| jihuu | |
|
+22tempokisu Santra Mimosa Hunajasieni pioni SweetNeat Alonces Jenna Ecifircas aviksenpaja Lumikki Evangelina Tinttufia Adalmina Milia Siama ShoeCat -Tähtiloiste- Silky caracal anabdiel Maarit 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: jihuu Ti 18 Toukokuu - 7:51 | |
| tää nyt menee täysin aiheen ohi, mutta kevään viimeinen tentti ohi... enää tälle keväälle yksi essee ja ainakin pienoisen hetken saan hegähtää... suunnitelmissa on ainakin vaatteiden ompelua, erilaista askartelua jne ihanaa... |
|
| |
anabdiel Hong Kong Lilli
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 23.04.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ti 18 Toukokuu - 9:24 | |
| Onnea, on varmasti helpottava tunne, kun saa opiskelusta taukoa Sitä ei aina muista, että millaista oli opiskella, vaikka itekin hain kouluihin ens vuojeksi.. Noh, pääsykoekirjoja kahlatessa varmasti palautuu mieleen opiskelun ilot |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ti 18 Toukokuu - 10:15 | |
| Onnittelut Maaritille!! Varmasti helpottava tunne! Nyt saat antaa aivojesi levähtää ja voit nauttia aurinkoisista kesäpäivistä (no, tänään ei kyllä täällä meillä ainakaan paista...) |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: jihuu Ti 18 Toukokuu - 13:38 | |
| Onnea Maarit! Kivoja suunnitelmia |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ti 18 Toukokuu - 20:24 | |
| jihuu uutiset jatkuu opintorintamalta: Kävin tänään suunnittelemassa tuutorin kanssa jatkoa (aineopinnot) jotka alkaa syksyllä ja tänään sain tietää mun työharjoittelu/seminaarityö/seminaarin tuloksen ja se oli tosi hyvä Nyt sitte oon leijaillu iltapäivän pää pilvissa Ja suunnitellu, että miten sais tehtyä barbielle hupparin... vinkkejä otetaan vastaan että miten kannattaisi lähteä liikkeelle. Myös tarttisin mustat nahkahousutyyppiset housut help help miten saan tän toteutettua Life is good |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ke 19 Toukokuu - 20:57 | |
| Onnea! Hieno juttu! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu La 22 Toukokuu - 22:56 | |
| Ehkä tämä nyt on sitten 'jihuu' aihe, minä nyt olen tällainen jorinoija... Mietin jonkun aikaa maksaisinko vuosijäsenyyden bdolliin, mutta huomasin tänään saittia lukiessani, että hyvä etten maksanut: bdoll on menossa enemmän barbie suuntaan ja minulle, joka olen sekakeräilijä (ja barbiet ovat aika marginaalissa) , olisi tullut pian varmaan aika 'epäkelpo' olo. Kiitän siis tuhannesti Evangelinea tämän forumin avaamisesta!!! Sekakäytetään ihan vapaasti ja iloitaan tarjonnan runsaudesta |
|
| |
ShoeCat Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 48 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Su 23 Toukokuu - 0:57 | |
| ^ Muut muotinuket on messissä ihan kuin ennenkin, siellä vain on selkeytetty sitä - että ketjuissa ei olisi kauhian paljon monia eri nukkeja. Muille muotinukeille tulee entistä enemmän uusia kuvaryhmiä, niinkuin Barbie puolellakin. Tämä on mun mielestä ajan saatossa hyvä juttu, näin voidaan jatkossakin nauttia muista muotinukeista myös Bdollissa. Tottahan toki mm. kuvaelmat jatkavat ennallaan, paitsi jos niissä ei ole yhtä ainutta Barbieta - silloin ne ovat muut muotinuket -osiossa. Olin kyllä itsekin hieman yllättynyt, että oli ollut useita toiveita siitä - että Bdoll olisi vain Barbie-palsta. Mutta kiitokset Sebbien, muut muotinuket ovat menossa mukana! Kyllähän se sekakeräilijälle on mieleen, että samalla palstalla voi turista monenlaisista nukeista. |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: jihuu Su 23 Toukokuu - 11:17 | |
| Onnea Maaritille!! Oikeastaan on hyväkin, jotta bdollissa muut nuket ja muket saa selkeämmin oman osionsa, sinne voi sitten ketjuja lisäillä eri teemoilla. |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Su 23 Toukokuu - 11:19 | |
| - caracal kirjoitti:
- Ehkä tämä nyt on sitten 'jihuu' aihe, minä nyt olen tällainen jorinoija... Mietin jonkun aikaa maksaisinko vuosijäsenyyden bdolliin, mutta huomasin tänään saittia lukiessani, että hyvä etten maksanut: bdoll on menossa enemmän barbie suuntaan ja minulle, joka olen sekakeräilijä (ja barbiet ovat aika marginaalissa) , olisi tullut pian varmaan aika 'epäkelpo' olo.
Kiitän siis tuhannesti Evangelinea tämän forumin avaamisesta!!! Sekakäytetään ihan vapaasti ja iloitaan tarjonnan runsaudesta Sitäpä minäkin mietin ja kun tosissani ajattelin sovitella kaikki nukkeni siihen taloon niin sekanuket sinne menee enenmmin kuin truu Mattelit xD ... ja kun nekin alkaa uhkaavasti huventua, joten tykkään jos saitilla saa runsaasti kaikki kukkia. Ihana täällä ollaan me sekäkäyttäjät! Tosiaan toisaalta huomasin, että onhan Bdollissa ihan monipuolisesti ja yllättynyt olin minäkin tuosta, että joku(T) on ehdottanut sitä pelkästää Barbielle/Mattelin nukeille. Sanoisinko, että hieman ahdasmielistä Syksyllä miekin olen sitten molempien foorumeiden sekakäyttäjä, kattoo minne suuntaan mennään... |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ke 26 Toukokuu - 12:09 | |
| jee mä sain tänään tietää, että viimeinen tentti meni läpi... nyt on sitte perusopinnot suoritettu, syksylllä aineopintojen pariin tosin nyt kesällä pitäisi lukea yksi kirjapaketti syksyn ekaan tenttipäivään + suorittaa yksi kirjoittamiskurssi ja yrittää palauttaa englantia päähän... riittäiskö tuo kesäksi? Tänään ois iltatori kaupungilla, sieltä viime kesänä löydettiin tyttären kans tosi hyvin barbeja... nyt vaan on rahatilanne niin huono, että en taida edes viitsiä mennä katsomaan mitä ois saatavilla. |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ke 26 Toukokuu - 12:21 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Ke 26 Toukokuu - 16:20 | |
| Superonnittelut Maaritille!!!!!! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ke 26 Toukokuu - 19:05 | |
| Tosi paljon onnea Maarit!!! Hieno suoritus Ja hyvin sä nuo kesähommatkin suoritat Mä en edelleenkään ole löytänyt Barbeja mistään kirppiksiltä tms., mutta kukkia olen ostanut torilta ja istutellut pihalle Nyt vähän lämpöä lisää niin voi oleskella ulkosalla... Kyllähän nukkefoorumille mahtuvat muutkin nuket kuin Barbiet. Vaikka itse Barbien nimeen vannonkin niin muitakin on kiva katsella. Ja puuhastelenhan mä välillä Bratzien kanssa |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ke 26 Toukokuu - 20:55 | |
| Onnea, Maarit! Itsekin opiskelleena muistan, miten hienolta opintokokonaisuuden valmistuminen tuntui. |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: jihuu La 29 Toukokuu - 9:12 | |
| kiitos onnitteluista Eilen käytiin naapurikaupungissa kirpparilla sieltä tuli tehtyä todellisia löytöjä: Barbie mermaidia Elina (2 euroa) ja toinen merenneito barbie (1 euro) <- tosin nuo menee tyttären kokoelmaan ja pussillinen vaatteita (1 euro). Tähän ku vielä lisätään postissa tulleet "hiukset" re-roottausta varten, niin eilinen päivä oli tällä harrastusrintamalla ihan hyvä |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu La 29 Toukokuu - 9:55 | |
| Onnittelut kirppislöydöistäsikin! Minä vielä odottelen oman tuurini kääntymistä sillä rintamalla...kyllä joku päivä.... |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ma 31 Toukokuu - 1:51 | |
| Hyviä kirppari löytöjä Maarit! Ja onnea myös opiskelujen etenemisestä! Bdollissa mäkin pelästyin suorastaan tosta ehdotuksesta että olis vaan pelkille mattel barbeille mutta onneksi sielä on kuitenkin laajentunut toi muut muotinuket osio. Ja nykyisin tulee kyllä eka katottua just se puoli ja muut jos jää aikaa Eli sekakäyttäjä selvästikkin |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: jihuu Ma 31 Toukokuu - 19:37 | |
| Onnea Maarit!! Miä olen kanssa sekakäyttäjä, mutta mattelin tuotannon hankkiminen on vähentynyt, koska jazz babyjen jälkeen ei ole oikein mittään ( no, silkit, mutta ei ole nivelletty ) Ja suosikki barbiet on jo kotonaan.. Vuosijäsenyyttä en ole viellä maksanut, vaan kkmaksulla menen.. Ja minäkin koetan ISOSTI ylläpitää muut muotinuket -osiota ja hissukseen laajentaa ketjuilla |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ma 31 Toukokuu - 20:47 | |
| mä luulin, että bdollista poistuminen ois aiheuttanu jonkin asteisia ongelmia, mutta ylläri ylläri eipä oo ollu mitään... onnekseni tuli tämä palsta ja tänne olen kirjoittanu jo nyt enemmän kuin mitä koko bdolliin kuulumiseni ajan |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ke 2 Kesä - 14:38 | |
| mulla on ollu tänään erittäin barbie rikas päivä... postista tuli paketti ja sieltä kotiutui kaksi shakiraa (nude), jotka odottaa nyt kropanvaihtoa, pari winxiä, vanha skipper ja vielä johonkin tarinaan kuuluva kuningatar.. Lisäksi eräs ystäväni oli löytäny kirppikseltä mulle yhden nuken, jonka kasvomuottia en tiedä/tunnista pitänee laittaa tuonne tunnistusosioon Mutta tämä päivä on ollu tosi hyvä näin keräilyn kannalta |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ke 2 Kesä - 20:28 | |
| Kuulostaa hyvältä! Kuvia sitten... Pitäisi joskus järjestää itselle sellainen päivä, jolloin tulisi taas valtava Barbien vaatepaketti, joka olisi pullollaan NRFB-vaatepaketteja... Saisi olla jokunen silkin vaatepaketti (ainakin Blush Becomes Her Fashion ja New York Yorkie Accessory Pack), muusavaatteita iso kasa, Haute Couture ja vastaavia iltapukuja, kasareita moooonta ja muutama kiva FA ja FF paketti myöskin. Kentsun ja muiden kuteita unohtamatta... Pitäsköhän lotota? Oisi suurempi todennäköisyys voittaa jotain. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: jihuu Ke 2 Kesä - 20:44 | |
| Vaatteita ei koskaan liikaa! Ei itsellekään, vaikka komerot räjähtää jo liitoksista!!!
Vaatteita pitäisikin alkaa jo tehdä ja kenkiä hankkia Isoille Daameille.. Vaikka onneksi mukkein paiat meneekin niille. Ja kengät. |
|
| |
anabdiel Hong Kong Lilli
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 23.04.2010
| Aihe: Vs: jihuu La 5 Kesä - 12:21 | |
| Jihuun tai jippiin aiheena tällä kertaa on se, että maanantaina on työhaastattelu!!! PItkästä aikaa pääsee edes haastatteluun ja tässä vielä hyvät mahikset |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu La 5 Kesä - 16:44 | |
| Onnea! Jo haastatteluun pääseminen on usein työn takana! Nyt toivotaan parasta |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: jihuu | |
| |
|
| |
| jihuu | |
|