Hunajasieni Fashionista
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 29.12.2011 Ikä : 36
| Aihe: Vs: jihuu Pe 23 Loka - 16:53 | |
| Jokaisella ikäpolvella omat asiansa mitä jonottaa! Tai ihmis-ryhmällä... Itse en kanskaan ymmärrä, ei kiinnosta jonottaa jos ei oo pakko. Ja Kuurankukka voi kun on upeat löydökset! Musta tuntuu että oon nähnyt tuon keltaisen joskus (tai samankaltaisen) kun joskus lapsena ihailin niitä lelukaupan vitriinissä olevia "tosi kalliita" barbeja... Hitsi ne oli upeita ja sellaisen oisin halunnut, tuollainen kultainen ja aurinkoteemainen(?) oli sellaiset mitä eniten kuolasin... |
|
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: löytöjä Pe 23 Loka - 17:29 | |
| Kultainen on Bob Mackien Goddess of the Sun. Samaa sarjaa on muitakin Goddess of the moon ja America...punainen on Queen of Hearts. Samaa Bob Mackieta. Kuten tuo ruusu-asuinen. Ei-aktiivisena barbiekeräilijänä ( enää) tuota punakulta-pukuista en tunnista. Tosi Löytöjä, jos tavalliselta kirpparilta sait! Tosin olen itekin vienyt kirppikselle keräilybarbieita.. |
|
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: jihuu Ma 26 Loka - 21:13 | |
| Punakulta-asuinen on Portrait in Taffeta Barbie |
|
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ti 27 Loka - 19:49 | |
| Joo ihan kirpparilta löysin, yhteensä 70e noihin meni tosin Mutta eiköhän nuo sen arvoiset olleet |
|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: jihuu Pe 6 Marras - 15:47 | |
| - tempokisu kirjoitti:
- ^ vai vanhat jonottaa. Nuoret ne vasta jonottaakin.....päiväkaupalla jotain uutta Harry Potteri-kirjaa, tai Robinin tai Cheekin konserttiin, tai lippuja.
Ja jos tarjolla on "yllätysämpäri" niin jonoa syntyy kyllä keski-ikäistenkin joukosta. ( sori, en ymmärrä kumpaakaan ja inhoon jonottamista)
Noi on kaikki enemmän sellaisia once in a lifetime -juttuja, eivät toistu joka päivä samaan aikaan En minäkään ymmärrä jonottamista, ei vaan jaksa. Ehtii sitä ajankin kanssa Kuurankukka! Ooh mitkä löydöt!!! Tosi kivat! Kirpparit on siitä kivoja kun ei ikinä tiedä mitä tulee vastaan! |
|