Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Harmeja

Siirry alas 
+24
kuuma92
HelloDolly
tempokisu
AliceX
Tia
Mimosa
Plasticia
Tabitha
Hunajasieni
pioni
Kuurankukka
Miukutuubi-90
Tinttufia
Santra
Evangelina
Alonces
Ecifircas
Milia
caracal
Siama
Maarit
Adalmina
-Tähtiloiste-
Silky
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyKe 20 Helmi - 15:22

Voi että tollaiset huutajat on rasittavia. On sellaiset ostajat muuallakin, mutta varmaan tollasessa huutokauppahommassa on vielä pahempi kun ne pitää listata, ja joskus se jopa maksaa jne. :/

Tuike: mulla on samaa ongelmaa, mutta pahinta ehkä on että tää mun kaveri on mulle monta sataa euroa velkaa. Vuosi sitten se lakkasi maksamasta, sitä ennen aina, summa kuin iso tahansa, niin on maksanu takaisin suunnilleen sovitusti, mutta siis maksanu joka tapauksessa. Useamman vuoden tuntenut, ja joskus lainannut, yleensä nuken osamaksun muodossa tapahtunutta "lainaamista."

No sovittiin tammikuun alussa muistaakseni että kun hän ei voi/saa maksettua niin hän antaa mulle nuket joita on ostanu että myyn ne ja sit lähtee velka/velasta. No sen piti tuoda ne yli kuukausi sitten ja oon yrittäny joka kautta sitä "pommittaa." Viimeksi se ilmoitti että katotaa maanantaina mutta ei oo vastannu mihinkää kun maanantai koitti. Olen jo tämän kuukauden ehdottanut jopa että ITSE hakisin ne eikä sen tarvis rontata niitä bussilla, mutta ei saakeli mitään. Ja oikeesti haluaisin jo mahdollisesti ne rahat tai ainaki asian eteenpäin... Ei voi sanoa muutaku että *laita tähän hemmetisti kirosanoja*! >___<

Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyKe 20 Helmi - 15:30

^Ton takia mä en lainaa rahaa kuin ihan lähimmille Cool Toivottavasti saat rahasi! Sulla ei tietenkään (vai?) ole mitään näyttöä siitä että hän on sulle velkaa Sad
Mulla ei sentään kaverini kanssa ole rahasta kyse, mutta ärsyttää kun ei toinen vaivaudu vastaamaan kun olis asiaa. IHAN VARMASTI on nähnyt mun soitot ja viestit. No, enää en häntä häiritse, juna meni jo Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyKe 20 Helmi - 15:50

No me oltiin aika läheisiä kavereita. :< Se kai tässä nyppii eniten, tuntuu et koko suhde meni roskikseen samalla. Nyt se ei oo halunnu nähdä kun on niin huonossa kunnossa, mutta en tiedä paljonko toi velka-asia vaikuttaa.

No ei mulla oo kun se summa jossain vihkossa ylhäällä. :/

Oon jo lakannu yrittämästä nähdä sitä, mutta ois kiva saada toi raha-asia kuntoon. Aijoo ja sitä facebookkia päivitetää jatkuvasti, viimeksi tänään. No joo, ei kukaa ihminen voi missata puheluita, TEKSTAREITA, meseä ja jopa fb viestiäki pistin. -____-;;;
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: kaveri   Harmeja - Sivu 13 EmptyTo 21 Helmi - 21:37

Velka on veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa.

Kaverin kans raha-asiat on tosi vaikeita, mutta sanon että OIKEA kaveri maksaa velkansa.

Kokemusta asiasta ON.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyTo 21 Helmi - 23:40

Tosi ikävä tilanne Hunajasieni.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyMa 25 Helmi - 18:01

Murh! Läppäristä hajos virhekoodien perusteella prosessori. Sitähän minä tosiaan mietinkin, että voi kun sais viedä koneen huoltoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyTi 26 Helmi - 2:00

Mulla on jalat molemmat vähän hölmön tuntoiset ja tuo kahdesti leikattu/vihoitteleva polvi on turvonnnu ja on kipeä usein. Käveleminen ei suju ihan normaalisti, tuntuu että jalat pettää elta, tai että ne jostenkin raahaa vaikka ihan normaalisti koitan kävellä. Ja oon ollut kipeenä, en oo ees riehkassu. Tänään kyllä olin liikenteessä, melkonen päivä.

Munki pitäs viedä kone sinne huoltoon... Mutta ei, sen sijaan löytyy aina varmasti joku kohde joohon pistän rahani. Mutku on niin paljon mukavampi ostaa nukkeja tai hyvää ruokaa ku korjauttaa kone. :DDD Mulla onneksi on tää kakkosskone että emmä ilman kuole, mutta ois kivä päästä päivittelemään nukkelistaa jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyTi 26 Helmi - 3:31

Toivottavasti olosi paranee pian. Tuo turvotus polvessa toki kuulostaa huolestuttavalta.

No en minäkään ilman läppäriä toki kuole. Tämä 10+ vuotta vanha pöytäkone ajaa kyllä vielä asiansa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyTi 26 Helmi - 15:08

Hunajasienen polvijuttu ei kuulosta kovin hyvältä Neutral Pitäiskös siitä mennä lääkäriin..?

Eva, kiva juttu tuo prosessori, jee jee pale Pakkohan ne on jossain vaiheessa huoltaa.......
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: tärkeet asiat ensin   Harmeja - Sivu 13 EmptyTi 26 Helmi - 20:12

Jos polvi on leikattu, peräti kahdesti, se usein oireilee myöhemmin, erityisesti rasituksesta. Kylmä, tulehduskipulääke, kipugeeli ja tukiside, LEPO.

Mä en tule toimeen ilman tietokoetta! yksi aamu näyttö meni ihan mustaksi!! paniikki!! en voinu jatkaa uniani ja suunnittelin jo että lähden viemään konettä isälle näytille..
kaffen jälkeen näyttö jälleen näytössä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyTi 26 Helmi - 23:32

No siis se on aika tavallista. Edellisestä leikkauksesta on jo monta vuotta, se tapahtui 2006. Molemmilla kerroilla mun jalkaan on potkastu eli ei oo rasituksesta tms mennyt. Kaaduin pari vuotta siitten talvella ja se jalka jäi täyskoukkuun. Sitä ei tarvinnu leikata, mutta se on kipeä nykyään useammin ja turvotusta on kanssa välillä. Ylipaino ei tietenkään myöskään auta sitä. Ihmettelin vaan mistä se on tullut kun en mä mitään pitkiä matkoja oo kävelly, bussilta eri paikkoihin. Se on normaalistikin vähän turpeempi kuin tuo toinen, mutta niin se on ollut leikkauksesta asti. Buranaa mulla sitä varten onki, tukisidettä katoin joskus mutta ei löytynyt sopivaa/tarpeeksi isoa niin en sitten uskaltanu ostaa. Tai kun ei sitä voinu sovittaa, mut oli sekä minun että apteekkarin mielestä liian pieni.

tempokisu: (Eiks sen pitäs olla tempopupu? Very Happy ) Joo sitä se tekee kans. Myös jos kävelen liian nopeasti se oireilee (hankala mulla kun oon tottunu kävelemään toisten tahtiin) aika nopeaa. Multa on eturistiside menny poikki ja se uusi on pelkkää jännettä ruuveilla kiinni, niin se on "tyhmä" eli ei lähetä viestejä ympäröiville lihaksille että "auttakaa" niin kuin se normaalisti tekisi. Aloin käyttää portaitakin ettei mene kaikki liikeradat jalasta. (Mä siis lopetin jossain välissä kaikki liikuntaharrastukset ja se alkoi jumittaa.) Pitäs alottaa tolla kuntopyörällä ajo kun mulla kotona sellainen on, se kans auttaa niitä liikeratoja.

Mut joo ei tästä vielä tarvi huolestua, pääsin syväkyykkyynki vielä (yleensä käytän sitä merkkinä kuinka jäykkänä tai jumissa polvi on, sillon ei pääse tai se on vaivalloista ja kestää kauan).
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: polviongelmaa   Harmeja - Sivu 13 EmptyKe 27 Helmi - 1:43

AI! Juuri leikattu siis. Ja jos on ollut tuonkaltaisia vaurioita, ihan varmasti oireilee jatkossa.
Itellä on "vain" tähystetty vasen polvi..joskus 80-luvun lopulla, ja löytyi "vain" polvilumpion ruston pehmenemistä, niin lopputulos on että voin tehdä vähän aikaa kyykkyä ILMAN lisäpainoja, mutta se ilo loppuu lyhyeen ja mitään saliliikkeitä, joissa polveen tulee mitään ylimääräistä rasitusta tai vastusta tai painoa, ei voi tehdä. Tai voi varmaan pari kertaa tehdä, mutta senjälkeen on erinomaisen kipeä useita kuukausia.
Molemmat nilkat on leikattu kaksi kertaa lukuisten jännetulehdusten takia, ja tuloksena on niin huonot jännetupet että voin tehdä yhden, korkeintaan kaksi kävelylenkkiä senjälkeen ei nilkka taivu. Usein jos se kävely kestää yli 2km niin saattaa alkaa kipeytymään jos siinä. Nilkka tulee niin kipeäksi ettei kovasti astuta, eikä taivuteta nilkkaa yhtään.
Pyöräily on mun jaloille ainut sopiva liikuntamuoto. Se on muutenkin hyvä jos on polvi-nilkkaongelmia, kun samanlaista iskua ei tule jaloille ( kun vaikka kävely tai hölkkä). Kuntopyörällä ajo vaan on äärimmäisen tylsää itekseen sisällä!

En tiedä auttaisiko seuraavanlaiset erittäin yksinkertaiset ympäröiviä lihaksia voimistavat liikkeet, ainakin ne auttavat jos on ruston pehmenemisongelma.
1. Ota ihan pieni joku palli tai tyyny, siten että polvi lepää kevyesti eikä ole ihan 90asteen kulmassa. Jännitä suoraksi äärimmilleen, ja pidä noin 10s. Voi tietysti pitempääkin. Noin 10s tauko ja sama uudelleen vaikka 10 kertaa. Tämä pari kertaa päivässä. ( tämän neuvoi Sakari Orava)
2. Ihan perus yhdellä jalalla seisominen. Jos on liian helppoa, silmät kiinni. Jos edelleen on helppoa, ottaa toisesta jalasta kädellä kiinni ( jolloin tulee malli "Spede")

Jos polvi kuitenkin vaivaa nuorella ihmisellä, niin toki kannattaa käydä näyttämässä ja esim. ehkä jotain selviää röntgen-kuvista. Helpommin kuitenkin tulee kulumaa niveliin jos on aiempaa vaurioita, ja ikävä kyllä, ylipainoa jos on niin se myös rasittaa polvea. Liian kireä tukiside pahentaa vaan kipua, sen pitäisi olla napakka, mutta ei kiristää liikaa.

Oon lähtöisin fillari-foorumilta. Siellä tempopupu merkkaa jotain sellaista, joka ei ole yhtään minua... Nimimerkki oli alunperin "tempoiisu". Joku pyöräilijä teki vahinkossa kirjoitusvihreen ( iistä tuli koo) ja mä hoksasin että siinähän on suloinen nimi! ja vaihdoin lempinimen. Tää nimi on vakiintunut sikäli että käytän sitä siviilissäkin, vaikka jos merkkaa kenen tämä muki on niin "tempokisun muki"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyPe 1 Maalis - 16:45

Pakko tulla hihkumaan että heti kun valitin niin homma alko sujua. XD Nimittäin keskiviikkona laitoin taas faceviestiä tolle kaverille (käytän sitä vähän mut se päivittää about päivittäin) ja se sano et hän tulee torstaina. No ensin se aiko tulla aiemmin ja sit tuli 2lta, mutta pääasia on että se TULI ja sain jopa 2 (kalleinta) nukkea nyt myytäväksi. Ystävyys ja keskustelu oli niin kuin mitään ei olisi tapahtunut eli kaikesta huolimatta ihan hyvin skulas. Sillä on vielä ainaki yks kroppa ja meillä on kummallaki mutu et oli vielä joku pieni, mutta en muista että mikä. XD No pääasia on että tää asia vihdoin sai tuulta purjeisiin.

Joo vanaha "sotavamma"han se. Ja en oo koskaan tykännyt kävellä tai juosta tms. Mutta bussipysäkiltä on pakko kävellä. Very Happy Ja yleensä jalka kyllä kestää tollaset, varmaan toi vaikutti kun en ollut liikkunu puoleentoista viikkoon. Nyt turvotus on jo laskenut jonkin verran. Uinti, kuntosali ja muuthan ne on parhaita joissa ei koko painoa lasketa jalkojen vakaan.

Hitsi kun en saa millään kaivettua sitä päästäni, mediaalinen vastustaja? lihas, tää ykkösharjoitus. Ja ompa taas huonossa kunnossa se, tai on se ollut huonompikin, nyt siinä ei sentää ole syvää kuoppaa, ja siinä tuntuu lihastakin, molempien leikkauksien jälkeen se oli kuitenkin lommolla kun kerkesi surkastua siinä ennen ja jälkeen leikkauksen.

Se on kyllä mun muistaakseni röntgenkuvattu eli ei pitäs olla mitään paskana. Tosin viimeksi vaikka mulla oli polvilumpion alapinta menny rosoiseksi niin ei ne sitä röntgenillä nähneet.

Kiva tarina nimelläsi. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: ei vastata? ei osteta sit   Harmeja - Sivu 13 EmptyPe 1 Maalis - 19:32

Ja mua ny ärsyää suunnattomasti ettei myyjä voi mitenkään vastata! Täällä potentiaalinen ostaja!

Olen lähettäny "designs of kristina" - myyjälle jo 3 kysymystä, sekä ebayn että hänen oman sivustonsa kautta ( oma mailiosoite) ja kysynyt workshop Eugenian ripsistä,
kun kuvassa näyttää että oikean silmän ripsissä on keskellä rypäs mutta muuten ei ripsiä, että onko ne kunnossa vai vaurioituneet?.
En uskalla ottaa riskiä! että ne onkin sitten vajaat ripset, vaikka nukke olisi ny edullisesti. Kun en ite osaa laittaa.

Miksei tää tyyppi vastaa? Valittaa että sai 3 negatiivista palautetta ebyssa eikä ymmärrä miksi ...no mä ymmärrän jo nyt. , bad communication, don´w want to response??
Vaihtoehtoinen nukke on satasen kalliimpi, mutta sillä taas toisessa alaluomessa on enempi väriä kun toisessa - mutta sen saa itekin pois, toisin kun korjattua ripsiä.

Etsin siis kohtalokasta punapäätä, Eugenia Workshop olisi täydellinen. Kesenia 2011 Follow the line- malli on toinen vaihtoehto. Tai sitten oottelen...myös pitäisi olla kohtalokas ilme, eli se uusi tulossa oleva Vanessa ei ole ihan sitä. Miksei ole jotain hienoja repaint-reroot-nukkeja myynnissä, kuten aiemmin?

ps. hunaja, se on "VASTUS medialis" ei vastustaja, VASTUS.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: ALL WRONG   Harmeja - Sivu 13 EmptyPe 1 Maalis - 20:37

EIKÄ... No

Tilasin 13 taustaa customizes, ja vaaka 12" ja pysty 16", NE TULI VÄÄRÄÄ KOKOA!!
vaaka 12 tuli pysty 12" joten aivan liian pientä eikä kuva ole kun osaksi
ja vaaka 12" tuli vaaka !6" niin isoja että kuva on valtava, ei se sovi ollenkaan!!


Tilaus maksoi 300 dollaria!!

Mä oon ihan paniikissa, lähettelen kuvia sinne ny uudestaan yksityiskohtaisen kokotilauksen kanssa!
Ei voi kun toivoa että tulisi uusiksi, sillä en voi näistä vääräkokoisista käyttää kun kahta!!

EIKÄ!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyMa 4 Maalis - 11:32

Mukava kuulla Hunaja, että tilanne ystäväsi ja jalkasi suhteen näyttää valoisammalta sunny

Se on kyllä harmillista Tempokisu, jos myyjä ei viitsi vastata viesteihin. Toki aina ei ehdi koneen ääreen, mutta kyllä sitä ainakin viikon sisällä pitäisi pystyä vastaamaan viesteihin, kun kerran aktiivisesti on kauppaa käymässä.
Voi itku noiden taustojen kanssa. Eihän nyt kukaan omaan tarkoitukseensa käyttökelvottomista taustoista halua monta sataa maksaa Evil or Very Mad Toivotaan, että saat vielä ne oikeankokoisetkin taustat.


Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: homma etenee   Harmeja - Sivu 13 EmptyMa 4 Maalis - 15:50

Juh, kaima vastasi, ja ostin nuken kun sain kuvat että ripset on.
Ny vaan ihmettelen että koskahan lähettää....vähän hermostutti että kyseinen neitokainen oli ostoni jälkeen vielä ebayssa myynnissä? tai jos niitä on useampi..

Toi taustakangasmyyjä Raintao on ihana myyjä, ja lupasi tehdä uudet kankaat - ja järkevä myyjä, niin asiakassuhde säilyy.

ai niin Hunaja, tavallisella röntgenillä ei jalasta ja polvesta näe oikeastaan kun murtumat. Mutta jos on jotain "sisäistä vikaa" tarvitaan joko magneettikuvia, tai tähystys. Tähystys on tietysti siittä hyvä että samalla voidaan tehdä korjaavat toimenpiteet.

Se muuten monta kertaa on että just kun asiasta julkisesti avautuu, niin - asia alkaa sujua. Voihan siinä sitten jotain telepatiaa olla...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyTi 5 Maalis - 19:25

Hyvä juttu, että asiat järjestyvät Smile
Aiemmin tässä ketjussa murisemistani huuto.net kaupoista (kolme tapausta) yksi saatiin hoidettua kunnialla loppuun, mutta kahden muun kohdalla jäi kaupat haaveeksi. No nyt odottelen sitten huuto.netiltä välityspalkkioiden palautuksia ja mietin jo ihan muita asioita.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyKe 6 Maalis - 4:03

Sori kielenkäytöstä ja en hirveesti nyt kommentoi muuta, pakko purkaa... >___<

Voi nyt hele*** kuustoista! Mä oon ollut kakkosläppärillä (pelaamiseen) tässä tammikuusta kun mun kone meni sököksi... Tai menee tää vielä päälle, mutta virta ei kulje normaalsti, siinä on vikaa ja se on ollut kiinni. Kunnes eilen mun toinen kone sano ittensä irti. Serkku sano että virus, kovalevy sökö tai mustikampa sökö, toivotaan että "ois vaan virus"... >___<;;; No mä sit yritin kaikkea minkä osasin ja googlasin enkä saanu sitä kuntoon, se ei aukaise windowssiakaan niin ei voi mitää tehdä. En tiiä oon ihan kädetön, normaalisti oon aina jotenki saanu kikkailtua sen, vaikka "palauta edellisen toimivan kokoonpanon" laittamalla... Nyt sekään ei tee mitää, vikasietotilakaan ei toimi, enkä saanu asennettu tarkistusohjelmaa muistitikulle niin sitäkää en voinu kokeilla, vaikka sillä se varmaan ratkeaisi. Toivottavasti se kovo ei oo sökönä, harmittaa niin jos menee kaikki tallennukset ja kuvat ja kaikki, en oo siitä ottanu varmuuskopioita koska ei oo tarvinu kun en sillä juuri nettiä käytä... (Palomuuri ja virusturva on kyllä.)

Että onpa kiva, oon kärvistellyt jo ton toisen koneen huollon kanssa ni nyt pitää vielä toinen mokoma huoltaa. Voi *********************************! ._________. No ainoo hyvä puoli on että löysin yhden hyvänkuuloisen ja edullisen miehen joka tekee näitä hommia kotonaan, jospa sais vähän halvemmalla. Edelliselle koneelle halvin korjausarvio mitä sain oli 65e. (Noin arvio eli voi olla enempi.) Ja se missä toi on viimeksi huollettu ois halunnu 35e siitä kun ne kattoo mikä on vikana ja antaa mulle kustannussarvion... >____< Kyllä haluan maksaa siitä vit** 35e! Eri asia jos ois vaikka et ei tarvikaan koneelle tehdä mitää niin tulee veloitus, tai jos suositeltavaa korjausta ei tee. Argh!


Viimeinen muokkaaja, Hunajasieni pvm To 7 Maalis - 1:29, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: tärkeä asia   Harmeja - Sivu 13 EmptyKe 6 Maalis - 8:39

Noh...laita vaikka ¤%&&& niin me tiedetään mitä sanot..

Toi on kyllä maan perusteellisen, kun tietokone kuolee. Itellä näin kävi, yksi ukkeli sai kyllä kaikki kuvat ja tiedot sieltä kaivettua ja siirrettyä uudelle koneelle. Oli isän tuttu niin teki asevelihintaan.
35e hinta on kyllä niin ilmainen, että sillä tuskin ihmeitä kukaan tekee - ehkä juuri katsoo konetta kohti? mielestäni toi 65e korjaushintakin on todella edullinen!
Kun ite en osaa tehdä koneelle mitään.

Uutta konetta?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyPe 8 Maalis - 15:01

Toi on mun pahin painajainen, että tietsikka sanoo sopimuksensa irti... No Joo, 65e korjauksesta ei ole ollenkaan paha! Mutta tietysti se hinta on sitten lopulta kuitenkin korkeampi Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyPe 8 Maalis - 17:13

65 euroa kuulostaa kohtuulliselta. Tietty, jos jotain osia pitää vaihtaa niin se on aina kalliimpaa, kuin ohjelmistojen kanssa säätäminen. 35 euroa oli täälläpäin ainakin se perustarkastusmaksu monella firmalla eli siinä nyt lähinnä vilkaistaan missä vika on, mutta ei korjata yhtään mitään.
Itse tein sen ratkaisun, että vaihdan hajonneen osan itse, kun varaosa ja työt olivat hitusen hintavia opiskelijan budjetille. No säästyypähän edes se työnosuus, kun kerran itsekin osaan osan vaihtaa. Toki pirullista puuhaa tuo läppärin purku ja kasaaminen tulee olemaan, vaikka ohjeet ja muu tarvittava tietotaito löytyykin Twisted Evil Joutuu nimittäin repimään melko atomeiksi koneen ennen kuin prosessoriin pääsee käsiksi. Pöytäkoneet ovat huomattavasti vaivattomampia korjata.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: taikoja   Harmeja - Sivu 13 EmptyPe 8 Maalis - 17:44

Rispektiä! jos osaa tehdä jotain koneella - sitä teknistä hommaa.

Mulla on ihme isä. Monta kertaa on käyny niin että isä tulee katsomaan - katsoo konetta päin - ja kas! se alkaa toimia Rolling Eyes

Kadonneiden tavaroiden ( nuken monoja tai omia vaikka sukkia..) löytämiseksi auttaa kun soittaa äiteelle. Jostain se vaan äitee honaa missä tavara on, tai löydän sen usein puhelinsoiton aikana...

Noi em. jutut on tapahtunut NIIN MONTA kertaa, että joku taika on.

Täällä patterisihinä sittenkin jatkuu, sitä on vähän makkarissa ja kovana ihan uutena asiana keittiössä. Kävin ostaan 3 äänieristelevyä lisää - viimeksi 2 levyä oli 22euroa, nyt 3 levyä oli 52 euroa!? Ny on makkarissa 4 ja keittiössä 3 levyä.
Ja ihan hirmuinen VÄSY! ollut raskaita työpäiviä ja kunto ei ole kummoinen, ja toi valoisuus ahistaa. Äskö otin päikkärit Sleep
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 EmptyPe 8 Maalis - 18:13

Meillä se tietokone painajainen tapahtui eilen Mad Joko oon kämmänny jotain ja sen sais vielä kuntoon tai sitte iski siinä kämmätes virus tai jotain. No katotaan miten käy No Miks noi rakkineet ei voi toimia ja toimia ja toimia ilman mitään erikoisosaamista. Kaikkien koneitten käyttäjien pitäis vissiin olla jotain diplomiinsinöörejä vähintäänkin ja joka vuotinen kuukauden tietokone kurssi käytynä tietty pc fail
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1352
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: korjaajan markkinat   Harmeja - Sivu 13 EmptyPe 8 Maalis - 18:24

pirat Kaikkien teknisten vempaimien tarkoitus on itseasiassa työllistää niitten korjaajia, ja saada kuluttajat ostaa uutta hajonneen tilanne vähintään 5 vuoden välein.

Mitä uudempi, "hienompi", teknisempi ja "paljon ominaisuuksia" ( kuten ei toimi-1 asteessa..) ja kalliimpi, sitä enempi tulee häiriöitä ja vikoja. Otetaan esimerkiksi vaikka kännykät.
Vanha peruskänny Nokia 6555 eipä ole paljon vikoja, mitä ny akkua pitää alvariinsa ladata. Nää uudet jotkut ...älykkäät...niissä on koko aika häiriöitä ja ei toimi.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Sponsored content





Harmeja - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harmeja
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: