Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

uusi bratz

Siirry alas 
+11
Kuurankukka
marika
Alonces
Tinttufia
Ecifircas
Jenna
-Tähtiloiste-
Evangelina
caracal
Silky
Santra
15 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

uusi bratz - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptySu 22 Elo - 10:27

musta jotenki tuntuu silt et vaan joillaki noist uusist bratzeist on nivelkroppa. esim. tässäkin kuvas on uus pää mut ihan entinen kroppamalli. mones muuski kuvas on ollu näin. enkä usko et ketää ois heti menny vaihtaa vaan osia ite.. toivottavasti on näin
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse

Viestien lukumäärä : 237

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptySu 22 Elo - 15:13

Näissä linkissä on eri Bratz kroppia.

Uusi niveltämätön basic - vanha niveltämätön - vanha nivelletty:

http://www.flickr.com/photos/efrainlovestoshine1/4822610163/

Tässä uudet - niveltämätön ja nivelletty:

http://www.flickr.com/photos/27292654@N04/4833442051/

Entinen kroppa oli paljon ohuempi vyötäröinen, uusi muistutta enemmän Moxie kroppaa, mutta ei ole yhtä iso.

Moxie/uusi Bratz:

http://www.flickr.com/photos/41506788@N04/4875265442/

Tässä kuvassa on vanha pää laitettu uuteen kroppaan ja päinvastoin:

http://www.flickr.com/photos/barbie-boy/4845294052/
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Lorelei
Kirppisnukke
Kirppisnukke

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptySu 22 Elo - 19:04

Ensimmäinen viestini! ⭐

Mulla oli pienempänä muutama Bratz ja ne oli mulle tosi rakkaita, mutta "leikki-iän" mentyä ohi ne jäivät kaapin perälle pölyttymään. Kun vuosien jälkeen kiinnostuin nukeista keräilykohteina, sain heti harrastuksen alkuun kuulla ettei Bratzeja valmistettaisi enää. ;_; Olihan se melkoinen shokki, sillä Bratzit nimenomaan olivat niitä joista aioin keräilyn nostalgiapuuskassani aloittaa.
Joten voitte uskoa miten onnellinen olin kun sain kuulla ettei Bratzien tarina olekaan ohi! ⭐ Vaikka uutisesta on jo aikaa olen vieläkin ihan täpinöissäni! ⭐
Ja mikäs olisikaan ollut parempaa tekemistä kesällä ulos sulamaan lähtemisen sijaan kuin sisällä koneen ääressä istuminen ja uutisten kyttääminen. Laughing Tosin kuten tässäkin keskustelussa on jo mainittu, niillä näyttäisi olevan taas joku oikeuskiista meneillään. :E Eivät ne siellä Amerikassa osaa olla kuukauttakaan haastamatta toisiaan oikeuteen. Laughing
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

Viestien lukumäärä : 70

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptySu 22 Elo - 19:08

Lorelei kirjoitti:
Ensimmäinen viestini! ⭐

Mulla oli pienempänä muutama Bratz ja ne oli mulle tosi rakkaita, mutta "leikki-iän" mentyä ohi ne jäivät kaapin perälle pölyttymään. Kun vuosien jälkeen kiinnostuin nukeista keräilykohteina, sain heti harrastuksen alkuun kuulla ettei Bratzeja valmistettaisi enää. ;_; Olihan se melkoinen shokki, sillä Bratzit nimenomaan olivat niitä joista aioin keräilyn nostalgiapuuskassani aloittaa.
Joten voitte uskoa miten onnellinen olin kun sain kuulla ettei Bratzien tarina olekaan ohi! ⭐ Vaikka uutisesta on jo aikaa olen vieläkin ihan täpinöissäni! ⭐
Ja mikäs olisikaan ollut parempaa tekemistä kesällä ulos sulamaan lähtemisen sijaan kuin sisällä koneen ääressä istuminen ja uutisten kyttääminen. Laughing Tosin kuten tässäkin keskustelussa on jo mainittu, niillä näyttäisi olevan taas joku oikeuskiista meneillään. :E Eivät ne siellä Amerikassa osaa olla kuukauttakaan haastamatta toisiaan oikeuteen. Laughing

Riitapukareita kaikki tyynni Very Happy Tulee vielä kohta joku kolmas mailmansotaki Very Happy
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

Viestien lukumäärä : 1370
Ikä : 43

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyMa 23 Elo - 16:18

EI!!! EIIIII!!!! Ovat sitten menneet muuttamaan Bratzin kroppaa! Nyt tuo kroppa tuo mieleen Barbien BB:n ja mä en voi sietää sitä. Enpäs ostakaan Rolling Eyes Kiitos Marika kun laitoit kuvat! Smile
Vaikka alkuperäiset Bratzit onkin teinejä, ne on paljon aikuisempia kuin nää uudet Bratzit -sekä kasvoiltaan että vartaloiltaan. Uudet Bratzit vaikuttaa enemmän Moxieilta kuin Bratzeilta. Pöh sanon minä No Ovat vieneet Bratzeilta sen tietyn asenteen, sen minkä takia mä Bratzeista tykkään. Ei iske muhun nää nuket, ei.
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyMa 23 Elo - 17:01

Huonoon suuntaan meni tosiaan tuo uusi kroppa -tarkoitan tuota niveltämätöntä. Uusi nivelletty on kiva -ainakin näyttää sirommalta kuin tuo tönkömpi versio.
Liian Moxiemaiseen suuntaan on kyllä mennyt!!!
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyMa 23 Elo - 17:32

caracal kirjoitti:
Huonoon suuntaan meni tosiaan tuo uusi kroppa -tarkoitan tuota niveltämätöntä. Uusi nivelletty on kiva -ainakin näyttää sirommalta kuin tuo tönkömpi versio.
Liian Moxiemaiseen suuntaan on kyllä mennyt!!!

Totta! huomasin tuon moxiemaisuuden vasta itsekin kun sanoitte.. Mitä jos noille uusille ei mahukkaa vanhojen bratzien vaatteet silent Jos ei niin en ostakaaan niitä sitten. Turhaa ruveta ostamaan monia vaatteita bratzeille Evil or Very Mad Luulin eka et bratzin pää oli siirretty moxien vartaloon. Ja huomasitteko ne pikkuhousut. Samanlaiset kuin moxiella Rolling Eyes
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyPe 27 Elo - 19:44

no jopas! kiitos noista kuvalinkeistä! tuo uusi bratzin kroppa muistuttaa kyllä HYVIN PALJON moxieta! eieiei näin ;s no maailma on tällasta. kaikki modernisoituu ja uudistuu, otetaan ideoita muilta, matkitaan ja tehdään omat (paremmat) versiot vanhoista.
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyLa 28 Elo - 15:53

kävin kattomassa Moxie Teenz googlen kuvahausta, ja moxieilla oli taivuteltavat kädet?!? Näytti ihan bratzeilt. Tai ainakin jotenki bratzien tyylisiä Rolling Eyes Ostan varmaan yhden ainokaisen bratzin noista uusista.
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna

Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 29

ViestiAihe: ÄH   uusi bratz - Sivu 2 EmptyTi 31 Elo - 15:22

tekee ihan pahaa katsoa,miten bratz nukkejen vartalot pilattu. :/
mutta kyllä varmaan muutama nivellytty tulee kuitenkin hyllylleni komeilemaan (Y)
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyKe 1 Syys - 14:06

Mä luulen etten osta yhtään Rolling Eyes
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina

Viestien lukumäärä : 1083
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyKe 1 Syys - 20:15

Eipä kyllä nappaa nuo uudet Bratzit yhtään, mutta mieli voi toki muuttua hyllyjen äärellä Rolling Eyes
https://nukkenurkka.4umer.com
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyPe 3 Syys - 17:34

mä näin ihan sekoa unta o.O Se oli sillee et olin Keskisillä (se iso kauppakeskus, missäon marimekkoa yms. kyl te varmaan tiiätte) ja sitte menin sinne lelu osastolle, ja sitte mä näin siellä niitä uusia bratzejä. sitte yhtäkkiä tuli hinku ostaa semmone. etin tuskissani shashaa sieltä, mutta eipä löytyny (pari semmosta jokka ei ollu paketissa semmosta löyty) sitte otin kait jaden ja yasminin ja katoin hintaa joka oli n.12.30€. sitte katoon jtn toista bratziä ja sit se makso jtn 60€. kassalla sitte ne 12 € bratzit maksoki yhtäkkiä 188€ o.O ja sit heräsin herätyskellon äänee. Ja sovitin unessa yhes välis tavallisen bratzin vaatteita ja ne mahtu niille scratch

Joo tiiän iha seko uni.

tahtoosin kyl yhen uuden bratzin, mut toisaalta en. ei tuu ainakaan nyt semmosta hinkua ostaa.. Tuleekohan ees jouluks suomee?
Santra
Model muse
Model muse
Santra

Viestien lukumäärä : 282

ViestiAihe: ei Suomeen   uusi bratz - Sivu 2 EmptyMa 20 Syys - 10:12

Kävin eilen Vantaan Toy'r'us-kaupassa: heillä on vain vanhan mallisia bratzeja myynnissä. Sain kuitenkin posliiniset Collector-nuket Alyssan ja Daphnen kunkin 25€:lla. Näytti olevan viimeiset hyllyssä. Toy'r'us aikoo lopettaa bratzien myynnin kokonaan, sanoi kassa (ainakin Suomessa).

Harmi, koska olin sioittanut elokuun alussa liikkeeseen ja lupasivat, että syyskuussa uusia nukkeja tulee. Tosin eivät tuntuneet edes tietävän, mistä puhun.
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyMa 20 Syys - 16:02

Täällä ei ole lähellä kuin BR-lelut ja siellä ei ole ollut Bratzeja aikoihin (jos ei nyt ole tullut, en ole vähään aikaan käynyt katsomassa). Robin Hoodissa oli viimeksi pari vanhaa. S-marketin lelupuolella ei ole mitään Bratzeja enää. Saas nähdä tuleeko noita uusia niin laajassa skaalassa Suomeen kuin noita vanhoja tuli. En varmaankaan osta mutta ihan uteliaisuudesta....
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyKe 22 Syys - 15:25

Sain tänään uuden Bratzin Very Happy kuvia ottelin jo, mahtuu tavallisen bratzin vaatteet. Ei nivelletyt kädet.

äske yritin laittaa kuvii tänne mutttaa ei näkynyttt Evil or Very Mad
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Uusi Bratz Jade ja vanhat Bratzit   uusi bratz - Sivu 2 EmptyTo 14 Loka - 9:40

Hei,

menin itsekin ostamaan tällä viikolla uuden Jade-nuken (perusmallia). Kun toin sen kotiin näiden Bratzien pariin, huomasin, kuinka aralta ja ujolta se näytti Bratzien keskellä. Monet mun Bratzeistä ovat olevinaan jostain noita-talosta - ja nyt tämän uuden nuken rinnalla Bratzit näyttävät yhä enemmän noidilta.

http://www.flickr.com/photos/machigo/5080615732/

10.10. on tullut uusia nukkeja taas myyntiin: http://www.bratz.com/

Saa nähdä, tuleeko näitä muita nukkeja (kuin Jade, Cloe, yasmin, Sasha) Suomeen myyntiin ollenkaan...
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyTo 14 Loka - 15:23

juu Very Happy itse sainn cloen. Hinta oli 16.90 , aika outoa.. Yleensä bratzit on 19.90 tai 9.90 tai 29.90 tai 24.90 tai jotain vaastaavaa.

Ja todella pienet jalat on niillä, ja vanhojen bratzien housut menee paremmin noille ku alkuperäsille, lantio taitaa olla kapeampi. Päässä on muuten merkina 2001 MGA Jne.. eli ainakin vuosi 2001 ja sitte bodyssaa onn vuosimerkintä 2010.

Yritän latailla kuvia Smile joskus lähitulevaisuudessa .. :DD

http://www.bratz.com/?section=video kattokaapas toi Talking Dolls... onkohan tulossa suomee?
Santra
Model muse
Model muse
Santra

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyTo 14 Loka - 15:48

Uuden nuken jalat tuntuvat samettimaisemmalta - uusi materiaali.

Kirjoitin kyselyn sähköpostilla Toys'r'us:iin ja he vastasivat, että jotain uusia heille on tulossa kampanjaan lokakuun lopussa, mutta marraskuun alussa niitä voi sieltä kysellä. Pitäisi varmaan huomauttaa niille noista uusista nukeista (10.10.10 ilmestyneistä).

En uskonut, että tykkäisin tästä uudesta nukesta näin paljon. Jotenkin se on ihmismäisempi kuin kissansilmäiset vanhat bratzit. Olen aina tykännyt näistä kissansilmistä, mutta nyt nuo tavalliset silmät alkavat vedota muhun. Jade näyttää niin ujolta. Luulen, että kaikki liikenevät rahat tulevat menemään näihin uusiin nukkeihin.

Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyTo 14 Loka - 18:50

Joo mäki olin silleein et onkoha nää nyt niin hyviä ku ne vanhat.
Kädet ovat hieman Moxie maiset, samoin vartalo mutta kuitenkin niin Bratz. Muuten, huomasitko koodin joka oli Bratzin Paidassa kiinni? omassani oli siis ainakin koodi joka oli paidassa kiinni Laughing

tos linkki kun en saaa näkymään kuvee scratch http://it.tinypic.com/view.php?pic=6xxovr&s=7

uusi bratz - Sivu 2 6xxovr
Lisäsin kuvasi näkyviin -Evangelina-
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna

Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 29

ViestiAihe: Heipsan (::   uusi bratz - Sivu 2 EmptyKe 17 Marras - 15:44

Onkos kellään näitä uutukaisia hyllyssä?? ois kiva nähdä kuvia ♥
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka

Viestien lukumäärä : 194

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyKe 17 Marras - 20:46

Uusin tieto BR-leluista, Moxieta ja Bratzeja ei heille enään tule myyntiin.
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyTo 18 Marras - 10:31

Mitä ihmettä????? Mutta tosiaan, kun viime viikolla kävin BR:ssä, oltiin siellä juuri tyhjennetty hylly jossa Moxiet olivat luuranneet. Mutta toisaalta, kun kysyin myyjältä, tulevatko Moxie Teenz nuket ennen Joulua -katsoi hän tietokoneelta ja ilmoitti tulevan. Hmmmmmm......
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka

Viestien lukumäärä : 194

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptyTo 18 Marras - 15:13

Itsekin myyjiltä kysyin missä on nykyisin Moxie hylly (kun ihmettelin etten nukkeja nähnyt), tosiaan tokaisi ettei heille enään tule myyntiin noita eikä Bratzeja... Moxie Teenzejä ajatellem vain kysyin minäkin.
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 EmptySu 21 Marras - 12:11

outoa Shocked miksiköhän niitä ei tule sinne enää??
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: uusi bratz   uusi bratz - Sivu 2 Empty

uusi bratz
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Bratz
» Kynitty Bratz