| IT Poppy Parker | |
|
+17HelloDolly myrva Lumiche Mimosa Tinttufia AliceX Aliisa tempokisu Aurora Ecifircas Adalmina Silky -Tähtiloiste- Milia Evangelina caracal Siama 21 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 16 Syys - 19:40 | |
| Ja mä taas tykkään erityisesti tosta eka kuvasta Suloinen pallokaulahuivi! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Ask Any Girl syyskahvilassa Ma 17 Syys - 22:18 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ti 18 Syys - 15:49 | |
| Ihania syyskuvia! Ja nuo neuleet on tosi mahtavia |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Last days of Summer Pe 21 Syys - 18:21 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: She Is Not There! La 29 Syys - 19:31 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 30 Syys - 15:06 | |
| Retrohenkistä! |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Su 7 Loka - 21:58 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kivasti laitettu Su 7 Loka - 23:01 | |
| ai ne vaatteet menee tolleekin, GREAT! |
|
| |
Siama Vintage
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Tropicalia La 13 Loka - 20:36 | |
| Nyt niitä Tropicalia-conventionin nukkeja on tullut, ja vähä saatu kuviin. Harmi ulkona on ihan harmaata ja sataa aina, ei ole oikein kivaa ulkokuvaa saanut. Otin sitten aika paljo tällä taustalla. Poppy Hot Dots ja Loni Lawrence Lemon Crush Sea Breeze jäi kuvaamati, tuli liian hämärää. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ma 15 Loka - 17:28 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Tamara ja Teppo To 18 Loka - 23:06 | |
| Kiitos, Siáma, Loni on tosi positiivinen ylläri ollut. Mun mielestä vähä "pinup"-tyylinen, joten olisi saanut omata korkkari-jalat. On lättäjalat. Poppy Sea Breeze. Ihastuin tähän, ja myös siksi että tästä tuli välittömästi mieleen "ihan äiteen näköne nuorena" - oma äitihän oli Maailman Kaunein nuorena, ja isä Maailman Komein. Aikakausikin täsmää. Harmittaa kun ei ole ollut yhtään sellaista selkeää hieman aurinkonkajoista päivää että olisi saanut kivoja ulko-kuvia. Parvekkeellakin alkaa olla hämärää. Nuket oli matkasa mukana kun kävin Valkeekoskella vanhempieni luona. "En minä noin nätti ollut!! " oli äiteen kommentti. Kätösissä on siis iskän valokuva...Poppysta tuli siis Tamara, ja ukosta Teppo. Isä oli ja on ollut aktiivinen tossa reserviläis-toiminnassa joten univormu on oikea asu. Tosin ei ole kun saksalaista saatavilla...eli samaa tarinaa ulkona kokeiltuna |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ke 31 Loka - 17:19 | |
| Nämä ketjut ovat olleet täynnä niin ihania kuvia ja toinen toistaan kauniimpia nukkeja, että pitihän minunkin sitten sortua hankkimaan edes yksi IT:n neiti. Sorruin bussipysäkki Darlaan, koska pidin neidin maanläheisestä meikistä ja hiustyylistä. Kehon posettavuus oli myös positiivinen ylläri näin Model Muse -Barbieen tässä kokoluokassa tottuneena. Neidillä on muuten jalassaan aivan käsittämättömän makeat bootsit (kiitos vain Tempokisu!)! Tässä vielä hieman kasvokuvaa... Tarkkuus on mm. tosin huono, kun piti hieman pikaisesti nämä kuvat napata (mulla oli näettekös näissä kuvissa avustaja, jonka pienet sormet suorastaan syyhysivät päästä äitylin nuken kimppuun). |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: hyvin sopii! Ke 31 Loka - 18:52 | |
| Hienoo! sopii tosi hyvin asun ja Darlan värimaailmat! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: harmaan päivän piristys La 10 Marras - 15:45 | |
| Poppy Youthquakesta tuli suosikkini, vaikka ensalkuun olin tosi pettynyt. Pesin hiukset hoitoaineella, ja jätin hieman kiharalle ( ompa pitkät hiukset, heti uskoisi alkuperäisestä kampauksesta). Ostin asun ( jonkun itse tekemä) ebaysta, mutta näin saman asun Em´lian yhdessä kuvassa taustalla olevalla nukella, olisiko sitten Emilian tekemä? tyylillisesti ( ja korkealaadullisesti) sopisi kyllä. Turkoosi on just samaa kun Poppyn silmät, siittä se idea lähti.. Poppy Harmaa Päivä- tuli projektin nimeksi |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 10 Marras - 16:04 | |
| Ooh, upea asukokonaisuus! Ihana! Oleko itse tehnyt? |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kts. yst. ed. La 10 Marras - 16:48 | |
| Milia, eh...lue toi mun postausteksti kokonaan....( mä en osaa ommella). |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Lilac Frost Ti 20 Marras - 0:17 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker Ti 20 Marras - 14:49 | |
| Tosi upeita kuvia täällä! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Tamara ja Teppo Ti 20 Marras - 21:22 | |
| Jatkan aihettani "Tamara ja Teppo" ( =mun äitee ja isä) isäni palveli myös merivoimissa, mutta ei löytyny akuankkamerimies-puseroa, oli tyytyminen univormuun. Ah mä jumaloin univormuja! Ja kas, ihan pari päivää sitten kun kerroin projektistani (hääkuvaa tekeillä) äiteelle kävi ilmi että isäni olisi halunnut hääpuvukseen - univormun, mutta äitee ei. Voi että, voi että...olisi ollu ihanaa! tiedän että meillä on isäni kanssa ihan samanlainen luonne, mutta että tämä univormu-asiakin vielä..tosin molemmat tykätään armeijasta ja armeija-jutuista. Lahjaa pukkaa tyttökaverille. Oikeassakin elämässä äitee sai tuliaisena isältä kultaisen tommoisen suht paksun kultaisen rannerenkaan,( korviksista en tiedä. ) kuvat on otettu aika onnettomalla valolla, livenä toi univormu on ihan äärettömän upea. Ja paljon merkkejä. |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: lavatanssit La 24 Marras - 23:17 | |
| ! tosi mielenkiintoinen toi WorkShopPoppy, en ole nähnyt kuviakaan ikinä aikaisemmin tuosta versiosta Ihanat vihreät silmät! Mä jatkan "Tamara ja Teppo" ny ollaan menossa lavatansseihin. Toi päivämäärä on merkityksellinen - tuleva hääpäivä olisi kyllä kaivattu elokuista iltapäivää tähän kuvaan, mutta ei nyt mahda. No jos sattui harmaampi elokuun ilta...iskän puku on koottu hääkuvan mukaan ( paitti siihen tulee valkoinen rusetti ja ruusu) äiteellä oli oikeasti olemassa Hämeen kansallispuku. Sitä käytettiin tosin Ritvalan Helkajuhlilla vaan. Mutta en maltanu odottaa, kesää. "Tepon" hiukset on vähä erilailla, ja on eri nukkekin. Itse asiassa on pariskunta no 2. En tykkää ollenkaan riisua ja pukea nukkeja uudelleen - siksi näitä nukkeja on "aika" paljon, toi merihenkinen pariskunta jää tolleen ja tämä on sitten toinen versio. Tarkoitus tehdä vielä hääkuvaa, ja jotain ruutupaita-kesämekko-kuvaa, inspiraationa on ollut äiteen ja isän vanhat valokuvat. Tästä projektisa olen ihan älyttömän inspiroitunut...näytin kuveja vanhemmilleni, ja aika kiva huomata että varsinkin isä näytti olevan tosi tohkeissaan, kun oli saanu komean näköisversion ja komiat univormut. Kun isänikin tykkää univormuista... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: talvitamineissa La 1 Joulu - 2:43 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 1 Joulu - 15:32 | |
| Iiiiihania talvivaatteita! Nuo pikku palloset..! Jonkun tekemiä oletan? |
|
| |
Hilja Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 17.10.2012 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker La 1 Joulu - 16:15 | |
| Ihania Poppyja talvisessa maisemassa Neuleet ja tupsut ovat suloisia, taidokasta käsityötä varsinkin minikokoisina. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: IT Poppy Parker | |
| |
|
| |
| IT Poppy Parker | |
|