| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: kohti kesää.... Ti 26 Helmi - 19:21 | |
| Kevättä ja kesää pukkaa vähitellen. Mission Control Imogen etsii kyllä niitä omia asujaan kovasti. Nyt on vuorossa keväistä pastellia. Mission Mazda näyttäisi olevan ( mazda on mun autoni niin siksi suosikkini) Veronique Sound Advice on mun ehdoton suosikkini. Hän sai nyt Adele Style Councelin ranta-asun. oon nyt aika inspiroitunut ranta-aiheesta. Tulossa on ranta-taustaa lisää, samoin tein LAITURIN. tai itse asiassa niitä tuli kolme erilaista..., ja ranta-aiheista nukkea /asua pukkaa. Tykkään meri-järvi-maisemista, veden äänestä ja meri-ilmasta. Aaltoja voisi katsella ikuisesti, ja veden kohinaa on eeppistä kuunnella. Mulla on sellaisia cd-levyjäkin. Muuten olen syksy-ihminen, mutta kesällä olisi kiva päästä Turun saaristoon ottaan OIKEITA rantakuvia nukeista. Toissavuonna kuskasin sukulaisia ja kävin ite kuvaamassa ja uimassa. Oli ihan huikean ihanaa uiskennella LÄMPIMÄSSÄ meressä ( no koko kesä oli lämmin..) Tämä kuva siltä reissulta: |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 27 Helmi - 1:03 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: hienoa työtä! Ke 27 Helmi - 1:48 | |
| IHANA Elise! Aurora on kehittyt todella paljon ja nyt on parempi tyyli! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 28 Helmi - 20:44 | |
| Pantterimekko ja pantteriuikkarit! Mikä kurvikuningatar! Nuo Tempokisun kaupunkikuvat tuo mieleen Novita-lehden jostain 2000-l alusta. Ninja Sarasalo poseerasi just tuollaisissa pastelleissa; tyllihametta ja neuletta. Muistan hyvin kun tein itselleni yhden neuletakin niillä ohjeilla Ja Adalminan Elise Aurora on varsinainen taikuri! Ihana hämis muuten |
|
| |
Bronze Fashionista
Viestien lukumäärä : 111 Join date : 11.12.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 28 Helmi - 21:24 | |
| Elise on uskomattoman upea Ja Adalminan kuvat ovat hyvin kauniita. |
|
| |
kuuma92 Fashionista
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 13.10.2012 Ikä : 32 Paikkakunta : Savonlinna
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 28 Helmi - 22:28 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 3 Maalis - 15:35 | |
| Kaunis Erin! Omaani en ole vielä saanut edes pois laatikosta Mutta onneks se on edes laatikossa muuten joutuisin hankkimaan |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: inspired Su 3 Maalis - 19:23 | |
| ^ Erin on tosi kaunis. Mulla on tämä "meri"-inspiraatio-projekti tjsp. Kultaiset uikkarit Agnekselle. Taustalla oleva on juuri sellainen aivan liian iso tausta, ja ei oikein mahtunut parvekkeen seinälle, pienempänä myös laatu olisi parempi...( ihana myyjä lupasi laittaa uudet!!) mutta en ny malttanu olla kokeilematta. Oon syksy-ihminen, mutta ulkokuvien kannalta oottelen kevät- ja kesäkelejä ihan....linssit pullollaan. kankaan toinen sivu: Mun suosikit Tropicaliasta ( joo en tykkää ei inspiroi...) oli Agnes, Poppy Sea Breeze, Eugenia. Ja siinä määrin suosikit ettei yhteen yksilöön jäänyt. Inspiroiduin todella paljon. Ja en muka tykkää Funny Face. Nää on tosi kauniita . Inspiraatiot tulee pian. Ja sitten kun hoksaa että joo...niin eipä niitä hahmoja olekaan niin saatavilla. ...aina käy näin.. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: projektia pukkaa Su 10 Maalis - 21:10 | |
| Funny Faces. En ole laittanu varmaan vielä? Alunperin siis " ei yhtään tykkää ei inspiroi" - ja kohta on kaikki sarjan nuket. Quality Woman ei ole tulossa. Tykkäsin siis, olisin suonut kyllä normaali aikuisen vartalolla nämä. Woman who Thinks ja Poppy "Think Pink"-in jakkupuvussa Think Pink. Harmi kun näillä ei ole kasseja tai kaulakoruja mukana, aika ankeesti asustettu. Quality Woman ja Giselleltä puuhka ja pipa. On How to be Lovely. Koru pitäisi olla joku pää-koru.. Myös tämä keltainen iltapuku tuli em. nuken paketissa. Sailing-projektille jatkoa; Veronique Shine |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: avantouintia Ke 13 Maalis - 12:20 | |
| Todella kirkasta ulkona!! ottaa aurinkolasit pois niin silmiin sattuu. Aika valoisia kuvejakin tuli, mutta oli aika hauska kuvausepisodi niin laitetaan ne: Loukonlahden avanto: ^ siellä se kävi luontevana tämän jälkeen on tekeillä sauna-kuvia.. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: saunassa Pe 15 Maalis - 2:23 | |
| Hämysiä saunakuvia. Mun nikkarointia, erityisesti pienet pyöreät saunakivet on suloisia. Mun mielestä nakuilu sopii ja vähän niinku kuuluu näihin kuviin, ja kun on nättejä simpsakoita tyttöjä niin en mä mitään pahaa tässä näe...? Sit jos tulee ukkoja niin laitetaan pyyhettä. Vanessa ja Vero löylyissä Kiuas, Colnago-merkkinen. Olusia ja noi on niinkun makkaroita mitkä on foliossa. Eugenia kans saunassa rentoutumassa Näitä oli aika jännä ottaa -17 asteen pakkasessa parvekkeella. Ajattelin kokeilla jos laittelisi kamat puisen kaapin sisähyllyyn mutta katsoo ny. |
|
| |
Adalmina Pullip
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: uusia projekteja La 16 Maalis - 21:24 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
kaisatiina Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 11.06.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 22 Maalis - 4:13 | |
| hienoja kuvia taas Tempokisulta. Sauna oli upea ja saunakuvat kanssa. Sun kuvia on kiva katsella kun niissä on juonta ja ympäristöä ja niihin sopivat nuket. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: country-project Su 24 Maalis - 19:21 | |
| No joo, olen ite kans tuumannut että jotain toimintaa tms. on oltava. Pelkät poseerauskuvat ei vaan onnistu, etenkään jos taustalla ei sitten ole tavaraa. Johtuu erittäin paljon siitä että olen itse ujo enkä osaa poseerata. Olin kerran jossain..urheilulehtikuvauksissa ( no kuitenkin ..18 vuotta sitten..) ja kuvaaja kovasti maanitteli mua "poseerausasentoihin" mutta eihän ne onnistuneet, osaan suunnilleen jököttää paikallani vaan. Koska kuvaaja oli huippu, kuvista tuli hyviä mutta ei niissä "mua itseä" ole yhtään. Kauhea tekopirteä tekosporttiasento keltaisissa jumpparikoissa. Country&Western on mua. Tykkään aiheesta, leffoista, musiikista ja tyylistä, voisin laittaa noi kuteet itekin, tai tommoisia mulla onkin. Aito stetsonkin löytyy ( vähä iso tosin, muutin tänne tätini asuntoon niin pipa oli täällä, ameriikantuliaisia aikoinaan) Tää on Country-projekti. Vanessalla on kai intiaaniverta suonissaan? oottelee tosin farkkuja ja buutseja mutta otetaan nyt näin ensin. Toteemieläin on ......pupu! sanoo EI tupakille Eugenia Country Forward. Eugenia olisi sarjassa vähän ku "femme fatale" Vanessasta tulee pistoleero, metsä"mies". Veronique Haute Country, porukan "lovely" Sitten saunaremonttia. Jake ja Johnny hommissa. Just piti ottaa kupit niin tulikin Vanessa tuomaan evästä. On sitten hyvää juustovoileipää! Tuli valmista, ja tehtiin tämmönenkin.. Valmis saunaremontti, löylyjen paikka. Päälle päätteeksi hämärähommia: |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 25 Maalis - 21:27 | |
| Epelin näköisiä ovat remonttireiskat mutta hyvää jälkeä saivat aikaiseksi! Tuola aiemmin Eugenialla on hieno muinaispuku! Oi ja ihana Minnihiiri rusetti Luchialla |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: taustalla autoja To 28 Maalis - 13:56 | |
| Pari uutta tuotosta. Funny Face Bonjour..ei ole nyt Paris, vaan NY: Sitten Dania Red Zinger numero 5, mun suurin suosikkini Vanessa Dress Coden lisäksi. Onneksi tällä oli otsakiehkura suht paikallaan. Agnes Optic Verven asu hänellä. ps. onko pääsiäiskuville mitään omaa paikkaa?? |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 29 Maalis - 16:19 | |
| Upeita kuvia taas! Ja ne pääsiäiskuvat on tosi ihania -kävin just katsomassa |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: viime viikon projektit Ma 1 Huhti - 12:27 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Funny Faces Pe 5 Huhti - 12:03 | |
| Funny Face- projekti jatkui näillä kahdella. Ja luultavasti päättyi tähän, muutama puku jää laatikkoon ( kapeat juhlapuvut ) näiden mukana tulee niin paljon vaatetta ettei ihan jokaiseen vaan voi hankkia kantajaa. Kivoimpiin vaan. Bonjour Parisin housuasu: Let´s kiss and make up - sain ostettua nakun nuken ja tämän asun |
|
| |
kuuma92 Fashionista
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 13.10.2012 Ikä : 32 Paikkakunta : Savonlinna
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 6 Huhti - 22:20 | |
| |
|
| |
kuuma92 Fashionista
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 7 Huhti - 18:43 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 7 Huhti - 22:57 | |
| Kesenia näyttää oikein hyvältä tropiikin tunnelmissa |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |