| Fashion Royalty | |
|
+4Evangelina Hunajasieni HelloDolly Adalmina 8 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 22 Joulu - 22:59 | |
| Kova mimmi kun napsaisi susihukan päänkin Nätti asu punahilkalla ja maisema sopii hyvin kuviin. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: joulunajan talvikuvia Su 28 Joulu - 21:11 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 1 Tammi - 23:05 | |
| HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA 2015! |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 8 Tammi - 23:22 | |
| Pitkästä aikaa mäkin sain väkerrettyä nukeille jotain päälle pantavaa Likat "Sarimekossa" |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 12 Tammi - 23:45 | |
| Spring Forward Eugenia vielä linssiluteena |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 16 Tammi - 14:04 | |
| Viikolla nukkekatras sai vihdoinkin auton minkä kanssa poseerata. (sisälle kun ei pääse niin ajelut saa unohtaa) Jonkin sortin tuunausta kaara olis vailla kun en kilpa-autoa halua. Jospa kesällä pääsis vaikka maalaamaankin ja näin aluksi sais edes tarrat pois ja laitettua vähän tatskoja tai raitaa edes. Sitä odotellessa kuitenkin pikku poseeraus. Sisällä melko ikävä kuvata kun sais olla lavastetta "metri" tolkulla |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: mersu Pe 16 Tammi - 14:24 | |
| ^ UPEA. Tarrat voi saada pois, mutta mun mielestä hieno väri. Mistä olet saanu?? |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: valkoista Pe 16 Tammi - 14:56 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 16 Tammi - 22:16 | |
| Upeita kuvia oot taas napsinut! Elise lumipallo kädessä on ihan maaginen kuva! Mersun bongasin huutiksesta. Aina joskus kattellu jos tulis vastaan tommonen isompi auta ja lopulta sitte tuli Tarroja oon jo vähä yrittäny ravata pois mutta voihan vitalis että ovat lujassa. Toisaalta väri on kyllä hyvinkin nostalginen. Mun eka auto oli kans tommonen vaaleensininen |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talvikelit La 17 Tammi - 6:10 | |
| KIITOS! Elisen kuvien kanssa oli melkoisia ongelmia, aika paha myös kun silmälasit huuruu, ja ilman niitä taas en näe kameran läpi mitään. Täällä Pirkkalassa nuo talviset päivät ei ihan itsestäänselvyys ole; eilen satoi senverta vettä että ei kovin kaunista. Harmittaa ihan äärettömästi kun ei ole tullut sellaisia päiviä että voisi nuket ja puput lähteä hiihtämään. Viime vuonna tähän aikaan nimittäin käytiin järven jäällä hiihtämässä, oli sininen taivas ja pakkashuuruista maisemaa.
Yritin ite poistaa kilpuri-Ferraristani tarrat, mutta ei ne lähde. Voisi aatella että noi vähän irrallaan jo olevat lähtee mersusta? |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: soi vienosti murheeni soitto Su 18 Tammi - 20:34 | |
| Jollain tavoin mun kuvani heijastaa tuntojani. Näissä on vähän sellaista alakuloa, kauneuden ja hyvyyden kaipuuta ja hyvää haltiaa. Tosi hankala alakulovaihe nimittäin itsellä. Tummat synkät kuvat ei kuitenkaan ole silloin, vaan tällaiset eteeriset tuntuu paljo paremmilta...kuvalliselta rukoukselta, jos tulisi valoa elämään... Veronique Breathless ja sitten Elise JC. Tulee siittä että on Jon Copelandin repaint/reroot. Tosi erilainen repaint. Tarvii tarkkaan miettiä lopullista asua, talvifantasiaa tässä: |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Elise JC Ma 19 Tammi - 18:47 | |
| Elise JC vielä. Löysin kangasta joka sopisi mun mielestä tälle Eliselle just. Äiteekin piti kankaasta, joten erittäin suuri mahdollisuus että siittä tulee jotain...ajattelin pieni minimittainen alumekko, jonka päälle taittelen kankaan sopivasti laskostaen. Kankaassa on myös mustavalkoista printti-osuutta, mutta sinivalkoinen osuus on tosi kaunista ja sopii Elisen silmien väriin. Olen erittäin iloinen siitä, että äitee on nyttmmin ollut tosi kiinnostunut näistä nukeista, kun olen kertonu ottavani kuveja, niin "mistä nukesta otit..." !! ja varsinkin hän piti tuosta Veroniquen siniharmaasta tyllipuvusta. Elisen mukaan myyjä laittoi sellaisen harjan kun käytetään sähköhammasharjassa. Toimii todella hyvin nuken hiuksiin! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 24 Tammi - 16:03 | |
| Alakulosta huolimatta (tai ehkä just siksi) älyttömän kauniita kuvia! Harmaa tylliasu on unelma! Ja tuo sininen sopii täydellisesti Eliselle. Hammasharja tekee hienon kampauksen |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: muotokuvia Su 25 Tammi - 20:23 | |
| ^ kiitos. Luulen että "juuri siksi". Ei kuitenkaan miellyttävä olotila, onneksi isoin murhe on poissa eli työmurhe. Jäljellä on terveysongelmat, jotka estää pyöräilylenkkeilyn... Mutta työasia oli elintärkeä, ja itse asiassa olen nyt paljon kiinnostuneempi nukeista ja kuvausharrastuksesta... Harjoiteltu muotokuvia. Näitä olisi uusiksiotettavana satoja, mutta puuduttavaa. Ja mulle äärimmäisen vaikeaa. Nämät on omantyylisiäni, mutta johtuu vain siittä että en osaa muunlaisia. Semmoisia enempi muotikuvien tapaisia. No, ainakin honasin miten tulee valoisampia ja selkeempiä kun aikasemmin. Vanessa Lux Life Lana Turner Love Story: ja Lana Turner Talvi |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Vanessan talvi ja muotokuvia Pe 13 Helmi - 12:29 | |
| Talvipäivän kuvissa myös Vanessa Yksi projekti on ollut uudet muotokuvat Victoire Rouxista, paitsi kesä-Victoiret. Avenue Montaigne- asu Eugenialla Night at Ciro-asu Normalla Avenue GeorgeV Buenos Aires Champs Elysees Depart Pour L´Orient Dial V Faubourg St. Honore ( kaikkein vaikein kuvattava..) La Grande Seduction Monte Carlo Montreal Place Vendome Story of My Life ja Workshop-Victoire Premiere-conventionista, nimesin "Winter" ( in Finland) Vielä Eugenia in Full Regalia, kun tässä näitä muotokuveja aloin ottaan...ja huomasin että aika paljon uusittavaa on muutakin kun Victoire. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talviloman kuvia Ti 24 Helmi - 21:50 | |
| Parit muotokuvat vielä; aika ankeeta kun otin hiihtolomaa kuvausta ja ulkoilua varten ja mitä tuli - vesisadetta ja flunssaa. No yksi päivä aurinkoa parin tunnin ajan. Muotokuvat on vaan niin peevelin vaikeita, hyvää harjoittelua varmaan mutta tylsää. Toisin kun ulkona luonnossa oleilu ja kuvailu, joka taas on suorastaan nautinnollista. Veroniqueja: Modern Comeback in Blush-outfit Sanghai in Bloom in Paris High Roller ja - kasvun ihme. Olen maailman huonoin kukkasten kanssa, mutta yritin pitää hengissä 2013 jouluna saamaani "joulukaktusta", ruukutin sen ja ...kasvun ihme tapahtui! Olen tosi onneton käsitöissäkin, tein toisesta Veronique Breathless-asusta helmikirjaillun Eliselle. Kamala homma, respectiä kyllä kaikille kun tekee nukenvaatteita ( äitee tekee juuri uusia kansallispukuja nukeille): Elise ja valkoista( vanhaa) pitsiä: Kolmas Elise Flawless ( originaalihiuksilla) on lumipalloinen Polar. Hänen kanssaan ulkona: Dasha ja talven värit Eugenia IceQueen Itse pidän eniten juuri tällaisista fantasiatyylisistä. Jääkuningatar-kuviin oli ajatuksena että on kova pakkanen ja jäähileisiä puita tms. Nyt tuli ikäänkuin jäähyväiset talvelle. |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 25 Helmi - 0:58 | |
| Onpas täällä taas upeita kuvia! Adalminan kauniilla Eugenialla on tosi pähee asu, mii laikii! Tempokisun ulkokuvat on aivan ihania, varsinkin Eugenia IceQueen ja sitten tuo helmin kirjailtu Veronique Breathless-asu: siitä tuli kyllä todella ylellisen näköinen, haute couturea suorastaan. Kannatti nähdä vaivaa! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kiitos Ke 25 Helmi - 1:36 | |
| Kiitos!! mua hymyilyttää ulkokuvani sikäli, että ympärillä ja lumikasan takana oli sulaa ja paljaitakiviä, ja vierestä meni jotain hiihtäjiä. Kova tuuli! Lumikaan ei mitään puhtoista ollut, sai todella siivota roskapilkkuja kuvasta. Tuo lyhyt kuvausotollinen hetki pelasti kuitenkin mun lomani. Tänään kun autoilin Valkeakoskelle, katsoin tiettyjä paikkoja "sillä silmällä", niin eipä noita talvisen tunnelman paikkoja liiemmin ole. Tuokin lumikasa pienenee päivä päivältä.
Kesäkelejä odotellessa....viime vuonna jo huhtikuussa sai kivoja kesäisiä kuvia.
ps. !?! Kas, olen nuortunut ja musta on tullut Dynamite Girl. Jännää, mitähän ne seuraavat "asteet " on? |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 1 Maalis - 20:39 | |
| Eugenian palloasu pisti heti täälläkin silmään, ihana! Ja nuo helmikirjailut..! Glamouria peliin |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Teppo Su 8 Maalis - 3:18 | |
| ^ Kiitos. On todella ollu päivät kortilla, olisi vielä parit talviulkojutut.. Mutta tähän väliin Teppo-projektia. Teppo talvijotoksella ( sori ei ole fr nukke, mutta kuuluu projektiin) tällä lumikasalla kun olen kuvaillut, niin todella huomaa miten nopeesti se lumi pienenee.. Koko projekti, Tamara ja Teppo ( äiti ja iskä) lähti siittä kun Poppy Sea Breeze oli kun äitee nuorena, Teppo oli aika samaa kun tämä N-subject-ukko. ( siis vaan mun mielestä! ) Katselin vanhoja valokuvia josko sieltä jotain ideaa.. Teppo majurina. Kun oikea majuri oli lomilla, niin pojaat kävi venkoilemassa "Teppo majurina" -kuvan. Sen inspiroimana: Teppoja on nyt valmiina: sulhas-Teppo, Teppo laivastossa ja Teppo majurina, kuvaamattomat: kesä-Teppo ja tanhu-Teppo ( tulee mieleen Uuno-elokuvat noista nimistä.) |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 13 Maalis - 16:42 | |
| Ihanat! Ja tosi hienoa tehdä vanhempiesi tarinasta tällainen kuvakokoelma |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talvijuttuja La 14 Maalis - 15:45 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: munnäköisiä kuvia Su 22 Maalis - 14:42 | |
| ..olen miettinyt paljon omia nukkekuviani, ja muiden; tämä on itelle tärkeä harrastus ja otan sen vähän liiankin vakavasti ja vaadin itseltäni paljon - osaksi siksi että rakastan nukkejani ja ne ansaitsee hyvät kuvat. Mutta. Vaikka mikä olisi, niin en saa "sensuelleja" tai muuten semmoisia kuvia...kuvani on erilaisia kun useimpien muiden kuvaajien. Reippaita, kilttejä ja poseerauskuvatkin suht ujoja. No sellainen mä olen. Ja jos saan taustalle jotain kaunista suomalaista maisemaa, aina parempi. Fantasiakuvat on myös yksi suosikkijuttuni. Esmerkiksi nuo ^Veroniquen talvilomakuvat, ei voisi olla enempää munnäköisempiä. ( paitsi että en ole noin nätti) Vähän lisää. Tätä suunnittelin tosi kauan; näin mainoskuvat ja hankin nuken tähän Faraway Forest: Lady of the White Woods-asuun. Sitten tuli kyseinen barbie ( upea, jos mietit ostaako niin OSTA! ). Ajatuksena oli myös saada hieman mainoskuvan kaltainen metsätausta. Mainoskuva on tietysti "tehty" mutta tässä on ihan oikea metsikkö. Erityisen iloinen olen jos saan kuvaan taustalle noita "valopallukoita": Yksi vakiokuvauspaikkani on "Kalliovuoret" ( toivottavasti ei vielä rakenneta teollisuutta tähän, kovasti ympärille tulee...) Eugenia Going Safari. Kuvassa äyttää olevan ihan lämmintä....oli kyllä niin kylmä ja kova kylmä tuuli että parit kuvat ja pois! näpit j ä ä tyi. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 22 Maalis - 16:59 | |
| Aivan mielettömän upea tausta tuossa ylimmässä Vanessan kuvassa! Monien kuvat tunnistaisi vaikkei tietäisi kuvaajaa. Monella on se oma tyyli kuvata ja musta on kivaa just se että kuvista löytyy se joku mistä sen tunnistaa. Ennenkun rupes taas satamaan lunta kävin muutaman kuvan nappaamassa. BÖÖ! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|