| jihuu | |
|
+22tempokisu Santra Mimosa Hunajasieni pioni SweetNeat Alonces Jenna Ecifircas aviksenpaja Lumikki Evangelina Tinttufia Adalmina Milia Siama ShoeCat -Tähtiloiste- Silky caracal anabdiel Maarit 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: jihuu La 15 Loka - 16:38 | |
| Minustakin se oli aika edullinen setti Ihan toimiva kamera? |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| |
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu To 3 Marras - 14:26 | |
| Kaikille lämmin tervehdys Kanarian saarilta Viime yönä palailtiin auringonpaisteesta tänne vähän synkevämpiin ilmoihin... mutta onhan se aina ihana kotiinkin palata, varsinkin kun oli niin ikävä kissoja ja koiriamme (koko aamupäivä onkin silitelty karvakasoja ) Muutama nukkekuvakin tuli otettua ja laittelen tänne -kunhan jossain välissä jaksan ne muistikortilta etsiskellä. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: jihuu Pe 4 Marras - 11:28 | |
| Tervetuloa takaisin, toivottavasti oli aivan mahtava reissu |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Su 6 Marras - 20:08 | |
| Samaa toivon minäkin; että oli mukava reissu -että kannatti olla erossa elukoista |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Ti 8 Marras - 15:20 | |
| Kiitoksia! Reissu oli kyllä aivan ihana ja sinänsä oli ihan kiva olla eläimistäkin erossa, sillä allergiani helpotti huomattavasti (ei tarvinnut niistää koko aikaa, ei ollut nenä tukossa, enkä aivastellutkaan kuin kerran, keuhkotkin toimivat paremmin... No mutta kun ei voi elää ilman elukoita ) Lomafiilistelyjä muistellen: [You must be registered and logged in to see this link.] by [You must be registered and logged in to see this link.], on Flickr |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu To 10 Marras - 23:40 | |
| Kiva kun oli ihana reissu! Kivahan se on jos muutaman päivän voi olla aivastelematta ja niistelemättä mutta Täysin ymmärrettävää ettei se olotila vie voittoa nuhanenänä olosta elukoiden kans. Mun ois ainakin kauhee aatella eloa ilman kissaa Alvin on kyllä niin nätti (Pitää vissiin käydä kattelees kuvia että saa kehiteltyä vaihteeksi oikein kunnon nukke kuumeen päälle....taas ) Sopivan kokoiseen puuhun tai muuhun kasviinkin hän vielä nojailee. Siis yksinkertaisesti ihana kesäinen kuva! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu La 12 Marras - 19:43 | |
| Onpas ihana lomakuva! Hyvä kun Alvin pääsi kans reissuun Ja onpas hänellä kauniit bikinit! En mäkään voisi olla ilman eläimiä vaikka olisin kuinka allerginen. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu To 17 Marras - 14:25 | |
| Vein seurakunnan joulupussikeräykseen rahaa. Jakavat ruokakasseja tarvitseville ja parinkympin arvoisen kassin voi viedä valmiina heille tai antaa rahana niin käyvät itse ostoksilla. En ehtinyt enää kauppareissulle joten vein rahan. Laitoin mukaan vielä lukittavan päiväkirjan joka on odottanut täällä kotona pitkän aikaa että menis jollekulle lahjaksi mutta aina se on jäänyt... Hassua miten tulee hyvä mieli vaikka ei itse saa mitään |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Pe 18 Marras - 10:12 | |
| Totta, antamisesta tulee hyvä mieli. Minä yritän aina muistaa auttaa eläimiä, kirppistavaroita menee useasti 'kissataloille' ja tietysti kolikoita menee eläinten hyväksi keräyslippaisiin. Ja nykyisin olen ns. kummina saimaannorpalle, eli kuukausilahjoitus menee joka kuukausi korvamerkittynä WWF:lle (on se nyt oikeasti noloa, jos Suomi antaa ainutlaatuisen eläimen kuolla vain huvikalastuksen vuoksi -ja täällä kyllä moralisoidaan todella painokkaasti vaikkapa Intiassa tapahtuvasta tiikereiden tappamista!) |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Pe 18 Marras - 14:34 | |
| Eläinten hyväksi on aina ihan pakko lahjoittaa, sitä teen mäkin |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: jihuu To 8 Joulu - 16:24 | |
| Kyllähän sitä tulee hyvä mieli, kun voi tehdä jotain toisten hyväksi. Itselläni tosin luottamus hyväntekeväisyysjärjestöihin on vähän niin ja näin, mutta pääsääntöisesti, jos on mahdollisuus niin kyllä lahjoitan sen minkä pystyn. Oih, ulkona on taas ihanan valkoista ja kaunista. Toivottavasti tällä kertaa lumi on pysyvää |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu La 31 Maalis - 18:34 | |
| Eipäs ole kovin riemuisaa ihmisten elämä ollut, kun viimeinen postaus tässä threadissa on joululta No, onneksi minä pääsen vihdoin hehkuttamaan -talomme on viimeistä silausta vaille myyty ja muutto uuteen noin kuukauden päästä. No muuttohan nyt ei ikinä herkkua ole, mutta tuleva talomme on lähellä merta (olisikon parisensataa metriä rantaan?ei siis tietenkää omaa rantaa, se olisi jo luxusta) ja talo on kivempi kuin nykyinen. En tosin saanut isoa maalaistaloa, jollaista olen haaveillut pienestä pitäen (ja sinne vuohia, pari alpakkaa, kanoja, jne....) -mutta kaikki tarjolla olleet olivat joko yli budjettimme, liian kaukana tai liian 'remonttimiehen unelmia'... Nyt vain odottelen, että muuttopäivä on ohi ja istumme mieheni kanssa sohvalla shampanjalasit kädessä, tuijotellen ulapalle.... aaaaaahhhhh Voisikohan aikakoneella hypätä sinne asti... (saatan olla lähiviikkoina muutaman kerran tuolla harmittaa-palstalla kiroilemassa pakkaamista!) |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: jihuu Ma 2 Huhti - 8:26 | |
| Onnea uuteen kotiin Muuttaminen on aina omanlaisensa riesa, enkä valitettavasti vielä ole törmännyt aikakoneeseen, jolla pääsisi hyppäämään muuton, mutta täytyy pitää silmät auki sellaisen varalta Nurinaksi on tainnut itselläkin mennä viime aikoina, mutta täytyy jatkossa olla vähän useammin postiivisella päällä, kun kyllähän sitä iloa löytyy joulun jälkeenkin Kellojen siirron aiheuttama rasitus alkaa jo olla taakse jäänyttä elämää ja nukuin viime yönä oikein kunnon vanhanajan yöunet. Olin jo epäillyt, että en näkisi sitä päivää, kun oikeasti nousen ennen kellonsoittoa Eli oikein energistä huomenta vaan kaikille. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ma 2 Huhti - 14:51 | |
| Caracalille onnea uuteen kotiin! Kuulostaapa ihanalta Kyllä se muuttokin siinä menee -pakkohan sen on Muhun ei yleensä nuo kellonsiirrot vaikuta, vaikka kyllä pidänkin sitä ihan älyttömänä puuhana. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: jihuu Ma 2 Huhti - 23:48 | |
| Ehkä kellojen siirtely vaikuttaa sitten vain meihin nukkevampyyreihin, jotka metsästämme uusia löytyöjä öiseen aikaan |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 29.12.2011 Ikä : 36
| Aihe: Vs: jihuu Su 8 Huhti - 9:48 | |
| Mullakin on kerrankin jotain iloista. Eilen pidettiin uudessa (väliaikaisessa) asunnossa tuparit. :3 Kaikki kamat on täällä, nuket pötköttelee laatikoissaan varmaan muuttoon asti, jonkun saatan sieltä kaivaa esille mutta en todellakaan kaikkia. Kaikki tavarat on löytäneet paikkansa ja asun "yksiössä" kun makkari toimii varastohuoneena. Kaveri pääsi tulemaan vielä pidemmän matkan päästä ja on meillä vielä pari päivää. Tosi kiva saada seuraa ettei kokoajan synkistele yksinänsä. Eron jälkeen vaikeita hetkia on ollut ihan liikaa. Kämppä on ihan kiva, melkosta mekkalaa naapurit välillä pitää päivällä, mut yöllä onneksi ei. Ihan mukavasti tässä on lähtenyt hommat rullaamaan. :3 Ostin jopa yhden brätsin tässä, kerranki oli sellainen mistä pidin meikistä. Se oli näitä kissaversioita. Lisäksi oon tilannu netistä nendoroid-figuureja ja pelejä että saan vähän puuhastella. :3 Olen myös ruvennut maalaamaan vesiväreillä. Fiilis tietysti nakkelee edestakaisin ja välillä on liianki pohjalla, mut nyt on tosi kiva fiilis. ^____^ |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: jihuu Ma 9 Huhti - 11:21 | |
| Kiva kuulla sinusta, Hunajasieni! Hienoa, että olet päässyt muuttamaan uuteen asuntoon. Erosta toipuminen vie aina aikaa, joten anna sitä vain reippaasti itsellesi. Kuulostaa typerältä ja kliseiseltäkin sanoa näin, mutta aika parantaa yleensä ainakin useimmat haavat. Ja ystävien seura auttaa aina. Hienoa, että olet alkanut myös maalata. Ehkä voisit joskus postata tännekin kuvia töistäsi. Paljon, paljon voimia sinulle! |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: jihuu To 12 Huhti - 16:01 | |
| Mukava kuulla, että elämä alkaa taas hymyillä Hunajasienellekin Itse iloitsen hyvästä kelistä ja onnistuneesta sushista. Kerrankin riisistä tuli oikeanlaista ja rullat pysyivät hienosti kasassa. Alla todisteet tämän kokkauskokeilun onnistumisesta [You must be registered and logged in to see this image.] |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Ti 17 Huhti - 10:54 | |
| Onnittelut Hunajasienelle uudesta asunnosta -vaikka nyt väliaikainen onkin Kivaa, että sait sinne kaverinkin pitämään seuraa -itse olin yksin muuttaessani aivan 'hukassa' muutamat ensimmäiset päivät, en saanut nukuttua ja hitusen pelotti... Ja onnittelut Evangelinalle upeista kääryleistä !!! Japanilainen ruoka on niin kaunista (mausta olen hitusen eri mieltä..... Kävimme eräällä Japanin reissulla kunnollisessa perinteisessä japanilaisessa ravintolassa -eli sellaisen kuumalähdekylpylän yhteydessä olevassa- siellä oli perinteiset tarjoilijat jne ja näköala upeaan puutarhaan. Ja se ruoka!! Jokainen niistä mielettömän monesta ruokalajista oli kaunis kuin mikäkin veistos -ehkä olisi ollutkin parempi jättää ne koskemattomina koreilemaan.... Maku ei siis tosiaan ollut minun, eikä muidenkaan pöytäseurueemme mieleen -ja yhä tänäkin päivänä rupeamme hihittämään kun joku mainitsee bambun Se oli nimittäin kevättä ja bambu on sen ajankohdan herkku -ja sitä olikin sitten tuhannessa eri muodossa. Ruoka oli toki siis oikeasti varmasti mielettömän hyvää japanilaiseksi ruuaksi, mutta minkäs sitä tekee jos omat makunystyrät ovat tottuneet erilaiseen.) Ja yksi Jihuu täältä: eilen näin ensimmäiset sinivuokot talomme takana No nyt tänään sataa lunta, eli ei paljon vuokkoja näy... mutta kyllä ne siitä vielä... Ja lintujen laulu on huumaavan ihanaa!!! Kevät on mahtavaa aikaa!!!! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ke 25 Huhti - 15:40 | |
| Hunajasieni -kyllä se siitä Kevät tulee ja kaikki alkaa vaikuttaa valoisammalta Voi hyvä ihme noita Evan rullia!!! Ne näyttää täydellisiltä! Ei ole minunkaan lemppariruokiani, mutta ulkonäkö on tosiaan jotain uskomatonta... |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: jihuu La 28 Huhti - 12:55 | |
| Kiitos kaikille! ^_____^ Tein uuden ketjun kämpistä tuonne, mutta hihkaisen vielä tässäkin että jes asunto on myynnissä! Nyt kun joku vielä ostaisi sen. Ihan vasta oli eka kertaa aikoihin sellainen olo että emmä sitä ronttia mihinkään tarvi. Että kyllä pärjään yksinkin. Ja oli ihan hyvä fiilis itestäni. Ärsyttää kun sellanen kusipää oli kuitenki lopuksi niin miksi sen takia ois maailmanloppu. Sehän on vaan yks mies. Ärsyttää kun tuntuu että koko elämä on ohi yhen tollasen möllin takia ja oon vasta 24! Asdf. Voi luoja noita Evangelinan sushirullia! Ihan ammattilaisen tekemän näköisiä, kelpais kyllä mullekin! <3 Minä taas rakastan sushia, misokeitosta ja muista en mene vannomaan, mutta jotkut japanilaiset ja kiinalaiset ruuat on lähellä sydäntäni. <3 mm. se sushi. <3 Jaa pitäisköhän mun ihan töpö tehdä mun tuotoksille. Mmm. Jos se vain on sallittua. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu La 28 Huhti - 15:15 | |
| Hyvä että alkaa olo olemaan jo voitonpuolella Ja onnea asuntokauppoihin!!! Asunnon myyminen sucks! -jos minulta kysytään... Kokemusta on taas ihan tuoreeltaan, kun oman talon kauppapaperit noin vajaa kaksi viikkoa sitten allekirjoitettiin. Onneksi nyt kuitenkin siis vanha myyty ja uusi ostettu -minä nimittäin vihaan näyttöjen pitämistä (siis sitä älytöntä siivoamista jne, että saa kämpän siistiksi lasten ja eläinten jäljiltä), näytöissä käyminen taas on ihan hauskaa |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
| Aihe: Vs: jihuu La 28 Huhti - 15:54 | |
| Onnea asunnon myynnistä ja uuden saamisesta! Se tunne on varmasti todella hieno. :3 Joo, asuntohan on isäni omistama että siinä mielessä ei niin paha ole minun kannaltani tämä. Itse en voi sietää sitä näyttöjen pitämistä ja no rehellisesti sanottuna en ois uskonut että asuntoa oisinkaan saanut pidettyä tarpeeksi siistinä esittelykuntoisena tämän hetkisessä tilanteessa. Eli missaan kokonaan "sen hauskan osan" tästä ja voin vaan keskittyä katsomaan asuntoja. Muutamassa näytössä käytiinkin, ja tietty käytiin kattoon paria vuokra-asuntoa kun päätettiin että muutan ensin vuokralle. Tosiaan tällä hetkellä tää myyntitilanne ei ehkä ole parhain, mutta toivoa on koska kesähän on sitä myyvintä aikaa asuntojen saralla. Kahden asunnon loukkoon ei ole hyvä joutua kyllä, sitähän tässä ehkäistään. Miinuspuolena joudun sitten muuttamaan kahdesti, mutta en ole ottanut kaikkia tavaroita laatikoistaan eli pakkaamista ei tarvi tehdä kaikkien tavaroiden osalta kun kerran. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: jihuu | |
| |
|
| |
| jihuu | |
|