| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Once upon a time Ma 17 Joulu - 15:11 | |
|
Viimeinen muokkaaja, tempokisu pvm Ti 18 Joulu - 22:50, muokattu 1 kertaa |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Joulu - 22:19 | |
| Tempokisun kodissa olisi varmaan vaikeaa olla vieraana: ei pystyisi keskittymään mihinkään edes keskustelun tapaiseen, kun silmät harhailisivat koko ajan nukkehyllyjen kaunottarien kimpussa!!! Sinulla on aivan mielettömän ihania nukkeja ja kaikki puettuina niin tyylikkäästi!!! OIh tätä kauneuden tarjontaa!!! (ja kiitos paljon lisää vaan ) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: ratkaisu Ti 18 Joulu - 22:49 | |
| Joo, vieraana on vaikeaa, mutta on sitten TUTTUNA! ps. lisää on tuolla kuvatarinat, hyvää joulua!
Viimeinen muokkaaja, tempokisu pvm Ti 18 Joulu - 23:34, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Joulu - 22:53 | |
| Olen aivan samaa mieltä Caracalin kanssa! Tempokisun mahtava nukkekokoelma on aivan mielettömän upea! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: pari uutta nukkea Su 23 Joulu - 13:26 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 24 Joulu - 14:31 | |
| Ulkokuvat ovat niin kauniita! Pitäisi varmaan itsekin tuonne luonnon armoille (siis takapihalle ) joku päivä uskaltautua palelluttamaan kaikki sormensa... Inkkarineito on erittäin kaunis ensimmäisessä kuvassa. Ja tuo tausta: itse etsin juuripa tuollaista synkevää metsää (kaikki löytämäni taustat ovat aivan liian kauniita ja iloisen oloisia). Olisiko vinkkiä miltä myyjältä löytyy (ja pitäisi olla isossa koossa, SD kokoluokkaisena)? |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: taustoja myy Ma 24 Joulu - 21:11 | |
| Hei!
Taustoja myy: *Raihing World - eri kokoja, free shipping, pyydä IN A ROLLER, erillinen kauppa netissä. * ebayssa Yomidoll * ebayssa joku iwidland ( löytyy kun selaa fashion royalty-osastoa sieltä jostain, en ole täältä tilannut) * joku muukin oli mutten muista ( tämä vihje auttoikin...) Ebaysta "doll background" pitäisi löytyä, myyjät myyvät eri kokoja, nuo mun on keskimäärin 15 taalaa, isommat on hieman kalliimpia.
Ostaessaaan kannattaa todella painottaa sitä lähetystä IN A ROLLER, sillä monet lähettää muuten taitettuna muovikuoressa, ja se silittäminen on ihan tautista hommaa, painaumat ei siliä ainakaan mulla sitten millään. Koko kangas pitää kastella, jos kastelee osan niin siittä osasta tulee hieman erivärisävyinen. Erittäin usein laitan itse taustaan valoja ja varjoja tai korostan jotain. Yhteenkin taustaan ( Eugenian joulu) liimasin talon kuvan ja pehmensin rajat. |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 26 Joulu - 23:18 | |
| Hyvää Tapaninpäivää, myöhäinen joulukuva... ;D |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: jack sparrow matkustaa pitkin maailmaa To 27 Joulu - 0:11 | |
| se kuva ELÄÄ! hienoa! Mä uusin Jack Sparrow-kansion. Tein eilen projetin jotta Jack Maailman Mantereilla. Ensin lähtöpaikka, Tortuga: Jack ja KuningatarV Jack ja rokokoo-neitokaiset ( just näitten kuvien järjestelyjen kanssa tuli vilu..)varmaan Ranskassa? Jack Englannissa Jack Italiassa Jack maaseudulla, varmaan kans Italia tai Ranska? yritin vähän kun se alkuperäinen Raideri-pariskunta Jack Venäjällä Ja sitten Suomessa! Mun suosikki on englannitar. Jossain vaiheessa käytiin Karibianmeren autiosaarellakin, hakeen matkarahaa ja evästä. |
|
| |
SweetNeat Fashionista
Viestien lukumäärä : 75 Join date : 06.03.2011
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 27 Joulu - 0:57 | |
| Vau, siinä on Jackille seikkailua kyllikseen! Upeat lavastukset, on siinä maailmaa nähty! Minun Barbie-Jackini vielä avaamattomassa laatikossaan taitaa joutaa kohta eteenpäin, kun Hot Toys -versio kotiutui tässä hiljattain... Tosin näistäkin kuvista näkee että yllättävän moneksi tämäkin Jack taipuu. Ja naisia riittää joka maailman kolkassa. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: uudet vaatteet Pe 28 Joulu - 19:05 | |
| |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 28 Joulu - 20:36 | |
| Tuo Fenella Layla-asu on huikee! Tykkään tosi paljon, vaikka yleensä monen erilaisen printin yhdistäminen ei nappaa ollenkaan, taitolaji sekin näköjään. Dagamoart on kanssa tyylilleen uskollisesti ajattoman tyylikäs! Molemmat asut sopii kantajilleen mainiosti. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: sävy sävyyn - tai kaikkea mahdollista Pe 28 Joulu - 21:34 | |
| heh..mä olen kovasti jos ite laitan ( nukelle asua) niin pitää olla sävy sävyyn ja samantyylistä ja muutenkin.. Dashan moniväripalloasun kanssa ajattelin että jos vaan laittaa kaikkea mahdollista niin mitens se? Usein FR nukeilla olen huomannu vaikka kuvittelisi ettei vaaleanpunainen paita ja musta mekko ja - keltainen laukku nyt ollenkaan sovi ( Dania Always on Her Mind) ...paitsi ettei se sovikaan. Usein kyllä toimii vaan joku erikoinen laukku tai monot, asuun kun asuun. Olen kyllä itekin huomannut että kun ennen ajatteli tämä pipo ei sovi tähän takkiin...niin miksei muka sovi? Laittaa vaan. Samanlailla oli ennen pyöräilykuteissakin, kamalan tarkkaa että oli yhteensopivat pyörä ja asu. Nyt on ihan mitä sattuu yhtä aikaa päällä, ja sitten neonkeltainen heijastinliivi päälle.
Lars Byronin suunnittelemat asut ( Fenella) on aina ihan mielikuvituksellisia, onneksi löytyi yksi irto-vaate. Ton hupun vuori on muuten kukka-kuosia. Dagamolla tämä talvivaate-kokoelma ei ollut ihan parhainta mahdollista, ja paljon samaa mitä ennenkin, mutta onneksi sain tämän ( parhaat menee yleensä ihan heti). Mulla on periaate että kun nukelle löytyy SE asu, ja projekti on sitten siinä - nukke ei vaihda asuaan! Siksi näitä kertyykin...
Kuvauspäivä oli hankala, pari päivää sitten tuli ihan hyvää, nyt ei sitten millään.
Norma Desmond-nukke tuli myös tänään iltapäivällä! Vihdoinkin, matkusti 25 päivää. Ehdin itse asiassa ostaa jo toisenkin, mutta se ei haittaa sillä odotan että saan vaihtaa toiselle Normalle vaatetta! Iltapukua varmaan. On kyllä paljon "kiltimmän ja nuoremman" oloinen kun oikeasti Norma Desmond. Mutta paljon paremmin onnistunut "oloisnukke" kuin Poppy as Audrey Hepburn!
|
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: pari pakettia tuli La 29 Joulu - 19:43 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: fantasiaa ja glamouria Ma 31 Joulu - 16:51 | |
| No vitsit...edelliseen kuvaan PITI Tepolle laittaa raitakravatti, mutta MISSÄ?? etsin joka laatikosta. Samoin missä on yhdet nuken auton avaimet?? Tavaraa on siinä määrin että nämä pienet jutut voi olla missä vaan, ja varmasti laitoin johonkin varmaan talteen mutta ei löytyny. Aloin katsella nukelle monoja - ja kravatti löytyi samasta laatikosta. Auton avaimet löytyi Dasha Minimalistin kätösistä. Etsin myös yhtä kassia, oli pakko selata kuvasivuilta kenen kädessä laukku on, oli Rock-Erinin kädessä. Sain vihdoin Gisellen saksasta. Kuulemma myyjä lähetti 7. päivä, hain paketin perjantaina 28. päivä postista. Suunnittelin nimenomaan mustan Gisellen, ja siskoksi tulee valkoisessa mekossa oleva Giselle. ( kyseinen Giselle onkin jo Vantaalla). Häntä etsiskelee Wildchild Black Luchia Hopelessly Captivating oli myös "sivussa" vailla sopivaa asua, mutta ny löytyi mekko: ..ja kaveri saman tien. Kuulemma Johnny honasi Vanessa Paradiksen nimenomaan kun oli siro neitokainen upeassa selän paljastavassa mekossa. Iän myötä kuitenkin nuorten kurvineitokaisten lantion kaaret on käyneet mielenkiintoisemmiksi ( Amber Heardiin viittaan).. sama asia kulman takana Myös Veronique Body Double sai uudet kuteet ( tai otin laatikon pohjalta) Tuossa vielä Veronique Breaking the Mold, PITI tehdä villit kiharat...tuli kivilakattu kampaus. Tämäkin nukke on unehtunut takariviin. Molemmat Veroniquet pääsi nyt kuitenkin "vintage-hollywood-"vitriiniin.
Viimeinen muokkaaja, tempokisu pvm Ma 31 Joulu - 17:03, muokattu 3 kertaa (Raportin syy : kirotusvihreitä korjatu) |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 31 Joulu - 22:49 | |
| HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013! |
|
| |
kuuma92 Fashionista
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 13.10.2012 Ikä : 32 Paikkakunta : Savonlinna
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Giselle ja talvinen päivä Su 6 Tammi - 22:12 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 6 Tammi - 22:51 | |
| IHANA!!
Ja nuo villa-asut!!! OIjjoijjoijjoii!!
Odotan myös ko. Giselleä =)) |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 7 Tammi - 3:13 | |
| Oh, upeita kuvia Tempokisu! Offina: Jostain syystä tuo pakettien tulo tökkii ja kovasti. Joulu alla tekivät tuplavuoroja mutta nyt tökkii pahasti. Voi mie en kehtaa ottaa edes kuvia. Tyydyn kattelemaan näitä ihanuuksia ja omia nukkehuonessa. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kiitos! Ma 7 Tammi - 6:48 | |
| Kuvia vaan Milia! Pahinta tuossa Labrinin tapauksessa on että nuket on maksettu 3. ja 9.12 mutta kun ei ole edes lähetetty..olen pyytänyt jo kauppojen purkua, mutta ei suostu. Ostin jo noista tuplanuket... |
|
| |
kaisatiina Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 11.06.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 7 Tammi - 22:19 | |
| Aivan ihania pupu yksityiskohtia! Pupu saappaat, pieni pupu ja sen ihana peti ja pupu nappi. Muutenkin hienoja talvikuvia. Toi iso pupu on kanssa ihana, mulla on vähän samantapainen posliinista jonka asentoja voi muutella. Ai ja huomasin vielä petteri kaniini kahviastiaston. Olen miettinyt itsekin sen ostamista, kun näin jossain. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: uusia projekteja To 10 Tammi - 16:33 | |
| |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 10 Tammi - 18:55 | |
| Onpa kiva idea käyttää korviksia rintakoruina... ite kun ei tule niitä käytettyä, aina unohtuu...
Hmm... mietittyäni tässä mulla ois Lady In Red Erin tulossa myyntiin, asuineen... kiinnostuneet vink, wönk... ;> |
|
| |
kuuma92 Fashionista
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 13.10.2012 Ikä : 32 Paikkakunta : Savonlinna
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|