| Bratz | |
|
+19Mimosa Rana Thaleia MissHamtaro Carnie Kuurankukka Tinttufia Alonces Jenna Lumikki Ecifircas Siama Santra caracal marika Silky -Tähtiloiste- Maarit Evangelina 23 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Bratz Ke 6 Loka - 9:34 | |
| Totta, hauskat kuvat! Oih tuo Fiannan paita! Tahtoo.... |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Bratz Ke 6 Loka - 11:12 | |
| Kiits Tuike ja Caracal! Flashback Fever ja Tokyo sarjoissa oli just parhaat vaatteet! Tykkään tosi paljon tuosta puserosta itsekin! |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 30.07.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Bratz Ke 6 Loka - 19:24 | |
| Marika upeita kuvia. oot muuten hurjan luova ihminen ♥♥♥ |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: Bratz Pe 8 Loka - 19:02 | |
| ihania pitääpi käydä prismassa.. ömöm jos huomenna pääsis kun jos menen seinäjoella käymään, lähin prisma on näet siellä. noh.. Sainpas muuten tänää 40€ rahaa.. EIH ja käytin 10€.. olis ollu 50€ mutmut... ;( enää 40 € |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Bratz Ti 12 Loka - 15:33 | |
| Kiitoksia Jenna!! Tässä viime kesältä pari kuvaa pojista: Kobe, Eitan ja moottoripyörylä. Unohtuikos jotain Eitan?!? |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Bratz Ti 12 Loka - 17:30 | |
| Tuo prätkä on kyllä ihana |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Bratz Ti 12 Loka - 20:40 | |
| Komee prätkä ja komeet pojat ♥ |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Bratz Ti 12 Loka - 21:09 | |
| Upeita kuvia |
|
| |
Carnie Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 25.10.2010
| Aihe: Vs: Bratz Ma 25 Loka - 16:13 | |
| Vooih! Miten te pidätte Bratzienne hiukset noin hyvässä kunnossa? ;OOO |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Bratz Ti 26 Loka - 19:39 | |
| Kiitoksia!! Mulla on Bratz kokoelmalleni oma hylly. Niiden iloisia naamoja on kiva katsella sieltä ja silloin niiden hiuksetkin pysyy aika kivassa kunnossa. Jos ne on menneet hamppuun niin kuumavesi pesulla ne saa kyllä ihan entiseen loistoonsa. Aika monet näistä munkin Bratzeistä on käytettyinä ostettuja ja niitä piti tosiaan vähän tuunailla, että ne sai alkuperäiseen kuntoon. Tein viime kesänä tällaisen kollaasin pikkuisista pallopäistäni: Tokyo Fianna ja Flashback Coby puuttuu siitä kyllä... |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: : ) Ke 27 Loka - 17:08 | |
| tää kollaasi on kyll hieno, ihanan värikäs ja pirtee sommittelu ♥ muuten mitä kuvan muokkaus ohjelmaa käytät? itse tykkään Gimp 2 : )) |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Bratz Ke 27 Loka - 19:17 | |
| Hihii, onpas suloinen kollaasi |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Bratz To 28 Loka - 19:59 | |
| ihanii löysin kirppikkselt 2 4€ bratzia, toisen hiukset leikkasin, oli tosi hampuilla ja takkuset. No tuli ihan nätti , pitääs laittaa tunnistusalueelle varmaankin.. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Bratz Pe 29 Loka - 16:39 | |
| Cloehan onkin hyvin valmistautunut Halloweeniin upeassa mekossaan! |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Bratz Ma 1 Marras - 21:45 | |
| Onpas ihastuttava tämä sinun Halloween neito, Tuike!! Tosi kiva asu - tuo kangas on niin upea - täydellinen juhlaan! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Bratz Ti 2 Marras - 15:50 | |
| Kiitos Mä muuten inhoan oranssia... |
|
| |
MissHamtaro Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 10.11.2010 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Bratz To 11 Marras - 10:48 | |
| Tuo oranssi mekko on kyllä tosi kaunis. Näin tässä yksi päivä kirppiksellä sellaisia pusseja, joihin kuului kaksi bratzia ja melko paljon vaatteita niille. Osa vaatteista näytti itse tehdyiltä. Ja hintaa oli yhdellä pussilla vain 6 ja puoli euroa! Harmi ettei ollut silloin rahaa mukana. :/
Muoks// Sain tänään ensimmäisen bratzini! Maksoi kirpparilla 50 senttiä ja hintalapussa luki ''siilitukkainen bratz'' :'D Joku pikku kampaajanalku oli parturoinut sen raukan, mutta lyhyt kampaus oikeastaan sopii sille. Taitaa muuten olla niitä ensimmäisiä bratzeja tuo minun nukkeni, ainakin selässä ja takaraivossa lukee vuosi 2001. Tarkoittaako se varmasti valmistusvuotta? |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: Moi Ke 24 Marras - 21:23 | |
| MissHamtaro, harmi ku ei ollu rahaa mukana = ( noo joku toinen kerta sitten.
Tulikin täs mieleen, että ostin kaks Bratz nukkea kirpputorilta, hintaa heillä oli 11 euroa, ja niillä oli vähän vaatteita mukana. tyttöt kyllä tarvitsevat nimet ja tuunauksen.. ---> lisäilen kuvia pian, toivon : ) |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Bratz Pe 3 Joulu - 20:13 | |
| - MissHamtaro kirjoitti:
- Tuo oranssi mekko on kyllä tosi kaunis. Näin tässä yksi päivä kirppiksellä sellaisia pusseja, joihin kuului kaksi bratzia ja melko paljon vaatteita niille. Osa vaatteista näytti itse tehdyiltä. Ja hintaa oli yhdellä pussilla vain 6 ja puoli euroa! Harmi ettei ollut silloin rahaa mukana. :/
Muoks// Sain tänään ensimmäisen bratzini! Maksoi kirpparilla 50 senttiä ja hintalapussa luki ''siilitukkainen bratz'' :'D Joku pikku kampaajanalku oli parturoinut sen raukan, mutta lyhyt kampaus oikeastaan sopii sille. Taitaa muuten olla niitä ensimmäisiä bratzeja tuo minun nukkeni, ainakin selässä ja takaraivossa lukee vuosi 2001. Tarkoittaako se varmasti valmistusvuotta? kaikissa bratzeissä on merkintä mga entertainment 2001 ainakin tietääkseni. uusimmissa brateissä lukee päässä toi 2001 ja bodyssa 2010 |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Bratz La 25 Joulu - 11:35 | |
| Ostin ebaysta tällaisen pirtsakan tyttösen. Ilmeisesti hiukset on leikattu itse (ei varmaan ole lyhythiuksisia Bratzejä tehtaalta lähtöisin?) -mutta siis juuri noihin lyhyisiin hiuksiin tässä neidissä ihastuin. Kuvan vaatteet olivat päällä tullessa. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Bratz La 25 Joulu - 16:06 | |
| Yasminhan se siinä On varmaan jonkun itse leikkaamat hiukset, en ainakaan ole ikinä edes kuullut lyhyttukkaisesta... Tosi kivannäköinen, hyvin pirteä! |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Bratz Ma 27 Joulu - 19:29 | |
| kyllä ainakin näyttää että on leikattu itse hiukset : ) kaverillani on tuo bratz (ainakin oletan niin) |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Bratz Ma 27 Joulu - 21:48 | |
| Hyvin tunnistettu. Itse menin ihan mykäksi: ei tullut yksikään nukke mieleen tuosta lyhyttukkaisesta! Uudet hiukset näyttävät aikuismaisilta ja tyylikkäiltä - paremmilta kuin alkuperäiset! |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Bratz Ti 28 Joulu - 21:16 | |
| Bratz World Twins – Nevaeh Joutui tällä kertaa kuvanmuokkaus ohjelman käsiin, ja tälläinen oli lopputulos (= |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Bratz | |
| |
|
| |
| Bratz | |
|