| IT Poppy Parker | |
|
+17HelloDolly myrva Lumiche Mimosa Tinttufia AliceX Aliisa tempokisu Aurora Ecifircas Adalmina Silky -Tähtiloiste- Milia Evangelina caracal Siama 21 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ti 30 Heinä - 22:46 | |
| Aivan ihana toi rappus kuva! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: talvi ja kesä Su 11 Elo - 18:37 | |
| Talvi-projekti tuli valmiiksi. En raaski pukea Forget Me Not-kolmikkoa, että hankin asuihin mahdollisimman samannäköiset. Löytyi myös pupu-korvakoruja niin niistähän saa kätevästi rintakoruja. ( hienoa, nyt kuvat tulee järjestyksessä..) No, sitten tämä "suspension stand". En ilee w-klubilla sanoa rehellistä mielipidettäni, mutta...tällaisen nyt nikkaroi kuka tahansa mies, ja ehkä nainenkin. Ei todellakaan tarvitse usasta tilata, postikulut näyttäisi olevan enempi kun itse teline, ja vielä tullit päälle. Teline on mun silmissäni "hirttopuu". Nuken saa siis narulla "hirttopuuhun" roikkumaan ja luonnollisempaan asentoon. No, kun nyt aika monilla w-klubilaisilla näyttäisi olevan, se menettää merkitystään. Ja joutuu kuitenkin photoshoppaamaan ne narut kuvasta pois. Itse en tykkää ulkokuvissa käyttää mitään photoshop-trikkejä ( paitsi kontrastia ja värin säätöä luonnolliseksi) ja on paljon mielenkiintoisempaa saada nukke pysymään asennossaan ILMAN mitään jälkikäsittelyä vaativaa telinettä. No, isä nikkaroi yhdenlaisen "hirttopuun". Kokeilin sitä sitten Poppyn kanssa, tehtiin pellehyppyjä. Vähänkö nauratti. Vielä kun siihen tuli yksi pariskunta ihmetteleen... Siittä lähtee hyppy 1 ja toinen koukku-v-asennossa kolmas istuvassa asennossa moottoriveneen aaltoihin ja viimeinen freestyle-hyppy |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 11 Elo - 23:05 | |
| Hauskan näköisiä hyppyja sillä ainakin sai aikaiseksi! Minkäs näköinen se itse teline oikein on? |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: hirsipuu Ma 12 Elo - 16:35 | |
| Naurettiin noita kuvia vielä kotona kun näytin äiteellä ja iskälle ( joka telineen teki).
No, se on siis ihan "hirsipuu". L - ylösalaisin ja nukke naruun roikkumaan. Teline ei näy kuvassa, ja narut tarvii photoshopata pois. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ma 12 Elo - 17:01 | |
| Ai, kuulostaa mielenkiintoiselta. Sillähän sais haamulentoakin Eikun tilaukseen haamulento kuva |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker To 15 Elo - 16:00 | |
| Ehee! Hyppykuvat näyttää ihan realistisilta Ja voin kuvitella niiden sivustakatsojien tunnelmat |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Inspired in Iceland Ma 19 Elo - 21:41 | |
| Nyt saan käyttää kuvassa lempisanaani "inspiroitunut" ( opin sanan käytön pyöräilykaveriltani, "ei nyt inspiroi" ( lähteä lenkille sateessa)) INSPIRED in Iceland Aiemman kuvasarjani "Aino" näköjään ui pitemmän matkan mutta sai nyt ainakin lämmintä päälle. Näissä kuvissa on tosi paljon mua itseä, asu ( samanlainen villapaita) ja maisema. Ja joka nukesta jolla on äiteen tekemä vaate, niin niistä tulee aivan erityisen erityisiä ja rakkaita. Vaikka äitee aina valittelee että "en tee enää" mutta tämä oli kuulemma ihan haasteellinen projekti, että miten sen kuvion saa. Pipokin on talveksi. "Koru" on ehtaa vintagea, yhdestä 60-luvun neuleesta ( jota neuletta ei enää ole). Nyt on sarjassa Pohjoismaat, paitsi Tanska puuttuu. Tanskalla ei ole niin selkeää ominais-juttua kun muilla Pohjolan mailla, ei ole tullut inspiraatiota. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Poppy France Pe 23 Elo - 20:34 | |
| |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Pe 6 Syys - 14:26 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Poppy-projekteja La 7 Syys - 21:21 | |
| Kun on tulossa se Barefoot in the Park - kokonaisuudet, ja paketissa paljon asuja, niin ajattelin tätä Young Sophisticated yhteen asuun. Ja heti kovin vaikea löytää toista Sophisticatea, toinenhan on nyt Ranska-tyttö. Onneksi Joe Blitmanilta löytyi. Inspiraatio tuli Prinsessa Ruusunen- kirjan kannesta. Ja ei nyt sitten raaskisi ottaa tätä asua pois..että olen katsellut jo kolmatta..? Sitten Pohjoismaat-projekti. Tanska puuttui. Sama juttu muuten, kun kovasti mietin ja päädyin että tämä Poppy..niin vaikea löytää nukkea ( inhimilliseen hintaan). Oma pakettihan tuli myytyä aikoinaan pois... Huomasin kuvassa näkyvän pienen veneen vasta myöhemmin. Siinähän soutelee Chip, niin jätin rajaamatta kuvan. Oon oppinu että: osta kaikki Poppyt jos on w-klubinukkeja tai uusia. Älä myy pois - tarviit kuitenkin myöhemmin. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: toinen ruusunen To 19 Syys - 21:09 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ti 24 Syys - 22:28 | |
| Kauniita kuvia! Mekko on tosi kaunis! |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ti 24 Syys - 22:46 | |
| Toi Grand Entrance 2-mekko on kyllä tosiaankin upea! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Tamara talvimorsian - muistojen mekko To 10 Loka - 15:51 | |
| Tällainen projekti, joka sai ainakin oman mieleni herkistymään. Aikaanaan 1970-luvulla oli erittäin harvinaista ( ainakin minun kaveripiirissäni) että sai Oikean barbien tehdasvalmisteisen vaatteen, seli originaali Mattelin. Nämä oli kalliitakin, mutta olivat myös hienoja. Bridal Brocade-asu oli, ja on vieläkin, hienoin barbienvaate mitä olen ikinä omistanut. Äitee osti nukelleni sen kun olin 7-vuotias, eli on siitä 41 vuotta vierähtänyt. Pukua käytettiin ja leikittiin todella paljon, pestiin ja parsittiin. On se muuten säilynyt, mutta kangas on ohentunut ja kellastunut.. ... Mutta ah! Löysin Joe Blitmanin kaupasta IHAN UUDEN samanlaisen, niin - pakko saada. Kun puku tuli ja avasin paketin, niin ihan sama jipii-tunne kun lapsena. Nostalgiaa lisää vielä nyt se, että puin puvun Tamara-Poppylle ( eli mun äitee-nukelle) - tässä projektissa on nyt paljon sellaista mitä en pysty sanoin kuvaamaan - |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ma 14 Loka - 21:31 | |
| Oi! Tamara on kyllä nätti talvisessa mekossaan! Meille muutti neljäs Poppy. Pretty in Polynesia. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: heartbeat Su 20 Loka - 22:36 | |
| Barefoot at the Park. Täysin tuntematon elokuva, mutta nukkeitten esikuvana olleet hahmot Jane Fonda ja Robert Redford on kyllä tuttuja nimiä. No, ehkä hyvä niin ettei elokuvasta tule mitään vaikutteita, saa tehdä "omaa juttua". Kyllä 60-lukukin inspiroi ( 40- ja 50-luvut on suosikkejani), tulee tosi nostalginen tunne kun nämä on ihan sitä tyyliä - kun olin ihan pieni, vanhoista valokuvista kun katselee. Juuri tuommoiset takit ja napit oli muotia, ja - vakosamettihousut! -joita oli kyllä seiskytluvullakin. Mutta näistä tuli kyllä ensimmäisenä mieleen maailman paras tv-sarja "Sydämen asialla". Joten siihen malliin...punahiuksinen Poppy on selvästikin pubinpitäjä Gina Ward, ja toinen tyttö saa olla kylän lääkäri Helen Trent. Ja ukot on kylän komiat konstaapelit, Phil Bellamy ( jos saa sanoa niin kiharat onnistui tosi nappiin! silmiä ehkä pitäisi värittää vihertävänharmaiksi?) ja Rob Walker. En mitenkään saanut "oikeanlaisia" poliisin univormuja aikaiseksi, joten tein sitten ihan omaa mallia. En myöskään halunnut "tuhota" sisäpukuja, joten laitoin merkit ulkotakkiin ( oikeasti ne on sisätakissa) Robilla on koppalakki, ja Philillä baretti ( ei löytynyt poliisikypäriä...ukoilla on kyllä takintaskuissa aseet ja käsiraudat. Tosin tasku oli valetasku, mutta tein toimenpiteitä). Kovasti on myös tekeillä "pubikuvaa" - sarjan keskuspaikka kun on se pubi. Siinä on vielä tekemistä, mutta sillä välin käytiin hienossa ensi-illassa: Oli tosin tuossakin tekemistä, saada kaikki "jutut" pysymään pystyssä... |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ma 21 Loka - 14:23 | |
| Noi vakosamettihousut on just sellaiset mitä näkee vanhoissa valokuvissa, värikin on just eikä melkeen oikea Nuo leidit suojaa ihanasti hiuksiaan kun sade yllättää Ja otettiinhan kissa mukaan....? |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kiitos ideasta Ma 21 Loka - 15:23 | |
| Kiitos Tuike että huomasit kisun! äiteekin kiinnitti kuvissa siihen huomiota.
Ja kiitos, tuli samalla inspiraatio; koska Sydämen asialla-sarjassa on vakiona koira, niin tähän voi kehittää saman roolin kissalle. Ei siis jätetä kisua hylkyputkiin asumaan. |
|
| |
kaisatiina Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 11.06.2012
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ti 22 Loka - 0:10 | |
| Upeita kuvia taas. Noi konstaapelit näyttää kyllä ihan sydämen asialla hahmoilta. Tykkään erityisesti bussipysäkki kuvista. Ja on kiva kun kuvissasi on aina pieniä eläimiä: kissoja, susia ja jäniksiä =) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: pubissa Ke 30 Loka - 12:19 | |
| Yritin pubi-kuvaa, mutta vaikeeta on. Saada oikeanlainen hämy. Sisätiloissa kuvista tuli ihan punaisia. Järjestelin parvekkeelle: Projekti laajeni sikäli että tilauksessa on Robille myös moottoripyörä. Katselin sarjaa niin suhteellisen tavallinen motskari, ensin ajattelin poliisi-moottoripyörää. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: syksy Su 3 Marras - 8:51 | |
| Poppy ja syksy. AINA sataa. Ja jos ei sada nyt niin kyllä kohta..Poppyn pallomekosta on mainittava sananen: edesmennyt mummini teki hamosen käsin, ja mekko oli heti minulle tosi rakas. Olin joku seiskavuotias. Olen säilyttänyt mekkoa ja nyt äitee hieman korjasi - vaihtoi kellastuneen pitsikauluksen ja vähän korjasi vinoja saumoja. On aika vaatimaton mekko, mutta nämä minulle rakkaiden ihmisten tekemät vaatteet ovat ihan hirmuisen arvokkaita. Nyt sai mekko vihdoinkin sopivan kantajan ja ovat vitriinissä. pysy pysy siinä.. ..ei pysyny kauaa, mutta onneksi kaatui selälleen!! Yhtenä päivänä EI satanut |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Convention -poppyja La 30 Marras - 13:01 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: dream skater To 26 Joulu - 12:33 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Poppy Lapissa La 28 Joulu - 18:39 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker | |
| |
|
| |
| IT Poppy Parker | |
|