| uusi bratz | |
|
+11Kuurankukka marika Alonces Tinttufia Ecifircas Jenna -Tähtiloiste- Evangelina caracal Silky Santra 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: uusi bratz Su 21 Marras - 14:52 | |
| Kysyin paikallisesta BR:stä ja myyjä sanoi, ettei Bratzejä tule, mutta Moxieta kyllä, (joita en tosin yhtään nähnyt kaupassa?) Hmm...outoa toimintaa. Enpä muuten muistaakseni nähnyt Bratzeja Prismassakaan (ainakin muistan vain Moxiet, saattoi kyllä johtua omasta 'sokeudestani' ). Katsoin netissä aikas mielenkiintoisen dokumentin Barbien keski-iän kriisistä, siinä puhuttiin muistakin nukeista, mm. Bratzeistä ja kuinka ne ovat vallanneet markkinaosuutta huomattavasti ja tutkailtiin syitä siihen, että miksi näin on käynyt. Dokkari oli joitakin vuosia vanha, mutta mielenkiintoinen siltikin. |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: uusi bratz Ma 22 Marras - 7:55 | |
| - caracal kirjoitti:
- Katsoin netissä aikas mielenkiintoisen dokumentin Barbien keski-iän kriisistä, siinä puhuttiin muistakin nukeista, mm. Bratzeistä ja kuinka ne ovat vallanneet markkinaosuutta huomattavasti ja tutkailtiin syitä siihen, että miksi näin on käynyt. Dokkari oli joitakin vuosia vanha, mutta mielenkiintoinen siltikin.
Löytäisitkö linkin tähän dokumenttiin? Tai hakusanat googleen, jolla voisi löytyä? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Prismassa bratzit oli aika vähissä n. kk sitten, S-marketissa oli enemmän, mutta meikit olivat miten sattuu.. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: uusi bratz Ma 22 Marras - 11:07 | |
| Katsoin dokkarin Voddler:ssa ja sen nimi on: Barbie's Midlife Crisis (taisi olla BBC:n dokkari, tosiaan monta vuotta vanha -muttta hyvä siltikin). |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 30.07.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: uusi bratz Ma 22 Marras - 15:33 | |
| Harmillista, jos ensin jatketaan brazien tuotantoa, ja sitten nyt mistään kaupasta et saa ostettua niitä. Ettei vain olisi joku "järjestäytynyt" syy...? Itse ainakin ajattelin joululahjaksi toivoa, tälläistä nivellettyä. Vanhemmista tämä on jotenkin hupsua, kun viellä viisitoista vuotiaallekkin nukkeja pitää ostella Uudet nuket vaikuttavat kuvauksellisilta, innolla odotan tulokasta : ) |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: uudet bratzit Pe 3 Joulu - 21:14 | |
| Laitoin äsken muutaman uuden bratzin kuvan flickr-kansiooni. Ostin osan nukeista ebaysta, kun Suomeen ei tullut kaikkia - edes Toys'r'us -kauppaan. http://www.flickr.com/photos/machigo/5229745056/Jotenkin osalla näistä uusista bratzeistä on 'tyhjä katse'... Koitan aina löytää nukeista ne, joilla on vahvin meikki, että edes jotain 'elossaolevaa' ilmenisi... Joelle on kyllä minusta viehättävin. Muitakin nukkeja on tilattuna ebay:stä, mutta huomasin juuri, että myyjä on saanut palautteen, jossa vastaanottaja ei ole saanut nukkejaan - ja myyjä myy koko ajan samoja nukkeja (uudelleen?) Saas nähdä, ilmaantuuko 90€:n ostokset tänne asti. Huusin huutonetistä niiden asuttaman 80-luvun Barbie-talon. Se ei ole mitenkään valmis, mutta käy tällä erää tämmöisenä. Ihmeen tukeva talo, vaikka oletin sen olevan ihan huojuva. |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: uusi bratz Pe 3 Joulu - 21:36 | |
| Ai tuo on Barbie talo... Kyllä huomaa että Mattelin talojen taso on mennyt alaspäin...
On kyllä komea kokoelma Bratzeja, itsellämme taitaa olla vain 5 + minipojat |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: uusi bratz Su 5 Joulu - 12:14 | |
| Aivan, näillä uusilla Bratzeilla on 'tyhjä' katse! Ihmettelinkin, mikä niiden silmissä minua häiritsi! Kyllä mieluummin metsästelen niitä vanhempia versioita, jos lisää haluan. Kävin katselemassa flickrissä kuviasi: on kyllä valtava kokoelma! Onnittelut!!! Olet nähnyt todella paljon vaivaa kokonaisuuden luomisessa! (Ihania nukkeja -heti tuli himo lähteä etsimään ebaysta vanhoja Bratzejä) Ja toivottavasti saat tilaamasi nuket onnellisesti perille! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: uusi bratz Ma 6 Joulu - 14:56 | |
| Juu, mahtava kokoelma Pakko yhtyä tuohon Caracalin kommenttiin uusien Bratzien silmistä. Niiltä yksinkertaisesti puuttuu Se Jokin mitä vanhoilla Bratzeilla on, se pissismäisyys Santra, pidetään peukkuja nukkejesi puolesta! |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: uusi bratz Ma 6 Joulu - 15:31 | |
| Caracal varmaankin tunnistaa muutaman tekemänsä vaatteen nukkien päällä... Taloissa on kieltämättä ahdasta, mikä ei ole hyvä asia... kerran yhtä kaveriani kävi ahdistamaan 'tuijottavat nuket'... Onneksi sohvalla istutaan niihin selin. Toinen kaverini koki nukkien juttelevan hänelle. Kolmas taas naureskeli vain, mutta ei ainakaan ahdistunut. Yksi mies kävi täällä... (niitä on vaikea päästää sisään tähän maailmaan): tuntui ihan arvostavan, mutta asuntoni taisi olla kuitenkin 'vähän liian erilainen'... No, sellaisia ei täällä tietenkään kaivatakaan En tiedä, mikä minua vaivaa. Pitäisi aina olla jokin talo-projekti, vaikka aikaisemmatkaan ei ole valmiita. Pitäisi varmaan hankkia pistosaha ja muita välineitä - ja alkaa tehdä taloja alusta asti, niin yhden talon tekemiseen menisi enemmän aikaa. Voisi tulla siten kivempia (paitsi ehkä minun taidoillani). Nukkeja en raaski oikein kaapeissa pitää. Tai sitten pitäisi hankkia oma asunto, jota voisi laitella... veikkaan kuitenkin, että 'laittelu' menisi nukkien ehdoilla. Bratzejä on toistaiseksi helppo hankkia, kun hinnat ovat aika usein alhaisia - etenkin Englannista ostettaessa. Toista se teillä muilla, jotka keräilette 'arvonukkeja'. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: uusi bratz Ma 6 Joulu - 16:28 | |
| Ahdasta se on täälläkin Alkaa ihan oikeasti jo ärsyttää, yritän olla ostamatta jos ei ole ihan pakko En ole kyllä vielä kokenut että nuket tuijottaa Mä tahtoisin noita vanhoja Bratzeja lisää, mutta olen kuitenkin Barbie-keräilijä ja se vähä tila mikä mulla on, se on pakko säästää Barbeille |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: uusi bratz Ma 6 Joulu - 16:32 | |
| Mieki pistin juuri suuren osan Bratzeistäni huutikseen. Ihan pakko jo oman mielenterveyden vuoksi vähentää nukkeja ja Bratzien parissa olen viettänyt viime vuosina niin vähän aikaa, että jäivät häätöäänestyksessä porukan hännille |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: uusi bratz Pe 10 Joulu - 0:56 | |
| Luulen, että arvaan, mitkä nuket ovat sinulla myynnissä... tekisi mieli ostaa niistä monikin, mutta rahatilanne.. Sain tänään ne uudet nuket ja otin heti kuviakin. En jaksa suunnitella hyviä kuvakulmia tai taustoja, joten ne ovat koko ajan sitä samaa. Valokin on kelmeä... Laitoin taas Flickr-kansioon lisää kuvia, myös näiden kasvoista. Mekö ei olla pissiksiä? Miten kukakin pissimin näkee, mutta melko ylimielistä porukkaa nämä uudetkin bratzit ovat - halutessaan... Kuuluuko teidän mielestä pissismiin ontto pää ja tyhjä katse? |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: uusi bratz Pe 10 Joulu - 14:41 | |
| Hehe! On kyllä kieltämättä hiukan tuollainen ylenkatseellinen ilme neideillä . Mutta ehkä se on nykynuorison tavaramerkki jo siinä määrin, että se ilmenee näissä nukkeversioissakin. Loistava parivaljakko joka tapauksessa! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: uusi bratz Su 12 Joulu - 15:11 | |
| "Ontto pää ja tyhjä katse" Kyllä noi näköjään halutessaan osaa olla ylimielisiä... Santran neideillä on tosi kivat vaatteetkin! Onko ne noiden omat vai oletko vaihtanut? |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: uusi bratz Ma 13 Joulu - 20:07 | |
| mitkäs ovat noiden bratzien nimet? saako noita ihan tavallisesta kaupastakin? itse en ole nähnyt kuin ne kolme perus bratzia: Jade, Cloe ja Yasmin. Jouluna hankin semmosen Party Bratzin |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: Moi Ma 13 Joulu - 21:15 | |
| Kauniita neitejä, tykkään kovasti vaatteista ja heidän kasvoistaan. Nämä tytöt näyttävät rikkaan perheen perillisiltä ) |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: uusi bratz Ti 14 Joulu - 18:57 | |
| - Tuike kirjoitti:
- neideillä on tosi kivat vaatteetkin! Onko ne noiden omat vai oletko vaihtanut?
Näillä täällä on omat vaatteet, paitsi Joelle ja Lydia-nukeilla (Flickr-kansiossa), jonka vaatteet eivät miellyttäneet. Ehkä ajan kanssa vaihdan muidenkin vaatteita. Nuo ylläolevat 'pissis'-nuket ovat nimeltään Shira ja Shadi. Ne ovat niitä ylimääräisiä 'koulukavereita', joita tuli lokakuun 10., eli 101010 -päivänä. Ostin ne ebaystä: toisen englantilaiselta ja toisen amerikkalaiselta myyjältä. Niitä on tällä hetkellä mahdollista saada postikuluineen Suomeen samaan hintaan kuin ostaisi kaupasta. Ostin kaupasta myös tuollaisen Yasmin Party-nuken ja vertasin sen vartaloa tavalliseen. Nivelletty Party-nukke on kauttaaltaan kovempivartaloinen, paitsi kengät ovat samat kuin muillakin. Nivellyksessä on asteita. Se ei ole niin 'letkumainen' kuin Movie Stars-bratzit. Saas nähdä, kauanko jäykkyys säilyy. Mitenkähän nukkien käy lasten leikeissä? |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: uusi bratz To 16 Joulu - 15:51 | |
| Näähän on oikein sievät! Itse asiassa olen yllättynyt, mä kun en ole näistä tykännyt yhtään Kohta pitää varmaan ostaa yksi ihan uteliaisuuden vuoksi -ja sitten niitä alkaa tulla enemmän ja enemmän. Yritän siis olla ostamatta yhtäkään Olen kovin epäileväinen näiden nivellettyjen kestävyyden suhteen. En mitenkään voi käsittää että ne kestäisivät lasten leikeissä... |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: uusi bratz Pe 17 Joulu - 14:38 | |
| Toisaalta, ei niiden kauan tarvitse lasten leikeissä kestääkään.... nykyajan lapset ovat niin ylilelustettu, että yhteen leluun jaksaa keskittyä muutaman päivän ja sitten se hylätäänkin laatikon pohjalle. Leluja vaan ostetaan nykyään liikaa, mihinkään ei ennätä 'kiinnittymään' (tämä nyt oli tietysti aika rankka yleistys). Tunnustan itsekin ostavani liikaa leluja lapsille, nyt olen kyllä ruvennut rajoittamaan rankasti -en jaksa niitä leluvuoria joka huoneessa. Mutta siis tykkään kyllä itse tuosta nivelletystä |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: uusi bratz Pe 24 Joulu - 21:39 | |
| sain tänään Party jaden. Ja mua rupes harmittaan yks juttu siinä;kun rupesin katsomaan vartaloa & vaihtamaan vaatteita jadella housu/legginsit oli jääny toisen jalan sinne väliin (ylhäältä siis) ja en ymmärrä miten se oli niin. sitten siinä aikani yritin ottaa sitä irti sieltä ja toivoin että jalka ei lähtisi irti. Sitten kun housut sain irti, huomasin myöhemmin että jalka oli löystynyt (missä se housujuttu oli kiinni) ja nyt se on aika lerppu se jalka mutta ihan kiva se on se tuntuu tosi kivalta jne.jne. mutta päätin että sai olla viimeinen brratz nukke (katotaan pitääkö lupaus ) Ja sille saa sormuksen käteen, ja huomasin myöskin että toiseen korvaan ei korvis mennyt. yritin suurentaa sitä mutta ei mennyt vieläkään joten laitoin vanhan bratzin korvikset korvaan. ja ne pysyki jotenki |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: uusi bratz Su 26 Joulu - 17:21 | |
| Harmi, jos nukke oli vähän huonolaatuinen... Omille nukeillekaan ei menneet korvikset, kunnes paksulla ompeluneulalla isonsi ja tökkäsin äkkiä korviksen sisään.
Toivottavasti tykkäät nukesta muuten ja voit nauttia joululomasta! |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: (= Ti 28 Joulu - 22:22 | |
| voi miten sievä santra tuo sinun nivelletty nukkesi on, onko se siis suomesta ostettu(=? kyllä nyt tuli taas sellainen nukkekuume, että huhhuhh.. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: uusi bratz Ti 28 Joulu - 22:42 | |
| On nukke Suomesta ostettu: tavallinen Party-Yasmin ja 'Basic'-Yasmin, joita on vielä ainakin Toys'r'us-kaupassa Vantaalla. Sillä on nukeista parhaat vaatteet minusta. |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: (= Ti 28 Joulu - 22:52 | |
| Santra, aivan kiitosta (:: toivottavasti vielä Jyväskylän Toys'r'us-kaupasta löytyy näitä nukkeja (= |
|
| |
Thaleia Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 5 Join date : 23.03.2011 Ikä : 28
| Aihe: Vs: uusi bratz Ke 23 Maalis - 8:51 | |
| Minulla on noita uusia bratzejä 2kpl. Niiden hiukset vaan ei millään suostu pysymään sileinä Yritän pitää niitä mahdollisimman hyvin, muttei sekään auta... Tosi paksuja ja pitkiä, ehkä vähän liian paksuja nytten. Niiden meikit eroo kyllä aika suuresti niistä alkuperäsistä... Mutta pidän niistä paljon enemmän kuin moxie:sta. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: uusi bratz | |
| |
|
| |
| uusi bratz | |
|