| Juku Couture | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Juku Couture Ma 24 Toukokuu - 16:18 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Juku Couture Ma 24 Toukokuu - 17:08 | |
| Hauskoja kuvia! Paljon en ole yhdestä Jukustani kuvia ottanut, mutta voisinhan niitä tänne postata (jossain välissä, kun en ole juoksemassa pohjaan palavan ruuan ja tietokoneen väliä...) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Juku Couture Su 13 Kesä - 21:55 | |
| Onkos näitä Jukuja vielä saatavilla? vai ovatko jo katoavaa tavaraa? Haluaisin itse asiassa vaihtaa Jukun kropan Hestian päähän (Hestian kroppa kun on hajoamiskunnossa ja Juku Jun kroppa olisi oikean sävyinen -ainakin suht'koht) Ongelmana tosin huomasin, että Hestian pää ei pehminnyt yhtään vaikka kuinka lämmittelin, eli minulla ei ole harmainta aavistusta kuinka pään saa irti käyttämättä raakaa väkivaltaa... ja mahdollisesti hajottaisin päänkin samassa prosessissa... Olisiko kenelläkään minkäänlaista ideaa ongelman ratkaisemiseksi? (Jukun pääkin tuntui aikas kovalta materiaalilta, en tiedä sitten pehmeneekö sekään?) |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Juku Couture To 1 Heinä - 15:17 | |
| Hitsi, mun on pakko saada noi muutkin Jukut!!! Tahtoo!!!! Tänään Jun pääsi leikkimään mehiläistä. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Juku Couture To 1 Heinä - 16:26 | |
| Oiii! Ihana kesäpörriäinen, ei haittais vaikka tuollaisia amppareita lentelis täälläkin päin |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Juku Couture Ti 13 Heinä - 19:51 | |
| Audrina ja Kana mun pikkuiset..... |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Juku Couture Pe 29 Kesä - 22:03 | |
| Kesäterveiset mun kolmikosta, neljäs pitäisi vielä löytyä.... |
|
| |
Tilpinen Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Juku Couture Ti 17 Heinä - 20:11 | |
| Vettä ripsii jatkuvasti, mutta se ei estä ulkoilemasta. Saara pääsi kokeilemaan uutta sateenvarjoa. : ) Minulla on Jukuja vain yksi, enkä aio etsiäkään toisia siitä huolimatta, että tämä Audrina, Saara, onkin yksi suosikkinukeistani. Näitten nukkejen lasisilmien katse nimittäin tuntuu minusta välillä vähän aavemaiselta, ja Saarallakin on silmälasit juuri jotta ne vähentäisivät tuntua, että nukke tuijottaa minua.. Ne toimivat hyvin, ja on se toki söpö ilmankin .
Viimeinen muokkaaja, Tilpinen pvm Pe 27 Heinä - 20:52, muokattu 2 kertaa |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Juku Couture To 19 Heinä - 12:53 | |
| Kiva kuva Ihana toi sateenvarjo |
|
| |
kaisatiina Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 11.06.2012
| Aihe: Vs: Juku Couture Su 9 Syys - 20:13 | |
| Jee mäkin saan vihdoin oman tälläisen, kunhan posti ei vain hukkaa. Pitkään olen ajatellut että olisi tosi kiva olla yksi, ja sit löysin ton Kanan ja ostin sen. Nyt odottelen että se tulis pian että voisin kuvailla vähän. Toi kana on tosi upee ihanine vaatteineen ja väreineen. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Juku Couture | |
| |
|
| |
| Juku Couture | |