Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Uusia nukkeja

Siirry alas 
+20
myrva
tempokisu
pioni
marika
Aurora
Alonces
Kristiina
Kuurankukka
Ecifircas
-Tähtiloiste-
caracal
Siama
Tinttufia
Adalmina
Milia
Maarit
Mariee
Silky
anabdiel
Evangelina
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptySu 27 Helmi - 23:54

No mutta eihän niitä nukkeja nyt voi mitenkään vastustaa. Vielä kun alennuksessakin sattui olemaan Laughing cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyMa 28 Helmi - 15:02

-Tähtiloiste- kirjoitti:
Hih... Niinhän siinä sitten kävi, että lelukaupassa oli vain tänään Barbie-lelut alennuksessa ja hain sittenkin Basics ykkösen (sitä ekaa satsia). Tuossa tyttönen nyt istuu kirjoituspöydällä punaisessa Go Red For Women-nuken mekossa. Rolling Eyes

"Sain halvalla" Twisted Evil
Mä olen kans katsellut tuota ykköstä, se on aika nätti. Musta se on kuitenkin ihan samannäköinen kuin Couture Angel, joka mulla siis on, joten en ole ostanut. Onnittelut kaunokaisesta! sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyMa 28 Helmi - 19:51

Kiitos! Hän tosiaan on kaunis, joten ei häntä voinut sinne kauppaankaan jättää. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTo 31 Maalis - 19:56

Onko joku ostanut sitä uutta keijukais-Barbia? Näin tänään lehdessä mainoksen ja siinä sanottiin että siivet aukeaa napista painamalla. Eikö ne siivet siis irtoa nukesta ollenkaan? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyPe 1 Huhti - 20:22

Mulla ei ole tuota nukkea, mutta viikolla mainoksesta sitä silmäilin ja pahaenteisesti näyttää siltä, että siivet on ja pysyy. Neutral Näinköhän pystyy tytsylle edes vaatteita vaihtamaan kunnolla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyLa 2 Huhti - 16:51

Löysin pari viikkoa sitten uudet Fashionistas pojat Suomesta. Nuo on eri pituiset minulla. Miten kummassa voi olla mahdollista, kun kerta niillä on sama kroppa ja pää? Toinen on selvästi Perus suorakätisen Kenin kokoa ja toinen vanhan nivelletyn Kenin (siis Aragorn on mm tällä kropalla). Onko muilla noissa kahdessa sama kokoero ja kumpi on se oikea koko?
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyLa 2 Huhti - 20:01

Aika jännää, että saman kroppatyypin nukeilla on noin suuri koko ero. Täytyypä tarkkailla asiaa, jos ja kun Fashionistas pojat joskus selviävät tänne saakka.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyLa 2 Huhti - 20:32

Kuvaan nuo huomenna, olen varma että jompikumpi on viallinen. En vain tiedä kumpi
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyMa 4 Huhti - 16:09

Uusia nukkeja - Sivu 6 IMG_8971

Sain tälläisen nuken vanhemmiltani tuliaisiksi Australian matkaltaan.. Pitää katella milloinka uskallan kyseisen neidin laatikostaan avata ;P
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyMa 4 Huhti - 21:59

Oi miten ihana tuliainen! queen Mahtaako asu olla registered nurse?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTi 5 Huhti - 14:32

Juu kai, pohjassa lukee, että tuo on registered nurse 2009.. Tää on mun eka repro!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyLa 9 Huhti - 21:18

Kuurankukka kirjoitti:
Löysin pari viikkoa sitten uudet Fashionistas pojat Suomesta. Nuo on eri pituiset minulla. Miten kummassa voi olla mahdollista, kun kerta niillä on sama kroppa ja pää? Toinen on selvästi Perus suorakätisen Kenin kokoa ja toinen vanhan nivelletyn Kenin (siis Aragorn on mm tällä kropalla). Onko muilla noissa kahdessa sama kokoero ja kumpi on se oikea koko?

Eli koko ero asiasta vielä. Uudet Fashionista pojat tarttuivat mukaan Anttilasta ja nappasin hätäisesti (kameran akku taas vaihteeksi lähes tyhjä) vertailukuvan Kenin nivelletyistä kroppatyypeistä. Laitan joskus paremmin kuvin omaksi ketjukseen Kenin vartalotyypit, kun melkeinpä kaikki variaatiot minulta taitaa löytyä. Eli näillä fashionistoilla ainakin oli sama kroppa. Vertailussa mukana myös aiemman sarjan Fashionista Ken, HD Ken ja Hot Skatin' Ken.

Uusia nukkeja - Sivu 6 7853784
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyLa 9 Huhti - 21:52

No niin itse ostin 2 tummahiuksisen. Tämä kroppa on samakokoinen kuin vaalealla. Ensimmäisen tumman ero muihin nähden on 1 cm:n luokkaa olkapäissä. Kunhan saan selville mikä kohta on isompi kuin muilla. Eli tuo eka tummahiuksinen on hmmm viallinen. Kuvasin kerran kokoeroa, mutta kuinka ollakaan yksikään kuva ei onnistunut. Tärähtivät pahasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTo 14 Huhti - 15:30

Ecifircasin repro on hieno, ja tuo koko pakkaus on niin hieno... Meinaatko avata? Very Happy Mä varmaan avaisin mutta panisin takaisin laatikkoon kun on niin kiva kokonaisuus. Tausta tukee nuken teemaa tosi hyvin.

Yllättävän paljon eroa noissa kentsuissa. Kun en noita kerää niin en tiedäkään. Mulla on vaan 2 kasaria jotka on paljon vankempia kuin nuo, ja sitten mulla on ysäri nivelletty -samanlainen kuin tuo oikeanpuolimmainen. Tykkään tuosta Alan-kasvomuotista, se on jotenkin niin komea Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTo 14 Huhti - 16:35

Saa nähdä avaanko, vielä tyttönen tyllertää laatikossaan, mutta saa nähdä kuinka kauan..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTo 28 Heinä - 19:33

Tuike kirjoitti:

Yllättävän paljon eroa noissa kentsuissa. Kun en noita kerää niin en tiedäkään. Mulla on vaan 2 kasaria jotka on paljon vankempia kuin nuo, ja sitten mulla on ysäri nivelletty -samanlainen kuin tuo oikeanpuolimmainen. Tykkään tuosta Alan-kasvomuotista, se on jotenkin niin komea Cool
Alan-muotti on kyllä yksi omista lemppareistani, kun siinä vain on sitä jotain Smile Kävin tänään Rovaniemellä shoppailemassa ja pitihän sitä Lelu-Tapulissakin käydä, kun siellä on konkurssin vuoksi loppuunmyynti, olisittepa nähneet millaisella innolla ihmiset hamstrasivat niitä lasten muoviämpäreitä ja pehmoleluja, kun esim. pehmoja sai 5 eurolla 10 kappaletta, eivätkä ne siis olleet mitään halppis pikkupehmoleluja. Suurin osa nukeista ja muistakin leluista oli jo mennyt, mutta onneksi lappalaiskentsuja vielä löytyi, kun olen sellaista himoinnut monta vuotta, mutta nuukuus on iskenyt aina, kun olen meinannut sellaisen ostaa. Tässäpä tämä Lapinmies nyt sitten viimein kuitenkin on

Uusia nukkeja - Sivu 6 8384742
Tuossa hieman kääntyneessä tarrassa paketin yläosassa lukee vain "Ken hand made dress" eli että Kenillä on käsin tehty puku tai no mekkohan se suora suomennos taitaisi olla Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
pioni
Kirppisnukke
Kirppisnukke
pioni


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 25.07.2011
Ikä : 59
Paikkakunta : Jyväskylä

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTo 28 Heinä - 20:50

Wautsi, hieno tuo Ken. Onkohan myös lapintyttöversiota?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://clairenmaailma.blogspot.com/
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyPe 29 Heinä - 0:24

On toki, mutta ne oli liikkeestä jo myyty loppuun. Nukkeja on kuitenkin ollut useamman vuoden myynnissä, joten varmaan niitä on jonkun verran keräilijöiden yms. hyllyissä/varastoissa. Vaatteitakin myytiin erillisinä. Olisi kyllä kiva tietää montako näitä on ehditty tänä aikana tehdä, kun nukkejen pohjana käytetty Barbie ja Kenkin on useampaan kertaan vaihtunut vuosien aikana. Pohjana oli siis käytännössä kaikkein halvimpia perussarjojen nukkeja, kuten Chic Barbeja ja Palm Beach Kenejä. Eri asu versioitakin on useita, mikä tuppaa käsityössä olemaankin se hieno puoli, että kaikki on uniikkia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyMa 1 Elo - 10:15

Tämä Lappi-Ken on mielenkiintoinen tapaus. Upea tuo asu! Kyllähän jokaisella suomalaisella mattel-keräilijällä pitäisi tuollainen olla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyMa 1 Elo - 14:43

Todella hieno Lappi-Ken! Olisi kiva omistaa sekä Barbie että Ken Lapin puvuissa! Kentsun puku näyttää hyvältä; yksityiskohtaiselta ja hyvintehdyltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1346
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: lapinpuku   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTi 18 Syys - 10:34

No just, kun olisinkin tiennyt että suominukkea saa vaan ja ainoastaan Suomesta. Mulla kun on tuo suomalaisia kansallispukuja-projekti, olen etsinyt lapinpukuista aina. Yritin itekin tehdä mutta ei siittä mitään tullut.
Ebayssa yksi usalainen myyjä mainosti 1988 Suomen Conventionin ( jossa olin käymässä, Tampereella kansallispuku-nukkeitteni kanssa, ja voitettiin kaikki tuomariäänestyspalkinnotkin...) Laura-lappinukkea, ja luulin että on ns. convention-nukke. No ostin nuken.

Höh Evil or Very Mad oli ite tehty, ja aika huonosti vielä tehty, lapinpuku Laura-prinsessanuken päällä. Laitoin myyjälle noottia, ja sain onneksi osan rahasta takaisin sillä oli kyllä ihan muuta kun luvattiin.

Parantelin pukua "aika paljon" tämmöinen:

Uusia nukkeja - Sivu 6 _img900

Uusia nukkeja - Sivu 6 _img900
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTi 18 Syys - 15:45

Mä muistan kun Barbie-lehdessä oli juttua siitä Tampereen conventionista! Oli kuvia kaikenlaisista jännistä Barbeista, joita ei kaupan hyllyillä näkynyt Smile Onnea menestyksestä, muuten thumbs up Tuo on varmaan ollut kans niitä kilpailutöitä... En tiedä miltä on ostaessa näyttänyt mutta ainakin nyt näyttää tosi hyvältä queen Ja hyvä kun sait rahoja takaisin, täytyyhän tuotteen vastata kuvausta! Mutta siis, kerrassaan ihana heartbeat

Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1346
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: barbie konferenssi 1988 tampere   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyTi 18 Syys - 18:24

Kiitos!

No näin minäkin ajattelin, ja laitoin myyjälle infoa ja kerroin että by the way, mun kansallispuku-nuket sentään voitti ne kisat ( oli pakko...). Convention-nukke on mielestäni sellainen conventionia varten tehdastekoinen nukke, harvinainen vielä. Jos omalla asulla osallistuu conventioniin, niin se on vain "ooak doll, which took part to the convention"? Huolittelin lappi-nuken puvun noi kaulukset ja lisäksin korut tuohon eteen , ja laitoin sukat + nyörit, ja laitoin "pitsiä" helmaan ja hihankäänteisiin, laitoin vyön ja tein "puukon". Puku oli tosi "viimeistelemätön" reunat repsotti.

Mun on pakko tehdä pientä raporttia conventionista, konferenssista puhuttiin silloin.
Lehdessä oli ilmootusta että myös "tavikset" voi osallistua, ja sinne sitten. Ajattelin että useimmat laittaa hörselöpukua joten minä osallistuin kansallispuvuilla. Konferenssi oli vielä sopivasti juhannuksena, ja laitoin ryhmään mukaan sellaisen suomenlippu-viirin ja isä teki puiset istuimet.

Oli aika hienoa - siihen aikaan 1988. Tosin ajattelin että nukkeni hukkuvat kaiken glitterin keskelle, ja olin tosi yllättynyt siitä että kansallispuvut voittivat ryhmät, parit ja yksittäis-sarjat! Tosin palkintona ei ollut kuin ruusuke, mutta se "juttu" että raikkailla suomiasuilla voitetaan kaikki hienot iltapuvut, niin oli tosi kiva. Kiitosta saivat myös puiset jakkarat ( missä ne ovat nyt?? ingen aning..)
Mua haastateltiin, ja jotkut amerikkalaiset ja japanilaiset otti videokameralle! en tosin yhtään muista mitä höpisin enklanniksi, mutta tuntui aika jännältä.

Ite olin siihen aikaan opiskelija, ja rahaa ei ollut. Katselin myynnissä olevia nukkeja ja ostin yhden tummaihoisen ( joita ei aiemmin ollut ) ja Kanadalaisen ratsupoliisi-nuken.
Ihailin kovasti linnanneito-nukkea, joka maksoin 400markkaa. Ihan käsittämätön summa siihen aikaan.
***
Aikaa kului, ja kas, kun aloittelin harrastusta ja löysin nettikaupat, löysin myös - sen linnanneito-puvun! Se on Guinevere-asu, ja ostin asun Joe Blitmanin nettikaupasta. No eihän se asu enää NIIN hieno olekaan, mutta tähän liittyi niin paljon sanoin selittämätöntä tunnetta, tuntui että yksi "ympyrä sulkeutui".
Kuitenkin, kansallispuku-nuket ovat mulle rakkaimpia barbie-nukkeja. Suureksi osiaksi siksi että äitini on tehnyt puvut, niihin liittyy niin paljon tunnetta ettei tosikaan. Mun mielestä on muutenkn upeaa työtä, paitsi äitini sanoo aina että just joo, tosi huonosti tehty. Niin hän sanoo kaikista muistakin nukenvaate-ompeluksistaan että "jos ei kelpaa heitä pois" !!!!

Tuossa vielä kansallispuvut ja Guinevere. Eka kuva on tosi vanhaa perua.

Uusia nukkeja - Sivu 6 _img900

Uusia nukkeja - Sivu 6 _img900

Uusia nukkeja - Sivu 6 _img900
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptySu 23 Syys - 20:24

Kyllä minustakin convention-nukke on ihan virallinen, ei jonkun omatekemä vaikka olisi kuinka upea luomus.

Äitisi tekemät puvut on tosi hienoja Smile Harvemminhan sitä itse täysin tyytyväinen omiin tekeleisiinsä on joten ymmärrän häntä kyllä Laughing

Hauska kuulla muistoja tuosta tapahtumasta! Luin siitä tosiaankin Barbie-lehdestä ja voi kun olis ollut kiva olla paikan päällä! Jos sulla on vaikka kuvia niin laita ihmeessä.

Hienoa tosiaan että tuli voitto kotiin! Ja erityisen hienoa voittaa suomalaisella tyylillä ja jättää iltapuvut taakseen queen Niinhän sitä kai tuollaisissa tilaisuuksissa pitäisikin toimia; käyttää hyväkseen jotain omaa ja paikallista.

Juu, tummaihoisia ei silloin ollut. Kun Rock Stars DeeDee tuli (se AA siis), se oli ihan ihmeellinen ja tykkäsin nukesta tosi kovasti. Ja tykkäsin kyllä muistakin jotka oli toisennäköisiä kuin Superstar-blondit joita oli kaikilla ja kaikkialla. Vaikka olihan nekin ihania, kaikkihan ne oli... Cool

Kaunis tuo Guinevere Smile Itse näin kaupassa vihreäpukuisen Scarlett O´Haran (ja hintaa tietty kauhistelin) ja se oikeastaan innosti katselemaan Barbie Collectoria enemmänkin. Meni kuitenkin monta vuotta ennen kuin aloin keräillä. Kiinnostunut olin kyllä ollut jo kauan sitä ennenkin. Ja ei, Scarlettia ei ole silti taloon tullut, en ole Tuulen Viemää -fani vaikka leffa hienosti toteutettu onkin grinning



Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 EmptyKe 26 Syys - 11:13

Superonnittelut tuosta kansallispuku voitosta -vaikkakin nyt aika myöhästyneet bileet Eikä voittoa voikaan ihmetellä tuollaisilla puvuilla -todella upeasti toteutettu ja varmasti erottuivat edukseen kimalluksen keskellä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Uusia nukkeja   Uusia nukkeja - Sivu 6 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uusia nukkeja
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
 Similar topics
-
» Uusia nukkeja
» Fashion Royalty
» Fashion Royalty
» MISTÄ
» Kokoelmat

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Barbie-
Siirry: