| IT Poppy Parker | |
|
+17HelloDolly myrva Lumiche Mimosa Tinttufia AliceX Aliisa tempokisu Aurora Ecifircas Adalmina Silky -Tähtiloiste- Milia Evangelina caracal Siama 21 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 5 Syys - 22:25 | |
| Ihania kesäkuvia vielä! Ja komia auto Toi pyyheen päällä oleva pallopää esine on joku hierontajuttu, äiteellä on tai ainakin on ollu sellaanen. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Out Of This World Su 13 Syys - 23:01 | |
| ^ okei, kiitos. Hauska se kyllä on. Perjantaina saapui Poppy Out Of This World, ensimmäinen ja tunnistenimellä Dazzle. Tästä tuli jo heti alunperin mieleen Dawid Bowien "Star Man"in suomalaisversio ( esittäjänä Fredi) koska sanoissa ei personoida tätä takaa tietoiseuuden yli taivaan, saapunutta tyyppiä mieheksi. Se voi olla vaikka Poppy. Tuli sitten ideaa tehdä jokunen fantasiakuva joissa on tätä kosmista tunnelmaa "oikeita" kuvia: kalan tekemä kuvio taustalla: |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ma 14 Syys - 12:40 | |
| Toi on niin ihqu! Mä sain omastani vasta tullilapun, toivottavasti tulee pian |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Touch of- Pe 25 Syys - 11:24 | |
| Touch of - projekti. Touch of Midas - piti kuvata ulkona, mutta ei sitten onnistunut kuin yksi otos, ja sitten tilaisuuksia ei tullut. Ensi kesänä? Loput sitten city-taustalla. Alkuperäiset gladiattorimonot on hienot, mutta kuvissa takaosan valkoinen sisäpuoli vilkkuu ikävästi. Mun mielestä kultainen mekko on 2 numeroa liian iso, ja kaulus ei asettunut millään hyvin joten neuloin siihen tuon korun. Touch of Vinyl ja Touch of Silver ( sama kuin ed. kuvissa, mutta samaa sarjaa) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Midas Beach Su 27 Syys - 20:02 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Poppyfantasiaa Ma 12 Loka - 8:38 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kuvaa! La 14 Marras - 13:23 | |
| Pitkästä aikaa kuvaa. On ollu huonoja kuvauskelejä, ja nuket on odotellu mm. villapaitoja. Äitee 74v sitten teki villapaitoja, ja kun ensin tuli aika isoja niin hän tekee nyt vielä yhtä pienempää...vaikka nämäkin kelpaisi ihan hyvin.. Aluksi oli tarkoitus odotella pakkasta ja vähän ehkä lunta? mutta kun näyttää että ei niin otettiin kuvat näin: Poppy OOTW IsLander: kerron tähän väliin että mun aivan ensimmäinen puruleluni oli - pupu. Ja ensimmäinen leikkileluni oli - punainen auto. Ne rakkaat asiat on siis ollu mun sielussa ja sydämessä aina. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: poppyjen talvikuvia To 3 Joulu - 1:46 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: sisäkuvia La 12 Joulu - 22:11 | |
| No se lumi suli samantein pois...uutta lunta odotellessa Poppy Out Of This World on kyllä mun suosikki. Näitä on kertyny vaikka miten paljon..seitsemän on nyt. Poppy OOTW Gala: ja suosikkini Poppy OOTW Lumipallo: |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 13 Joulu - 18:23 | |
| Toi on kyllä upea Poppy! Meinasin pistää omani pukinkonttiin mutta muutinkin mieleni En silti oo saanut sitä vielä otettua laatikostaan. Joten ilo siis katsella siitä muuten kuvia |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Poppy Lumipallo ulkona Ke 23 Joulu - 11:29 | |
| Poppy Lumipallo oikeasti ulkona. * yllättävän sinistä se lumi sitten olikin , näitä kuvia sai työstää "jonkin verran" * ja sekin lumi suli samantein.. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talviprojekteja Pe 22 Tammi - 8:12 | |
| ..ja samat Poppyt sinivalkoisissa talvimaisemissa. No, tarvii sanoa että hivenen harmittaa minun, ja w-clubilaisten erilainen käsitys tästä kuvaamisesta. Itse pidän näistä ulkokuvista, mutta klubilaiset ei oikein näytä tykkäävän.. Joka tapauksessa, Poppy Out Of The World on ihan ehdoton suosikkini. Näitä on nyt yhdeksän.. Islander: ja moon-versio: ja Lumipallo. Vihdkoin aurinko paistoi tälle paikalle, mutta sen verta matalalta silti että valo on aika oranssia. Salama avuksi. Ja juuri kun tämä paikka olisi aurinkoinen, aurinkopäivät näyttää tältä erää olevan ohi. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talvisia tarinoita Su 24 Tammi - 19:22 | |
| Yhden Poppyn tarina. Ajattelin yhdestä Poppy Out Of This Worldista Lumiprinsessaa ..mutta tämä prinsessa jäätyi -26 asteen pakkasessa Out from this world. Niin siittä tuli Poppy the White, kuolema. ( menin sössimään hiukset, ja sitten toi prinsessuus ei kuitenkaan miellyttänyt, mekkoakin joutui säätämään liikaa poppylle sopivaksi) Huomattavasti mielenkiintoisempi nyt. Tämä OOTW on suosikkini, mutta on kyllä myös vaikein nukke ikinä kuvata kun on selkee-aurinkoa-taivas ja valkoista lunta. Ajelin viimeisenä pakkaspäivänä Sääksmäelle, ajatuksena ottaa tämä Poppy Victorian kirkkotaustalla. Aurinko ei yltänyt kirkkoon asti, ja muutenkin hankalaa. Onneksi pari kuvaa onnistui, ettei ihan turhaa 70km ajelua tullut. Lähikuvan taustalla on Sääksmäen Kelhi, eräänlainen seurantalo. Lapsena unelmoin että se olisi mun taloni.. Sitten minänukke. Tempokisu talvipyöräilee. Ostin tosi huonossa kunnossa olevan Poppyn pään, se sopi mun pääksi paremmin kuin hyvin. Laitoin ruskeat silmät ja leikkasin hiukset lyhyiksi paitsi ei niitä tuolta näe. Erityisesti mustat trikoot ja mono-systeemi eli ruskeat villasukkasuojat ja heijastimet on just kun itellä. Ei nyt ihan noin hieno takki, mutta värikäs ja edessä on hymynaama-heijastin. ( ja heijastinliivit) Ajan senverta varhain, että on pilkkopimeää. Siksi kuviin oli pakko lisätä valonlähde, muuten ei näkyisi kun mun otsavalo ja vähän etuosaa. Usein olenkin ajanut kuunvalon ystävällisellä avustuksella. Pupuja näkee paljon, heiluttelen niille ja huutelen "hyvä pupu!". Sensijaan taluttamaan en joudu kun ihan poikkeustapauksissa. Tuossa oon "peruslenkillä" eli Valkeakoskelle ( lämmittely ja kahvi) ja takas. Näköjään noin neljännes matkasta taitettu eka kuvassa. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker To 28 Tammi - 0:51 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: vinkki To 28 Tammi - 3:05 | |
| Kiitos, hienoja kuvia ja siis sininenkin sopii. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 14 Helmi - 16:27 | |
| Poppyt ystävänpäivä tunnelmissa.... BFF |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: poppyt ja puput Su 14 Helmi - 21:42 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: aurinkoinen talvipäivä La 20 Helmi - 22:22 | |
| Tämä aurinkoinen kirkas täydellinen talvipäivä - otin niin paljo projekteja kun ehdin.. Poppy North ja eläinystävät; kiva jäänalle ja aika rohkeat puput Poppy Out Of This World - Arctic Gala Olen tässä miettinyt kuvieni sanatonta viestiä...olen itse äärimmäisen synkkämielinen ja koko ajan huolestuneena ja jännittää miten tässä elämässä käy, oma elämä on ollut jatkuvaa taistelua kiusaamista, sairastelua, työttömyyttä vastaan ja usein tulee tunne että ei jaksa enää....kuvistani välittyy ihan toisenlaiset, valoisat tunnelmat. Aina on valoa ja toivoa, hyvä voittaa pahan ja kun seuraat sydämesi ääntä ja omaatuntoasi, se tie kantaa ja se lopulta palkitaan. Onko se sitten mun pohjimmainen luontoni kuitenkin...vai tapa selviytyä, vai molempia.. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 21 Helmi - 2:11 | |
| Jäänalle ei tainnut olla kuvausten aikaan nälkäinen! ...puput sai olla rauhas Poppy North on pukeutunut mukavasti ja tuolla ennemmin Pipan kanssa esiintyneellä "karkki"neule Poppylla on niin syötävä paita! Ootw Poppysta on kyllä moneksi. Hienosti sopii valkoinen paljettimekkokin ja tausta on aivan ihanan sininen |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Poppyjen talvikuvia To 25 Helmi - 13:18 | |
| ^kiitos. Itse pidän selkeistä ja positiivisista kuvista. Jos olette huomanneet, näissä kuvissa nuket kurkottaa aika monasti taivalle, taivaalta tulee toivon tähtösiä, tai jotain valoa. Minä niin kovasti yritän uskoa hyvään, vaikka se useimmiten ja varsinkin juuri nyt on erittäin vaikeeta. Poppy Angel in Blue: ja Poppy Out Of This World "Fairy" -- jos ottaisin kuvia kun kertoo oikeasti omista tuntemuksistani, ne olisi tällaisia - illan viimeiset valot jotka sammuu ja vaikka yrittää välittää rakkaimmistaan ja ....niin kaikki se häviää pimeyteen ja sinua ei huomaa kukaan, kukaan ei välitä. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: maaliskuinen talvipäivä La 19 Maalis - 8:04 | |
| No sitten tuli ne kirkkaat sinistä taivasta- talvipäivät - tässä meni melki kuukausi ilman...Ainoa ongelma: mun kuvauspaikaltani oli kiviltä kaikki lumi sulanu. Ja senverta kovaksi jäätynyttä jään pinnalla, ettei sieltä saanu kerättyä. ONNEKSI olin kaukaa viisas; laitoin tammikuussa kaksi isoa muovikassillista lunta pakastimeen. Nyt käytettiin eka pussi. lumi alkoi sulaa jo silmissä, niin se piti hyödyntää useampaan aiheeseen.. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 20 Maalis - 16:16 | |
| Hienoja retkikuvia! Kannatti säilöä lunta Tosi kaunis sininen tausta. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kirkasta talvipäivää Pe 25 Maalis - 11:17 | |
| On ollu ihan pakko hyödyntää nämä hienot kirkkaat talvikelit. Tosin nyt näitä alkaa olla jo tarpeeksi, että joku pilvi taustalla elävöittäisi.. Mutta muutamat Poppikset, Tamara Talvimorsian: Poppy Out Of This World - Fairy |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ma 28 Maalis - 0:21 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ma 4 Huhti - 13:48 | |
| Talvimorsian Tamaran Poppykin on tosi kaunis Vaan on toi HelloDollyn sähäkkä mustahuuli lilahiuksi Poppykin tosi kiva! Mä en oo ennemmin yhtään tykännyt että nukella on liian kaukana luonnollisesta väristä olevat hiukset mutta jokseenkin sitä mieli muuttuu ja nyt haluaisin jollekin omallekin (keiju)nukelle jotkut kivat pinkit hiukset |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker | |
| |
|
| |
| IT Poppy Parker | |
|