| Bratz | |
|
+19Mimosa Rana Thaleia MissHamtaro Carnie Kuurankukka Tinttufia Alonces Jenna Lumikki Ecifircas Siama Santra caracal marika Silky -Tähtiloiste- Maarit Evangelina 23 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Bratz To 20 Toukokuu - 16:20 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Bratz To 20 Toukokuu - 16:53 | |
| Tuike: on tosiaan itse tehty mekko. Ja kiitoksia Marikalla taas ihania kuvia! Hauskaa että tällä foorumilla uskaltaa Bratzaillakin reilummin En muista mitä ne tulevat nuket ovat -toinen oli joku Yasmin (jotka ovat aina suosikkejani) ja toinen Pampered Petz Yasmin (muistaakseni...). Olen suosiolla jättänyt nämä nimi-hommat, minulla on ollut lapsesta lähtien huono nimimuisti enkä vaan jaksa vaivata päätäni moisilla asioilla . |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Bratz To 20 Toukokuu - 19:09 | |
| |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Bratz To 20 Toukokuu - 22:31 | |
| On nuo veikeitä nukkeja. Mun on vuosia tehnyt mieli sitä japanilaista Bratzia, sen nimi taitaa olla Kumi. Niitä oli Tiimarissakin myynnissä ja mä mietin, että enhän mä kehtaa sitä ostaa... |
|
| |
marika Model muse
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Bratz Pe 21 Toukokuu - 23:53 | |
| Upeita kuvia taas kerran!! Mielenkiintoista tosiaan, että kukin stailaa niin eritavalla nukkejaan. Minä en ikinä osaisi stailata omiani samalla tavoin kuin Marika, vaatetan nuket aina sillä samalla tylsällä tyylilläni -Marika taas räväyttää potin! |
|
| |
marika Model muse
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Bratz Su 23 Toukokuu - 10:21 | |
| Onpas kivat nuo lyhyet hiukset! Sormet syyhyävät etsiä omien nukkejen joukosta uhri samaan käsittelyyn (yksi barbieni muuttui paljon näpsäkämmän näköiseksi polkkahiuksilla, ihme etten ole tehnyt useammallekin) |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Bratz Ma 24 Toukokuu - 18:44 | |
| Eikun saksimaan vaan! Näillä uusilla Bratzeillä on useilla sitä huonompilaatuista hiusvärkkiä, kiito Mattelin, mutta niistä saa silti hauskoja juuri leikkailemalla!! Tässä uusin tulokas: Rock Angelz Jade, jonka kunnostin aika hirveästä jamasta. Oli nimittäin koko hiusraja ja osa naamasta täynnä violettiaja pinkkiä tussia, tukka ihan hirveä hamppu ja koko vartalokin tahrainen. Remove-Zit/kynsilakanpoistoaine/tolu/hiusbalsami-yhdistelmällä hänestä tuli kuitenkin ihan kelpo tyttö vielä ja on nyt ehkä puhtain Bratzi mitä mulla on!!! Ja tässä teille pähkinä! Kellä on paras asu tänään? |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Bratz Ma 24 Toukokuu - 20:35 | |
| On Jade todella kaunis! Sinulla pitäisi olla ennen-ja-jälkeen kuvat Voihan rähmä, kuinka kaunis tuo alakuvan Min on!!! (Artie saa mun pisteet vaatetuksesta, mutta Min on kaunein!) |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: vihreäsilmäinen Artist Jade Ti 25 Toukokuu - 13:16 | |
| Tuo Artist Jade on maailmalla varmaan aika harvinainen vihreäsilmäisenä. Itse olin Bratz-lakossa kun sitä myytiin, joten meni sivu suun. Jos jollakulla on myydä tuo vihreäsilmäinen artist Jade (kylläkin alkuperäisillä hiuksilla), niin ostaisin! Itselläni on sama nukke ruskeasilmäisenä, mutta haluaisin TIETENKIN vihreäsilmäisen... Marikan nukke lyhyillä hiuksilla on kyllä tosi kivan näköinen. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Bratz Ti 25 Toukokuu - 23:47 | |
| Tänään tulleet Yasminit. (tai tuntien minun nimimuistini, olivat ne varmaan jotain ihan muuta nimeltään....) |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Bratz Ke 26 Toukokuu - 19:23 | |
| Caracal, aivan ihanat Yasminet! Ja tuo Marikan lyhyttukkainen Jade on hurmaava! Minäkin sanon että Artien vaatteet on hienoimmat mutta Min on kaunein Täällä Yasmin ja Sasha ottivat varaslähdön koulun loppumiseen: Ja Cloe söpöilee: Kauhean tummat kuvat kun piti saada liika valo pois |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Bratz Ke 26 Toukokuu - 21:01 | |
| Cloe saa minun ääneni, sekä ulkonäön että vaatteiden suhteen. Ihanat kuvat, Tuike. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Bratz Ke 26 Toukokuu - 21:42 | |
| Kiitos kaunis |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Yasmin Earth Girl Su 30 Toukokuu - 10:28 | |
| - Evangelina kirjoitti:
- Yasmin on mun lempparihahmo ja tuo Earth girl on kyllä aivan mielettömän upea. Melkein tekis mieli mennä Ebaysta kyttäämään tyttöä, mutta budjetti ei nyt kyllä anna myöten, joten parempi jättää väliin
Huutiksessa on myynnissä Yasmin Earth Girl. Tukka on aika sekaisin , mutta eiköhän sen kuntoon saisi hoitoaineella ja kammalla. En siis itse ole myyjä, enkä tiedä, saako tänne edes laittaa tämmöisiä vinkkejä... http://www.huuto.net/kohteet/---bratz-ja-winks-nuket---/139705027Ostin itse USA:sta kolmen bratzin sarjan, kun en Suomessa tajunnut ostaa. Siinä satsissa Earth Girl Yasminin silmämaalit olivat pielessä , mutta näin sen sitten Suomessa myynnissä jossain halpakaupassa, kun bratzien mynnin piti olla jo ohi. Kiva yllätys saada nukke hyväkuntoisena sittenkin... mutta rahaa tähän hommaan saa kyllä uppoamaan ihan liikaa. Nyt on tauko ja makselen visalaskua takaisinpäin... boring. |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Bratz Su 30 Toukokuu - 21:25 | |
| Ai, ne on ihania nuo sinun Yasminit, Caracal!! Tuo etummainen on ainakin Girlz Really Rock Yasmin. Mullakin on se. Toisesta ei ole tietoa, mutta IHANIA ne on molemmat!!! Aivan hurmaavia kuvia Tuike!!! Lissäääää tahtoo!!!! Tuo sinun Sasha on aivan lumoava...minulla ei ole yhtään Sashaa vielä. Pitää piakkoin hankkia! ;D Minun piskuiset kävivät saniaispenkin vieressä taapertamassa: Flower Girlz Nora (löysin viime viikolla Kärkkäiseltä! Aivan ihana - tällä on tukkakin sitä parempaa laatua!) Cade hurjastelee... Varjoja luovat Koby ja Nora |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Bratz Su 30 Toukokuu - 21:48 | |
| Tua Cade on aika kiva!! Sille hiukan parempi kroppa, niin Avot!! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Bratz Ma 31 Toukokuu - 10:42 | |
| Santran linkki oli aika houkutteleva -varsinkin kun siellä oli Winx myös. Onneksi tilin tilanne on toivoton , ei tarvitse tällä hetkellä shoppailla. Kiitos taas kuvapläjäyksestä Marika! Päivä alkaa aina kivasti, kun käy täällä kuvia katselemassa. Minulla taas Sasha oli ensimmäinen ja niitä tuli paljon myöhemminkin, tällä hetkellä tosin luulen että Yasmineita on eniten. Cloe on taas jäänyt vähimmälle -niin minulla aina käy blondien nukkejen kanssa (ehkä saan tarpeekseni blondeista kun tuijotan itseäni peiliin ) |
|
| |
Silky Takara Jenny
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Bratz Ma 31 Toukokuu - 17:47 | |
| Ihana pinkki possu ! Ei ollenkaan hullumpi ostos! Onko Suomessa yleensä vähemmän tummahipiäisiä nukkeja myynnissä? Vai tehdäänkö niitä vain vähemmän? Vaatteiden -siis ihmisten vaatteiden- kanssahan on niin, että esim. Ruotsiin tulee samalta valmistajalta aivan eri mallit ja värit myyntiin kuin Suomeen, (ainakin ennen oli asia näin). |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Bratz Ma 31 Toukokuu - 17:49 | |
| jännä juttu, kun katsoo täälä noita bratzejä stailattuina, niin ne näyttää kerta kerran jälkeen upeammilta ja alkaa yhä enemmän haluamaan niitä itselle. Tyttärellä niitä on jo useita, joten ehkäpä seuraavat onkin sitte mun... |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Bratz Ma 7 Kesä - 10:58 | |
| Sepäs siinä just onkin! Bratzejä on tosi hauska stailailla! Iconz Cloe on minunkin suuri suosikki Tuike! Ihanat kuvat! Minun Iconz Cloe joutui editoinnin uhriksi : Ei, ei ei Siama! Näillä pitää olla just tällaiset oudot pienet stiffy kropat!!! Se on niiden se juttu! Bratzejähän on nivellettyjäkin nykyään, ainakin siinä Movies sarjassa, mutta minä tykkään näistä just tällaisina pikku pökkelöinä! En muuttaisi niistä mitään! Ne tuntuu raskaalta ja kivalta kädessä, ne voi tökätä seisomaan ulos tuulisella säällä ja ne ei kaadu! Tässä on minun uusimmat: Cameron (ihan eka edition) ja yksi uusimmista, Stylin' Cloe. Laitoin Cloelle otsatukan. |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Bratz Ma 7 Kesä - 11:44 | |
| Niiinnniiinniiin, mutumutkumutkumutku.. Komiat kasvot on silti. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Bratz Ma 7 Kesä - 14:58 | |
| Cloe kukkaistyttönä. Huomatkaa Lordi-buutsit Ne on Pampered Petz Jaden, mutta mä sanon niitä Lordi-buutseiksi Mun lemppari on tää Movie Star Cloe Kyllä, tää sarja on nivelletty, mutta ei näilläkään ole nivelet kuin kyynärpäissä ja ranteissa, sekä rinnan alla. Auttaa tietty vähän mutta ei tää mitenkään erityisen taipuisa ole paitsi noista käsistä. Jalat on ihan samanlaiset kuin muillakin. Mutta näillä on oikeat ripset Tahtoisin muutkin tän sarjan nuket mutta ei ole vaan tullut Erittäin hyvänlaatuinen nukke, ja tukkakin sitä parempaa materiaalia. Tukassa vaaleampia raitoja. Eka Bratz jonka ostin, ja senkin takia ykkönen mulle Nuo pojatkin on tosi kivoja! Marika, suosittelen ostamaan Sashan, ainakin itse tykkään tosi kovasti Caracal, musta tuon Cloen pinkki possu on paketin parasta antia, se on vaan niin söpö! Sillä on siivet ja erikokoiset silmät, ihan hassu En tiedä tummien nukkejen markkinoilletulosta, mutta ainakin tuntuu ettei niitä tule niin paljon kuin näitä vaaleita. Tiedä sitten miten on muualla maailmalla... Lapsena mulla oli yksi AA Barbie (Rock Stars DeeDee) ja voi vitsi miten ihana se oli! Jos olisin tiennyt että Tähtiloisteet, Persikat sun muut on saatavilla AA:na..! Vaan eihän niitä Suomeen tuotu, en edes tiennyt niiden olemassaolosta |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Bratz | |
| |
|
| |
| Bratz | |
|