Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 uusi bratz

Siirry alas 
+11
Kuurankukka
marika
Alonces
Tinttufia
Ecifircas
Jenna
-Tähtiloiste-
Evangelina
caracal
Silky
Santra
15 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

uusi bratz Empty
ViestiAihe: uusi bratz   uusi bratz EmptyPe 25 Kesä - 16:34

Heippa,

elin jo toivossa, ettei kukkaroani enää ohentaisi bratz-nuket. Tänään törmäsin sivustoon, jossa oli kuvia uusista bratz-nukeista. Mitä mieltä olette?

Minusta vaikuttavat harmittavan kivoilta. Tai on se mukavaa, että Bratz jatkuu (periaatteessa). Jadesta en noista nukeista pidä jostain syystä. Ihan kuin Yasmin-nukelta näkyisi sukkisten läpi nivelletyt jalat!

Cloe
https://2img.net/h/i125.photobucket.com/albums/p73/bratzheavenmedia/newbratzcloe2010.jpg

Yasmin
https://2img.net/h/i125.photobucket.com/albums/p73/bratzheavenmedia/newbratzyasmin2010.jpg

Jade ja Sasha
https://2img.net/h/i125.photobucket.com/albums/p73/bratzheavenmedia/newbratzjadesasha2010.jpg

Kuvat sivuilta:
http://cannellefraiche.bratzheaven.com/b2evolution/blog1.php?p=78&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Hyvää juhannusta, muuten! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyPe 25 Kesä - 17:10

Jussia jussia! cat

Kiva kun tiedotit näistä, kiitos I love you Minusta nuo on ihan nättejä, mutta eivät vedä vertoja alkuperäisille Bratzeille. Mua kiehtoo niiden reippaasti meikatut kasvot ja se tietty pissis-olemus Twisted Evil Nää uudet vaikuttaa jotenkin paljon kiltimmiltä... Katsotaan nyt kun alkaa näkyä kaupoissa... Mun silmissä nää on Bratzin ja Moxien sekoitus. Mutta on nää kivempia, Moxiet ei kiinnosta mua yhtään.

Voisin kyllä huolia jonkun näitä Smile Olet muuten oikeassa, Yasminin jalat todellakin näyttää nivelletyiltä! Tosi kiva kyllä kun Bratzien taru saa jatkoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyPe 25 Kesä - 18:10

Ihan kivoilta näyttivät, voisin kuvitella itseni hankkivan yhden jos toisenkin.

Mutta kuinka MGA saa tehdä uusia Bratzejä?
Sivulla mainittiin Mattelin Monster High School nuket. Näin niitä flickrissä. Sellainenkin olisi kiva.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyPe 25 Kesä - 21:38

Sasha näyttää ihan kivalta, mutta muuten eivät oikein iske (ehkä sitten livenä). Olinkin kuullut huhuja, että uusia Bratzeja olisi kuitenkin tulossa, mutta että nuket jouduttaisiin kokonaan uudelleen suunnittelemaan, koska alkuperäisten mallien/muottien oikeudet olisivat menneet Mattelille Suspect No tiedä häntä, koska eivät nuo nuket pohjimmiltaan näytä meikkejä lukuunottamatta poikkeavan alkuperäisista. Hienoa kuitenkin, jos Bratzit eivät katoa ja korvaudu yltiö söpöillä Moxeilla
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyLa 26 Kesä - 10:58

MGA omistaa tuotemerkin: Bratz. Vaikka nuken muotti vaihtuisi, se saa pitää nimen, koska Mattelilla ei ole siihen oikeuksia.

Jotenkaan en itsekään pidä uusien nukkien silmistä. Mietin, miksei nukeille tehdä ripsiä, kuten Pedigreen Sindyille 70-80-luvuilla? Ne olisivat minusta todellisemman näköisiä. Maalatut tuntuvat aina minusta jotenkin ohuilta. Jos edes silmän kohdalle tulisi muoviin syvennystä ja pullistumaa silmämunan kohdalle, alkaisi näyttää hienommalta. Ehkä nämä maksaa liikaa tai on vaikea tehdä meikkejä sellaisiin silmiin (etenkin, kun Bratzeilla viime vuosina maalit ovat miten sattuu muutenkin).

Mistä pidän, on, että vaatteet tuntuvat oikeilta vaatteilta - eivät muovisilta. Yasminista tuli mieleen Pedigreen Sindy - jostain syystä. Olisiko syynä söpöys tms.? Ehkä silmien muoto yhdistyneenä isoon päähän? Tykkäsin kyllä enemmän vinoista villeistä silmistä, kuin näistä.

Nuken koko tulee minulle ainakin merkitsemään jotain. Sopusuhtaisuus. Toivon, että ne ovat melkolailla samankokoisia tai pari senttiä pidempiä, kuin vanhat Bratzit.

Mattelin Monster High School tuntui mielenkiintoiselta idealta. En vain tiedä, kuinka monenlaisia monstereita ostaisin: en ainakaan kymmeniä. Koko myös ratkaisee. Tykkäsin erivärisistä nukeista ja siitä, että ne tulevat jostain 'muualta', kuten meren alta tms.

Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyLa 26 Kesä - 19:48

Cloe!!!! I love you queen heartbeat Pitäsköhän sit sortua, mut jos on yks Bratz, niin se haluaa sit kohta kaverin. Niin se kävi Jennynkin kanssa. Rolling Eyes Nii, ja vaatteita tietysti myös. Mä oon kyllä majoittanut Jennyt mun "aarrearkkuuni" nrfb-nukkejen (no ne on jo vallannut vaatekaapista yhden hyllyn, kun eivät enää mahdu aarrearkkuuni Laughing scratch ) seuraan, jottei tulisi tarvetta ostaa niille vaatteita. alien

Jussia kaikille! cool sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyMa 19 Heinä - 13:15

tosiaan, itsekin huomasin tämän "uuden sukupolven" kävätessäni uudistetussa bratz.comissa! itse pidän erityisesti noiden uusien nukkejen vaatteista. erityisesti cloen mekko on supersulonen! kotisivuilla näytettiin myös bratzien uusi auto, sekä dylan ja cameron, joilla on myös aika nykypäivän stailia. itse en malta odottaa näitä kaupan hyllyille! tässä linkki johonkin asiaan liittyvään artikkeliin Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyMa 19 Heinä - 21:36

On nää huomattavasti parempia kuin Moxiet -ne on mun makuun liian lapsekkaita Laughing Mutta kannatan silti alkuperäistä Bratzia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 30.07.2010
Ikä : 28

uusi bratz Empty
ViestiAihe: (=   uusi bratz EmptyPe 30 Heinä - 19:09

"Uusi sukupolvi", ei vedä vertoja vanhoille ja aidoille Bratzeille.
mutta on ihanaa sinäänsä että Bratzien tekeminen jatkuu,itse en voi sietää Moxieita spam
Olen Tuiken kans samaa mieltä, Moxiet mulle liian lapsellisia ja niiden jotkut vaateet on kuin kopioita bratzien vaateista...


Onko tämä "Uusi sukupolvi" jo tullut kauppoihin?? :--)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyLa 31 Heinä - 15:02

niimpä. no itse en ainakaan oo vielä törmännyt. jossai päin amerikkaa näitä kyllä jo myydään. täällä on paaaaaljon kuvia näistä uusista nukeista. huomaa selvästi eron vanhoihin verrattuna. mutta noiden uudesta kropasta en hirveesti tykkää :/ liian nivelletty, ei enää bratzmäinen. nuketkaan ei kasvoista näytä enää teineiltä vaan vanhemmilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 30.07.2010
Ikä : 28

uusi bratz Empty
ViestiAihe: vastaus   uusi bratz EmptyLa 31 Heinä - 17:45

Kiitti linkistä <3 , juuh kyllä aika nivellettyjä :/ mitehän ne kestää nuorempien lasten leikeissä?? Ja kasvotkin hieman erinlaiset,mutta kyllä tälläisen "uuden" on päästävä kuitenkin kokoelmaani. Laughing Vaateet kuitenkin vaikuttavat näilä hienoilta. Tänne sitten kuvia,jos joku ostaa "Uuden" Bratzin? cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyLa 31 Heinä - 18:04

Waauu.. Nivellettyjä bratzejä. Tää nivellysvilitys taitaa levitä kaikkialle. Laughing

Vaikka minä en nyt keräilyaikanani ole ollut mikään bratz fani, niin tälläisen jopa voisin ostaa.. Tuo nivelletty vartalo kiehtoo eninten. Tosin, jos ostaisin, se joutuisi tuunattavaksi. Uudet kasvot ainanki sais, minä kun en tykkää bratzejen kasvoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 30.07.2010
Ikä : 28

uusi bratz Empty
ViestiAihe: :)   uusi bratz EmptyLa 31 Heinä - 18:22

Heh ;---) Suosittelen ostaa,tuli vaan mieleen,että nää uudet nivelletyt bratzit voi olla aika kuvauksellisia.(Y)
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyLa 31 Heinä - 18:24




Minä haluan tommonen niveletyn Bratzin I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 30.07.2010
Ikä : 28

uusi bratz Empty
ViestiAihe: hhehe   uusi bratz EmptyLa 31 Heinä - 18:45

Juup mäkin ajattelin ostaa heartbeat
oiskohan niitä jo toys R ussis ( tutummin; Toysis )??
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptySu 1 Elo - 10:38

empä tiiä. eikö siitä kuitenki tulos jo jtn mainoksia tyyliin? no mutta toivottavasti nuket tulee pian suomeen Smile onhan toi nivellisyys ihan kivaki juttu. saa moniin asentoihin yms. mutta onko ne sitte tosi lötköjä? heiluuko niiden joka osa koko ajan? xD mut vaatteista mäki tykkään tosi paljon! etenki yasminin tyyli on ihastuttava. muistuttaa hurjan paljon gina tricotin vaatteita Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 30.07.2010
Ikä : 28

uusi bratz Empty
ViestiAihe: (:   uusi bratz EmptySu 1 Elo - 18:03

toivottavasti pian tulevat (:
Mietin ihan samaa,mulla on ainakin joku Barbi, joka nivelletty,niin se ei ees pysy pystyssä :/ toivon, että uudet on yhtä kunnollisia kuin noin vanhatkin (---:

Uudet vaateet on kyll hurjan hienoja,tulee just mieleen joku gina tai vero moda (: heartbeat
ihanat uudet tyylit jokaisella, Yasminin ja Sashan tyylit ovat aivan ihanat <3 <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyTi 17 Elo - 20:27

uuh !! Smile) vähä mun on pakko ostaa. Melki rupesin itkee ku kuulin et bratzit lopetetaan :/ Mut onneks tulee takaisin Smile Ne moxiet on aika rumia ja kalliita. tai siis aluks ne makso varmaa 30:- semmone mikä maksaa nykyää n. 13:- . Oon kans kuullu noista Monster High jutuista.
https://www.youtube.com/watch?v=ZxlnZ2fcjmo&feature=channel on semmosia jaksoja n. 2min kestää. Vähän kuin Myscenetkin. https://www.youtube.com/watch?v=nGawAhRjtoA aattelin ostaa yhen monster high nuken jos tulee pian. se Draculaura on aikas nätti, Jademainen. Mutta kyllä vaan aidot ja alkuperäiset bratzit on parhaita <3 Meillä taitaa olla noin 40 bratziä. Kaverilla taitaapi olla jopa 50.
Tulis jouluks viimeisstäään niitä bratzei Razz
niin ja itse olen -97 vuoden lapsi Smile ja leikin yhä bratzeillä kaverin & pikkusiskon kanssa.
Embarassed Kaikkea keijuleikkei Razz no mitä? ne on kivoja ne kaikki "epänormaalit" leikit Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyTi 17 Elo - 23:59

Minä en ole vielä ihan vakuuttunut näistä uusista. Kiva, että tekevät lisää, mutta pidin enemmän entisistä kropista ja räväkämmästä lookista. Vähän liian jotenkin Barbietamaista stailausta minun makuun... Liekö sitten Mattelin sormet pelissä? pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyKe 18 Elo - 15:25

Iltasanomissa oli tänään että oikeusjuttu jatkuu:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2238567

Tietty tässä on isot rahat pelissä ja siksihän tää kiista jatkuukin. Näin keräilijän kannalta tuntuu vaan typerältä; mikseivät nuket voi elää rinnakkain... Niin ainakin meillä, ei ole tullut tappelua Bratzin ja Barbien välille Laughing Ja mitä enemmän kilpailua, sitä parempia ja hienompia nukkeja tulisi markkinoille Wink

En usko että nivelletty Bratz kestää lasten leikeissä. Kroppa on pieni ja jäsenet kapeita. Mulla on käsivarsista nivelletty Bratz ja se on ihan hyvä, mutta enpä mä sitä kaltoin kohtelekaan.
Nivelletty Barbie (Jazz Baby) on myös ihan jäykkä nivelistään ja hyväkuntoinen, mutta kirpparilta ostettu nivelletty Barbie letkaa joka suuntaan. En tiedä onko keräilynukke tehty laadukkaammaksi vai onko ihan yksinkertaisesti käytöstä ja käyttäjästä kiinni -mitä kyllä luulen, onhan se nivelsysteemi kutakuinkin samanlainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyTo 19 Elo - 9:35

Enpäs ollut tiennyt tuosta heinäkuun tuomiostakaan mitään -että MGA olikin saanut Bratzin 'takaisin' (tai siis ainakin päätöksestä näin oletin, että sai).
Tämä uusi juttuhan onkin sitten eri asiaa, vakoilua. Voi hyvänen aika, että ne jaksaa.... Mutta siellä maailman kolkalla tuo käräjöinti tuntuu olevan osa jokapäiväistä elämää Wink

Minä sain ystäväni tyttäreltä nivelletyn Bratzin, oli siis leikeissä ollut, ja tottahan siltä oli jo jäseniäkin tippunut. Pää pääsi sitten uusiokäyttöön ja kroppa on "varaosa"laatikossa. Enpä kyllä ostaisi tyttärelleni (6v.) nivellettyä Bratzia/Fashionistaa -kyllä se hajalle menee väkisinkin ja siitä seuraa takuuvarmasti itkua (ja uuden nuken osto...). Leikkikööt nyt jokusen vuoden vähän tönkömmillä nukeilla, äiti varaa itselleen nämä taipuvaisemmat neidot Twisted Evil
Yksi leikkilinjan Barbie minulla on, nivelletty, ja se on aivan toivottaman lötkö (sekin on ollut alunperin lasten leikeissä).
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 30.07.2010
Ikä : 28

uusi bratz Empty
ViestiAihe: :=   uusi bratz EmptyTo 19 Elo - 16:03

tämähän oikeuskiista menee mielenkiintoiseksi.
Olen kanssa sitämieltä, että miksi nukket eivät voi vaan elää rinnakkain?

Nivelletyt Bratzit varmasti hajoavat nuorten lasten käytössä,mutta uskon että keräilijät osaavat huolehtia nukeistaan Laughing

Onko siis nää nivelletyt Bratzit tulleet jo markkinoille??
Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyTo 19 Elo - 16:23

Netistä ja Jenkkilästä en tiedä, en ole etsinyt, mutta ainakaan lähikaupoissa niitä ei ole ollut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyLa 21 Elo - 10:29

Mitä mä kattoin jostai bratzien sivuilta, Niin niide valmistus on joko aloitettu heinäkuun lopussa viimeisinä päivinä, tai sit ne on silloon julkaistu. Mut joo mun kaverilla on se Bratz The Movie nukke, sil taipuu ne kädet. Se on kyl aikas rasittavaa ku käsi lähtee helposti irti. Pitää kattoa montako tulee tommoosta ostettua Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz EmptyLa 21 Elo - 16:28

TRU:ssa oli vain posliini Bratz viimeksi kun kävimme, mutta en oikein katsonutkaan muuta kuin ihanaa Bratzin punaista autoa. Tärkeysaste ensin autot sitten nuket. En kyllä nivellettyjä omasta mielestäni nähnyt. Eikö nuo posliini Bratzitkin ole uusia? Vai onko ne vanhoja?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





uusi bratz Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
uusi bratz
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Bratz
» Kynitty Bratz
» Bratz Play Sports Gymnastics Yasmin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Muut muotinuket-
Siirry: