in Hear Me Roar mutta ei ole vieläkään tullut hankittua sitä. En oo saanut varmaan villattua itteeni tarpeeksi kun ei siitä oo ollu niin paljoa kuvia ilman omia vermeitään Mutta onneksi Jonna sai kuitenkin blondin kaverin huutiksesta Jessica Jessica esittelee samalla Halpa-Hallin alelaari löytöä. Lipasto! Joka oli alkujaan joku kynttilä kippo. Ja kaiken lisäksi äitee oli tän pongannut sieltä alkujaan....oli jo kuulemma kiikuttanut sitä ympäri kauppaa mutta sitten oli iskenyt epävarmuus koosta. No onneksi niitä oli sielä vielä muutama päivä myöhemmin. |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 30.12.2010 Ikä : 68 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Cami lainahöyhenissä La 10 Maalis - 13:21 | |
| En ole aiemmin kirjoitellut näille palstolle mutta olen jo pari vuotta ihaillut lähettämiänne kuvia. Yritän linkittää kuvan ensimmäisestä Tonner nukestani, joka sai uuden asun Halloween Convention 2011 sarjasta nimeltään Zehe. Mielestäni leninki sopii keijukaismaiselle Camille. Tämä kuvien lisääminen on tosi uutta ja vaikeaa minulle. Melkein yhtä vaikeaa kun hihojen pujottaminen harottavien sormien läpi. Katsotaan nyt miten kävi. Tuleeko kuvat esiin vai ...
Viimeinen muokkaaja, juztiina pvm Ma 9 Huhti - 12:08, muokattu 1 kertaa |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: Kylläpä jäi kuvat pieniksi La 10 Maalis - 13:42 | |
| Mä tarviin henkiläkohtaisen avustajan näihin hommiin! Mulla meni vuosi ennenkuin opin lisäämään Huutonetti-ilmoituksiin lisäkuvia. Täällä ei kuitenkaan siitä tiedosta ole hyötyä. Jatketaan harjoituksia. Yritän saada meille kylään jokinsorttisen asiantuntijan, joka vääntää mulle ohjeet rautalangasta |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Tonnerit La 10 Maalis - 14:27 | |
| Aijaa:ssa on kuvan alla tällaisia vaihtoehtoja:
HTML BBCODE 1 (Thumbnail) BBCODE 2 (Link) BBCODE 3 (Link with a description) BBCODE 4 (Large Image) URL
Valitse se tekstin "BBCODE 4 (Large Image)" jälkeen tuleva litania, esim. [ URL = http :// aijaa.com /000689609506] [IMG] http ://i5.aijaa. com/ b/00068/numeroita . jpg [ / IMG] [ / URL]
Laitoin oman kuvani litanian väliin välejä, jotta kuvalinkki ei näy, vaan esimerkkinä teksti. |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: uusi yritys La 10 Maalis - 15:45 | |
| Yritän linkittää suuremmat kuvat Camista Nyt onnistui. Kiitos paljon neuvosta |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Tonnerit La 10 Maalis - 15:54 | |
| Hyvä, kun onnistui! Kaunis nukke ja aivan ihanat vaatteet! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tonnerit | |
| |
|