Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Bratz

Siirry alas 
+19
Mimosa
Rana
Thaleia
MissHamtaro
Carnie
Kuurankukka
Tinttufia
Alonces
Jenna
Lumikki
Ecifircas
Siama
Santra
caracal
marika
Silky
-Tähtiloiste-
Maarit
Evangelina
23 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Bratz Empty
ViestiAihe: Bratz   Bratz EmptyTo 13 Toukokuu - 19:01

Tiedän, että osa suorastaan inhoaa Bratz-nukkeja, mutta siitä huolimatta avaan ketjun näillä mainioille pallopäille Razz Minun kokoelmistani taitaa löytyä n. 30 Bratz-nukkea, en tiedä tarkasti kun en ole tarkistanut, mutta on niitä kuitenkin iso laatikollinen Very Happy
Tässä siis muutamia kuvia Bratzeistäni.

Bratz 3853995
Cameron ja Bratz kidz Cloe, joka tosin esiintyy minulla nimellä Calista ja on Cameronin pikkusisko.

Bratz 3853994
Cade ja Fianna (kauneuspilkku lisätty jälkikäteen)

Bratz 3853993
Cloe (puhuva) ja Eitan

Bratz 3853990
Yasmin (puhuva) ei tahdo tulla paparazzien kuvaamaksi tänään.

Bratz 3853992
Sasha

Bratz 3853989
Kaksoset Phoebe ja Roxxi

Bratz 3853988
Meygan

Bratz 3853991
Jade

Ja lopuksi Hollywood Diivani
Bratz 2609759
Yasmin, Jade ja Sasha
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyTo 13 Toukokuu - 19:06

Onpa ihania nuo Hollywood nuket. Ja puhuvia nukkeja affraid

Kyllä mullekin muutama bratz on eksyny, vaikka aluksi en tykänny yhtään, mutta pikkuhiljaa niihinkin alkaa kiintymään. Mulla tuli yhdessä välissä barbie-keräilyssä vaihe, ettei kirppiksiltä löytyny yhtään barbieta, mutta bratzejä oli vaikka pilvin pimein, no pikkuhiljaa niitäkin alkoi kertymään minulle.

Pitääpä ottaa kuvia muutamasta että saisin ne tunnistettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyTo 13 Toukokuu - 19:57

Onkos Fiannalla Lady Lovelylocks-lelusarjan mekko? queen Tosi hieno kokoelma Bratzeja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyTo 13 Toukokuu - 20:10

-Tähtiloiste- kirjoitti:
Onkos Fiannalla Lady Lovelylocks-lelusarjan mekko? queen Tosi hieno kokoelma Bratzeja.
Ai niin sehän sen sarjan nimi oli Very Happy Mietin tuossa, kun kirjoittelin tekstejä, että kenenkäs mekko tämä nyt olikaan, mutta en saanut päähäni sarjan nimeä, joten jätin kirjoittamatta. Mutta siis, kyllä on Lady Lovelylocks-sarjan mekosta kyse, jos en väärin muista niin tämä kuului Maiden FairHairille...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyTo 13 Toukokuu - 20:22

Mä lapsena ihailin niitä nukkeja, muttei mulla ollut niitä yhtään. Mulla on jossain esitekin tallessa, jollen aivan väärin muista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Bratz Empty
ViestiAihe: Tunnistusosio muille nukeille kuin barbeille?   Bratz EmptyPe 14 Toukokuu - 10:46

eli otsikossa tärkein. Eli mulla on muutamia bratzejä joille haluaisin henkilöllisyyden selville ja ajattelin (toisten hermoja säilyttääkseni) että en sisällytä niitä tuonne toiseen tunnistusketjuun, vaan jos näille voisi perustaa ihan omansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyPe 14 Toukokuu - 14:44

Erotin tunnistusalueen omaksi kategoriakseen ja nyt siellä on sitten alueet Barbeilla ja muotinukeille Smile Ei minua tosin henkilökohtaisesti olisi haitannut, vaikka kaikki mahdolliset nuket olisi tunnistettu samalla alueella sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyPe 14 Toukokuu - 20:27

Musta nää on jotenkin hurjan symppiksiä vaikka vähän pissiksiltä näyttävätkin Razz Aluksi ostin yhden kun olin utelias ja tietenkin siinä kävi niin ettei yksi riittänyt Laughing
Tässä Movie Star Cloe:
Bratz P8250562
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyLa 15 Toukokuu - 12:04

Sitäpä ei tainnut kukaan Bdollissa tietääkään, että minäkin olen Bratz keräilijä! Siellä oli sen verran jotenkin outo se tunnelma Bratzien suhteen, etten halunnut sitten postailla omiani, mutta arvelin, että ehkä täällä uskallan kuitenkin. Twisted Evil

Minulla on tällä hetkellä vain 6 Bratziä ja 4 Lil'Bratziä, mutta ne ovat sitä ihanampia ja kaipailen jo heille lisää kavereita. Minusta niiden kuvaus on todella haastavaa ja mielenkiintoista, koska ne ovat niin erilaisia kuin muut realistisemman näköiset muotinukkeni. Niissä on sellaista anime/sarjakuvamaista charmia ja rakastan niiden todella katu-uskottavia vaatteita!

Tässä minun Rock Angelz Cloe, jota kutsun Angeliksi:
Bratz Trippin078a

Wild life Safari Cade:
Bratz Trippin105b

Angel ja Cade yhdessä:
Bratz Trippin069a

Iconicz Cloe:
Bratz Angelportraits018b

Secret Date Meygan:
Bratz AnimeMeg013c

Wild Life Safari Dylan ja Earth Girl Yasmin:
Bratz DylanandMin008

Minulle on tulossa Rock Angelz Jade pian. Punkz Cloe on kai seuraava hankinta! cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyLa 15 Toukokuu - 17:47

Voi, miten kivoja kuvia! Laita ihmeessä lisää Cool Mulla tää Bratz-innostus tulee ja menee; välillä innostun niistä ihan kauheasti, sitten ne taas jäävät. Tällä hetkellä ei ole Bratz-kausi, siksi en ole niitä kuvaillutkaan Laughing Kuvia tulee kun innostun niistä taas... Barbie-innostus sen sijaan on kutakuinkin pysyvää.

Lil´Bratzit on kyllä sööttejä! Mulla ei ikävä kyllä ole kuin yksi, mustatukkainen ja sinisilmäinen Nazalia.

Bratzien viehättävyys on musta just siinä sarjakuvamaisessa ulkomuodossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyLa 15 Toukokuu - 17:48

Tuo viimeisen kuvan Yasmin on kaunis! (ja yllättäen punahiuksinen...)

Minullakin on Bratzejä, 20-30kpl -en muista nyt tarkalleen, monta kuitenkin. Ja Bratzieni vaatetilanne on itse asiassa parempi kuin muiden nukkejeni. Toivottavasti Marika saat nyt kuvattua paljon näitä isopäitä, tiedä vaikka minä taas innostuisin ottamaan Bratzini kaapin kätköistä taas esille. (Joskus tyttäreni kanssa innostutaan pukemaan yhdessä Bratzejä, heidän vaatevalikoimansa kun tosiaan on tämän talouden laajin -mutta muuten ovat nyt jääneet muiden nukkejeni jalkoihin.)
Ajattelin jopa harjoitella tuota naamojen maalausta noilla Bratzeillä -niillä kun on tuo isompi naama, niin voisi olla ensikertalaiselle helpompaa...
Harmi, että Moxiet tulivat Bratzien tilalle -minusta Moxiet eivät ole yhtään niin kivoja.

Nyt muuten saa äärimmäisen halvalla ebaystä Bratzejä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyLa 15 Toukokuu - 17:55

En mäkään Moxieille syttynyt, ne on liian lapsia Laughing Ensin ajattelin että ostan yhden tuohon Bratzien viereen vertailtavaksi mutta enpä halua. Niiltä puuttuu se asenne mitä Bratzeilla on.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyLa 15 Toukokuu - 19:06

Ostin tyttärelleni yhden Moxien -ja sitten tajusin etten itselleni sellaista halua. Ovat mielestäni huonompi laatuisia kuin Bratzit. Hiuksetkin olivat takussa samantien. Jotenkin ne mainoksetkin ovat ärsyttäviä (älkää kysykö miksi). Olisi vaan Bratz saanut jatkaa oloaan -mutta piti sen mattelin mennä torpedoimaan alas hyvä nukke Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyLa 15 Toukokuu - 20:33

meillä on kaksi moxieta ja hiukset on tosiaan surkeat Sad ja meillä vaalealla moxiellä on maalausvirhe silmässä, mutta en ikinä sitte saanu aikaiseksi viedä takaisin kauppaan sitä. Ja eipä nuo näytä leikeissä olevan mukana, hyllyllä pysyvät.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptySu 16 Toukokuu - 16:24

Ei kai se silmän virhe leikeissä haittaa. Ja jos viet sen kauppaan, niin se raukka päätyy kaatopaikalle Crying or Very sad

Bratzin ja Lil´Bratzin ero:
Bratz P5160552
Pieni on yhtä hyvälaatuinen kuin isokin Smile

Movie Star Cloe kiipesi tänään puuhun, en vaan tajua miten kun sillä on aikamoiset korot noissa sandaaleissaan Laughing Mutta kyllä se vaan onnistui Shocked
Bratz P5160577
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyMa 17 Toukokuu - 14:30

Oi miten ihania kuvia, Tuike!!! Tää puussa nökötyskuva aivan erityisesti. Hehe! Joo, taitava on neiti, kun korkkareilla kiipeilee!!! Laughing lol!

Minun Meygankin viihtyy puiden seurassa:
Bratz MinandMeygan065a

Ja Cloe tykkää kukista:
Bratz Angelportraits031a
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyTi 18 Toukokuu - 13:45

Kiitos Laughing

Kauniita kuvia taasen, Marika Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Bratz Empty
ViestiAihe: bratz ja aikuinen   Bratz EmptyTi 18 Toukokuu - 15:04

Tosi kiva nähdä, että muutkin tykkää bratzeistä... Niitä tunnutaan haukuttavan joka suunnalla, ja luulin, että ainoastaan minä ja lapset tykkäämme niistä. Söpöjä nukkeja teillä.

Mikä tuo nukke on, jolla on nuo tosi oranssit huulet ja meikit?

Kerran tapasin yhden bratzejä keräävän keski-ikäisen naisen - ja tuntuihan se oudolta kohdata elävä aikaihminen, vaikka itsekin niitä kerään. En tiedä, miksi se tuntui niin kummalta. Olen varmaan yhtä outo veljeni tyttöystävän mielestä, joka inhoaa bratzeja.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyTi 18 Toukokuu - 15:13

Eilen otettiin pitkästä aikaa tyttäreni (5v) kanssa Bratz laatikot kaapista ja puettiin neitokaisia. Huomasin taas, että tykkään tosi paljon näiden nukkejen naamoista. Sinänsä harmi, että kropat ovat aika tönkköjä -yhden pään olen tosin laittanut obitsukroppaan, johon se sopikin oikein näppärästi. Mietin, että miltäköhän näyttäisi fashionista kropassa.... Täytyy kokeilla jossain vaiheessa.
Bratzit ovat kyllä jääneet minulla ihan liian vähälle huomiolle, kun olen nyt enemmän hommaillut niiden nivellettyjen neitojen parissa. Täytyypäs yrittää parantaa tapani Exclamation Ja ehkäpä voisi hankkia muutaman uudenkin Bratzin... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyTi 18 Toukokuu - 20:52

Laughing Hehe! Minulla ei ole edes lasta, jota voisi pitää hyvänä tekosyynä hankkia näitä pallopäitä. Vaikka enpä kyllä koe sellaista tarvitsevanikaan. Twisted Evil Minä olen aidosti kummallinen, tykkään Bratzeistä ja sillä siisti!

Otinkin ihan häpeämättömiä vaahtokarkkikuvia Yasminista ja hänen lemmikeistään!
Bratz MinandMeygan028a
Bratz MinandMeygan081a
Bratz MinandMeygan068a

Olikos se Santra tuo minun oranssihuulinen josta kysyit vai jonkun muun? Minun punapää oranssihuulinen on Secret Date Meygan. Wink

Minusta on oikeastaan tosi mielenkiintoista välillä ottaa kuvia näistä niveltämättömistä, vaikka kaikki muut nukkeni ovatkin sellaisia. Bratzeillä se ei minulle ole jotenkin tarpeen... mutta Fashionista kroppa muuten toimii erinomaisesti Bratzeillä! Näin Flickrissä yhdellä tyypillä tosi makean hybridin, Caracal!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyKe 19 Toukokuu - 6:57

Täällä on toinen kummallinen. En tarvii enää mitään tekosyitä rynniä Bratz-hyllyjä tyhjentämään Laughing

Yasmin on mun lempparihahmo ja tuo Earth girl on kyllä aivan mielettömän upea. Melkein tekis mieli mennä Ebaysta kyttäämään tyttöä, mutta budjetti ei nyt kyllä anna myöten, joten parempi jättää väliin Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyKe 19 Toukokuu - 14:54

Tässäpä nyt pari Bratziani, halusivat niin kovasti mennä kuukausien pimeässä kaapissa kököttämisen jälkeen ulos ihmettelemään puutarhan vihertymistä.
Bratz P1060875
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyKe 19 Toukokuu - 18:01

No niin, nyt minä innostuin taas näistä kunnolla Very Happy . Kaksi uutta tulossa Englannista ja ihan pakko oli taas kuvatakin.
Bratz P1060879
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyKe 19 Toukokuu - 18:05

Äh! Miten minä välillä onnistun pienentämään kuvaa ja sitten välillä luulen pienentäneeni, mutta tuleekin tuollainen jättikuva!!! Question Anteeksi tämä minun opetteluvaiheeni....kyllä tämä kuvien liittäminen joskus vielä sujuu sujuvasti Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz EmptyTo 20 Toukokuu - 15:09

Ihana mekko tuolla Bratzillasi! Itse tehty eikös olekin? Smile Sopii mahtavasti neitosen väreihin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bratz Empty
ViestiAihe: Vs: Bratz   Bratz Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bratz
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 8Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
 Similar topics
-
» uusi bratz
» Kynitty Bratz
» Bratz Play Sports Gymnastics Yasmin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Muut muotinuket-
Siirry: