| Uusia nukkeja | |
|
+20myrva tempokisu pioni marika Aurora Alonces Kristiina Kuurankukka Ecifircas -Tähtiloiste- caracal Siama Tinttufia Adalmina Milia Maarit Mariee Silky anabdiel Evangelina 24 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Su 26 Joulu - 0:23 | |
| Kaunis nukke! Ja ilmankos se puku oli tuttu Oiskohan tosta pakkauksesta voinut unohtua standi Kyllähän nyt keräilynukella pitäis olla se perusvarusteena |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Su 26 Joulu - 10:41 | |
| On tosiaan kaunis! Upea puku -ei siitä yläosasta saisi lähikuvaa...? Olisi tosiaan pitänyt ständi olla! (paitsi jos mattel ajatteli tuon mekon olevan niin jämäkkä, että pitää nuken pystyssä itsessään ) |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ma 27 Joulu - 15:05 | |
| Tässä tämä, vähän epäselvä kuva kun on niin hämärää ja salama taas tuntuu sotkevan. Mutta siis, ihan perusyläosa ja kauniisti kirjailtu punaisella ja kullalla. Pohja valkoinen. Kiitos -mäkin olen tyytyväinen neitiin Se vaan kummastuttaa se standin puuttuminen. Kyllä minustakin keräilynukella kuuluisi sellainen olla. Itse ajattelin kans että jos se on vaan unohtunut, mutta kääntelin ja vääntelin laatikkoa, eikä missään mainittu että sisältää standin. Ainahan niissä lukee "doll, fashion, stand" ja mitä siinä onkaan lueteltu. Toivottavasti tästä ei tule trendi; että Mattel alkaa jättää standit pois Mekko oli tuettu pahvilla, mutta ei se taitaisi nukkea pystyssä pitää |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ma 27 Joulu - 21:22 | |
| On tosiaan kauniskasvoinen nukke... Pidän erityisesti hänen puvustaan. Minulle joulupukki ei tuonut uusia nukkeja, mutta sain Blush Becomes Her -vaatesetin (on luksusta). Itselleni ostin Basics -asustesetin (kultaisen), joka osoittautui sitten ekan satsin setiksi, mutta on tosi ylellinen. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ti 28 Joulu - 15:10 | |
| Niitä asustesettejä tarvis kyllä aina... Minusta se kultainen on just hienoin, olen meinannut ostaa sen monta kertaa. Oi, se Blush becomes her on aivan ihana!!! Onnea! Ei kuvia sais......? |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ti 28 Joulu - 19:52 | |
| Mä en ole edelleenkään opetellut niitä Flickreitä tai vastaavia, joten en saa liitettyä kuvaa. Käviskö avatar? Mä vaihdan siihen kuvan Louisesta mekko päällään. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ke 29 Joulu - 3:13 | |
| Taisin mainostaa aiemminkin, mutta kokeilepa Tähtiloiste tehdä aijaa.com kuvapalveluun tunnukset. On todella helppo palvelu käyttää ja tunnuksen rekisteröinnin jälkeen kuvat eivät häviä muuta kuin jos itse poistat ne. Palvelussa ei tarvitse kuin ladata kuva(t) omaan kansioon ja linkit saa latauksen jälkeen valmiina. Voin kyllä suositella helppoutensa vuoksi, itse käytän aijaata huuto.netin lisäkuviin ja osan tännekin linkittämistäni kuvista olen linkittänyt sitä kautta. Mutta hyvinhän Louise avataristasikin näkyy |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ke 29 Joulu - 12:46 | |
| (...ja minä taas en osaa laittaa avatar-kuvaa itselleni , mutta osaan ihme kyllä linkittä flickristä...Miksi tietokoneilu on aina niin hankalaa??? Ei tällaisen vanhan tädin aivot enää taivu kaikenlaisen uuden opetteluun.) |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ke 29 Joulu - 14:59 | |
| Kyllä me tunnistetaan sut ilman avatartakin Avatar-kuvankin vois joskus vaihtaa mutta nää on näitä juttuja mitä ei saa aikaiseksi Tähtiloiste, tuokin käy! Louise katsoo ihan kuin ylpeänä tai jotenkin... Voin kuvitella sen sanovan että katsokaas mitä mä sain, ei joka tytöllä olekaan, vähänkö olen kaunis |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ke 29 Joulu - 20:27 | |
| Louise kiittää kehuista... |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| |
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Pe 31 Joulu - 9:05 | |
| Olen ollut niin laiska tai oikeastaan mulla on ollut niin kiire että en ole ehtinyt kuvata mun uusia nukkejani. Tässä tule nyt kaikki kerralla Eli Festivals of the World Diwali Ja tässä on koko sarja... Tilasin Ruotsista Rising Star Ja vielä kuva siskokset Rhymesiltä Elina, Erica ja Ellen |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Pe 31 Joulu - 15:59 | |
| Onpa joukkio! Tuo Rising star on tosi upea Vaan kyllä Diwali on mun suosikki! Se on niin älyttömän kaunis! |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Pe 31 Joulu - 16:26 | |
| Upeita nukkeja kaikki ! Mutta kyllä tääläkin se Divali on ihan yliveto |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Pe 31 Joulu - 18:03 | |
| Totta se vaan on, ei ole Diwalin voittanutta |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Ke 9 Helmi - 23:15 | |
| Tänään löytyi uudet playline-sarjan sisters nuket.Rullaluisteluteemalla. Yllättävintä on että Stacien kokoa on kasvatettu (pituus on pään mitan isompi kuin vanhoilla Staciella). Samoin Shellyn kokoa on kasvatettu ja nimi vaihdettu Chelseaksi.
Myös uudet Fashionistas nuket löytyi. Ne miltä saa yläkropan vaihdettua ja irtopäitäkin noille...
Kunhan löydän huomenna hyvän kuvapalvelun, mihin saan nimimerkilläni kansion pistettyä niin laitan kuvia tänne noista... |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja To 10 Helmi - 13:54 | |
| Tuosta "kasvamisesta" en tiennytkään! Taitaa nukkemaailmassa olla kuin Kauniissa ja rohkeissa ym. saippuoissa: lapset kasvaa välillä ihan yllättäen mutta aikuiset ovat aina samanikäisiä |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja To 10 Helmi - 14:44 | |
| Noin nyt on kaikista kuvia) Tässä sister setti (siis nämä uudet) Stacien kasvu. Keskellä uusi, vasemmalla 2009 ja oikealla vanha stacie Keskellä Chelsea reunimmaisena Shellyt Stacielle, Skipperillä ja Barbiella on polvissa uudet nivelet. Olkapäissä on pallonivelet, muuten kädet onkin liikkumattomia. Pakkauksien sivuissa oli nämä 4 uutta toisenlaisissa vaatteissa. Hyvinkin mahdollista että sarja jatkuu. Ainiin nämä tuli 2 samassa paketissa. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja To 10 Helmi - 18:04 | |
| Tässä taas hämmennetään pientä ihmistä vaihtamalla nimiä Stacie ja Skipper näyttävät kuitenkin todella söpöiltä ja ne voisinkin hankkia. Harmi vain, että ovat eri paketeissa. Tuo Barbie ei erityisemmin houkuta, vaikka vaatteet ovatkin kivat. No nämä ovat näitä hmiselämän suuria ongelmia |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja To 10 Helmi - 18:38 | |
| Näemmä Chelsea on tullut pidemmäksi aikaa, nyt löytyi irrallisia noita eri tyylisiä. Mm ihan valkoisilla hiuksilla ja käden asento on erilainen. Nyt vain peukut pystyyn että Skipper ja Staciekin pääsisi irtomyyntiin.
Juuri kävinkin mattelin sivuilla, pysyvämpi sarja näemmä on. Miksi niiden pitää aina Stacie ja Barbie samaan pakettiin pistää. Eihän tuo haittaisi, jos se Barbie olisi täysin nivelletty. No onpa kirpputorille nukkeja vietävänä. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja To 10 Helmi - 21:20 | |
| Vähän sama kuin Skipperin kasvuvaiheet... Nämä on kyllä mukavia lapsukaisia. Voi olla, että päätyvät kokoelmaani, nimittäin nuo aiemman satsin nuket mulla on (Barbie:a ja Keniä lukuunottamatta). Vielä kun Mattel tekisi näillekin omia vaatteita myyntiin, niin oisin tosi mielissäni... |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Pe 11 Helmi - 16:48 | |
| Sitäkin minä kaipaan, vaatteita Stacielle ainaskin. Mutta sille vanhempi versiolle siis.... Muuten noi uudet nuket näyttävät kivoilta |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Pe 11 Helmi - 20:22 | |
| Siis molemmille vanhemmille, nivelletyllä ja ei nivelletylle. Noillehan ei edes samat vaatteet sovi. Kyllä tuolle uudellekin vaatteet kelpaisi ja käsiin nivelet. Se olisi kiva. |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja To 17 Helmi - 16:12 | |
| Helsingin reissulta mukaan tarttui Big Ben nukke. Toinen kappale jäi Jumbon Stockmannille, 46e hintaa. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja Su 27 Helmi - 21:01 | |
| Hih... Niinhän siinä sitten kävi, että lelukaupassa oli vain tänään Barbie-lelut alennuksessa ja hain sittenkin Basics ykkösen (sitä ekaa satsia). Tuossa tyttönen nyt istuu kirjoituspöydällä punaisessa Go Red For Women-nuken mekossa. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Uusia nukkeja | |
| |
|
| |
| Uusia nukkeja | |
|