| Tonnerit | |
|
+22Bronze rosalinda tempokisu AliceX juztiina Plasticia feliara Ecifircas Miukutuubi-90 Santra Kuurankukka Aurora Siama Tinttufia -Tähtiloiste- Milia Evangelina Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Tonnerit La 10 Maalis - 20:44 | |
| Hyvä, että löytyi apua niin pääsi kaunis nukke oikeuksiinsa. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit La 10 Maalis - 23:08 | |
| Ompas nätti Cami ja ihana keijukais mekko! |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 11 Maalis - 12:13 | |
| Valtavan ihana tämä Juztiinan Cami!! Kyllä kun olisi rahaa tilillä armottoman paljon, niin tälläinen tännekin tupsahtaisi. Mutta nyt tyydyn katselemaan vaan muiden kuvia, joten saa Juztiina spämmätä paljon |
|
| |
AliceX Fashionista
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 11.03.2012
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 11 Maalis - 18:20 | |
| Ihanan värinen mekko Camilla, utuisen liila. Sopii hyvin hänelle! |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 12 Maalis - 12:10 | |
| Aivan ihana tuo Adalminan nukke vaaleine kiharoineen, ja todella hyviä kuvia olet jälleen kerran napannut kaunottarestasi! |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 12 Maalis - 12:11 | |
| Juztiinan Cami on asussaan kerta kaikkiaan upea ilmestys. Aivan ihana kokonaisuus! WAU! |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 30.12.2010 Ikä : 68 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Lauantain kunniaksi esittelen lempinukkeni La 17 Maalis - 16:44 | |
| Tänään on siivouspäivä, mutta ajattelin kehitellä jotain mukavampaa, kuten kuvata pari lempinukkeani. Ensimmäiseksi tumma Ava Gardner asunaan Angel Deception aamutakki ja toisessa redhead DeeAnna Denton Emerald Evening puvussaan. Minulla ei ole järjestelmäkameraa, joten antakaa anteeksi kuvien huono laatu. Taustassakin olen fuskannut: toisessa kuvassa Glorian koti ja toisessa Antiikki lehti.[img] [/img] [img] [/img] Huomaa DeeAnnan ripset! Luonnossa ne ei erotu aivan yhtä selvästi. Salamavalo jotenkin korostaa niitä. Kiitos aikaisemmista kommenteista. Kyllä tämä aina nurkkien kuuraamisen voittaa.
Viimeinen muokkaaja, juztiina pvm Ma 9 Huhti - 12:12, muokattu 1 kertaa |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: jatketaan nukkien esittelyä La 17 Maalis - 17:38 | |
| Broilerin koivet on pantu uuniin ja ajattelin vielä tässä välissä yhden nuken esitellä. Se on Mystique Angelina ja ostettu nudena eepparista. Sain sen edullisesti, koska se ei mennyt tullin kautta. Aluksi en tykännyt poninhäntä-päisestä tummatukasta. Leukaperät näyttivät jotenkin liian jykeviltä. Kerran sitten papukaijani suutuspäissään (mustasukkaisena) vetäisi nokallaan otsalta pitkän hiussuippanan irti poninhännästä. Sen jälkeen oli pakko avata hiukset ja sieltähän ilmestyi aivan uuden näköinen nukke. Nyt asuna on Crimson Castle Holidays noidan puku. [img][URL=http://aijaa.com/005219797459] Kuvauspaikkana on taas tuo sama sohvankulma, siinä nuket pysyvät pystyssä ilman tukea
Viimeinen muokkaaja, juztiina pvm Ma 9 Huhti - 12:14, muokattu 1 kertaa |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 18 Maalis - 8:01 | |
| Deanna ja Ava ovat hienoja, mutta Angelina on suorastaan tyrmäävä Ihanat hiukset! Ja mikä diiva-asu |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: siivoustöiden karttaminen jatkuu .. Su 18 Maalis - 9:11 | |
| Hiusten tuunaamisesta vielä: yhden nutturan olen raaskinut purkaa, koska nukke oli saatu edullisesti nudena ja minulla oli se jo ennestään. Kyseessä on Feather In Her Hat Anne Harper ja aika tiukannäköinen täti tötteröhatussaan. Monimutkaisten letitysten takaa paljastui runsaat punaiset saran-hiukset, jotka pyöritin piipunrasseille ja kastoin kuumaan veteen. Sivuhiukset oli takahiuksia pitemmät, joten niitä lyhensin. Tässä kuvat ennen ja jälkeen.[img] [/img][img] [/img] |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 18 Maalis - 13:27 | |
| |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: Mykistyneenä katselen .... Su 18 Maalis - 14:46 | |
| En voi muuta kun ihailla. Sulla täytyy olla oikein studio tuota kuvaamista varten, ainakin erilaisia huoneita rekvisiitaksi. Miten varjelet näitä rakennelmia muilta perheenjäseniltä? Tuo sohva himottaa aivan erityisesti; mistä olet moisen hankkinut? Myös olet onnistunut saamaan Antoinetten ja Edwardin? luonnollisiin asentoihin. Aivan uskomatonta. Haluaisin kysyä teiltä pitempään nukkeja harrastaneilta niiden säilyttämisestä. Itselläni suurin osa on erilaisissa lasivitriineissä suoralta auringonvalolta suojattuna. Säilytysaikaa ei ole vielä kauaa kertynyt, koska suurimman osan olen hankkinut vuoden sisällä. En haluaisi niitä riisua ja pakata laatikoihin piiloon. Onko teillä nuket kuvaustauoilla laatikoissa alasti hiukset verkoissa? Miten pian tulee haalistumia tai vaatteista tummumia ihoon vaikka ei olisi kosteaa? Onko Suomessa mitään paikkaa, jossa näitä keräilynukkeja näkisi luonnossa? Missään kaupassa niitä ei tietääkseni myydä. Stokkallakin on vain 2 erilaista keräily Barbia:Big Ben ja Eiffel torni . Ajatelkaa kuinka ihanaa olisi esim. kirjastossa nähdä näitä nukkekokoelmia lasivitriineissä. Jokaisesta nukesta lyhyt esittely vieressä. Näyttelytila olisi tietenkin lukollinen ja avain nukkien omistajalla. |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 18 Maalis - 14:56 | |
| Vau mitä kuvia caracalilla! Tykkään erityisesti kahdesta vikasta, siinä on jo Antoinetten vyökin saanut kyytiä Samaa mieltä kuin juztiinakin, todella luonnolliset posetukset kuvissa. Musta olisi myös kiva jos olisi nukkenäyttelyitä enemmän, viime vuonna kävin siellä Tampereella käsityömessujen yhteydessä olleessa isossa nukkenäyttelyssä ja oli mukavaa saada ihailla ihan luonnossa kaikkia hienoja nukkeja. Säilytyksestä en oikein osaa sanoa, olen itsekin vasta suunnilleen vuoden keräillyt. Nyt pidän isoja nukkeja esillä hyllyllä ja pienemmät nuket pääsevät vaihtelevasti esiin sen mukaan miten jaksan niillä leikkiä Muuten pysyvät laatikossa. Haluaisin hienon puisen valkoiseksi maalatun vitriinin, johon saisin esille ja pölyltä suojalle nuket, mutta sellainen maksaisi jo tonnin kun hintoja katselin... Ehkä pitää tyytyä Ikean vitriiniin. |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: Vitriineistä... Su 18 Maalis - 15:38 | |
| Itse olen hankkinut kolme vitriiniä huutiksesta. Muutamalla kympillä voi saada ihan hyvän. Hyllyt kannattaa tsekata, että ovat säädettävissä. Normaalikorkeus 35 cm riittää Barbeille, mutta Tonnerit tarvii vähint. 43 cm. Lasiset välihyllyt ovat parhaita. Ei peitä näkyvyyttä. Noutohan niissä on melkein aina ainoa vaihtoento. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 18 Maalis - 16:53 | |
| Caracalin kuvat ovat upeita, kuten aina, kuvauspuitteista nyt puhumattakaan. Kyllä tuollaisessa huoneessa kelpaisi kenen tahansa keikistellä. Niin, ja Antoinetten iltapukukin on todella ihana!!! |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 20 Maalis - 1:23 | |
| Eetulla oli hyvä päivä, kyllähän sitä kelpaa noin nätin neitosen kanssa treffeillä olla Oon varmaan kysynyt ennenkin mutta ootko itse tehnyt tuon takankin? Se on hieno! Pakko vielä mainita tuo hauska kissa nukkumassa sohvan nurkassa Juztiinalla on toinen toistaan upeampia nukkeja! Anne Harperilla on kiva pikku hattu! Ja juu avonaiset hiukset sopii hänelle kyllä paremmin Lopulta oli pakko antaa TAAS periksi mieliteolle Ja sortua lopulta ..... Wizard of Oz: Hear Me Roar eli Liona Mulla ei edelleenkään saa nuket pitää kampaustaan, ja tämä tapaus odottaakin etusuortuviin kiharoita. Jos sais edes vähä samankokoisia kun noissa muissa hiuksissa. Ei vaan taas ole tietoa että koska sitä viittis..... |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 20 Maalis - 16:10 | |
| Voi miten kaunis Liona!!! Ja nuo Caracalin kuvat on aina yhtä upeita |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 20 Maalis - 18:10 | |
| Voi miten paljon kauniita nukkeja tänne on ilmesntynyt Tykkään näista Tonnerin nukeista ja muutama mulla on ollut jonka olen myynyt pois kun se koko ei ollut mieluinen... Hassua kun Ellowyne ja Evangeline on sama kokoa, mutta ne jotenkin sopii paremmin minulle Angelina ja Liona ovat erityisen kauniita! |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: Adalminalle onneksi olkoon Lionasta Ti 20 Maalis - 21:01 | |
| Nuo Antoinette kasvot ovat kyllä erityisen herkät ja silmät erikoisen väriset. Liona sopii hyvin muidenkin Tonner-tyttöjesi seuraan. Onnistuitko saamaan nudena vai ostitko koko paketin? |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: Jokainen "nukkehullu" löytää mieleisensä Tonnerin Ti 20 Maalis - 21:16 | |
| Itse yritän pitäytyä vintage tyyppisissä Hollywood kaunottarissa, joille voi pukea 40 ja 50-lukujen vaatteita. Vaikeaa se on ja välillä sorrun tilaamaan muitakin, joita sitten myyn kun ei ne sovi kokoelmaan. Esim. nämä puoli-kuolleet ja ylösnousseet harsohameineen himottavat kovasti. Evangelinen asut ovat erityisen näyttäviä, mutta onneksi sen verran kalliita, että en ole raaskinut tilata. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ke 21 Maalis - 1:20 | |
| - juztiina kirjoitti:
- Nuo Antoinette kasvot ovat kyllä erityisen herkät ja silmät erikoisen väriset. Liona sopii hyvin muidenkin Tonner-tyttöjesi seuraan. Onnistuitko saamaan nudena vai ostitko koko paketin?
Liona löytyi nudena, onneksi Ne vaatteet ei ollut pakko saada listalla Oi ne puolikuolleet ja ylösnousseet on kyllä jotenkin kutsuvia harsoineen |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 26 Maalis - 18:42 | |
| Juztiina: Ei ole ikävä kyllä studiota kuvien ottamiseen -haaveissani vain... Olen tehnyt tuon yhden huoneen vanhaan kaappiin (josta on kuva jossain viestiketjussa, mutta enpä kuollakseni muista missä). Meillä ei mitään voi jättää levälleen, sillä kissa ja koiralaumamme tekevät liiaksi tuttavuutta, mikäli pääsevät lähelle (jätin viikonloppuna yhden BJD nukkeni työpöydälleni ja huomasin seuraavana aamuna, että yksi kissoistamme oli merkannut sen. Eli jouduin purkamaan koko nuken, pesemään kunnolla ja kasaamaan uudestaan ). Itse varjelen siis nukkejani ja niiden tavaroita pitämällä ne aina kaapeissa tms. Sohvan tein itse nukkekotikurssilla, jossa tehtiin huonekaluja nukkekoteihin. Minä tein siis isossa mittakaavassa, kun muut näpersivät ahkerasti 1:12. Kunpa pääsisin uudestaan sellaiselle kurssille!!! Mutta se oli vielä silloin, kun asuimme toisella paikkakunnalla ja siellä oli ahkera kurssinvetäjä kansalaisopistossa. Eli kuten sanottua säilytyksestä, ovat minun nukkeni yleensä aina laatikoissaan ja laatikot varastohuoneessamme tai hyllyssä -turvassa lemmikeiltä siis. Ja nakuina makaavat laatikoissaan. Otan esille kun ompelen vaatteita tai kun kuvailen. Haluaisin siis todellakin harrastehuoneen itselleni, missä olisi tilaa valokuvaukseen ja nukkejen esillä pitämiseen -ja jonne ehdottomasti olisi nelijalkaisilta pääsy kielletty! Ehkäpä sitten kun lapset muuttavat pois kotoa... siihen tosin on aika tavalla aikaa Täällähän oli aiemmin yksi oikea velho nukkejen asettelussa ja kuvien sommittelussa, Marika siis. Ikävä kyllä Marika on hävinnyt ja samoin kuvatkin |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: historiallisia asuja Ma 28 Toukokuu - 8:39 | |
| Heips! Minä kans pidän "vanhan ajana" tyylistä, mutta aivan erityisesti historiallisista puvuista. 16" koon nukeissa on vaan yksi huono - hankala säilyttää/ pitää esillä kokonsa vuoksi. Historialliset asut vievät myös isosti tilaa.. Nämä Tonner-asut ovat nukkeitten "loppusijoitus", tekijä on BlackHillDolls-design, erikoistunut juuri historiallisiin pukuihin. Tudor-style: Elizabethian -style, nukke on repaint by INI: Marie Antoinette- dress, nukke on venäläisen tekijän käsialaa kasvot ja hiukset: ko. Angelica-nukella oli tullessaan tämä "arkiasu": |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 29 Toukokuu - 23:38 | |
| Onpas upeita asuja ja nukkeja Wau!! |
|
| |
juztiina Kirppisnukke
| Aihe: Historialliset asut...... Pe 1 Kesä - 23:51 | |
| Olet saanut nuket tyylillisesti sopimaan erittäin hyvin asuihinsa. Myös kuvat kokonaisuutena upeita. Joan on yksi lempinukeistani ja nuo vihreät vaatteet käyvät hienosti punaisiin kiharoihin. Tummasta tytöstä tulee mieleeni Emmerdalen Sally . Angelica on taidokkaasti uudelleenmaalattu ja erittäin kaunis, vaatteet aivan ihanat. Angelica-kirjojen henkeen tietty... Tonnerit vievät tietenkin tilaa, mutta jos yrittää rajoittaa kokoelmaa ja pitää esillä vain muutaman nuken kerrallaan. Ne näkyvät kauas, ei tarvitse tulla ihan viereen ihailemaan yksityiskohtia. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tonnerit | |
| |
|
| |
| Tonnerit | |
|