| IT Poppy Parker | |
|
+17HelloDolly myrva Lumiche Mimosa Tinttufia AliceX Aliisa tempokisu Aurora Ecifircas Adalmina Silky -Tähtiloiste- Milia Evangelina caracal Siama 21 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Pe 20 Heinä - 21:49 | |
| Ompas se hieno! Paljon yksityiskohtia. Neulatyynykampaus on just täydellinen tohon luukkiin Siáman nörttilook on myös kiva! |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 21 Heinä - 18:21 | |
| Upea vaate ja upea kampaus! Itse en ikinä osaisi taiteilla tuollaista kampausta -osaan vain laittaa ponnarille nukkejen hiukset ja komppaan Adalminaa, kampaus sopii asuun täydellisesti. Minulla nuket eivät ikinä saa jotain omaa vaatetta -mutta silti noita vaan koko ajan tulee lisää... OIkeat kultakorut ovatkin tosiaan mainioita nukeille, koska ne on tehty niin tarkkaan ja yksityiskohtaisesti. Itsekin joskus tullut käytettyä korulaatikkoni sisältöä nukeilla -tosin vain kuviin, sitten nappaan korut takaisin itselleni. Eiköhän se riitä että nuket nappaavat itselleen tämän talon kauneimmat mekot ja kengät |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: nukeille tavaraa La 21 Heinä - 21:11 | |
| KIITOS!
Ite olen todella huono nukkejen hiusten kanssa; Poppynkin hiukset oli valmiiksi sivuponnarilla, kiersin sitä vähä ja laitoin pitkällä nupparilla kiinni + lakkaa. Sitten noi helmet pikkuneuloilla. Mitään oikeita kampauksia osaa tehdä, ehkä jonkun kiharan ja sekin on arvoitus mitä siittä loppujen lopuksi tulee. Latvoja lyhentää. Omat "kutrit" oon pitkään parturoinu värjänny ( ja aikoinaan pidentänytkin ) ite, mutta mitään juhlakampauksia en osaa tehdä.
Huvittuneena olen todennut, että itelle en ole ostanu juuri mitään, ehkä pari paitaa? enkä raskiikaan - kun en käy missään enkä käytä mitään muuta kun farkku + paita. Nukeille tulee helposti ostettua ihan hintaisiakin vaatteita, ja kenkiä. Mutta he käyttää ja tarvii...
( pahus, ny taisi muistikortin lukija hajota, se tuhosi tässä jo kaksi muistikorttia - vanhan ja äskö ostetun - on aika "hukassa" olo kun vempaimet ei toimi. Viime viikolla hajosi tulostin...) |
|
| |
AliceX Fashionista
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 11.03.2012
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 5 Elo - 11:44 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Pe 10 Elo - 22:05 | |
| |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 11 Elo - 15:51 | |
| Tää viimeinenhän on Loreen Upeita kuvia |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 11 Elo - 17:15 | |
| Niimpäs onkin! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: The Happening La 11 Elo - 18:01 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 11 Elo - 22:16 | |
| Siinäpäs suloinen orvokkisilmäinen Poppy Levyt on kiva tausta! |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 12 Elo - 18:57 | |
| Onpa täällä taas vaikka mitä ihanuuksia ja toinen toistaan upeampia kuvia! En juuri tahdo tänne uskaltaa kurkistaakaan, jottei tule lisää kiusauksia. Tempokisun Sabrina on kyllä aivan ihana ja tuo puku on käsittämättömän upea. Se on ollut lempipukuni siitä lähtien, kun Kaunis Sabrina -elokuvan ensi kerran näin. Kyseinen elokuva kuuluu tosin vieläkin kestosuosikkeihin. Sen loisto ei vain himmene. Ja tuo The Happening -Poppy on todella sievä. Neidillä on todella sievä meikki, ja nuo hiukset ovat aivan ihanat!!! Siama taas on napsinut aivan mahtavia otoksia. Kuvien tunnelmat ja värit ovat todella upeita, kuten aina! |
|
| |
Lumiche Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 27.06.2012
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 18 Elo - 20:53 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Loukonlahden tytöt La 18 Elo - 21:08 | |
| "...minäkin ajattelin" KIITOS Lumiche kuvistasi, ihanaa väriä ja on nämä nuket vaan aina NIIN PALJO ihanempia kuin promo-kuvissa! Me oltiin Loukonlahden rannalla, kun pääsee aallonmurtajalle. Oon ny inspiroitunu ulko-kuviin. Keskipäivän aurinko on aika kalvakka - verrattuna aamuaurinkoon... Tummakutrinen Poppy on Coney Island...ja toinen on Baby it´s Me! High Tide-asussa |
|
| |
AliceX Fashionista
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 11.03.2012
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 19 Elo - 10:23 | |
| Tosi hauskoja kuvia ja iiihana järvi taustalla! Tytöt käy ihan seiloreista. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ma 20 Elo - 21:33 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Pe 24 Elo - 20:32 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 25 Elo - 18:53 | |
| No mutta! Kivan näköinen lyhkäsellä tukallakin tuo Bus Stop!! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Darla Daley Bus Stop Su 26 Elo - 21:13 | |
| Jos on niin laittakee tuosta ruåtsalaisesta Poppysta ( sinikeltainen asu) kuvaa kiitos. Lähikuvaa lähinnä. Darla Bussipysäkki sai tämä asun. Rinkula-kuvio toistuu nyt hiuksissa ja hameessa. Just kattelin vanhoja valokuvia; nukeilla on juuri samanlaisia mekkoja ja kun äiteellä nuorena, ja Poppy/Darlalla samanlaisia kun Jackie Kennedyllä! ensin niitä 50-luvun kukka- ja pallomekkoja, ja sitten näitä 60-luvun graafisempia. Tykkään kaikista semmoisita mitä en ole ite sinänsä kokenut, sitten kun alkaa tulla nukeille farkkuja joissa on megaleveet lahkeet ja BCR ( eli Bay City Rollers- yhtyeen) skottiruutunauha lahkeessa, niin ei hyvänen aika...samoin kun kiilakorkomonot on tulleet jälleen muotiin ne näyttää kamalilta; siksi kun semmoiset oli muodissa kun olin ihan nuori. Kova sana silloin ... Näitä ( vanhempien) nukkeitten vaatteita näkee paljon mm. "Neit Marple"- sajrassa. No mutta Darlaa: |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Forget Me Not Ke 5 Syys - 22:03 | |
| Tämä puuttui porukasta, Forget Me Not - brunette. Olen tässä 5 vuoden aikana nähnyt tätä myynnissä ebayssa kerran, not available to Finland ja nyt siis toisen kerran. Oli pakko huutaa vaikka hirvitti... Ulkokuvan - valotukseltaan ja taustaltaan onnistuneen - ottaminen on kyllä paljon vaikeampaa kuin vakio-olosuhteissa parvekkeella. Kokeilin nyt molempia. Vielä ryhmäkuvaa jossain vaiheessa... ( näyttää lähikuva olevan paras tästä kuvakulmasta...) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Forget Me Nots To 6 Syys - 20:32 | |
| |
|
| |
myrva Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 62 Join date : 30.03.2011
| |
| |
Aliisa Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 09.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 9 Syys - 19:39 | |
| Ompas kaunis mekko Myrvan Poppyllä. Todellinen villauskuva. Ei näyttänyt läheskään noin nätiltä myyntikuvista, joita oon kattellut netissä. Ja kivasti sopii luomiväri yhteen mekon kanssa. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 9 Syys - 21:20 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Pallukoita!! Su 16 Syys - 18:19 | |
| Myrvan "avatar" on myös upea! Pallukka-projekti. Oon tosi huono kutomaan - virkkaus sujuu! mutta en tykkää virkatuista, kudottu neulos on kivempaa. Yritin silti; kutosin kolmikolle omanvärisiä säärystimiä ja muuta asustetta, pipat teki äitee ( ja jos tarkkaan katsoo niin kutomisjälki on PALJON siistimpää) sitten oon tehny noita pallukoita oikein urakalla. Pinkille on tekeillä vielä pyöreä laukku joka on täynnä pieniä pallukoita. Ja kun en jaksa odottaa ulkolumikuviin niin otettiin ny jo jotain... |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 16 Syys - 18:54 | |
| Oaah, vitsit tuo vika kuva on niin naisellisen pehmeää, pieni tyylilyyli... On upeita. Mie en osaa kuin virkata lenkkejä... |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker | |
| |
|
| |
| IT Poppy Parker | |
|