Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 jihuu

Siirry alas 
+22
tempokisu
Santra
Mimosa
Hunajasieni
pioni
SweetNeat
Alonces
Jenna
Ecifircas
aviksenpaja
Lumikki
Evangelina
Tinttufia
Adalmina
Milia
Siama
ShoeCat
-Tähtiloiste-
Silky
caracal
anabdiel
Maarit
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyTi 22 Toukokuu - 10:09




Jiihuuuuuu!!!!

Nyt voin huokata helpotuksesta koska kaikki koulutyöt on tehty, enää pari viikkoa työharjoittelu jäljellä ja sitten on KESÄLOMA bounce Nämä kaksi viimeiset kuukaudet ovat olleet niin hektisiä mutta nyt voi ottaa vähän rennommin ja keskittyä tähän nukkeiluun taas Very Happy Muistin juuri että olen jossain vaiheessa lupautunut mukaan tohon valokuvakilpailuun, pitäisi kai alkaa räpsiä kuvia sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyTi 22 Toukokuu - 19:58

Hyvä kun alkaa asuntoasiat olla paremmalla mallilla Smile

Tinttufialle hauskaa lomaa! sunny Itse lomailen vasta syksymmällä ja kesä tulee olemaan tosi kiireinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyPe 25 Toukokuu - 15:33

[You must be registered and logged in to see this link.]

Mä aloitin itteni piristykseksi blogin. :3 Uusi kynsitaideharrastus on täydessä kukassaan ja myös virkkaamista oon alkanu tekemään! Kunnon paksut puuvillalangat. <3

Erosta neljä kuukautta ja tuntuu ettei vieläkään mitään edistystä. :<
No hyvä puoli on että saan satunnaisesti "kyllä mää pärjään ilman sitä möllöäkin" kausia tai tuulia, ja se on hyvä homma.

Lisäksi koen että miehen muutto on kauheaa, se muuttaa ens kuussa helsinkiin. Niinku sinetöi eron, viimeinen naula arkkuun. Ei ole mitään mahdollisuutta. Toisaalta näen siinä että niin perseestä kuin se onkin se lienee erolle parasta. Ehkä enno päässy siitä irti tai koe edistyväni koska ollaan nähty välillä. Pisin aika näkemättä oli 1kk. Ja kun on nähty on halittu ja pusittu jne... >_< Mitä ei varmaan myöskään kannattais tehdä. Oon kuitenki halunnu nauttia siitä ajasta mitä meillä vielä on ollut jäljellä koska jossain vaiheessa se varmaan loppuu kokonaan. :/

Lisäksi oon lähdössä reissuun, Lahteen Desuconiin ja Saloon kaverille, Helsingissäkin piipahtanen. Reissu toivottavasti saa ajatuset pois erosta ja on ihan kivaakin vaikka oonkin yksin reissussa eka kertaa vuosiin.

Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyPe 25 Toukokuu - 15:53

Musta tuntuu että miehesi muutto on vaan hyväksi Smile Se tosiaan sinetöi eron. Kyllä se siitä! thumbs up

Mulla oli joitain vuosia sitten tosi pitkät kynnet, ihan omat siis, sitten kyllästyin niihin kun alkoi tulla geeli- ym. kynsiä jokaiselle. Vastaiskuna olen pitänyt kynteni mahdollisimman luonnollisina ja lakannut vaan ihan vaalealla. Ei ne nytkään nyrhityt ole mutta entiseen nähden lyhyet. Ja minusta kauniimmat. On muuten helpompi tehdä käsitöitä Laughing Vaikka tottuuhan niihin pitkiinkin enkä mä niitä silloin hankalina pitänyt.

Kävinkin lueskelemassa blogiasi cheers Mä kans tahtoisin blogin mutta mä oon vaan liian laiska...

Yksin on kiva reissata! Minusta ihan parasta! Saa mennä ja tulla miten tahtoo Party
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyPe 24 Elo - 19:19

Jihuu! Just maksoin vuoden 83 Ballerina Barbien! Kohta se tulee! Kohta se tulee! bounce bounce queen cheers

Tänään ostin valokuva-albumin jonne olen lajitellut aitoustodistuksia, esitteitä ja muuta pikkusälää. Vähän järjestystä tähänkin kaaokseen. Kaikkea sitä hamsteri muuten kerääkin... voi hyvä ihme Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyMa 27 Elo - 14:37

Hihihi. Oon reissussa kaverilla yötä, hyvä fiilis! :3 Olin hesassa ensin, sit kaverilla saunomassa mökillä ja nyt vielä taas kaverilla yötä. Jossain välissä pitää sit kotiakin vääntäytyä mut nyt nautin tästä täysin rinnoin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyKe 5 Syys - 6:54

Luin pitkästä aikaa huvikseen näitä vanhoja juttuja. Myöhäiset onnittelut Hunajasienelle asunnon löytymisestä!

Tuli Caracalin eläinallergiasta mieleen, että ystäväni, jolla oli myös kissaoallergia, kävi homeopaatilla hakemassa siedätyshoito tippoja. Käytti niitä muutaman viikon, ja sitten otti multa 11 vuotta sitten 2 kissanpoikaa. Allergia katosi vähitellen kokonaan. Nykyisin nukkuu toisen kissoista kanssa niin, että kissan pää on samalla tyynyllä. Aluksi ei voinut edes pitää sylissä kissoja.

Marja-Liisa Virras on hyvä homeopaatti Tampereella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyKe 19 Syys - 14:45

Kiitos! Laitoin nyt eilen eka kertaa tekokynnet muuton jälkeen. Kaikki kamat ei oo vielä paikoillaan, mutta niin paljon iloa ja hyvänolontunnetta voi saada parista muovipalasta kynsissään! Oon vieläki ihan fiiliksissä! :3

Blogissakin on jopa nukkekuvia. :3 [You must be registered and logged in to see this link.]

Olin viime viikon kipeenä mutta nyt ollaan jo voiton puolella. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyTo 4 Loka - 11:14

Eilen oli tosi hyvä ja iloinen päivä, onnellinen koko päivän piiiiiiitkästä aika, tosi kivaa vaihtelua ku tuntuu että on jatkuvasti vaan noita pahan mielen iltoja. Razz Toivotaan että tänään säilyy hyvä fiilis. ^____^
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyTo 4 Loka - 18:09



Uusin leluni saapui tänään, Nikon D5100. Nyt minun täytyy vain opetella käyttämään sitä, helpommin sanottu kuin tehty .... scratch

Nyt on edessä yhdeksän viikkoa töitä ja se on melkein samaa kuin loma. Viime viikot ovat olleet täynnä koulutehtäviä, mutta nyt saa vähän huilata. Sitten tule taas koulujakso joulun tienoissa, ja uudet tehtävät.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1351
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: hyvä satula pepulle   jihuu - Sivu 10 EmptyPe 5 Loka - 18:27

Onnittelut Tinttufia uudesta kamerasta! Käytön oppii - käytössä, nimimerkki: kokemusta on, vaikka ainakin mun kamerassa on toimintoja joista en tajua mitään tai en osaa käyttää. Kuulemma ohjeet on netissä? olisin tykänny joku käsinselattava vihko mukana.

Oon ite ollut syyskuun alusta kipeenä ja juuri kun ajattelin pääsee lenkille, tulin uudelleen kipeeksi...ilmeisesti vanhemmiten nämä kestää parantuakin 3 viikkoa. Siinä mielessä nukkeilu on aivan ihana juttu, mitä tässä muuten tekisi? Nyt on päivät kuluneet ihan mukavasti nukkeja laitellen ja kuvaten, ja kuvia laitellen. Mä olen huomannu että enempi iloa tuottaa kiva nukke ja jos saa onnistuneet kuvat, kuin kiva lenkki. Lenkki voi olla keskinkertainen tai ulkoilu, mulle ok.

Se mikä mulle aiheutti tänään "JIHUU" on aika hassu juttu...harrastan siis kilpaurani jälkeen pitkänmatkanpyöräilyä ( tai harrastin, en tiedä koska satasen lenkkejä enää pystyy ajaan..) ja ongelmani on ollut pepulle mukava satula. Muilla kilpuristeilla on semmoinen ohuen ohut, joillain ihan hiilikuidun "pala" satulana, ja ihmettelee miten mä ajan möhkösatulalla. Mä puolestani en käsitä miten joku voi istua pienellä kovalla jollain "palalla".
Yksi satula Tunturi Turbo on sopinu. Sen valmistus tietysti lopetetiiin, ja kaikkein fillareitteni satuloita on massaliimattu ja korjattu monta kertaa.
sunny Mutta tänään löytyi KAKSI TURBOA! Uutta! Mä oikeesti hypin ilosta pyöräliikkeessä kun omistaja löysi mulle näitä. cheers

Saan kaikkiin pyöriini nyt pepulle hyvän satulan, voi että! ja jos joku korjattu hajoaa niin saa mennä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyMa 15 Loka - 15:20

Onnea Tinttufia! Järkkäri olis kyllä kiva leikkikalu Cool Käytön opit varmasti kun tutustut kameraan!
Tuo on muuten niiiiiin ärsyttävää että ohjekirjoja ei oikein enää ole. Musta olis paljon helpompaa plärätä sitä kirjaa kuin etsiä netistä. Toisaalta en ole kyllä kovin innokas lukemaan ohjeita, testailen yleensä itse että mitäs löytyykään ja jos en selviä niin sitten jos sitä ohjetta etsisi... tongue

Tempokisulle pikaista paranemista ja hyvä kun löytyi kunnon satuloita! Smile
Satulaa alan itsekin olla vailla kun tuo nykyinen alkaa halkeilla. Mä pyöräilen aika paljon, en siis todellakaan kilpaa vaan ihan paikasta A paikkaan B, työ- ja kauppareissuja yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyTi 16 Loka - 16:47

Itse sain myös järkkärin tänä vuonna lahjaksi oli tosin Canonin kamera. Siihen ainakin löytyy sellainen Jukka Kolarin ja Peter Forsgårdin kirjoittama kuvausohjekirja kuin "Parempia kuvia Canon EOS -järjestelmäkameralla". Sain sen lahjapaketissa mukana, joten ilmeisesti oli saanut kaupantekijäisiksi sen kirjan Wink Sisältää yleisluontoisia ohjeita, mutta säädöt toki opastetaan Canonin kameroille, joten ei välttämättä ole kaikilta osin niin hyödyllinen sitten muiden merkkien kameroille. Luulisi toki, että Nikonille löytyisi samanlainen opus, mutta en nyt äkkiseltään muista sellaiseen törmänneeni.

Yksi yleisluontoisempi kirja järjestelmäkameran käyttöä opettelevalle on "Digijärkkärikoulu", jossa taitaa olla ainakin kaksi kirjaa eli aloittelijoille ja hieman edistyneemmille.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1351
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: salama!? hampaat!   jihuu - Sivu 10 EmptyTi 16 Loka - 18:28

Just. Mun ainoa isompi käytännön ongelma on miten saan salaman käsin, ite, käyttöön. Salama laukeaa kyllä automaattisesti kun on pimeä, mutta joskus haluaisi vastavaloon tai muuten synkissä oloissa, olen löytänyt nappulan "salama POIS" mutta missä on "käytä salamaa"??? ehkä tarvii käydä kysymässä liikkeestä, en ole vaan kehdannut eikä kamerankäytön koulutustilaisuudessa tullut mieleen..

no tämä ei liittynyt otsikkoon "jihuu" mitenkään.

Sensijaan JIHUU! Sain vihdoinkin potilasvahinko- ja vakuutusyhtiöiltä yhtenevät päätökset että hammashoidossani ( vaikea, laitoin siihen kaikki säästöni noin 20t e) on tehty vihre, ja
potilasvakuutus korvaa korjaavan hoidon. Ongelma vaan että sellaista ei osata pienemmillä yksityishammaslääkäriasemilla tehdä, alunperin tehtiin Oral-hammassairaalassa Tampereella.
( piti saada 7 implanttia lopputulos on vain yksi ja aika vähän omia hampaita mitään ei voi esimerkiksi purra, ei ole voinut sitten vuoden 2008)
Mutta ihana terveyskeskushammaslääkärini joka on yrittänyt auttaa mua ja tehnyt semmoisia muovi"legoja" ruuveihin että voin edes puhua, teki nyt lähteetten TAYSIIN, eli yliopistollisen sariaalan hammaspolille. Jos nyt vihdoin asia etenisi, kun tätä sotaa on käyty hampaattomana näin pitkän aikaa.
Oon kyllä tosi iloinen että henkinen voitto Oralin hammaslääkäreistä, he kun haukkuivat että on mun "omaa vikaa ja mun olisi pitänyt tietää" ( mistä ihmeestä...??) ja he mitään vihrettä ole tehneet.
Kunniakysymys, ja tekivät valituksen mun valitukseen...mutta potilas oli nyt siis oikeassa.

Ehkä joskus saan vielä jonkilaiset hampaat ja voin syödä esimerkiksi omenaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyTo 18 Loka - 14:54

^No tää on jo jihuun arvoinen asia Shocked Toivottavasti homma selviää, aika tärkeät kun nuo hampaat kuitenkin on..!
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1351
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: isompi takaisku   jihuu - Sivu 10 EmptyPe 26 Loka - 11:29

sillee. Ei taida täti saada hampaita, tays ei ota mua.
Tässä on jo 3 paikkaa tampereella jotka eivät ole ottaneet/osanneet hoitaa.
Helsinkiin ei ole varaa mennä hoidattaan, vaikka hoito korvattaisiin työpäivä-menetykset on liikaa.

ITKU eikä vallan pieni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyLa 27 Loka - 0:08

Voi ei Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyLa 27 Loka - 11:34

Voi ei! Todella kurja kuulla! Toivottavasti asiat nyt kuitenkin lutviutuisivat, jotta saisit hampaasi kuntoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1351
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: kiitos   jihuu - Sivu 10 EmptyLa 27 Loka - 13:15

Kiitos! Ei voi kun toivoa...henkisesti tarvii asennoitua siihen että roteesit tulee.
Tämä nukke-harrastus on muuten ihan vähä auttanut, esimerkiksi lenkkeillä ei ole jaksanut ja usein ei voi keskittyäkään kun hampaankolot ja siellä olevat ruuvit hiertää.

( sori muuten jos tulee virheitä, tämä teksti näkyy koneellani niin pienellä etten erota edes lukulaseilla?)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyLa 27 Loka - 16:24

Kurja kuulla Crying or Very sad Jospa ne kuitenkin saataisiin vielä kuntoon!
Itselläni on 2 hampaasta irronnut paikasta pala, tiistaina korjataan toinen -hampilääkäri saa päättää kumpi on kiireellisempi. Mä ruikutan että kaikki mitä syön, takertuu niihin rakosiin. Nyt tuntuu kuitenkin että valitan turhasta pikkuasiasta... ihan hävettää. Toivon todella että saat purukalustosi kuntoon! hali
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1351
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: kolo hampaassa   jihuu - Sivu 10 EmptyLa 27 Loka - 22:13

Tuike, juuri tuo ja ne terävät rakoset on ne kamalin ongelma, ainakin mulle! Sehän se tässä mullakin oli alkuperäinen ongelma; hammaskruunujen ruuvit ( ruuvit on ne implantit ja hampaan kuva on kruunu, selvisi mullekin vasta myöhemmin..) tuli esiin ja aattelin että tulen hulluksi kun kieli ei muuta teekään kun hieroo ruuvinkierteitä.
Nyt isoin ongelma on kun yksi ruuvi on taas tullut tuolta esiin, hiertää koko ajan. Vakuutus korvaa vain puuttuvat etuhampaat ( jos niitä voi edes korjata), mutta ei tätä uutta ongelmaa ( ? varmaankaan). Irronneen paikan voi tilkitä uudelleen, mutta näitä ruuvikierteitä ei ( en ymmärrä miksei sinne voi jotain ainetta laittaa...) ongelmaa lisää se, että tähän olikin laitettu kaksi kruunua sillee kimppaan, joten jos joudutaan ottaan pois, lähtee kaksi hammaskruunua ja iso alue. Ja se poisto, eli ruuvin leikkaus pois leukaluusta, ei ole mitenkään halpaa touhua. Tonneja maksaa.
Tuike, lohjenneeseen paikkaan voi hätäensiapuna ostaa apteekista "tee-se-itse"-paikka ainetta, ite olen yrittänyt sellaistakin käyttää, sitä tökitään ( jotenkin) hampaan rakoseen ja kuivahtaa siihen aika nopeesti, pysyy vähän aikaa mutta auttaa jos on tosi terävä joku kolonen.

Tää "jihuu" otsikko muuttui nyt sillee sarkastiseksi "jihuuksi"...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyKe 31 Loka - 15:03

^Ne kolosethan ne Evil or Very Mad Ei mulla mitään vaivaa muuten mutta olivat ärsyttävät. Eilen korjattiinkin molemmat Smile Tiedän kyllä että apteekista saa jotain paikka-ainetta mutta en ole ikinä kokeillut...
Ok, eli sulla tempokisu on noita ruuvihampaita. Meidän äiskällä on kans useampi ja hän valittaa aika-ajoin samaa juttua noista ruuveista. Ja sitten tulee kalliiksi korjata niitä.
Pidetään peukut pystyssä että sun hammasjutut selviää thumbs up On tuo purukalusto aika tärkeä, ei osaa edes ajatella ennen kuin tulee jotain ongelmia. Niinhän se on joka asian kanssa, on vaikea osata arvostaa sitä mitä on.


Yritän palata jihuuseen...

Sain siis eilen molemmat koloset kuntoon! Jee! bileet Hammaslääkäri nauroi kun molemmilta puolilta oli samasta hampaasta irronnut paikka, ihan identtisesti. Sanoin että täytyy olla sen merkki että mulle pitää tehdä torahampaat (olivat nimittäin melkein kulmahampaat). Hän ei kuitenkaan saa aikaiseksi sitä *whack!*-ääntä, joka kuuluu esim.True Bloodissa kun ne hampaat tulee näkysälle, joten jätetään asia vielä hautumaan grinning
No vitsi vitsi Laughing



Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1351
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: tempoo   jihuu - Sivu 10 EmptyKe 31 Loka - 16:08

joo, jihuuseen...sain äskö varattua ajan paikasta jonka esteettisen hammashoidon ( tosin nyt ei ole kyse siitä koska hampaat eivät näy...mutta tuntuu) puolta kutsutaan nimellä "TempoDent" rabbit

Tosi kiva nimi! katsoo nyt mitä parin viikon kuluttua sanotaan...vähänkö jännittää!

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptyKe 31 Loka - 16:31

Jee! Aina vähän eteenpäin sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 EmptySu 18 Marras - 9:17

Huutaisinko ja kiljuisin onnesta... koska maksoin juuri yhden pyhän graalini. Jospa en vielä uskalla hihkua, vasta kun on varsinaisesti perillä
Party cool rofl
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





jihuu - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 10 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
jihuu
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: