| Fashion Royalty | |
|
+4Evangelina Hunajasieni HelloDolly Adalmina 8 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Lamprey Mouths ja Majeatic La 15 Syys - 5:39 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: merihenkisiä Ma 17 Syys - 6:42 | |
| Vielä parit merihenkiset osin kesähenkiset kuvat: Veronique, mun suunnittelema ja toteuttama asu.... Agnes, tämä hieman oikeampi asu on Elenpriv-tuotantoa: |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 29 Syys - 14:25 | |
| Hieno tuo Veroniquella oleva sun suunnittelema ja toteuttama asu Arkistojen kätköistä.... Isha |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talvikalaa Pe 25 Tammi - 4:33 | |
| ...talvikalat-projekti jatkuu, Veronique Luxe Lifen talvikalaa. Mun kutomani hassu villapaita... Finleyn talvityyliä.. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talviprojekteja Ti 12 Helmi - 17:00 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: viimeisiä talviprojekteja Su 17 Helmi - 22:43 | |
| Vesisateet teki lumen rakenteesta ikävän karkean, ja näissä kuvissa tosikova tuulikin haittasi... Vanessa "Skarah" Eugenian värikäs talvi Tatyana Golden Snake Tatyana Walking On...Snow |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talviprojekteja La 23 Helmi - 1:53 | |
| Talviprojekteja. Tosin lumi suli kiitos vesisateiden joten on saanut ensin tehdä lumenkeruuhommia... Veronique Onyx - talvikalaa Dasha - "ShapeWays Lamprey" - ko. firmasta tilattu hopeinen tyylitelty nahkiaiskoru |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 23 Helmi - 22:25 | |
| Ompas upeita kuvia! Dashalla makee toi kalanruotokoru. Sopii loistavasti Nuo neulepaidat on kyllä komeita mitä usealla nukellasi on. Taitavaa työtä kun näyttävätkin ihan just sopivan kokoiselta neulokselta. Kuinka pienillä puikoilla niitä pitää oikein tehdä? Olipas mukava nähdä Tatyanan kuviakin. Olen pähkäillyt että tarvitsisinko sen vai olisko se Violain tarpeellisempi En oo vielä päässyt selville. Kummitteleehan sielä mielessä muitakin tarpeellisia nukkeja |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: pientä käsityötä Su 24 Helmi - 1:51 | |
| ^ kiitos, ne paidat tosin ei näytä takaapäin ollenkaan kivoilta, siellä nimittäin on sauma, samoin hihat on tehty suorana palana ensin. Kun on 24 silmukkaa niin se on vähän liian vaikee ympyränä ( mulle). Mulla on 2.0 puikot ja yksi puikko 1.8, ja kahdet lukulasit päällekkäin.
Mä pidän Violainesta, tosin en pidä tummansinistä huulista mutta en raski väriä poistaakaan jos ei sitten onnistukaan. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kimalletta ja kalaa To 4 Huhti - 1:18 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kevättä Su 7 Huhti - 2:51 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kevättä kohti... Ke 17 Huhti - 19:37 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Les Gens du Nord Su 28 Huhti - 17:47 | |
| Les Gens du Nord - pohjolan väkeä Eugenia: Giselle: |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 12 Toukokuu - 3:16 | |
| Oi oi, niin paljon taas hienoja stailauksia! Noi Tropical sea mekot on hauskoja. Hyvä idea käyttää kravattia. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kesää Ma 17 Kesä - 16:59 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: merihenkisiä Pe 28 Kesä - 23:09 | |
| Natalia "Silver Waves" Kyori "Treasures of The Sea" ...nahkiaisten suojelemiseksi ja auttamiseksi on tehtny paljon töitä ja nyt on juhlan aika, The Lamprey Gala On siis kravatista tehty mekko, aika vaikeeta kun en edes yrittänyt leikata kääntöpuolta pois ja ohuemmaksi, taittelin vaan ja toivoin että asettuu, kaksi saumaa ompelin ja tuon irroitettavan oikean käden "shaalin" mutta taatusti persoonallinen printti huomaa myös nahkiaisenmuotoiset korvakorut ja rannekorut, toinen nahkis ranteessa rullalla.... |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 6 Heinä - 3:24 | |
| Raikkaita kesäkuvia ja hienoja stailauksia. Kravattimekot on hienoja ja Agnesilla on makee punainen uikkari. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: vanhat nuket - uudet kuvat Ke 24 Heinä - 17:23 | |
| äh, hyvää kesäistä keliä ja projektit loppu ennen uusia nukkeja... Veronique "Dagamoart"-asu "Romantic Town" in kesäisempää tyyliä uikkarit ja bikinit "Romantic Town" in nykyistä tyyliä, mekko on pythonin nahasta |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: viimeisiä viedään... Pe 9 Elo - 3:05 | |
| Viimeisiä viedään...tämä harrastus on tullut tiensä päähän, ja w-clubilaiset tätä päätöstä "kivasti avittavat". Sanoin että en pidä tummaihoisista NUKEISTA kun ovat mulle niin vaikeita kuvattavia. Tämä kommentti tuotti 2 viikon porttikiellon. On ollut sellainen tunne ihan muutenkin että en ole kovin pidetty, tuntuu aika turhauttavalta laittaa kuviakin....no, saivat mitä halusivat. Ensi talveksi on vielä muutama juttu mutta näillä näkymin se on sitten siinä. Eugenia syyskalaa: Vinyl-dressed-ryhmään uusi jäsen |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 12 Elo - 0:21 | |
| Hienoja kuvia ja stailauksia Wow! Tatyanalla on pikkuusen hienompi phyton mekko! Ihanainen Vanessa keltaisessa mekossa. Harvoin enää ebayssa osuu silmään vaikka joskus tulee vilkaistuakin Älä anna yksien W-klubilaisten lannistaa, jos muuten vielä nuket ja kuvaukset innostaa. Ja upeista nukeista ja kuvista päätellen toivottavasti vielä kiinnostaa! Nykypäivänä pitää olla niin mahdottoman tarkka sanomisissaan (ihan joka paikassa, jos on vieraampia ihmisiä), ettei vaan ymmärretä väärin ja leimaudu jonkin sortin ''rasistiksi'' Ja ei kait kovin moni voi tosissaan väittää ettei tummat tai ainakin oikein tummat nuket olis haasteellisempia kuvattavia. Vaan se on kyllä tärkeä osa tätä nukkeharrastusta että saa jakaa ne kuvat. Ja itse oon todennut että nukkefoorumeilla täälä suomessa on kovasti hiljaista nykypäivänä. Facebookissa kait sitten on vilkkaampaa. Itsekin oon liittynyt muutamaan facenukkeryhmään mutta jotenkin en vaan osaa sielä alkaa kirjoittelemaan ja sen koko naamakirjan käyttö on jäänyt jotenkin opettelematta. Itse tein instagramiin nukeille lopulta oman tilin, että saan kuvia johonkin laitettua. Tosin mun englanti on lähinnä googlekääntäjä englantia (ei edes rallienglantia ) Mutta edes saan kuvia johonkin ja muutama ne voi jopa nähdä ja tykätäkin. Toivottavasti vielä jaksat jatkaa nukkeilua |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|