| 2013 uudet | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: 2013 uudet Ma 25 Helmi - 15:48 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: 2013 uudet Ma 25 Helmi - 15:58 | |
| Aivan ihana puku tuolla mermaid gown silkillä Marokko on kaunis vaan ihmeen pitkäkaulainen. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: 2013 uudet Ti 26 Helmi - 15:38 | |
| No vasta nyt tajusin kaulan! Jospa ois vaan virhe kuvassa, kun muuten on noin nätti Mermaidin puku on kaunis joo Ja TAAS Ihmemaa Ozia! Onko se jotenkin erityisen toivottua vai miksi ihmeessä sitä tehdään tuon tuosta?! Ei niin että Ihmemaa Ozissa mitään vikaa olisi, mutta jostain muustakin voisi inspiroitua... |
|
| |
Bronze Fashionista
Viestien lukumäärä : 111 Join date : 11.12.2012
| Aihe: Vs: 2013 uudet Ti 26 Helmi - 19:18 | |
| Mermaidin puku Noilla uusilla Oz-nukeilla on kyllä ihanan persoonallisia kasvoja |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: 2013 uudet Ti 26 Helmi - 20:07 | |
| Vanha kunnon Batman |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: uusintakierroksia Pe 8 Maalis - 21:46 | |
| Itse olen ihaillut vaaleanpunaista mermaid-mekkoa. Jos jossain myydään mekkoa erikseen..
Oz näyttää olevan ameriikan joku "kansalliseepos" - tosin lumouduin itekin siittä joskus 4 vuotiaana.. noista Ozilaisista on näköjään tehty - anteeksi - halpisversiot. Kyllä nyt kaksi tuotantokertaa saisi riittää. Samoin monia noita Dolls of the World-nukkeja tulee uusintana, ja mun mielestä EI parempana. Ja missä on Finland? Myös se uusi Afrikan upeus..näyttää aivan upealta! vaikka en tykkää etnisistä, niin tämä kelpaisi tuonne ryhmään missä on muitakin "hahmoja". Aika vähä tulee noita exclusive-upeita nykyisin. Semmoisia kun Medusa ja Pirate aikoinaan. Miksei semmoisia enää? ..no joo joo, tuotantokulut alas, määrää enempi, laatua vähempi... |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: 2013 uudet La 9 Maalis - 20:25 | |
| En kerää DOTW-nukkeja, mutta Suomi kotiutuisi varmasti. Bronze jo huomasikin... Onko noilla Ozeilla ihan uudet kasvomuotit? Se on sentään positiivista, kivannäköisiäkin, mutta sanon uudestaan: muita aiheita välillä, kiitos! Ozia ei tarvi tehdä montaa sarjaa melkein putkeen Se Afrikka ei jostain syystä iske muhun vaikka AA:ta lisää kaipailisinkin. Yksi juttu minkä olen pannut tässä parin viime vuoden aikana merkille: Pink label -nuket on mielestäni huonontuneet. Ne on monesti hyvin (minusta liian) playlinen kaltaisia. Ja silti Pink label ja näinollen saatu kalliimpi hinta |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: unelma särkyy La 9 Maalis - 22:42 | |
| Voih! Tästäkin on tehty halpaversio, kanadalainen ratsupoliisi! Voih siksi, että tämä, se alkuperäinen vaaleahiuksinen, on nukke johon ihastuin 1985 Tampereen konferenssissa, ja pienillä opiskelijan rahoilla raaskiuduin ostaan. Oli, ja on mulle arvokas ja muistoja mieleentuova nukke ( olen lisänny pukuun asevyön). Nyt kun kopiota myydään 30dollarilla, niin ...tuntuu että jotain rikkuu. No ehkä tämä on sisko, kun on punahiuksinen. http://www.angelicdreamz.com/Barbie-2013-Canada-Barbie-Doll-Pre-Order-June-Delivery-_p_14609.htmlEnglanti on tyylikäs, paitsi muovinen pipa. Mä haluun tuommoisen huivin nukeilleni! http://www.angelicdreamz.com/Barbie-2013-United-Kingdom-Barbie-Doll-Pre-Order-June-Delivery-_p_14608.htmlOzin paha noita, yh mikä naama. Ja Glinda ...anteeksi nyt, mutta nirppanokka. Eikö sen pitäisi olla tosi suloinen ja ihana? http://www.angelicdreamz.com/Barbie-2013-Wizard-of-Oz-Glinda-the-Good-Witch-Barbie-Doll-Pre-Order-June-Delivery_p_14257.htmlJa vielä! Onko järkevää että sekä Integrity että Mattel tekee samaa sarjaa, tämä Sabrina. Olisi sitten vaikka eri elokuvaa, jos Audrey Hepburnia on pakko tehdä. Monet varmasti kerää sekä että, niin ...ja kun nää tulee vielä ihan näin lähekkäin. Nähtäväksi jää, miten on Sabrinan iltapuku toteutettu, tuleeko pink label...ainakin Loma Roomassa - Audrey taitaa olla sellainen, hinta 39taalan luokkaa. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: 2013 uudet Ma 11 Maalis - 16:16 | |
| Kasari-Kanada on nätti kuten kaikki kasarit En tiedä miksi uudesta on tehty selvä kopio. Eikö Kanadasta muuta irtoa? Sanoin että Pink labelit alkaa olla kovin playlinen oloisia mutta kalliimpi hinta, ja esim. tuo Kanada on minusta oiva esimerkki siitä. Multa nukke saa pinnat punaisesta tukasta mutta muuten... mä kun en näe eroa sen ja kaupoissa olevien playlinejen välillä. Muuta kuin hinnan ja tuon Pink label-leiman... No, onneksi makuja on monia, näin jokin aika Flickrissä tuon nuken kuvan ja moni ihasteli sitä Nuken kasvot on Superstarin oloiset mutta minusta se ei silti ole ihan Superstar-muotti... Nirppanokka-Glinda! Mä näen siinä Celine Dionin! Eiks kukaan muu näe? Iltapuku-Sabrina on kuulemani huhujen mukaan silkki... Aika kummaa että tekevät ihan samaa sarjaa. Kilpailutilanne? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: 2013 uudet | |
| |
|
| |
| 2013 uudet | |
|