| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| |
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 23 Loka - 16:21 | |
| Näyttävä Mammamme näyttää terävät puumanaisen kyntensä, mutta eleganttisen hienostuneesti pikkupikkumustassa Lieneekö näköpiirissä sopiva ori uhriksi.. Siltähän tämä näyttää, sillä tuhannen ja yhden yön maasta saapui uusi uljas antilooppi taloon Dhima ( FR Hypnotic Francisco ) |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 24 Loka - 16:09 | |
| Kina Nika |
|
| |
Siama Vintage
| |
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 26 Loka - 19:41 | |
| Dhima on kyllä syötävän upewa!! Ihana poseeraus kukkien kanssa. Tämä eka Francisco on edelleen minun lemppari. Minun Ciscolla on kyllä rootatut mustat pitkät hiukset...sellainen inkkari look. |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 1 Marras - 22:10 | |
| Olikos Convention kokoelmassa mielenkiintoista antia kenellekään? Näissä linkeissä kuvia niille, jotka eivät ole vielä ehtineet niihin tutustua: http://www.flickr.com/photos/shuga-shug/http://shugashug.wordpress.com/http://www.flickr.com/photos/jennfl/sets/72157625114250557/Minä tykkäsin siitä blondi Takeosta...ups...Adrianista! Mainio juippi - vihdoin ne kauan kaipaamani pitkät hiukset Hommesilla, mutta kun olen jo rerootannut pitkähiuksisiksi tusinan, niin tuskinpa hankin sitä. Tykkäsin myös Eden/Lilith paketista - mainion räväkät meikit ja hiusten värisävyt. Anya, joka minusta kyllä näyttää oudosti vanhalta Verolta, (ja se on hyvä, koska Vero oli aina yksi suosikeistani) oli ihastuttava! Uusista FR2 ja kierrätysversio Brideista en pitänyt hirveästi (alkuperäiset Bridesit oli upeampia minusta!), mutta kroppia mielelläni ryöstäisin kyllä niiltä!! Hehe! Olivat jotenkin puisevia kasvoiltaan tai jotain, mutta olisi kiva nähdä omistajien kuvia, että mieli voisi muuttua ... kaipaisin kai vähän södempiä päämalleja takaisin. Dominiquessa voi olla kyllä potentiaalia minun makuun - siinä oli entisaikain playline Janayn etnistä charmia! |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 1 Marras - 22:28 | |
| Minä taas vähän petyin.. Scarlet Woman Adele on kyllä hieno ja se minua himottaisi, mutta hinnan puolesta taitaa jäädä hankkimatta... Ellen sitten jotenkin jostain taio rahaa. Onhan noista nukeista moni todella kauniita, mutta liian hintavia minun makuuni. |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 1 Marras - 22:47 | |
| Olen kyllä ihan samaa mieltä noista hinnoista! Siksi minäkään en varmaan hanki niistä yhtään, vaikka osa varsin kivoja minusta olikin. Mietin vaan, kun katselin erityisesti noita ebay hintoja, jotka kieppui siellä neljässä satkussa, että tuohon hintaan saan jo kaksi BJD:tä! Ovat menneet ihan poskettomiksi nuo hinnoittelut... FR2 aloitushintakin on kuulemma 175$! Mistä lie hinta sitten koostuu, kun asut oli kerran Alexander McQueen kopiota... eli ei se ainakaan voi johtua Jasonin suunnittelukustannuksista... |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 2 Marras - 9:03 | |
| Totta,.. Marl&B:stä vielä löytyy noita nukkeja aloitushinnoin, mutta saa sitten nähdä kuinka kauan. Vaikuttaisi vähän siltä, että FR:n hinnat ovat noususuunnassa, kohta varmaan "perus linen" nukeista saa maksaa sen 150 dollaria. Kysyntä kun kasvaa niin tietenkin hinnat nousee perässä, mutta kuinka pitkälle ihmiset on valmiita maksamaan.. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 2 Marras - 9:07 | |
| No huh huh mitä hintoja! Ei tosiaankaan kotiudu yhtäkään tähän talouteen. Eipä kyllä yksikään kolahtanutkaan kunnolla (no, Adele oli upea -mutta minulla on jo yksi Adele ja se riittää). Ennemmin laittaisin rahani tällä hetkellä Momokoon (tai siis Momokoihin, niitähän saisi jo monta yhden FR:n hinnalla). |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 2 Marras - 11:20 | |
| Huh, että ovat ihania. Harmi vain, että hintojen puolesta ovat kyllä täysin opiskelijabudjetin saavuttamattomissa (eli siis pitäis säästää pidempään ja sehän mulle kaikki heti tyypille täysin käsittämätöntä ) |
|
| |
Milia Model muse
| |
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 6 Marras - 23:48 | |
| |
|
| |
Aurora Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 05.07.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 9 Marras - 19:43 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
| |
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 16 Marras - 21:43 | |
| Oh, aivan IHANA tuo Milian Luchia!! Törkeän ihanat hiukset...tuon voisin kyllä vaikka vohkia omaan kokoelmaani...Hehe! Hurmaavia kuvia Siamalta!! Ja Adalminalta! Ah, Pinkman Kyori!! Onneksi olkoon!!! Olen aina toivonut, että jonain päivänä saisin Jonin maalaaman Adelen, mutta se on kaukaisissa haaveissa edelleen. Kivan sähäkkö tuo lyhyt tukka myös Kyorilla! |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 17 Marras - 13:01 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 17 Marras - 18:05 | |
| Wau nämä Milian neitosen kengät!!!!!!!!!!! Lääh kuolaus...... (PS: joutuuko noi kengät oikeasti nyörittämään, vai onko takana vetoketju?) |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 17 Marras - 19:10 | |
| Ne on vetoketjuilla, onneksi! Alunperin Coletten saappaat. |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 19 Marras - 13:05 | |
| |
|
| |
Aurora Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 05.07.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 22 Marras - 17:26 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 23 Marras - 0:09 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 24 Marras - 21:54 | |
| Mustia Sulkia |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 1 Joulu - 20:30 | |
| Tässä uusin lumoojatar Julya nimeltään. ( FR2 Always Polished Dasha ) |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 1 Joulu - 21:40 | |
| Onpas tuolla kaunis vartalo! Pidän tuon nuken kasvoista ja meikistä, se on jotenkin viekas, mutta raikas.. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|