Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

Mattelin Monster High

Siirry alas 
+24
Linda S. Irina
myrva
kuuma92
Wurasu
Valkopilvi
Plasticia
Milia
Tia
AliceX
kirsikka
Rana
Hunajasieni
Adalmina
Siama
Mimosa
Maarit
mirabella
Santra
SweetNeat
caracal
Evangelina
Silky
Tinttufia
Kuurankukka
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
Santra
Model muse
Model muse
Santra

Viestien lukumäärä : 282

Mattelin Monster High - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyMa 16 Tammi - 17:31

Kävin ohikulkumatkalla Jumbon (Vantaa) BR-leluissa ja löysin sieltä yhden ainoan Toralei-nuken. Siellä oli myös yksi Abbey Bominable ja 3 Spectra Vondergeistia. Jumbon Prismassa tai S-marketissa niitä ei vielä ollut.

He olivat juuri tänään saaneet YHDEN paketin, jossa oli ollut kai 6 nukkea. Kai niitä on sitten piakkoin tulossa Suomeen. Luulin, että saa odottaa taas vuoden.

Kerrankin tuntui, että kävi tsäkä, kun menin kauppaan, vaikka olin ihan varma, että BR-leluissa nyt viimeksi nukkeja on. Olin juuri katsonut netistä, että nukkeja on Ruotsin BR-leluissa, muttei Suomen. Yleensä en ole 'onnekas', kun en jaksa kierrelllä ostoskeskuksissa ja kirppareillakaan harvoin mitään (muita nukkeja) löydän.

Mattelin Monster High - Sivu 3 9371840
Vertailukohtana toinen korvallinen nukke.

Mattelin Monster High - Sivu 3 9371832

Mattelin Monster High - Sivu 3 9371833

Sitten vertailun vuoksi sini-ihoiset nuket yhteiskuvassa:
Mattelin Monster High - Sivu 3 9371829
Abbeyn olin ostanut jo syksyllä ebaystä. Vaihdoin sille vaatteet, kun niistä alkuperäisistä tuli mieleen 80-luvun kaameat kuosit.
Mattelin Monster High - Sivu 3 9381181
Sinisävyisiä nukkeja, joista kaksi on itse asiassa aika harmaita (elleivät täysin harmaita!): Ghoulia ja Ihmissusi (jolla on väärä vartalo).

Viimeinen muokkaaja, Santra pvm Ke 18 Tammi - 0:26, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyMa 16 Tammi - 23:56

Mattelin Monster High - Sivu 3 9374940
3-silmäiselle nukelle tein uuden turkoosin torson siitä cernit massasta. Voi olla, että v. sininen sävy olisi ollut parempi, mutta askartelukaupassa tuntui niin erisävyiseltä, kun ei ollut nukkea mukana. Tämän siistimpää mun tumpeloilla en kyennyt tekemään. Ehkä, jos näitä tehtailisi, alkaisi saada materiaaliin tuntua paremmin. Nytkin jäi valkoisesta muottisavesta pilkkuja. Jos joku aikoo tällaista yrittää, suosittelen tekemään vartalon etuosan jollain muotilla ja takaosan käsin painelemalla, koska minusta rintoja on vaikea muovailla tästä massasta.
Mattelin Monster High - Sivu 3 9374941
Jalkojen aukkoja en tehnyt niin syviksi kuin alkuperäisillä. Tein pienen aukon jalkatappeja varten jo ennen paistamista, mutta levensin sitä vielä paiston jälkeen varovasti poralla, mutta kuitenkin sen verran vain, että on tiukkaa työntää tappia aukkoon, jotta se sitten pysyyy, kun massa laajenee takaisin. Koska en muotoillut tappeja mitenkään, niissä ei ole nystyrää, joka pitäisi jalkoja kiinni, kuten alkuperäisessä. (Kun tein yhteen versioon nystyrät, massa laajeni jalan sisällä sen verran, että oli hankala irrottaa jalkaa hajottamatta tappia.) Koska Cernit-massa on suht joustavaa, niin kannattaa tehdä tapeista hieman paksut (ja pidemmät kuin alkup. mallilla), jotta jalat pysyvät siinä, kun työntää vähän pakottamalla. Ympäröivä hame pitää jalkoja myös paikoillaan.

Mattelin Monster High - Sivu 3 9374942
Käsien liikkuvuus on hyvä, kun poraa sellaisen reiän, jonka on mitannut niin, että poranterä mahtuu alkuperäisen malli-torson reijästä sisään työntämällä (tietenkin poraamatta/hajottamatta).

Kaularangan sisään pieni naula tukemaan, koska kun pään laittaa tappiin ja irrottaa sen, saattaa tappi irrota kaulasta. Paistaessa uunissa laitoin soikean kiven tukemaan selkärangan kaarta, koska kuumetessa massa vähän notkistuu/sulaa. Samoin kaularangan kulmaa tukemaan pitää laittaa jotain. Itse laitoin metallisen kolmiomallisen terottimen. Paistoaste on 100-130 (kuumemmassa tulee vaarallisia höyryjä) ja näin paksua palaa voi paistaa yli 30 min (en tiedä, onko välttämätäntä, mutta ei haitannut ainakaan). Myyjä sanoi, että torson voi lakata läpinäkyvällä kynsilakalla. Vartaloa voi vielä hioa tai leikellä pahempia rosoja pois paistamisen jälkeen, mutta leikatun pinnan väri muuttuu. Vartaloa voi myös paikkailla paiston jälkeen massalla ja paistaa uudelleen, jolloin uudet palat kiinnittyvät (sauma saattaa jäädä).

ps. hintavertailuna: 1 pieni paketti cernit-massaa maksaa 3-4€ ja siitä saa kaksi vartaloa, kun uusi MH-pakkaus maksaa ehkä min. 30€.

Viimeinen muokkaaja, Santra pvm Ti 17 Tammi - 18:45, muokattu 1 kertaa
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

Viestien lukumäärä : 117
Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyTi 17 Tammi - 17:37

Jos ostaa sellasen MH vaatesetin niin siinä on muovinen torsokuppi, se ois muotiksi varmaan tosi hyvä. Very Happy Onneksi en heittänyt omaa roskiin! Pitänee varmaan munki yrittää massailla, tosin varmaan käyttäsin sitä milliputtia sitten. Ainoa vaan että noi väliosat tarvis silti. Mä luulen että mää laitan noihin normaaleihin monsterin kehoihin/nukkeihin nää lisäosat, modaamalla. Ainaki jos on kyseessä vaan noi Skeleton/Insect/3silmä setit.

ohje norminukkeen lisäosien laittamisesta:
http://paintedplasticsmiles.blogspot.com/2012/01/tutorial-mh03-putting-kit-parts-on.html

Itse kyllä varmaan käytän vaan liimaa ja teippiä kiepautan tohon tappiin. Kokemus kertoo pullippien kanssa kun oon tappeihin kiepauttanu teippiä että pysyy löysät kiinni niin sitä ei paljoo tarvi siinä niin tossa pitäisi sitten onnistua kun kieputtaa kunnolla ympäri. Sitä urheilu/kangasihoteippiä niin on paksuakin vielä.

Ja uliuli kun haluan noita uusia kaupasta NYTTTT! Ajattelin nettikaupasta tilailla kun on alennuskoodi cdoniin mutta laittakaa ne nuket nyt myyntiin ääääää! Ihan varmaan ku mies tulee kotiin ni huomenna mennään marketit raidaamaan! xD En kestä!

Viimeinen muokkaaja, Hunajasieni pvm Pe 20 Tammi - 12:17, muokattu 1 kertaa
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyTi 17 Tammi - 18:37

Kiitos MH-vartalon käyttöohjeesta!

Onko ohje sinun kirjoittama?

Eikö noissa 3 ylimääräisessä setissä ole kädet ja käsivarret kyynärpäistä alaspäin, ettei kämmeniä ranteista tarvitse muokata? Minulla myös kyynärpäiden tapit ovat liian paksut normivartalon reikiin.

Tiedätkö, millä väreillä noita kehoja voi värjätä?
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyTi 17 Tammi - 18:47

Ei ei ole, en ole tollaisia vielä tehnyt ollenkaan. Smile Linkitin vain jonkun toisen ohjeeseen jonka sain kaverilta.

Mä tiedäkkö oon kokeillut Army Painter nimistä lakkaa tohon kehoon ja hyvin toimii niin varmaan se niitten maali toimii kans Siis Spray. Mustaa ainakin saa ja muutamia muita figunmaalaukseen sopivia värejä Fantasiapelit liikkeestä ihan kauppaan kävellen tai nettimyynnin puolelta. Varmaan otan kuvia sitten jos jossain vaiheessa pääsen maalaukseen asti.

Uskoisin että muutkin sprayt jotka sopii muovinukkejen (pullip tai BJD) maalaamiseen. Muista nukeista ei itselläni kokemusta olekaan, mutta tuo on hyvä aine ja saa suomesta. Pintahan jää sitten mattapintaikseski että ostaisin lakkaa lisäksi ja päällystäisin sillä kiiltävät vartalonosat kans.

Joo on kaikissa kädet kyynärpäästä alaspäin eli ei tarvi modata kun kyynärpää ja polvi Ja kyynärpäässä riittää veistely tai vaihtoehtoisesti reiän suurentaminen poraamalla (käsin poranterällä) tai astarteluveitsellä tai piikillä tms.
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyKe 18 Tammi - 3:10

Sorry miä taas! xD

Mulla ois tarjota jollekin kiinnostuneelle ton lahjasetin (Cleo & Deuce) mitä sai/saa suomesta niin kuteet. Maksoin niistä n.13e. Ostin yhden lahjasetin lisää (tai kaveri osti mulle alennuksesta velanlyhennykseen) niin on sitten yksi ylimääräinen kun kerkesin ostaa jo toisen iipeistä. Lisäksi jos joku on kiinnostunu Deucesta ilman käärmeitä ja kuteilla tai ilman niin sekin onnistuu. Ajattelin meikata sen valmiiksi ja panna myyntiin (osittain meikki poistettu) muuutta jos joku on kiinnostunut niin sekin käy.

Ääääää tulis jo ne mun CAMit! Evil or Very Mad

Suunnitelmissa tehdä tälläinen nukke kahdesta cleo de nilestä:
http://www.doll-chateau.com/pro_detail.asp?id=234

En tiedä ostanko tota hartsistakin, mutta jossain muodossa ihmiskentsu pitää saada! ;___; <3

Otin kanssa mun Frankiella ballerinakuvia, saisinkohan ne tänään vielä nettiin asti?... :3

ps. Minulla on kotona jo 10 MH-nukkea! O___O Noin niitä kertyy! Ja lisää pitää saada! xD Ja onkin kyllä tulossa... Sitten vielä nää kauppoihin ilmestyneet kun pääsisi ostamaan. Odotan että tulevan cdon:iin niin saan osamaksulla ja käyttää 5e alekuponkini. xD
Rana
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Rana

Viestien lukumäärä : 26

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyKe 18 Tammi - 18:32

Räpsäisin pari kuvaa omasta Laurastani. Aivan suloinen otus ja tekisi niin mieli ostaa sille kavereita, mutta tiukkaa tekisi loppu kuun jos sorrun...

Ennen joulua (kun olin varoissani) oli sarjakuva friikkinä pakko ostaa tämä asusetti.
Mattelin Monster High - Sivu 3 Ruutuja1

Tästä tuli aika vinkee kuva Very Happy
Mattelin Monster High - Sivu 3 Ruutuja2

Tuo Operetta olisi ihana saada, mutta eipä ole näkynyt missään minne minun mahtini yltäisi. Senm vuoksi voisin syödä nuudeleita helmikuun alkuun Twisted Evil Anna pahalle pikkusormi...
http://muovimaailma.blogspot.com
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyPe 20 Tammi - 14:18

Oijoi miten ihania kuvia Ranalla! No voi peehana olin jo ehtiny päättää etten hanki tuota asusettiä mutta siinä on ihan lehtikin?!? adsdaf! xD Uguuuu haluan!

---

Hunis meni kauppaan trallallai, törmäs siellä nukkeen Monster High.
Hunis tuli kaupasta, oli nuket pussissa.
Hunis istuu kotona, availeepi nukkeja.
Mies katsoo vieressä, "et käy enää kaupassa."

Että tuota näin meillä. xD

Operetta ja Nefera ja Cleo ei ollut meiän prismassa, mutta oli Torelei, Spectra, Abbey ja Clawdeen. Ja nehän lähti sitten matkaan kaikkia yks kipale. Very Happy
Aijoo ja päiväkirjafanina pitää heti itkeä että oli ihan huonot päivikset kun vaan yksi sivu tekstiä ja profiilitiedot! Möh! >:/ No eipähän oo pakko ostaa suomesta... tooosin varmaan kuitenki ostan jotta tulee sitten mahdollisimman paljon näitä Suomeen. xD

Aijoo ja samana päivänä posti toi ihanat Day at the Maul vaatesetit ja Frankien (myös Maul) sekä Lagoonan uintisetin. Lagoonan kengät! <3 Ja Frankiella oli melkeen samat vaatteet molemmissa, otin kuvankin. Vaatesetin mukana vaan tuli enempi tavaraa.
Maul Frankiesta tuli Beach Frankien kaksossisko, meikit on niiiin samanlaiset. Eipä ole vielä noin täysin identtisiä kaksosia ollutkaan mulla! :3 (Eroa silmissä väri tai sirri tms., tukassa väri tai malli tms. ja/tai kehossa jne.) Hiuksissa on eroa leikkauksessa, mutta muuten kyllä melkeen samat, Frankiella on jopa samat kädet mitä Beach-versiolla! <3 Nyt pitää vaan keksiä joku maali jolla saan noi kaulatapit metallisen värisiksi/näköisiksi... Ideoita tai vinkkejä?

Ja nukkeja 15.. presents Ja en jaksanu aukasta viittä nukkea ja kamoja ja muita posteja (miksi kaikki postit tuli samana päivänä?) niin menin kesken kaiken päiväunille ennen ko jatkoin! xD Joskus näemmä väsymys vie voiton pakettien avaamisessakin...
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyPe 20 Tammi - 18:29

Tosi hauska kuva sarjis-Draculaurasta. En ole moisesta asusta kuullutkaan. Liittykö se johonkin Comic con tai muuhun tapahtumaan?

No niin, Hunajasieni, koitapas virkistyä kuvaamaan uusia nukkejasi!

Ymmärsinkö oikein, että Day at the Maul -paketit eivät ole vain vaatteita ja että niihin sisältyy nuketkin?

Ovatkos ne luuranko ja mehiläis-nukkepaketit jo saapuneet?
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyPe 20 Tammi - 20:41

Day at the Maul on siitä jännä, lienee jopa ainoa, että siitä on sekä vaatepaketti että nuket.

Vaatteet on melkeen samanlaiset, mutta vaatepaketissa on tavaraa enempi ja mm. tuliaisia Clawdeenille.

Erona settien vaatteissa on että nukeilla Draculauran sukissa on sydämiä ja Frankien legginsit on mustahopeat. Korvakoruissa ja kengissä on myös jotain eroja.

Ei oo vielä tullut ei! :< Mut no, onneksi on 5 uutta ihanaa neitoa kotona niin ei niin pahalta tunnu! xD
Pitää kattoa niitä kuvia... silent

ps. Pistin noita keräämiäni kuvia tänne: (siis julkaisukuvia)
http://www.hunajasieni.net/02/MonsterHigh/
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyPe 20 Tammi - 22:04

Hieno lista sinulla oli! Todella käyttökelpoinen!

Huomasin äsken, että on tulossa vielä hahmot:

- Howleen Wolf
http://taquetaque.com/
- Werecat Twins
http://www.flickr.com/photos/48806895@N08/6517546887/

Ymmärsin niin, että Nefera on suurempikokoinen kuin muut ja taas Howleen Wolf pienempi kuin muut nuket.

Lisäyksiä henkilöistä, joista ei ole vielä kuvia olemassa:

Robecca Steam - http://www.walmart.com/ip/19476597
Jackson - http://www.walmart.com/ip/19476595
Rochelle Goyle - http://www.walmart.com/ip/19476592
Venus McFlyTrap - http://www.walmart.com/ip/19476590

Witch / Cat girl set - http://www.walmart.com/ip/19476609
Ghost girl - http://www.walmart.com/ip/19476611
Gargoyle / Vampire Boy set - http://www.walmart.com/ip/19476604
Puma Boy - http://www.walmart.com/ip/19476600

Lähde: http://deadfast.tumblr.com/

Viimeinen muokkaaja, Santra pvm Pe 20 Tammi - 23:00, muokattu 2 kertaa
Rana
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Rana

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyPe 20 Tammi - 22:06

Menin sitten paikalliseen Prismaan ja lähdin sieltä kolmekymppiä köyhempänä... ei minua ryöstetty vaikka jonkun mielstä asia voisi niin ollakin. Mukaan lähti Toralei josta en vielä ole kuvia saanut, kun kameran akku lopahti. Odottelen sen latautumista ja sitä kun aikaa löytyy neidille. Puolustaudun sillä että monstereita ei ollut jäljellä siellä kuin kolme; kaksi toraa ja yksi yksinäinen ihmissusi. Pakkohan yksi elänraukka oli adoptoida Very Happy

Santra: Toi asusetti kuuluu tuohon ensimmäiseen suomessa myyntiin tulleeseen sarjaan. Teemana on nukkejen harrastukset. Draculla oli valokuvaus, Frankiella huutosakki, Ghoulialla sarjakuvat ... Ei siis liity siihen tapahtumaan. Se Ghoulian Comic conin asusetti olisi aivan ihana heartbeat Jospa joskus tärppäisi

Hunajasieni: Hyvä kun muillakin käy näin...
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyLa 21 Tammi - 2:42

Santra: Joo! Se on totta, mutta niistä oli vasta pari teaseriä laitettu niin en sitten laittanut niitä, tai niitä kaksosia ainakaan. Voisi kai nekin tietysti jo lisätä. :3 Ajattelin että tossa ois sellaset julkaistut jo. Kyllä mulla niistäki ihan nukkekuvat on jo koneella. Very Happy Heh.
Oon tosiaan yrittäny kattoa tollasia hyvänkokoisia kuvia noista.

Kiinnostasko sua muuten pari muovi"muottia" kun ostin noita asuja niin mulla on jo 4 niin en ihan niin montaa tarvi. Very Happy

Lainaus :
Ymmärsin niin, että Nefera on suurempikokoinen kuin muut ja taas Howleen Wolf pienempi kuin muut nuket.

Juurikin näin! Odotan innolla! Ja toivon lisää eripituisia hahmoja! :3
Sit kans oli kuvat niistä kolmesta, hämppileidi, päätön koulun johtaja ja Sarah Screams. Niistä sai kansa valita mikä tulee ja Sarah voitti. Minua itseäni kuumottaa erityisesti toi hämppi, se on ihana! <3

http://www.hunajasieni.net/02/MonsterHigh/0-teaser/
Lisätty! Wink

Rana: Jes en ole ainut! x3 <3
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyLa 21 Tammi - 8:28

Ihme juttu, että valitsivat Sarah Screamsin. Senhän olisi voinut tehdä vaikka itse.

Hämähäkki olisi ollut loisto! Sellaisesta oli voinut tehdä Kali-jumalattaren ja nuitakin Hindu-jumaluuksia. Harmi, etteivät tajunneet sitä haluta. Reksikin olisi ollut hauska.

Muotit kiinnostaa kyllä.
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyLa 21 Tammi - 9:10

Joku mainosti jollain sivustolla alkavansa tekemään torsoja hartsista. Niille tehdään ilmeisesti silikoni-muotti.

Olisi mielenkiintoista tietää hartsin käyttämisestä, silkonista ym.

Lisäksi, jos joku tietää, kun ihmiset maailmalla ilmeisesti piirtävät puuväreillä ja kuivaliiduilla uusia kasvomaaleja nukeille, että mitä se "sealer" on? Ei kai fiksatiivia? On kuulemma spray-muodossa.

Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyLa 21 Tammi - 12:26

Siis sealer on ihan lakkaa. Spray-lakkaa. Fiksatiivia en uskaltaisi itse nukkeen panna.

Itse olen käyttänyt BJD- ja Pullip-nukeissa Army Painterin mattalakkaa jota saa ihan suomesta mm. Fantasiapeleistä (tällä hetkellä lakkaa ei vissiin ole nettikaupan tai kaikkien kauppojen varastossa kylläkään). Myös Armyn maalisuihkeet käy noille nukeille.

Monster High nukelle käy kehoon ainakin, kokeilin myös kasvoille mutta en ole ihan varma miellyttääkö lopputulos. Se ei ole samalla lailla "kuiva" mitä esimerkiksi hartsissa, mutta ei tahmannutkaan niin kuin obitsun ja volksin vinyylejä lakatessani sillä. Lisäksi sitä kannattaisi kokeilla kesällä, koska viimeksi kun lakkasin vinyyliä Army Painterillä niin se oli hyvä ja kolmen kk päästä (oli talvi kans ja tuli kesä) niin se meni ihan tahmeaksi.

En sitten tiedä yhtään mitä barbien meikeissä käytetään.

MSC (Mr. Super Clear) matta lakkaa olen käyttänyt vinyylille siis yleensä mikäli Army Painter on tahmeaksi muuttunut.

Hartsihan on myrkyllistä huuruina ja hiottuna että se kannattaa huomioida hartsin valamisessa. Miniatyyrifoorumeilta löytyy itseasiassa parhaat ohjeet hartsin valamiseen, eikä hartsinukkefoorumilta. Very Happy Olikohan mulla ihan linkkiä...

Tässä on joitakin linkkejä valamiskansiostani: Very Happy

http://www.pienoismallit.net/sanasto/h/hartsi/

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/553395-esineiden-valaminen-epoksiin.html

http://www.sisulan.net/veturitalli/viewtopic.php?f=28&t=262

http://www.alumilite.com/

http://www.network54.com/Forum/87541/thread/1020029021/last-1020839861/Kipsirakennuksia+monistamalla

https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/13427/mannerkoski_sirkku.pdf?sequence=1

http://www.sotavasara.net/keskustelu/viewtopic.php?t=51626

https://www.youtube.com/watch?v=cL33dO8mQuQ

http://www.silcom.fi/ *lisätty 21.35*

Googlaa casting resin.

hartsilapsissa aiheesta:
http://www.hartsilapset.fi/forum/viewtopic.php?f=3&t=8650&hilit=valu

Itse ihmettelin kyllä kans tuota että miksi ei hämppiä valittu. Luulen että se selittyy juurikin sillä ettei hahmolla ole nimeä, ei ole niin suosittu hahmo, ja lapset haluaa tietenki sen "hahmon" mikä sillä on.

Nyt pitää mennä jatkan aiheesta myöhemmin! Nuo auttanee pahimpaan tiedonnälkään! Very Happy
Rana
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Rana

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyMa 23 Tammi - 10:34

Saimpas muutaman räpsyn onnistumaan. Kamerani ei pidä minusta, mutta se ei estä minua kiusaamasta ihmisiä salamavalokuvillani Very Happy

Mattelin Monster High - Sivu 3 Signe1
Toralei kun särähti omaan korvaan liikaa niin pitkällisen pohdiskelun jälkeen neidistä tuli Signe.

Mattelin Monster High - Sivu 3 Signe2
Häntä piti kiinnittää sinitarralla. Aika surkea "kiinnitysmekanismi"

Mattelin Monster High - Sivu 3 Signe3
Tämänkin neidin kynnet pitäisi maalata
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyKe 25 Tammi - 11:17

Tyttärenikin osti itselleen tuon samaisen Toralein -ja minä sain lainata hetkeksi kuvauksiin.
Tämä on nättimys! Ja tosiaan, hännän kiinnityssysteemi ei ole kovinkaan järeä -koko ajan lattialla.

Mattelin Monster High - Sivu 3 6759315593_6ed09b4e77_z
Toralei by caracal0407, on Flickr

Mattelin Monster High - Sivu 3 6759316955_c2bd5c6b01_z
Toralei by caracal0407, on Flickr
caracal
Pullip
Pullip

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyKe 25 Tammi - 11:20

Ja tuli sitten kuvattua myös Draculauraa (ja olen edelleen niin innoissani, että löysin otsahiuksettoman version Very Happy !!! )

Mattelin Monster High - Sivu 3 6759318129_6dc42b6c52_z
Draculaura by caracal0407, on Flickr

Mattelin Monster High - Sivu 3 6759320793_cb9894d925_z

Mattelin Monster High - Sivu 3 6759324829_12ba002be1_z

Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyTo 26 Tammi - 19:04

Ihania nukkeja! Mikä ihme tuo otsatukaton Draculaura on? Ihanan näköinen!

Niin: ja ihana hame ja ympäristö! Tosi luksusta ja tummaa, mikä sopii Monstereihin.

caracal
Pullip
Pullip

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyPe 27 Tammi - 20:33

Santra: piti vähän käydä surffaamassa ebayssa, että sain selville tuon Draculaurani nimen: 'Dawn of the dance' näemmä kyseessä. Alunperin hiukset ponnarilla sivulla, mutta otin sen aika nopeasti pois.
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina

Viestien lukumäärä : 1083
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyMa 6 Helmi - 16:30

Just täydellinen tuo tumma asu Lauralle Cool Kävin tänään muuten ostamassa ensimmäisen monsterini Spectra Vondergeistin. En ole vielä ehtinyt paketistaan avaamaan ja hypistelemään, mutta näyttää tosi kiehtovalta läpinäkyvine käsineen. Lisäksi pari muuta monsteria on vielä matkalla Laughing
https://nukkenurkka.4umer.com
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyMa 6 Helmi - 17:47

Kävin tänään pienoismallikaupassa, Pelikaupassa tms, joka sijaitsee Hesan Kaisaniemessä.

Myyjä houkutteli mua pelaamaan siellä niitä pienoismallipelejä kanssaan.... en uskaltanut! Rolling Eyes

Oli kyllä ihan mielenkiintoisen näköisiä maisemia, joissa olisi voinut leikkiäkin.

Siellä oli kylläkin paikalla vain sellaista vihreää ja mustaa (?) mönjää (resine luki kyljessä), mutta pakkaukset olivat minimaalisia. Ovatko ne niitä, joista sekoitetaan kahta erilaista massaa (mustaa ja vihreää?) keskenään ja jonka pitäisi kovettua? Paketit olivat kuin levypurukumia. Joku muu aine oli kuulemma loppu väliaikaisesti. Värin suojaamiseen käytettäviä lakkoja siellä tuntui olevan sekä maaston värisiä jauheita ja sprayta. Pieniä väripulloja löytyi eri sävyissä ja liimaakin.

Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina

Viestien lukumäärä : 1083
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyTi 7 Helmi - 13:01

Spectra
Mattelin Monster High - Sivu 3 9519622
https://nukkenurkka.4umer.com
Rana
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Rana

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 EmptyKe 8 Helmi - 8:56

Ah, kun Spectran meikki on ihanan harmoninen <3 Nyt alkaa vähän kaduttaa etten Hesassa käydessäni ostanut sitäkin, lähti vaan tuo lumimies mukaan. Ehkä seuraavalla kerralla Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Mattelin Monster High   Mattelin Monster High - Sivu 3 Empty

Mattelin Monster High
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Seuraava
 Similar topics
-
» Sekalaiset nuket