| jihuu | |
|
+22tempokisu Santra Mimosa Hunajasieni pioni SweetNeat Alonces Jenna Ecifircas aviksenpaja Lumikki Evangelina Tinttufia Adalmina Milia Siama ShoeCat -Tähtiloiste- Silky caracal anabdiel Maarit 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: jihuu Ti 18 Tammi - 15:25 | |
| Voi, onnea! |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: jihuu Ke 2 Helmi - 16:14 | |
| Mulla on talviloma, kaikki ovat terveitä ja on tullut kivoja uusia nukkeja postilaattikkoon. Nyt kuvamaan heitä! |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ke 2 Helmi - 17:37 | |
| Hienoa Tinttufia!!! Nauti lomasta täysin siemauksin ja laittelehan kuvia uutukaisistasi meidän iloksemme |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ke 23 Helmi - 20:55 | |
| Meinasin ostaa uuden nuken itselleni pitkästä aikaa ja olinkin jo ostamassa Basics-tyttöä tai Fashionista-poikaa, mutta jotenkin en löytänyt mieluista ja jätin nuken kauppaan. Koska jotain piti kuitenkin saada heti, niin aukaisin Chinoiserie-silkkini laatikostaan vuosien odotuksen jälkeen. Se on aivan ihana. En vielä tiedä millaiset vaatteet hänelle vaihdan. Iso ilo pienellä vaivalla (joskin nuken avaaminen oli yllättävän iso työ nauhojen solmujen takia)... |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ke 23 Helmi - 23:09 | |
| Ihan kadehdittavan makee tunne että pystyy jättämään jonkin nuken ostamatta Todetakseen että itsellä on jo paljon upeampi nukke |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: jihuu To 24 Helmi - 21:01 | |
| Kaikkea kokee, kun vanhaksi elää. Jossain vaiheessa täytyy ilmeisesti sortua hankkimaan se paypal, että pääsee ebaysta tai jostain jenkkiläisestä nettikaupasta tilaamaan. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Pe 25 Helmi - 15:40 | |
| Onnittelut Tähtiloisteelle silkin 'korkkaamisesta' Minä taas lähetän teille kaikille Teneriffan lämpimät terveiset Palattiin eilen illalla lomalta ja täytyy sanoa, että oli aikamoinen järkytys astua 25asteen pakkaseen.... Kyllä olisi tehnyt mieli kääntyä kannoillaan ja palata koneeseen... No, mutta kyllä teki todentotta hyvää olla vähän aikaa poissa arkiaskareista ja kävellä kengät puhki kesäisissä fiiliksissä Toivottavasti teillä kaikillä on ollut/tulee olemaan myös ihana hiihtoloma!!!! |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: jihuu La 26 Helmi - 18:28 | |
| Kiitos caracal. Vähän lämpöä ei olisi väärin Kiva kun teillä oli kiva loma. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ma 28 Helmi - 14:45 | |
| Caracal, loma tekee aina hyvää Itse en tuosta etelän lämmöstä tykkää, mutta loma on aina loma Tähtiloiste, hyvä kun päästit neidin vapaaksi, se on varmaan sitä jo odottanutkin Nyt sitten uusia vaatteita ja paljon! Ainakin mulla nuo silkit on kauhean vaativaisia. Itse aikoinaan arastelin Paypalin hankkimisessa mutta sitten kun sen tein, se olikin helppoa. Olen kuullut vaikeuksista rekisteröitymisessä, mutta itselläni ei ollut mitään. Rekkasin myöhään illalla kun tulin töistä -jolloin edes pää ei pelaa kunnolla Jos tarvit apua, kysy. Ebayhyn mä en ole uskaltautunut, tekisin varmaan henk.koht. konkurssin, siellä olis niin paljon ostettavaa Pink Ponytailista yleensä Paypalilla ostelen ja maksu hoituu nappia painamalla |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ma 28 Helmi - 20:06 | |
| Joo, silkki tuntuu tietävän tasonsa... Pitänee tutustua tuohon paypaliin ihan ajan kanssa. Caracalin loma kuulostaa mukavan aurinkoiselta. |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: jihuu Ma 11 Huhti - 20:30 | |
| pitkästä aikaa kaivoin yhden re-roottaus projektin esiin ja tuntui ihan kivalta. Tuohon projektiin liittyy vain niin paljon hommaa että en tiedä miten saan sen toteutettua. Tietääkö kukaan pysyykö sellaiset lasten feikki-tatskat muovissa kiinni? Pitääkö laittaa jotakin lakkaa että pysyy? |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu To 14 Huhti - 15:37 | |
| En ole oikein kevätihminen mutta onhan tää mukavaa kun lumet sulaa, voi pyöräillä ja pihalla alkaa heräillä maasta kaikkea pientä Ja tietysti kissa alkaa viihtyä ulkona, enemmän tekemistä sillekin Maarit, jotenkin sellainen tunne ettei tatskat pysy muovissa mutta en tiedä, en ole kokeillut.... |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: jihuu To 14 Huhti - 18:40 | |
| Onko enää olemassa sellaisia siirtokuvia? En tarkoita niitä veden avulla kiinnitettäviä tatskoja, vaan sellaisia mitä piti oikein hankaamalla hangata irti muoviarkista. En oikein tiedä ovatko samaa ainetta kuin nuo tatskat, mutta sellaiset siirtokuvat ainakin tarttuvat eriomaisesti lakattuun puuhun. Tuli nimittäin muksuna "tatuoitua" parikin pöytää siirtokuvilla Sieltä pöydän pinnalla ne kuvat edelleen pönöttävät, joten ovat suht kestävää laatuakin |
|
| |
SweetNeat Fashionista
Viestien lukumäärä : 75 Join date : 06.03.2011
| Aihe: Vs: jihuu To 14 Huhti - 20:24 | |
| Minäkin rakastin niitä siirtokuvia lapsena, vaikka ne tuppasivatkin repeilemään kun liian innokkaasti niitä kurkisteli, joko olivat siirtyneet.
Tuntuu että ei ole pitkäkään aika, kun näin sellaisia jossain myynnissä... En kyllä yhtään muista mitä tai missä, mutta tässä parin vuoden sisään jossain ihan tavallisessa kaupassa. Sen muistan, että kiinnitin huomiota juuri siksi, etten ollut nähnyt niitä ikiaikoihin missään sitä ennen. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: jihuu To 14 Huhti - 20:49 | |
| Oi nostalgiaa, siirtokuvia... Mä muistan edelleen varsinkin MyLittlePony, Smurffi ja ScoobyDoo aiheiset siirtokuvat. Mistä muuten saisi vielä vanhoja kunnon autosimulaattoreita vai tehdäänkö niitä enää? |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: jihuu To 14 Huhti - 20:49 | |
| Minä ostin näitä siirtokuvia viime vuonna, aiheena Halinallet Täytyy tarkistaa jos niitä vielä löytyy... Olivat tarrakuvien seassa. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: jihuu To 14 Huhti - 22:51 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Pe 15 Huhti - 9:19 | |
| Adalmina: tämähän on tosiaan mainio aika talvilomalle Aaah, on kyllä ihanaa kun kevät pikkuhiljaa tulee (saisi siis toki tulla nopeamminkin). Ensimmäinen krookuksen nuppu jo esillä -käyn vähän väliä tuijottamassa, josko jo avautuisi . Puutarhaliikkeiden kuvastot on korville selattu ja multaankin jo monta juurakkoa laitettua (ei suinkaan vielä ulos maahan istutettu, saaveissa tällä hetkellä ja niitä sitten roudailen aamuin illoin 'kasvihuoneen' ja kylppärin välillä). Kevät on ihana |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Pe 15 Huhti - 15:45 | |
| Vieläkö niitä Halinalle-siirtokuvia on???? Ne oli mun lemppareita penskana! Hyvä aika talvilomalle joo Meillä töissä kilpaillaan kesälomista ja ilmoitin taas että niin myöhään kuin mahdollista -eikä kukaan protestoinut tänäkään vuonna Lomailen siis ehkä syyskuussa Mutta mulle se sopii hyvin, syksy on ihana. Kerran oli kesäloma lokakuussa Posti toi ilouutisia; saan veronpalautuksia! Se tietää jotain kivaa joululahjaksi -itselleni siis tietenkin Tietääkö joku milloin ne maksetaan? Mä en noita juurakoita jaksa kasvatella, laitan vaan siemenet maahan sitten kun niiden aika on. Tai on mulla nyt 2 kasvatettavaa: 2 paprikantainta. Jos ne selviävät, niin pääsevät kesällä ulos. Aion saada satoa.... Meidän äiskällä oli viime kesänä paprika ulkona ja se teki kuin tekikin muutaman paprikan ja olivat oikein hyviä. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: jihuu Pe 15 Huhti - 17:38 | |
| Veronpalautukset tulevat aina joulukuun alussa, viime vuonna 4 joulukuuta. Minäkin saan palautuksen Nyt olisi kiva aika olla lomalla, mutta minullahan on kohta kesäloma. Mulla on tämä vuonna kesäkuussa... |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: jihuu La 16 Huhti - 14:37 | |
| Kesälomia meilläkin töissä piti jo merkkailla. Saa taas nähdä soittaako pomo kotia lomalla miten siirrellään niinku monena vuonna. Kaikki kun tietty haluavat suurinpiirtein samaan aikaan. Mulla on yleensä talviloma aina keväällä että sais kukkapenkit siistittyä. Saa nyt nähdä miten toi lumi sulaa penkeistä. Onneks joissain penkeissä ei ollut enää lunta Mutta voi rähmien rähmä, mulla oli unohtunut lilja purkki talveksi pihalle. Kaippa ne on paleltunu Ei voi istuttaa maahankaan niitä kun myyrät syä. Ovat vetäneet tässä vuosien varrella jo monen sadan euron liljan sipulit ...että rupes heti pistämään vihaksi kun aattelenkin myyriä No tää ois kyllä kuulunu toiseen osioon.... Mutta ainakin pihalla on upee ilma ja kissakin pääsi ekaa kertaa ulkoilemaan häkkiinsä |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: jihuu La 16 Huhti - 19:16 | |
| Mä odottelen jännityksellä kuinka kirsikkapuuni on talvehtinut eli että herääkö se vielä talven jäljiltä henkiin. Vielä ei ole kirsikankukista tietoakaan... Takapihan kukkapenkkiä onnistuin karsimaan viime vuonna, kun ronskilla kädellä raivasin rikkaruohoja pois, niin samalla kätevästi sitten harvensin istutuksiani. Unohdin, että sekin asia olisi pitänyt hoitaa. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Su 1 Toukokuu - 20:03 | |
| Jatketaanpa sitten hieman toisesta aiheesta. Sain nimittäin juuri restauroitua esikoisen leikkelemän kirjan lähestulkoon entiselleen. Pojat olivat sitten menneet leikkelemään jätelehtien lisäksi myös Nalle Puh -kirjan, kun jätin heidät isänsä kanssa kotiin, kun oli harrastusiltani. No, ei siinä sitten isompaa vahinkoa käynyt, kun kirja on nyt kokoonkasattu, mutta rumaltahan tuo näyttää. Tänään käytiin muksujen kanssa tivolissa ja kyllä oli auto-junat ja karusellit pop. Malttoivat onneksi lähteä kotiin. Eilen illalla valvoin myöhään ja ehdin stailata Barbie-laatikon asukkeja kesäisiin vaatteisiin. Etsin asukokonaisuuksiin sopivat asusteetkin, joten koko laatikon läpikäymiseen menee viikkoja (aikaa on niin vähän). |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Pe 6 Toukokuu - 20:36 | |
| Kiitos Tinttufia, niin muistelinkin että palautusten pitäis tulla joskus joulukuun alkupuolella Jotenkin nuo nuket on olleet vähemmällä huomioilla viime aikoina, mutta nyt tuntuu että alan taas innostua Kiva kun ilmat lämpenee! Voi istua ulkona ja muutenkin mukavaa kun päivät pitenee. Onneksi meillä on 4 eri vuodenaikaa (kyllä mä sitten loppukesästä jo kirjoitan että onpa ihanaa kun alkaa viiletä ja illat hämärtyä) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu La 7 Toukokuu - 17:14 | |
| Nämä lämpimät, aurinkoiset päivät ovat minulle kuin huumetta! Heti tulee hymy huulille ja olen paljon energisempi Tänään istuttelin orvokkeja ja samettikukkia (samettikukkia oli pakko laittaa muutaman pihalta löytämäni ruusun juurelle, jotta parantaisivat juurien oloa ja toivottavasti ne reppanan näköiset ruusuntyngät piristyisivät. Vielä kun löytäisin jostain hevosenlantaa kotiinkuljetettuna -meidän isäntähän ei lantaa lähde autollaan hakemaan ) Ihana ihana kevät!!!! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: jihuu | |
| |
|
| |
| jihuu | |
|