| jihuu | |
|
+22tempokisu Santra Mimosa Hunajasieni pioni SweetNeat Alonces Jenna Ecifircas aviksenpaja Lumikki Evangelina Tinttufia Adalmina Milia Siama ShoeCat -Tähtiloiste- Silky caracal anabdiel Maarit 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: onnittelut! Su 18 Marras - 12:22 | |
| Onneksi Olkoon! |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Su 18 Marras - 16:55 | |
| No nyt jännittää mikähän se on!?! Ja onnea tietysti! |
|
| |
Lumiche Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 27.06.2012
| Aihe: Vs: jihuu Su 18 Marras - 20:37 | |
| Milia - Mie arvaan kenestä kyse - Huomasin kun kyselit Kuvaa sitten, en muista että kellään Suomi keräilijällä olisi Häntä. (Jos ny SE nukke kyseessä ketä arvailen) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: fantasy Su 18 Marras - 21:02 | |
| hei, me ei tunneta kaikkia! Hieno pari avatar-nukellesi Milia Helposti honasin... Mutta pienestäkin voi tulla ilo! Löysin tänäpä Sinellista semmoista kudottua putkilo-materiaalia, josta saa aika kätevästi nukeille pipaa, säärystintä ja ehkä jonkun villapuseron. Mä oon purkanu kutomisjuttujani niin monta kertaa ja toisaalta miettinyt jotain jouluista juttua, niin olin ihan super-inspiroitunu. Ja äitee suostui ompeleen yhden yksinkertaisen mekon |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Su 18 Marras - 21:07 | |
| - Lumiche kirjoitti:
- Milia - Mie arvaan kenestä kyse - Huomasin kun kyselit
Kuvaa sitten, en muista että kellään Suomi keräilijällä olisi Häntä. (Jos ny SE nukke kyseessä ketä arvailen) Tokkopahkalla, Joensuun nukkenäyttelyssä pääsin kuolaamaan vitriinin läpi kun oli samassa hyllyssä miun nukkejen kanssa ja Emilialla, ellei ole myynyt pois. - tempokisu kirjoitti:
- hei, me ei tunneta kaikkia!
Hieno pari avatar-nukellesi Milia Helposti honasin...
No ne miun ilmoituksetkin jo kertoo Kyllä, sille on kaksoisisarensa tulossa |
|
| |
Lumiche Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 27.06.2012
| Aihe: Vs: jihuu Su 18 Marras - 21:33 | |
| ..Heh [You must be registered and logged in to see this image.]..Hyvin taas kirjoitin. Juu ei tunnetakaan.. Mun silmiin ei vaan ole osunut kellään olevan simmoista - Tietty monikaan ei laita kuviaan yleisesti esille / Kaikki ei etes kuvaile ihanuuksiansa. Mutta silti -Kivaa tulossa Milialle!! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: jihuu Ma 19 Marras - 14:27 | |
| Milialle onnea, se aina helpottaa mieltä kun saa jonkun pois "häiritsemästä" |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ma 19 Marras - 20:06 | |
| - Tuike kirjoitti:
- Milialle onnea, se aina helpottaa mieltä kun saa jonkun pois "häiritsemästä"
Kiitos! No kyllä tovin minua kiusasi... saapi sitten nautiskella omastaankin ns. näppituntumalla. "Pukki" taisi lukea W-clubilla ilmoittamani toivelistan ja toimitus tietysti vähän aikasessa... mutta en mie valita! Kerrankin lykästi tai no toisen kerran... eka oli varmaan tuo Kumi. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: aina mielessä Ti 20 Marras - 16:27 | |
| - Tuike kirjoitti:
- Milialle onnea, se aina helpottaa mieltä kun saa jonkun pois "häiritsemästä"
No toi on muuten totta! Jos on sillee mielessä että semmoisen haluis ja suunnittelee, niin eihän se ,pahus,helpota enneko sen nuken/asun saa ostettua. TIEDÄN TUNTEEN Liika pitkään ei kansii kattella; mulle on käynyt todella usein kun olen "vielä yhden yön" yli nukkunut, niin sinne meni. No pari kertaa on ollut pakko kun visakortin luottoraja on tullut vastaan ja ennekun raha siirtyy on ihan kädetön. Mutta JUURI NYT ei ole mitään ihmeempää mieltä vaivaamassa. ( eilen oli mutta ei enää tänään..) Ens viikolla voi olla toisin. |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: jihuu Ti 27 Marras - 14:11 | |
| Nyt häiritsee kun se Graali tökki tuolla tullissa... mutta olen niin malttamaton Lisää jännitystä, tosin en odottanut tulevan sen näin nopeaan kun oli siellä päässä pyhät sun muut... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: tullin kautta kotia Ti 27 Marras - 14:42 | |
| Täällä menee näin: Paketti tulee tulliin torstaina. Kirje siittä lähetetään perjantaina, ja se on maanantaina mulla. En pääse tullaamaan kun 18 jälkeen, jolloin paketti tulee keskiviikkona. Melki viikko Suomen puolella. Jos saan tullauskirjeen tiistaina, ja ehdin tullata ennen klo 17, niin paketti on heti keskiviikkona täällä. "Jihuu", nyt on 7 pakettia joutunut tulliin....no jos lipukkeet tulee tänään ( tullaan iltasella), saan paketit torstaina. Oikea jihuu, Norma Desmondin sain preorder-hintaan. Kuvausvalon saan huomena.. vähän jännittää onko oikea tuote ja onko kaikki osat mukana nytkään.. Mitä mä menin vähä aika sitten sanoon, ei ole mitään ihmeempää...se kohtaus meni ohitte aika nopeesti. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ti 27 Marras - 16:31 | |
| 7 pakettia Toivottavasti on kaikki oikein! Itsekin olen pitänyt tuota tullaussysteemiä aika nopeana ja minusta se nettisysteemi on tosi hyvä Se vaan ärsyttää kun päiväposti tulee vähän mihin aikaan milloinkin; vaikea varautua odottamaan paketteja. Olis vaan niin kätevää olla kotona ja saada loota kotiovelle... |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ma 24 Joulu - 14:53 | |
| Ihanan nukkeisaa joulua kaikille (itselleni ei tosin tule yhtään, tulevat joskus kuukausien päästä. Ehkä pystytän kuusen taas nurkkaan ja nappaan suklaalaatikon käteen joululauluja kuunnellen kun availen paketteja ) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kummitytölle tuli paketti Ma 24 Joulu - 21:02 | |
| Itellenikään ei tullut yhtään "Kunnon" nukkepakettia, pari nakua viime viikolla. Olin ajatellut että nyt olisi myös aikaa kuvata. Mutta ONNEKSI kummitytön nukkepaketti tuli, Swan Lake Barbie - hän on tosi innostunut siitä baletista ja menossa katsomaan Kansallisteatterin näytöstä tammikuussa. Olen nähnyt sen kyseisen baletin, ja jotain maailman ihaninta.
Nettisysteemi on kiva - JOS ei joudu tekeen lisäselvitystä - joskus sellainen tulee kohdalle itellä. Kestää sitten kun sen kuitin sähköpostina lähettää, ja odottelee tullauspäätöstä. Kerran 0.1g nuken monopakettikin meni tullaukseen, lisäselvityksellä tosin ilman maksua mutta meni siinäkin sitten 2 päivää. Nyt vielä arvonlisävero nousee 24%iin joten nukkemaksut myös. No se ei nyt enää ole jihuu...
Toki oli tiedossa että jouluna paketit matkaa hitaasti, mutta näin hitaasti... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: VOI TÄTÄ IHANAA.. Pe 25 Tammi - 15:07 | |
| ..rauhaa ja hiljaisuutta makuuhuoneesa! PATTERISIHINÄ LOPPUI!! Isä soitti vielä huoltoyhtiön johtajalle, ja äskö täällä kävi ukkeli mittaamassa ja säätämässä jotain, ja kas! sihinä loppui siihen paikkaan! Kuukausien piina on ohi ( olisi tämä varmaan heti voitu tehdä niin olisi paljolta säästytty..) mutta VOI ILO JA AUTUUS! saan nukkua taas makuuhuoneessa, omassa leveessä sängyssäni, eikä musiikin tarvii yrittääkään peitellä mitään sihinää. Että olen iloinen Lisäksi toinen kuvausvalo tuli, ja näköjän 2 pakettiakin! 25 - mun onnennumero. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: jihuu La 26 Tammi - 2:18 | |
| Mahtavaa |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: jihuu La 26 Tammi - 7:29 | |
| Tempokisu, oikein ihania yöunia sinulle |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: mikään hyvä ei kestä Ma 28 Tammi - 12:05 | |
| SIHINÄ ALKOI UUDELLEEN.
Ei ostettu eristepahveja turhaan, ne pitää varmaan laittaa. Ja vaatehuone onneksi kuitenkin raivattiin - eikun patja takas kellarista.
MÄÄ EN ALA!
Tai jos totta puhutaan oon ihan lopen uupunut. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Pe 8 Maalis - 15:07 | |
| Kävin ostamassa pari pulloa shampoota ja hoitoainetta, ja sain kampaajalta kaupan päälle pienen kukkaron. Oikein kiva juttu, pikkurahaa tarvii aina säilytellä bussia tms. varten En ajatellut asiaa sen kummemmin, mutta kun katsoin kukkaroa tarkemmin kotona niin... [You must be registered and logged in to see this image.] |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: suju kun Strömsössä Ma 11 Maalis - 21:45 | |
| Vastapainoksi patterisihinälle sun muulle oli tänään ihan ihme reipasta toimintaa TAYS:issa. Tampereen Yliopistollisen keskussairaalan kuvantamisyksikössä. Hammaslääkäri laitto sinne lähetteen ja kävin kokoleuan 3D-röntgenkuvissa. Aika oli kello 10. No mä menin hyvissä ajoin, ja - löysinkin parkkikiekollisen autonpaikan aika läheltä. Sinne kuvapaikkaan piti mennä hissillä ( en löytäny rappuja) ja oli sellainen lasipömpeli, josta näkyi kaikki hihnat ja koneet...eli jota kammoan. Pömpeliin tuli myös joku lääkäri, jolle mainitsin että kamalaa tämmöiset..."no, minä turvaan sinun matkasi" ( **reps** ) Ilmottauduin 9.20 ja pääsin hetikohta kuviin. Ja olin kotona takas jo minuutin yli kymmene, ja siinä välissä kävin vielä postissa hakeen pari pakettia. Etukäteen hermoilin että ehdinkö yhteen ebay -huutoon...mutta kun toi sujui noin ketterästi niin tosi hyvin ehti. Ja vielä mun huutoni voitti. Nyt meni tämä ihan putkeen. "Sujui kun Strömsössä". |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu To 14 Maalis - 15:55 | |
| Sehän meni kivasti! Ja hyvä kun hammasasia etenee! Lasihissit on ok, mutta suljetut metallikopit kierrän mielelläni kaukaa. Eikä ne ikivanhat kalterihissitkään herätä oikein luottamusta Strömsö..! Michael Björklund! Nyt pääsee taas Karim irti: Uh! Ihana! Paallikko!!! Tykkään kokata ja Björklund on mun idoli, katsoin Strömsötä aina kun hän vielä oli siinä. Kivan rento ja iloinen asenne ruoanlaittoon, ja jotenkin vaan yleisesti niin symppis tyyppi. Sain tavata hänet oisko ollut 2005 ja täytyy kyllä tunnustaa etten muista juuri mitään kun olin niin häkeltynyt Halusin vaan tehdä näin mutten tietenkään kehdannut: Sen muistan että oli yhtä symppis kuin telkussakin. Hänhän oli Master Chefissä vai missä, tässä ihan päivänä muutamana. Ohhoh! Yli 1000 viestiä! Oonko mä kirjoittanut tänne niin paljon?! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: fanit ja idolit To 14 Maalis - 23:38 | |
| Ah, eikun uuh..kun tuli Karimista puhe niin Jari Sarasvuo on Karimmin idoli. Jari pysäytti kerran mersunsa tienposkeen ja ..( en heti tunnistanu niin aattelin että mitäh??) pysäytti mun lenkillä, ja tuli onnitteleen ajokilsoista ja halusi kuvan! ( olin ajanu sinä vuonna huikeat -en käsitä enää itekään- 42 240km ja musta sekä mun tunnistettavasta fillaristani oli juttua lehdessä ) No vähänkö olin hämmentynyt, yritin siinä olla "tavallinen" ja näinpoispäin. Jari oli mukava, mutta vähän pienemmänkokoinen kun telkkarissa. Ensin pelästyin että on Stubbi..Jälkeenpäin vähänkö oon tohkeissani. Jari Sarasvuo onnitteli tämmöistä pientä pyöräilijätätiä!
Ilahdutti muuten että Pipa-pupun äitee saapui, ja tämä Pullip-BJD_sasha..hahmo on todella kaunis, hyvälaatuinen ja asukin on hyvin tehty, vuorit ja kaikki. Siellä kaupassa olisi myös isäpupu kreivi Pippin. Taitaa tulla osto jossain vaiheessa.
|
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: jihuu Pe 15 Maalis - 22:56 | |
| No Stubbi olis varmaan tullu fillarilla vastaan Päällikkö on poistunut mersustaan uh! Hieman samaa aihepiiriä sivuten. Rupes niin naurattaan, kun eilen oli lehdissä juttua kuinka Stubb ja Katainen oli käyneet Robinia halailemassa ja pikkutytöt eivät päässeet lähellekään. Pojilla on prioriteetit kunnossa |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ma 18 Maalis - 16:01 | |
| ^Ne pikkutytöt olis likistelleet sen hengiltä Joo, Stubb ei varmaan olis tullut autolla |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: jihuu La 23 Maalis - 19:07 | |
| Se on kyllä todennäköistä, ettei Robin olisi selvinnyt siitä kirkuvasta pikkutyttömerestä, joka häntä varmasti oli odottelemassa Kansallispuku Barbielle työpaja on nyt ohi. Vielä jäi munsalan puku, jota tänään siis työstin, kesken. Täytyy se jossain vaiheessa viimeistellä, kun taas pysyy neula kädessä, nyt ei vain jaksa Tosi kivat ohjeet sain kuitenkin moneen pukuun ja oikein mukavaa porukkaa oli työpajassa mukana. Teimme siis Suomen ruotsinkielisten alueiden pukuja, mutta kylläpä useiden suomenkielisten alueidenkin pukuja pystyy samoilla kaavoilla varmasti toteuttamaan. Toki hieman karmi se työpajan alussa suoritettu Barbien hiusten tuhoaminen, kun tykkimyssyt pitseineen liimattiin nukeille päähän. Itse en toki sellaiseen sortunut, kun olin ottanut vintage nuken matkaan No eipä minulle ollut missään vaiheessa tarkoituksenakaan tehdä puvusta kiinteästi nuken päälle ommeltavaa versiota, joten sinänsä vähän joutui soveltamaan ohjeita. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: jihuu | |
| |
|
| |
| jihuu | |
|